Danas sam kupio...

Započeo tomislav34, 26 Januar 2013, 19:37:31

Gremlin

Citat: milan.krstic poslato 08 Oktobar 2021, 23:59:42
Konacno danas stignem da odem po masinku...

Cresta Solith WX-5500
Ukratko, odem do radnje, poneo stap naravno, nakacim masinu, obrni, okreni, gledam, drmam, podizem, spustam.. Balans odlican, lepo stoji na stapu, ne smeta, sve kako treba i ja hocu. (btw, stap je Cresta Solith River Feeder 3.9 100-200gr)

Sto se tice tehnikalija, odmah cu da kazem da nisam strucan po pitanju masinica, ali znam, a i vidim da moze bolje.
Masina za moj pojam sasvim lepo radi, nema lufta, ne zuji, ne krcka, dril se fino podesava, stabilan hod spulne, ima 6+1 lezaj, prenos je 5.5:1, namotava 97cm u okretu rucice...

Geometrija je taman kako treba, rucica je solidno dugacka, sa povecanim knobom, spulna plitka 150m/0.23, masa je 384gr, nije preglomazna, taman odgovara velicini 5500..
Jedina zamerka koju imam jeste sto se rucica ne srafi u pogonski, ili bar da se preklapa na dugme... Ali nije mi to tolilo bitno, pa sam zazmureo na jednu trepavicu 😎

Ja zadovoljan do prvog pecanja, a tad ide strasni sud u vidu kavezne hranilice od 150gr 😂😂😂

Uz masinu sam kupio i gume 😜 za istu...

Pa sam spakovao 10-ak metara nekog monofila 0.35 samo kao podlogu, da upredena struna ne klizi, i namotao svih 200m climaxa. Prepunio sam spulnu, pa cu na prvom izlasku to da korigujem skidanjem viska, ili ce se lepo spakovati pod opterecenjem. Ipak sam namotavao u kucnim uslovima, bez velikog pritiska na strunu, pa to izgleda ovako 🤯 😜

Ja bi tu namotao još 50 metara, minimum...kad je bal, da hebemo princezu...

:lol: :lol: :lol:

milan.krstic

I ja bi, al ne moze da stane 😂😂😂😂
A ekipa koja se urotila protiv mene, slobodno moze da organizuje neko okupljanje Vukova, pa da se prikacimo i mi kucici i pokazemo sta smo to lepo kupili.
Ako ne gresim, Marina treba da pokrene diskusiju u adekvatnoj temi za to, ipak je on odneo najmanji pehar u istoriji za najvecu ribu, koju niko nije video 😉.
Bistrooouu
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Gremlin

Kako sad ne može, neće slonče u lonče ?
Da se ja pitam, ja bi preterao autobus preko mosta...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ne bih da komentarišem debljinu strune i te individualne prohteve, samo deluje da si pregazio špulnu. Budi oprezan sa prvim zabačajima, lako ćeš kratiti na licu mesta.  :wink:

milan.krstic

Citat: dragan2006 poslato 09 Oktobar 2021, 19:54:39

To i napisah u originalu, ali slabo citaju kolege izgleda 🧐👍
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Uzmi plastičnu bočicu 0,5 ili 0,33 l i napuni je dve trećine vodom,da je teška ,a da može da pluta, pa ondak sveži na štap i dobro zamahni niz mutno Dunavo, da sva struna izađe ... namotaj , pa tek onda krati, ako ima šta ...  :wink:
Pozdrav Krle

Citat: milan.krstic poslato 09 Oktobar 2021, 18:51:19
I ja bi, al ne moze da stane 😂😂😂😂
Bistrooouu
I dalje sam najtrofejniji vuk u vise disciplina tako da jos morate da vezbate
Sve mi se cini da nisi bas upoznat kako izlece zbun sa prepunjene masinice  i uopste nemora  da se desi na prvom pecanju .  Obicno se desi kad mislis to je to  a tad je najgore . I ne desava se jednom nego vise puta dokle god ne povrati visak.
Dupli, kad je tako pokvasis samo se naduje pa stane jos manje . Najbolje ostaviti tacno ili minimalno preko. Kad se ofuca skine jedan deo boje bude taman koliko treba . Zavisi i koliko je zatezana kad je namotavana.
Meni na blinkeru 0,16

Na ovako namotanom kalemu, pa još nezategnuta sa ovakvim viškom, ne na prvim pecanju, nego u prvom izbačaju će da se umrsi. Najgore je što ne mora da skine smo višak. Podvuče i iz sredine povuče kolut, pa ostavi manjak, a ne onoliko koliko treba. Znam...desilo mi se. A poznajem i tu kurvu od strune. Ja bih to ipak na suvo lepo premotao na drugu mašinicu pa uz zatezanje koliko treba ponovo namotao na ovu. Pa ćopnuo višak pre pecanja ako već želim da pecam fiderom i tom strunom.
Marina, 'si siguran da si najtrofejniji all court - allround  Vuk? :rolleyes:

Upravo tako, izleti i vise nego sto treba .
Ibanezi, eto uzmi ti pa izracunaj posto vidim da te kopka.
A da se ne bi mucio eto ja priznajem da si ti najbolji od najboljih .
A usput nemas pojma kao ni ja jel toliko umetnika ovog sporta poznajem van ovog foruma  a bogme i forumasa koji se neoglasavaju da im nismo ni crno ispod nokta.
Ako Fandjoli opet okaci slike svojih pehara i medalja 90% ovog foruma moze da se pokrije usima .

A ja mislio da ovde pišemo o Krletovoj špulni...  :lol:

Izneli smo svoja misljenja sugestije i savete na njemu je da odluci.
Al vidim da ovde nesmes vise ni da kazes da nesto nevalja odma ego pocne da pulsira.

Ja se samo zezam, naravno. Imam trofej sa fider kupa zarađen reganima i sa šaranskog zahvaljujući šaranu koga je Pekson uhvatio dok sam ja pijandurao sa svima redom od mesta do mesta. Jedino sam varaličarski zaslužio, a i to me Onaj od gore pomilovao da mi čopor ne bi godinu dana pomerao dupe. :tongue:

Dragane, jel se secas da sam ti cusnuo par Klintona u cuvarku, da bi bio u plasmanu? :lol:
Mene secanje doobro sluzi...ali nije mi zao, tada si bio na samom pocetku feeder karijere, i uz to bas drag forumdzija, sada ne toliko k'o onomad.  smiley286

Salimo se malo, Krle brate moj napaceni, samo odbaci 30-40m tog kanapa , i ne beri brigu, na vodi zabaci olovo par puta i sve ce doci na svoje mesto.

Kad smo vec kod znanja evo ja bi rado vreme provodio sa nasim vukom Jovanom . Rado razmenio iskusvo i sa zadovoljstvom slusao i naucio nesto novo .
Tako sam poslednji put svesno  prepunio komplete za soma .  Prva dva pecanja nista ali znam da mora da se desi . Tri masine identicno prepunjene pa kad sam usao u seriju a radi riba doslo mi da se samoubijem . Sreca komplet za soma jake karike blank pa sve to nekako izdrzalo .
Na fideru to nikako nije za preporuku.

Citat: Grof1204 poslato 09 Oktobar 2021, 21:47:27

Pa jes, ali me onda i krenulo :smiley: Da, bio sam na samom početku i zahvalan sam i Tebi i Peksonu i Slavenu što ste tada samnom podelili vaše nagomilano višemesečno iskustvo i svačemu me naučili, a još više za slaninu kulen i kobasice.  :clap2: Najviše se trudio Miha, što jes, jes, ali on je već bio previše iskusan i kompletno baratao stručnom terminologijom, tako da sam kao klinac lakše shvatao principe igre 4 skakača ili kraljeve indijske odbrane nego tad njegova stručna razlaganja fider varijanti. smiley296