DUNAVE, MOJE MORE... => Dunavska birtija => Temu započeo: rulerus poslato 13 Novembar 2011, 23:44:43

Anketa
Pitanje: Da li ste za vojna odela na pecanju ili protiv?
Opcije 1: Za glasova: 14
Opcije 2: Protiv glasova: 14
Opcije 3: Svejedno mi je glasova: 30
Naslov: Na pecanje kao gospodin
Poruka od: rulerus poslato 13 Novembar 2011, 23:44:43
Na pokretanje ove teme me je podstakla prica sa tv-a u kojoj stariji gospodin krece na pecanje sa Memedovicem (ako se dobro secam) i pri tome se oblaci kao na svadbu da ide. Sve na njemu cisto i ispeglano. Kada su ga pitali zasto on im odgovara : "za mene je odlazak na pecanje praznik a za praznik se valja svecano obuci". To mi se toliko svidelo jer je covek 100 % u pravu. Svi mi obozavamo ovaj sport jer u protivnom ne bi bili ovde a koliko ljudi ne zeli da npr ide prevozom zato sto ga je sramota stare garderobe u kojoj ide na pecanje. Zasto da se ne ugledamo na starijeg gospodina sa pocetka price . Sta vi mislite o tome.  :clap2:
Poruka od: zilekg poslato 13 Novembar 2011, 23:58:25
Sve je to uredu i slazem se sa tim ali ima jedan problem. Nije dovoljno obuci se kao gospodin kad su nam vode i tereni za ribolov pretrpani smecem. Tu lezi glavni problem, kad bi svi vodili malo vise racuna o terenima i vodama pecanje bi stvarno bilo praznik
Poruka od: rulerus poslato 14 Novembar 2011, 00:04:03
Jeste ali tu smo i mi dosta krivi. Evo pre neki dan sam bio na vincarskim barama. Teren je kao u raju , ali tacno znam da su likovi koji su tu pecali pre mene  koristili vde hranu , jeli rostilj kobaje, pili lav i pecali na secerac iz konzerve.  Samo svako za sobom da pocisti i bice nam bolje. Ne pricam pri tome o divljim deponijama nego o onome gde mi mozemo da doprinesemo.
Poruka od: god-ar poslato 14 Novembar 2011, 00:05:46
Ok za komercijale gde su uredjene obale, mesta kao i pristup do istih, ali kada treba da se probijas kroz sumu i blato , e to je vec druga prica.
Poruka od: rulerus poslato 14 Novembar 2011, 00:17:27
Znam. Samo kazem da je drugaciji osecaj . Ja idem busevima ili vozom na pecanje. Nosim brdo opreme narocito kada idem na sarana ali poceo sam redovno da nosim drugu garderobu u rancu jer mi je dosadilo da me gledaju kao "glibavog sirotana" po prevozu. Ne kazem... ima to i svoje prednosti, niko nece  da se gura samnom ali je lepsi osecaj da na licu mesta budem cist. Mozda nije neka dubokoumna misao ali probajte pa javite utiske.  :takoje:
Poruka od: Slavic.Blood poslato 14 Novembar 2011, 17:11:06
Ja to praktikujem jos od kad sam kao klinac isao na pecanje, uvek sve cisto oprano, sredjen, verovatno zato sto sam u pocetku busem isao na pecanje. Posle sam nastavio i sad uvek pre pecanja se sredjujem moji me gledaju kao debila, ali ritual se ne zaobilazi, posle toga obavezno brijanje, ni na praksu u bolnicu ne idem toliko sredjen. :rolleyes:
Nije da sam preterano pedantan, ali jednostavno volim da idem na pecanje kao gospodin covek. :thumbup:
Poruka od: somborski lala poslato 14 Novembar 2011, 17:30:07
najružnije mi je videti pecaroša sav usvinjen od brisanja ruke umazanom hranom ili primamom o pantalone,ili od sluzi ribe ,pa onda takav na družbenu časicu u neku od kafana ili rib.klubova.
teže je ostati u domenu čistog kada pecaš na dubinku,feeder,šaranski ili slično, ali nije nemoguće.
pa postoji krpa za ruke i malo obratiti pažnju da se ne ubrljaš baš najstrašnije.
kao neko ko češće veraličari trudim se da budem ribolovački,čisto obučen( nisam u odelu, ali nisam ni u dronjcima ili kakvim poderanim stvarima), i da takav i ostanem. naravno to ne znači da se ne ublatnjavim ili zaprljam ,ali se trudim da ne brukam ribolovački svet kao da smo neko ko ne vodi računa o sebi i kada se pojavimo sa pecanja skrećemo pažnju na sebe svojim "uprljanim" stvarima na sebi.

p.s: ne treba baš ni preterivati , da ne bi izazvali sumnju kod svojih lepših polovina svojim preterano urednim izgledom, jer nas onda niko neće "oprati"  :smiley:
Poruka od: TopMix poslato 14 Novembar 2011, 17:37:40
Na nedavnom okupljanju vukova kod osijecke podruznice bio jedan nas kolega vrlo lepo doteran, i to redovno sa kravatom na pecanju!  :takoje:
Bilo bi lepo da nam i on kaze koju rec i iznese svoj stav na ovu temu. Muuuuujo, gde si brate?
Poruka od: Slaven poslato 14 Novembar 2011, 19:12:33
Bome i mene Mujo iznenadi, al kad je iznio svoje mišljenje, reko, bogami si u pravu :takoje:

Meni se jako sviđa ova nova ribička moda ona šarena ili zelena (prologic, fox, shimano tribal itd) neko će reć fensi, ovo ono, al baš mi se sviđa i volim vidit tako obučenog ribiča. Recimo jel nije moj kolega Stepa sexi u onom prologic odjelu :wink: :lol:

Poruka od: rašo poslato 14 Novembar 2011, 19:18:37
Naš drug Mujo nikad na pecanje neide bez sportex kravate :ok:
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F2md3ogn.jpg&hash=1604c9d32892025a3cf751abe96e76deaf95920e)
Poruka od: dushann poslato 14 Novembar 2011, 19:30:53
Kad idem da vijam stuku u jesenjim danima ne uklapam se u ovaj deo price NIKAKO  :lol: dok prepesacim sve bruka ziva :sad:
Dok je pecanje iz camca sasvim druga prica, onda mogu i u armaniju :cheesy:
Poruka od: TopMix poslato 15 Novembar 2011, 08:45:47
Slavene, da nema mozda prologic i sexi ves za pecarose?  smiley136
Sta ti trgovci nece izmisliti, samo da dodju do novaca... :lol:
Poruka od: Sp1tF1re poslato 15 Novembar 2011, 09:32:19
Par puta sam se vratio sa pecanja bez ulova a odlazeci na vodu sve je bilo po PS,chak je svaki put i brijanje padalo sa sve kolonjskom vodom na sebi :rolleyes: ,dok mi zena jedan put nije u prolazu nabacila :eek: .."svaki put se spremas ko za igranku,s pecanja dolazis bez ribe,pocecu da sumnjam gde uopste ti ides..?"e od tada u rite i dronjke a kad nema ulova od drugih pecarosa makar i kedera pa se ceo sa njim istapkam da se oseti i riba i hrana  :rolleyes: :lol: :lol:
Lako je momcima,ali nama ozenjenim demaklov mach je uvek iznad glave  :lol:
Poruka od: ellesar poslato 15 Novembar 2011, 09:42:15
Ja podjem cist,al vratim se ko svinja,uglavnom zato sto pecam sa obale i tamo gde vecina nebi ni kamen ubacila.
Pogotovo da vidim majstora koji ce se vratiti cist sa Dunava sad kada se voda ovako povukla :no: ,jedino ako peca sa keja ili negde direkt iz auta,nazalost po mene ja uvek trazim najveci krs :lol:
Poruka od: rašo poslato 15 Novembar 2011, 10:51:27
nabavljam sportex, shimano, rapala kravate po nabavnoj cijeni :cool: :cool: :cool: donji veš renomiranih svjetskih prizvođača sa cvjetićima tip prologic :bye: :bye: :bye:
Poruka od: Vladimir poslato 15 Novembar 2011, 10:52:49
Ne mož sa pecanja da se vratiš čist kolko god da paziš.  :no: Naravno vodim računa, nisam ko jedan moj drugar što prljave ruke uvek briše o pantalone, smiley197  pa je posle pecanja takav da ga ni u štalu ne bi pustio. Ponesem peškir za ruke, trudim se da pribor održavam čistim, međutim hteo ne hteo uvek morao bar malo da se isprljam, naročito kad opadne voda pa blata na sve strane. A što se pogleda u prevozu tiče to sam davno apsolvirao, u danima dok sam redovno išao na pecanje autobusom, možeš da ideš i u Bosovom odelu, kad te vide sa štapovima beže od tebe ko da imaš kugu. Inače imam još jednu stvar da kažem u vezi ove teme: mnogo puta sam se uverio da odelo ne čini čoveka, gospodin - to je stanje duha, ko to nema neće mu nikakvo odelo pomoći!
Poruka od: TopMix poslato 15 Novembar 2011, 11:24:19
Lepo receno, mislim, ovo na kraju  :ok:
Poruka od: rulerus poslato 15 Novembar 2011, 12:59:30
Vladimir je sve lepo rekao u jednoj recenici.  :clap2: :clap2:
Poruka od: Olovo poslato 15 Novembar 2011, 15:09:47
Kombinezon iz jednog dela..probajte..odličan izum.
Poruka od: djole kac poslato 15 Novembar 2011, 15:38:21
 Ja uglavnom bez kombinezona ne idem na vodu i još kad je hladnije ispod onaj uložak od kombinezona  :ok:

Što se tiče ostavljanja smeća na mestu to smo rešili postavljanjem velikog DŽaka pa kad se napuni u kontejner ....  mada ima nas svakakvih pa opet kad dodjemo na mesto nadjemo svašta. :veryangry:
Poruka od: Pirke vuk s Tise poslato 15 Novembar 2011, 17:10:56
Ja ovako

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2Fe193jc.jpg&hash=ee78be1635730dd3e26093e1ae150cf475728596)
Poruka od: Olovo poslato 16 Novembar 2011, 12:12:57
Ovo je gospodski !
skidam kapu!
Poruka od: Košava poslato 16 Novembar 2011, 12:17:56
Gospodine Pirke  :lol: sta je u toj flasi voda ili :question: :cheesy: smiley033
Poruka od: Pirke vuk s Tise poslato 16 Novembar 2011, 17:06:08
Naravno voda.     "ILI" je žuta, i stara pet godina, i u staklenoj ambalaži. :takoje: :takoje:
Poruka od: dushann poslato 16 Novembar 2011, 17:14:12
Gospodski nema sta :ok: vece se vidim u takvoj pozi za koju deceniju :smiley: :cheesy: :cool: (naravno ako pozivim do "penzije"  :lol: )
Poruka od: srbijanac1234 poslato 16 Novembar 2011, 19:27:10
Leti tregerice sa brdom džepova a zimi kombinezon i naravno gumene čizme sa stiroporom umesto uloška.
Poruka od: Imre poslato 16 Novembar 2011, 19:31:56
Citat: OLOVO poslato 15 Novembar 2011, 15:09:47
Kombinezon iz jednog dela..probajte..odličan izum.

Aha,imam ja, i ne treba mi....

jednom me ufatila expres brza velika nužda  :veryangry:

i sunce ti,u životu se nikad nisam toliko brzo svlačio..

puj,puj, ne ponovilo se...
Poruka od: Pirke vuk s Tise poslato 16 Novembar 2011, 20:43:49
Ma nije kod kombinezona problem da se skine. Nego da skine kako treba, da ne bude pola napolje a pola unutra :huh: :no: :rolleyes: :smiley: :cheesy: A to onda nije baš "gospodski" :wink:
Poruka od: Olovo poslato 16 Novembar 2011, 22:07:28
postoje pelene za odrasle
Poruka od: rulerus poslato 16 Novembar 2011, 22:32:51
Pirke svaka cast. To ja zovem gospodski zivot.  :tongue: :tongue:
Poruka od: Vladimir poslato 17 Novembar 2011, 12:41:32
Citat: OLOVO poslato 16 Novembar 2011, 22:07:28
postoje pelene za odrasle

smiley136 Jašta brate, ko će da skida kombinezon po ladnoći, ovako ti bude još lepo, toplo.  :rolleyes: :lol:
Poruka od: tdeki poslato 17 Novembar 2011, 13:14:21
Prosle nedelje sam se vracao autobusom iz becmena, radnim danom u 5 popodne kroz najgoru Beogradsku guzvu, kolko god da se pazis da se ne isprljas uvek se covek isprlja, ali da pored ranca od 20kg nosim jos i rezervnu garderobu pa nema sanse, ima i prljavihijih ljudi po autobusima od pecarosa  :cheesy:
Poruka od: god-ar poslato 17 Novembar 2011, 22:09:55
Ma zabole me za ostale sta misle o meni sto sam prljav ako je meni tako lepo! :takoje:
Poruka od: Pirke vuk s Tise poslato 17 Novembar 2011, 22:14:24
 :huh: :huh: :huh: :huh:
Poruka od: god-ar poslato 18 Novembar 2011, 19:06:40
Pirke nemo da se zbunjevas, hocu reci to sto me neki gledaju kao da sam pao s marsa sto sam tako obucen ili ti jos "mirisem" na ribu a svratim u kafanu kad se sretnem sa drustvom, mogu da misle sta hoce kad sam ja sretan sto radem ono sto volem. :wink: Pa jos ako sam upecao kog sarka da mu rep viri iz torbe... :ok:
Znas, dok sam se zabavljao sa sadasnjom suprugom stalno me pitala, posto me je nemali broj puta sretala takvog, kako mogu da se pojavim takav u javnosti, amene bas zabole koleno sto mi se neki mrste sto sam pecaroski obucen i namirisan! :takoje:
Poruka od: heavy11 poslato 19 Novembar 2011, 01:43:56
Da idem u odelu na pecanje ja mislim da kucu vise video ne bi.
Poruka od: Shadrap poslato 19 Novembar 2011, 03:34:57
Ta prica o sredjivanju, da li je to rekao Sava Martinovic musicar? U poptunosti se slazem, ribolovacka garderoba je opasan virus...  :rolleyes:
Poruka od: zankiki poslato 24 Novembar 2011, 13:09:02
ma kakvo sredjivanje pred pecanje, uvek idem kolima pa mi i nije bitno kako izgledam, a i sigurno neću obući nešto novo, pa se posle klope izvaliti u travu da dremnem, a ima li nešto lepše od toga?
Poruka od: vvuukk poslato 24 Novembar 2011, 13:26:14
Ako ides na pecanje,onda ne gledas u cemu si i kakav ces se vratiti...A ako ides KOBAJAGI u pecanje,tj.pecanje konkretnih riba,onda se obuces prosjecno,ne predobro-sumnjivo je...Kome su zene previse sumnjicave,treba da uradi i sledece stvari...Obavezno svratiti na vodu, iz tzv ribolova i odraditi stvari tipa-ljepljenje ilovace po hlacama,jedenje ili bacanje hrane u vodu,trosenje friskog hljeba...E tek poslije toga,oni kojima zene otvaraju ranceve,pri povratku iz ribolova,su mirni...
PA TI VIDI,KOGA CES OZENITI...
Malo sale ,nije na odmet...Poz... :bye: :bye: :bye:
Poruka od: Košava poslato 24 Novembar 2011, 16:54:25
Na pecanje kao gospodin da, ali netreba preterivati u tome, treba biti normalno obucen medjutim protiv sam koje kakvih vojnih i policijskih uniformi maskirnih i sinjela iz razno raznih vojski. To treba pod hitno zabraniti  :rolleyes: . Sad ce paljba po meni :lol: , ako raspalite, samo ja bih to na licu mesta oduzimao i spaljivao. Ponekad se osecam kao da sam u Afganistanu, a ne na Dunavu ili Tisi.  :smiley: smiley033
Poruka od: vvuukk poslato 24 Novembar 2011, 19:15:59
Slazem se...

Poruka od: Pirke vuk s Tise poslato 24 Novembar 2011, 20:35:00
Bravo KOŠAVA, uze mi reč, apsolutno si u pravu.
Poruka od: Nebo poslato 24 Novembar 2011, 22:28:30
Na pecanje idem uredan. Sve oprano, pribor cakum pakum, e sad kad se vraćam sigurno ne izgledam tako :sad: . U stvari hoću da kažem da ne treba ići odrpan. Nije isto odrpan i prljav od pecanja zato što je npr blato do guše itd il te omlatila kiša. To su dve različite stvari. Pa normalno je da ćete se isprljati. Ako ste blatnjavi nemorate biti odrpani u ritama nekim, i te maskirna treba zabraniti,samo plaše  ovaj narod..... :rolleyes:
Poruka od: Goachild poslato 24 Novembar 2011, 22:30:21
Na pecanje k'o gospodin sa pecanja k'o barska muva. :)
Poruka od: Košava poslato 24 Novembar 2011, 22:58:28
Vala bas :lol: smiley033
Poruka od: rulerus poslato 25 Novembar 2011, 00:11:49
A sta fali maskirnim odelima?  :rolleyes:
Poruka od: Pirke vuk s Tise poslato 25 Novembar 2011, 07:57:49
Ne fali ništa, al imaju previše kojekakvih "šara"
Poruka od: TopMix poslato 25 Novembar 2011, 08:17:17
Ja vrlo cesto oblacim za pecanje maskirnu garderobu, al ne zato da se mangupiran sa maskirnom uniformom, nego zato sto je izuzetno kvalitetna (cibzari, dugmadi, kvalitetan materijal lak za odrzavanje, dugotrajno...). Ne razumem razlog zasto bi to nekom smetalo  :huh:
Fala je bogu, pa je dobrovoljno nosimo na  smiley001 , a ne u neke druge svrhe, pod "obavezno"  :wink:
Poruka od: Olovo poslato 25 Novembar 2011, 11:07:41
A pa koja bi firma mogla da stane uz vojničku  unifornu koja je radjena za specijale namene da traje bogaoca..a to što ima , je skupo da bole uši.
Poruka od: Košava poslato 25 Novembar 2011, 13:16:16
Pazi ovo, na Tisi je to postalo pomodarstvo. Retko koji da ne peca u vojnickoj uniformi od Beceja, pa nizvodno kao na vojnoj vezbi. Ne fali maskirnim odelima nista(pecaroskim i lovackim), ali mislim da treba izbegavati vojne uniforme ma koliko se one jeftino nabavljale.  Jednostavno podsecaju na nesto ruzno, sto se je desavalo na prostorima bivse SFRJ. Tvrdim da ne prilici pecarosima  da nose vojne uniforme ni po kom osnovu, jer smo mi prvi koji bi trebali da prevazilazimo proslost i da gledamo  unapred. Zanimljivo je i to da profesionalci kojima je to sastavni deo radne odece,  retko kada, ili nikada ne nose nikakve uniforme (ni vazece  ni odbacene) na pecanje i u lov, dok to ostali oblace sa lakocom. Sto se zakona tice postoji u svim drzavicama koje su nastale, ali posto *ebe lud zbunjenog, tako mu dodje i sa uniformama i zakonom. :rolleyes: smiley033
Poruka od: Olovo poslato 25 Novembar 2011, 18:21:08
ako iko nevoli "šUMARSKO" onda sam to ja.

Niti volim da vidim , niti da je nosim , niti da je vidim na drugom.

Draži mi je radnički kombinezom plave boje , nego s.a.j-ove čizme.

Uglavnom sam u crnom , da se prilagodim podlozi  i da donekle na nešto ličim , jer nemalo puta pecam ,pored  nekih objekata gde je pukao aqvarium i dvonoge ribice izlaze i može se uspostaviti kontakt sa strunom...:lol:
Poruka od: Vladimir poslato 25 Novembar 2011, 18:48:59
Šta kome smeta kako neko ide na pecanje, aman?! Da, nosio sam i nosiću razne odevne predmete rađene pre svega za vojne potrebe, i to zbog njihovog kvaliteta i udobnosti. To što na pecanju izgledam ko ruski vojnik u Čečeniji, sezona 1993./94. je moj problem, kome se ne sviđa nek okrene glavu kad me vidi. A izjave povodom toga zašto treba zabraniti maskirno odelo na pecanju su krajnje neprimerene i smatram da im nije mesto ovde! To što se to nekom ne sviđa ne znači da ima pravo da traži zabranu. Ne sviđa se ni meni kad mi se čamdžije vozaju oko mesta gde ja pecam pa nikad nisam rekao da treba zabraniti čamac na reci.
Poruka od: korbaach poslato 25 Novembar 2011, 18:49:26
Nesto ja tu ne kapiram  :rolleyes:  ako si na vodu,u JNA autfit,ondak si seljak,a ako si kupija si, maskirno odelo ,sa znak poznate riboopremske marke ,onda si gospoin   :eek:    O,reklame,mozak nam isprale   :smiley:
Poruka od: Slavic.Blood poslato 25 Novembar 2011, 18:58:10
Ja idem u maskirnim odelima na pecanje, ne smatram da idem kao vojnik na pecanje, nego sto rece vladimir udobrnost i kvalitet, a i lepo se uklopim u prirodu. Mada mi ne smeta ako neko hoce u drecavo roze majici da ide na pecanje ili u sakou, ja idem kako volim, pa ljudi pustite ostale da idu kako im je volja. smiley033
Poruka od: Olovo poslato 25 Novembar 2011, 19:07:51
ko kome brani???????? , samo se iznose stavovi..što ne znači da ću ja npr. zagledati Vladimira u vojničkom i reći fuj DALEKO BILO...nego mene se smučilo pa iz personalno ličnih razloga...
Poruka od: zilekg poslato 25 Novembar 2011, 19:41:09
Uglavnom nosim staro odelo od ribolovacke odece imam samo ribolovacki prsluk jer po dzepovima stane gomila sitnica. Sve ostalo je pomodarstvo.
Poruka od: Goachild poslato 26 Novembar 2011, 02:03:38
Nosim 2 pljoske, jedna je od brušenog čelika kao zippo upaljač, druga "tapacirana" kožom. :rolleyes:
Udahnem, prekrstim se pa zabacim i pomislim: "Kako je lepo živeti!"
A, to da li neko izgleda k'o da je rezervista ili aktivni sastav uopšte ne primećujem niti me zanima :=)  :bye:

Što bi rekao Đura (Top Lista Nadrealista) "dinGospo!" :wink:
Poruka od: Pirke vuk s Tise poslato 26 Novembar 2011, 09:43:11
Citat: korbaach poslato 25 Novembar 2011, 18:49:26

Nije reklama, lično nemam ni jedan deo "ribolovačke" firmirane odeće ni obuće, ali raspravom o upotrebi kojekavih uniformi postoji mogućnost da odemo u neku nepotrebnu raspravu. Objašnjenje negde "lebdi" i neka tamo i ostane.Ali sam ipak za to da treba da budemo uredni zbog nas samih. A valjda to ide i sa godinama.
Poruka od: Košava poslato 26 Novembar 2011, 09:49:39
Meni se svidja onaj tvoj komplet, ali te nepita gde si to kupio :question:  zaboravio od silnih obaveza sa smudjem :lol: smiley033
Poruka od: GAMBUZIJA poslato 26 Novembar 2011, 11:05:00
Ne ide Armani odjelo za ribolov,nego nešto u skladu sa okolinom,a često puta moraš da prođeš negdje pola na guzi,pola na bluzi
Poruka od: Olovo poslato 26 Novembar 2011, 11:09:49
DA , idu behrovi prsluci od 7000 din-onda ..ma da ne nabrajam ..i nakon svega nakačiti jedno 23-39 privesaka..Onda si top ...
Poruka od: GAMBUZIJA poslato 26 Novembar 2011, 11:11:32
modni mačor,vau
Poruka od: Košava poslato 26 Novembar 2011, 18:10:07
Niti imam nameru da nekog ubedjujem sta da oblaci kada polazi na pecanje niti sam iskljuciv po tom pitanju. Licno i sam imam neka sarenila delova uniforme, ali ju koristim  kao rezervnu varijantu. U jedno sam siguran 100%, a to je  da ce vecina onih "zagovornika" nosenja vojnih uniformi prilikom pecanja i boravka u prirodi sigurno promeniti stavove i to necemo dugo cekati. Nevidim u tome nista lose,  ako je za unapredjenje  pecaroske etike i morala, a  u ostalom svi smo mi nekada  imali "tvrde  stavove" koje smo postepeno menjali. smiley033
Poruka od: Imre poslato 26 Novembar 2011, 18:31:41
Malo čudna tema, sa interesantnim odgovorima..

ja leti pretežno idem u trenerke , to mi najudobnije..
i nosim i bermude i što svetliju majicu zbog sunca...

zimi , koristim maskirno odelo sa postavom,kupljen nov na pijacama koji veze nema sa vojnim odelom, jedino što su oba maskirna, a zašto...

pa nisam ja kriv što ih prave od tog materijala , a nemaju jednobojne,
a najpristupačnije mi bilo po ceni, a najbolje se pokazali  u hladnom vremenu..
Poruka od: god-ar poslato 26 Novembar 2011, 23:37:32
Ma ja idem na pecanje, bez obzira sta da obucem, pa ako moram makar i go!
Poruka od: Goachild poslato 27 Novembar 2011, 17:08:47
Ispade ovo "Moda i voda"  :smiley:

:cheesy:

Odelo ne čini čoveka ali govori dosta o istom?

Poruka od: rulerus poslato 28 Novembar 2011, 00:38:02
A da se pokrene "Ribolovacka kolekcija leto - zima 2012 ". Modna kuca VSD.  :thumbup: :thumbup:
U cemu ici na pecanje sledece godine.  :rolleyes:
Poruka od: Košava poslato 28 Novembar 2011, 01:11:48
Vidis i to je dobra ideja :lol: . Podeljena su misljenja na za i protiv vojne uniforme na pecanju. Mozda neko pokrene glasanje ko je za, ko protiv :question: To bi dalo najbolju sliku rasplozenja prema odeci i obuci ribolovaca. :rolleyes: smiley033
Poruka od: rulerus poslato 28 Novembar 2011, 14:31:46
Pokrenuto.  :takoje:
Poruka od: Košava poslato 28 Novembar 2011, 16:53:01
Krivo si formuliso glasanje radi se o vojnim  ne o maskirnim.  :eek: smiley033
Poruka od: rulerus poslato 29 Novembar 2011, 00:00:53
U pravu si, mada tvoje insinuacije da vojno i maskirno asociraju na neka desavanja koja nikome ne prijaju kada je u pitanju pecanje po mom misljenju ne stoje. Ali ko hoce da glasa neka procita temu od pocetka pa ce skapirati na sta sam mislio.  smiley033
Poruka od: korbaach poslato 29 Novembar 2011, 00:34:55
Pre nego sto glasam,pretrazio sam inostrane ribopecaroske  sajtove,koji nude obucu i odecu za ribolovce.....napominjem svaki artikal,je autentican,i svaki sajt sam licno kontartirao,i dobio uverenja,da nemaju  nikakvu vezu sa JNA opremom,ni sa bratskim respublikama .......znaci,nositne komotno  :ok:                (https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.okfish.sk%2Fuser%2Fcatalog%2F2124B.jpg&hash=ba0e946fd522d1d994e4ff0ba6fea717b04d69d6)   http://www.okfish.sk/user/catalog/13456.jpg (http://www.okfish.sk/user/catalog/13456.jpg)     http://www.okfish.sk/user/catalog/13777L.jpg (http://www.okfish.sk/user/catalog/13777L.jpg)
Poruka od: Košava poslato 29 Novembar 2011, 00:39:12
korbach, ko te to fotografisao  :question: :rolleyes: smiley033
Poruka od: korbaach poslato 29 Novembar 2011, 00:53:58
nisam teo da se hvalim,pa probao,vako,naokolo  :smiley:  a Vi me Gospon V.Kosava,oma provalili  :cool:  samo manekenski tipovi se voze u ladje  :smiley:
Poruka od: Goachild poslato 29 Novembar 2011, 01:08:50
Ova "balaklava" je dobra za pljačku...
Poruka od: Pirke vuk s Tise poslato 29 Novembar 2011, 09:41:54
Citat: korbaach poslato 29 Novembar 2011, 00:53:58

Sa ćeme babe više vole, em se vozim s ladju, em postado  maneken. :cheesy: :lol: :wink:
Poruka od: STEPA poslato 29 Novembar 2011, 10:08:36
Citat: rulerus poslato 13 Novembar 2011, 23:44:43

kad sam upoznao strika muju  :tongue: :tongue: majstor došso u kravati na pecanje  :lol: i ovaj citat nam izcitirao :takoje: ,pomislim kakav kralj a ja kada na  blinkanje idem trebam ovo,ono i opet kao remorker :help: volio bih biti kao retfala ili rj kada idu na pecanje al neide :grin: :veryangry:
Poruka od: tomislav34 poslato 29 Novembar 2011, 12:04:31
A teme "sunce ti poljubim"  :shocked: . Koje boje gača nosite u ribolov?
Poruka od: Vladimir poslato 29 Novembar 2011, 12:13:36
šta ćeš Tomo, dosadno ljudima, zahladnelo, ne idu na vodu pa im svašta pada na pamet. Nekad se zimi skupljalo oko ognjišta, pa udri po rakiji, slanini i lovačkim pričama, a sad to sve ide ovako preko neta.
Poruka od: tomislav34 poslato 29 Novembar 2011, 12:16:55
A stvarno, svako godišnje doba ima svoje teme!  :takoje: Al ovo je već ..., ma hajd bolje i to nego o politici!  :lol:
Poruka od: neca_bratko poslato 03 Januar 2012, 19:31:45
  Evo rasprodaja u Rumi na vašaru, znam da će Košavu obradovati :wink: ... :lol:

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi43.tinypic.com%2Fm80mbo.jpg&hash=eec0149475179e3a201baeab1fb6a4f1b47168c1)
Poruka od: Zmaj Strasni poslato 03 Januar 2012, 19:40:37
Da li neko koristi one vojnicke termo duge gace:

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg687.imageshack.us%2Fimg687%2F7559%2Fvojnickegace.jpg&hash=9c88024310026088e7b1fb8def1550229dfe9b29) (http://imageshack.us/photo/my-images/687/vojnickegace.jpg/)
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg809.imageshack.us%2Fimg809%2F5831%2Fvojnickegace1.jpg&hash=59a67b8532b9c5b9e0e55f25a722c66ed3bda800) (http://imageshack.us/photo/my-images/809/vojnickegace1.jpg/)

Vrede li cemu?
Poruka od: tomislav34 poslato 03 Januar 2012, 19:49:46
Bez dugih gača zimi ne pecam!
Poruka od: Zmaj Strasni poslato 03 Januar 2012, 20:13:26
Izasle bi me 750 din sa postarinom. Vredi li uzeti?
Poruka od: neca_bratko poslato 03 Januar 2012, 20:19:17
Strašni, naravno da vredi, prave su i tople  :ok:
Poruka od: Zmaj Strasni poslato 03 Januar 2012, 20:30:55
Tnx
Poruka od: balsxa poslato 03 Januar 2012, 20:44:46
Jedino što nekad znaju biti i pretople ;)
Poruka od: Zmaj Strasni poslato 03 Januar 2012, 21:18:15
Kad je napolju jako hladno onda ne bi trebalo. Ako ides u "štetu" onda vrlo moguce : :cheesy:
Poruka od: Srki996 poslato 03 Januar 2012, 21:22:23
Ja sam danas obukao vojne carape kad sam iso na pecanje jeste da su carape al su mi se noge oznojale u cizmama i carapama  :cheesy: a i bilo je toplo danas  :wink:
Poruka od: Pirke vuk s Tise poslato 03 Januar 2012, 23:14:51
Citat: Zmaj Strasni poslato 03 Januar 2012, 20:13:26
Izasle bi me 750 din sa postarinom. Vredi li uzeti?

Gde mogu da se kupe?
Poruka od: Srki996 poslato 03 Januar 2012, 23:15:19
Ima na pijaci da se kupi koliko ja znam  :smiley:
Poruka od: Pirke vuk s Tise poslato 03 Januar 2012, 23:21:14
Kojoj i gde?
Poruka od: Srki996 poslato 03 Januar 2012, 23:26:55
Ovde u Apatinu nekad bude ljudi sto prodaju vojnu opremu a to cesto vidim na nekim vasarima kirbajima i tako  :smiley: znam da je meni deda kod tih uzeo 4 para vojnih carapa za pecanje i mnogo su dobre  :wink:
Poruka od: Pirke vuk s Tise poslato 03 Januar 2012, 23:28:20
Poruka od: Srki996 poslato 03 Januar 2012, 23:32:03
Nema na cemu tu smo da pomazemo jedni drugima  :cheesy:
Poruka od: Košava poslato 04 Januar 2012, 00:33:22
Citat: korbaach poslato 29 Novembar 2011, 00:53:58
Ja sam davno shvatio da se carape nose  na nogama, a ne na glavi.  :lol:  Na glavi eventualno  smiley033 ili  smiley162
Poruka od: Zmaj Strasni poslato 04 Januar 2012, 09:54:00
Ja nasao na oglasima. Neko verovatno nasao jeftino na vojnom otpadu pa preprodaje
Poruka od: Košava poslato 04 Januar 2012, 10:23:17
Ma ima jedan na Novobeogradskom buvljaku, uniforme nove,  kaze "nece to vise niko da kupi"  zarobio pare i sad to vucara jako dugo. Carape i gace  rasprodao odmah. Lepo covek kaze da je znao, pa da samo gace i crape kupi nego ulozio pare na nekom vojnom otpadu u ta sarena strasila sad  kuka. Tu i tamo po neke pantalone proda. smiley033
Poruka od: zankiki poslato 04 Januar 2012, 23:14:42
da se vratimo temi, mislim da je neozbiljno ići na posao obučen kao za pecanje (maskirno odelo, čizme do kukova, i ostalo), ali je isto tako neozbiljno oblačiti se za pecanje u kravatu i odelo.

Gospodin je stanje duha, a ne košulja&kravata. Iskreno, kad sam pročitao ovu temu, jedno nedelju dana nisam svraćao na vukove... Previše bre...
Poruka od: Košava poslato 04 Januar 2012, 23:29:09
Zar stvarno ima onih koji pecaju u kravati i kangarnim odelima :question: :lol: smiley033
Poruka od: zankiki poslato 05 Januar 2012, 12:53:35
pročitaj prvi post :)
Poruka od: Hemingway poslato 05 Januar 2012, 13:47:07
Volim lezernu i komotnu odjecu kad sam u svom elementu ..na vodi ...
pocevsi od radnog odijela pa do klasike neke veste ili vojne odjece ...
sad dali ovako

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F11kwmc9.jpg&hash=ed472fd7e4671b39e0cbbb53831716987138d0a1)

ili ovako

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2Fqn1p42.jpg&hash=3c0931b43e136c5fb03bc99f1a8d36e7f99ee074)

Poruka od: Košava poslato 05 Januar 2012, 15:17:51
Gospodine Hemingway, obadve varijante su odlicne :tongue: :cheesy: smiley033
Poruka od: Goachild poslato 05 Januar 2012, 15:19:22
Sa druge bi jedino izbacio kuku jer je suvišna pored meredova.
Poruka od: Mijke poslato 05 Januar 2012, 15:40:41
Imam sreću da mi otac radi u NIS-u, a njihova radna odela su bezprekorna. Posedujem letnju varijantu: kombinezon i bluza. Zimsku varijantu; postavljen kombinezon (koji nekada koristim i kao vreću za spavanje :cheesy: ) i zimska jakna (vetrovka). Na sve to ide letnja i zimska obuća. Mnogo ljudi me pita da im prodam ali :lol: . Prijatelj moj najbolji (pecaroš) dobio  za rođendan, presrećan...
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F2rr5d01.jpg&hash=92d9066fc858434313e9c5227e5bb2e4fd033db5)
Poruka od: zankiki poslato 05 Januar 2012, 16:02:10
jes majku mu, nisovi kombinezoni su odlični...

ja sa druge strane, zbog posla kojim se bavim nosim neke druge: shell, motul, alpina...  :ok:
Poruka od: Košava poslato 05 Januar 2012, 16:46:29
Lepi kombinezon :tongue:  i svi ostala  radnicka odela,  prihvatljivija su za pecanje  od bilo koje vojne uniforme. Eto najbolji primer je taj kolega sto ti je zamalo usao u kadar :lol: . Sto se tice "prvog posta"  smiley318  (http://vukovisadunava.com/dunavska-birtija/na-pecanje-kao-gospodin/msg201991/#msg201991) potpuno se slazem sa @rulerusom, a pretpostavljam da i taj kolega sto je bio kod Memedovica u emisiji nije obukao vencano odelo. Nisam gledao emisiju ogradjujem se  i necu oko toga da se rasplinjavam.
Nadalje sto zelim reci, to je da smo mi stariji ribolovci i lovci naravno, kada smo bili Vasih godina bili pozivani na Skupstine ribolovackih drustava i raznih saveza na koje smo sa ponosom nosili pecaroska odela. Neki sa kravatom neki bez nje jer nije bila obavezna. Ali znajte da smo sa postovanjem odlazili na te skupove i po tome smo se prepoznavali. Takodje kada smo vrsili (svake godine) poribljavanja, odlazilo se u svecanim odelima, jer smo uglavnom po strani gledali kako dva-tri radnika ispustaju riblju mladj u vodu. Samo da kazem i to da smo to dozivljavali kao svecan cin i da smo bili obavezni odazvati se pozivu. Gde mo danas "  ko pije, a ko placa"  :question:

@Goachild, kako da Hemi "utera" soma u tu "igracku" od meredova :cheesy: , ili profi meredov ili kuka koju i sam nosim uvek, nikad se nezna kada ce zatrebati. smiley033
Poruka od: limovac74 poslato 05 Januar 2012, 17:10:48
Imam "Naftaško" letnje odelo i mogu reći da je vrh i po kvalitetu i po materijalu koji je slabo vodopropusno i odbija ulja od sebe-slabije se masti.Tu kolekciju je uradio "Uno Martin" i svojski su odradili posao. :ok:
Poruka od: Hemingway poslato 05 Januar 2012, 18:05:50
Kosava ..hvala  :ok: smiley033

ali kad uporedim sebe na ovoj sliki i ovog covjeka koji ima svoj Brend i jos kao Maneken pored mene izgleda ...
pozelim i ja da se obucem kao on  u garderobu od  Baleno ili Chub ... sto cu jednoga dana i to sebi priustiti :takoje:
nego iz navike steta baciti valja jos za pecanje pa zato stare stvari oblacimo .. u crvenom krugu se vidi  moja maskirna jakna
po tome se vidi i jedan nacin zivljenja i pristupu ovom hobiju ... ( a ovaj covjek je profesionalac  :thumbup: :ok: :tongue: )

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2Fog9eo7.jpg&hash=159132183fc0039c6a78427e330307ef36e995e7)
Poruka od: Košava poslato 05 Januar 2012, 19:23:30
Hemingway, mani se ti  maskiranja, :lol:  nego ti nama reci sta je u tom burencetu ispred Vas dvojice na stolu koji je to "brend" :question: :lol:  A i na buricu nesto ima, pa nam pojasni malko. Sto se tice pecanja i kako se obuci, "kao gospodin ili kao drug" to je inidvidualna stvar, premda ja vise volim ovo drugo :lol: smiley033
Poruka od: Zmaj Strasni poslato 05 Januar 2012, 19:30:41
Sta mu je ono na kolenima? Da nisu to mozda one krpe za brisanje ruku koje idu preko kolena? Video sam to na nekom sajtu...
Poruka od: žex.rašeta poslato 05 Januar 2012, 19:35:40
Ovaj čovek ima svoj brend i svoje boile ,prodavnicu i sav je u ribolovu ...a čovek sa naših prostora.Zaboravio sam ime.....sory....ali mi drag što voli pivo... :wink: ( ne verujem da i on nema nešto maskirno u svom ribo - ormanu  :cheesy: )
Poruka od: twister011 poslato 05 Januar 2012, 19:47:57
Iako sam zakleti varalicar, evo samo za tebe Zex
http://www.tomakarp.com/ (http://www.tomakarp.com/)
Poruka od: rulerus poslato 05 Januar 2012, 21:01:46
Taj covek je Toma Popovic. Bivsi evropski rekorder po ulovu sarana.  Inace tvorac "bait of glory" i "Elit Range" boila. A zivi i radi u nemackoj. smiley033
Poruka od: Nemanja_vfr poslato 05 Januar 2012, 22:17:30
Samo za vas koji niste gledali emisiju, Savo Martinovic  :tongue:

http://www.rts.rs/page/tv/sr/story/20/RTS+1/939956/Sasvim+prirodno%3A+Savo+Martinovi%C4%87.html (http://www.rts.rs/page/tv/sr/story/20/RTS+1/939956/Sasvim+prirodno%3A+Savo+Martinovi%C4%87.html)
Poruka od: Olovo poslato 06 Januar 2012, 10:20:09
treba biti gospodin u glavi na pecanju
Poruka od: god-ar poslato 06 Januar 2012, 12:03:13
Bravo Olovo, ova ti je ka' Njegoseva! :takoje: smiley033
Poruka od: tomislav34 poslato 06 Januar 2012, 12:09:18
Od Olova je svaka na mjestu.
Poruka od: Hemingway poslato 06 Januar 2012, 12:23:52
Zmaju

ono na koljenima mu je kao prisivka za zastitu koljena i da se nepocijepa tako lako a cisti se jednostavno jer se neprlja kao drugi materijali ..on im je ujedno i Maneken ....

Kosava   u burencetu je bilo pivo Warsteiner a na burencetu Prsut 2 godine star .. bilo je i mekane Bosanske sljive onako za zaliti malo

a za Olovo ..

"Coce svaka mu je ko Njegoseva"  :ok:
Poruka od: TopMix poslato 06 Januar 2012, 17:47:18
Druze Hemingvej, svaka ti cast. Em si na pecanju po poslednjoj modi, em na pecanju pijes i jedes prave stvari. Ti si covek koji zna da uziva u svakom trenutku zivota!  :ok: smiley033