Danas sam kupio...

Započeo tomislav34, 26 Januar 2013, 19:37:31

milan.krstic

Ahahahahaha, pa Grofe, ne pratis...

Bane uzeo Crestu, ali Advantor 6000.

A ako si ti srecan zbog moje kupovine, imas pivo prvom prilikom, al da uzvratis sa krofnama 🤣🤣🤣
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Cestitke obojici, a presrecan sam bez zeze...stizu krofne ...
Neka budu dugovecne. :tongue:
E pa da vidimo da li Creste  glasno kreste na ekstra teskim fiderima...  :cheesy:

milan.krstic

Vidi, ja napomenuo lepo da joj tek sledi mucenje.. Ovako na prvu, deluje ok.. Ali kad je zategnem sa 150gr kaveznom, videcu od cega je skovana.. 😜
Btw, hvala na cestitkama
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Lepa mašina, slaganje mi se ne sviđa bez obzira na uslove. Taj Klimaks 0,16, mnogo debljeg realnog promera je po snazi pandan prosečnom monofilu bar 0,35.  Znam, koristio sam i golim okom se vidi da je baš znatno deblji od strune 0,16 koju sad imam na mašinici. Mig je ostao kao beking ispod. Kada sam ih spajao, kao konac i pertlu da sam spajao.  A eto, 0.16 oba. Zato ti je i prepunio spulnu. Moj predlog đe ćuo, đe ne čuo je da tu strunu staviš na varaličarsku mašinu i džiguješ od smuđa do dobrog soma a za tu mašinu kupiš nešto mnogo tanje. Em će stati sve, em će biti lepše složeno, dalje ćeš i bacati, a biće više nego dovoljno jako. Za superteški fideraj ja ne bih išao preko 0.12 i to realnog promera. Realan promer koji je napisan je najveći dokaz kvaliteta. I takav je u proseku jači od monofila 0.25 koji je valjda neka granica granica xhevi fideraja.
Samo predlog, slobodno ignoriši ako ti se ne sviđa ili ako pasioniraniji fideraši od mene kažu da nisam u pravu.

milan.krstic

Ibanezi, sve te razumem. Iskreno, nikad ranije nisam koristio ovu strunu, pa samim tim ne mogu ja licno da kazem da nisi u pravu, ili jesi. Cenim savet, ali.. Ja pecam feeder, ali meni me predstavlja nikakav problem to sto struna ili najlon nisu u deklarisanom promeru, a takodje mi ne smeta sto je po vecini fiderasa ovo debeloooo haos... Navikao sam da pecam sa grubim priborom (deblji najlon, veca udica, predvez cesto i 0.25-0.30), pa mi 0.16-0.20 za osnovnu liniju tanko brate mili... Znam ja da je to jako, i da je za feeder dovoljno i 0.08, no ja to tako volem... Pa ako mi se nesto ne bude svidelo, imas pravo, premotam na azores, taman doslo vreme da zamenim i tamo strunu.. Ali moram prvo da probam, mozda mi bas bude kako valja...
Hvala svakako na savetu iz prve ruke 😉
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Krle moj, sad na Donau, stegni dril do daske i čupaj te mrenice od 2-3kg komad (ko zec).... :lol:
Javi samo kako makina čupa te hrandže od 120+...
Srećna kupovina, svakako!

Citat: dragan2006 poslato 09 Oktobar 2021, 01:50:16
stegni dril do daske i čupaj te mrenice od 2-3kg komad (ko zec)
Kod nas se to kaze "na grudi"  :lol:
"Kakav meredov , primaj to na grudi" :cheesy:

Krleee , da je sto vise vrtis pod opterecenjem
i da ne traje dugo   :cheesy:  smiley033

Ja sam ispucao  čitavi šaržer napolju, ko za rođenje deteta, sad, kad sam pročitao da ste Vas dvojica nabavili mašinu ...  :cheesy:
I da ... Pobratime, najzad ga jednom imaš pravo ...  :cheesy:

Ok Krle. Kako god želiš. Ne zaboravi samo da sad još uvek možeš da na Azores staviš svih 200m u komadu. Posle  to nećeš moći. Imaš najmanje 50m viška koje moraš secnuti. Ako ne secneš ti, samo će ti se namestiti posle prvog izbačaja. Ali može i da pukne štap  tamo gde čvoruga zamršene strune zaglavi pri izbačaju. :bye:

:rolleyes: wtf

Dupli, dotle smo te doterali... 😂😂😂

Drile, hvala druze. Samo si mi dvosmislen dovoljno da ne znam sta si hteo reci. Dal da je skrljaju hranilice od 120+ grama, ili krupne ribe na brzinu..

Dragane, ladno sad za Donau, ali vec od 15.10.  idem da je testiram. Javljam kako se muci 🤣, i hvala.

komša015

Citat: milan.krstic poslato 08 Oktobar 2021, 23:59:42

Uz masinu sam kupio i gume 😜 za istu...

Pa sam spakovao 10-ak metara nekog monofila 0.35 samo kao podlogu, da upredena struna ne klizi, i namotao svih 200m climaxa. Prepunio sam spulnu, pa cu na prvom izlasku to da korigujem skidanjem viska, ili ce se lepo spakovati pod opterecenjem. Ipak sam namotavao u kucnim uslovima, bez velikog pritiska na strunu, pa to izgleda ovako 🤯 😜

Kupio si 2x100m i nastavljao?

milan.krstic

Daleko bilo komso, pa mozda nisam profesionalac, al nisam bas ni pocetnik.. Upredenica je u komadu 200m, ali je pakovana na namotaje po 100m, ali bez prekidanja.. Ima mnogo takvih struna, bar sam ih ja vidjao. Mozes da kupi 100m a mozes i vise... Pa kako ko zeli..

komša015

Jasno.. spojene špulne.

Spulna je debelo prepunjena. Mrsice, podvlaciti pod spulnu i otkinuti u jedom trenutku. Spulne sa zakosenjem gornjeg oboda se pune do pocetka zakosenja, vise ne.