bolenbgd

Bio sam sinoc na Savi.Nesto se definitivno cudno desava.Do mraka samo pes,i apsolutno nista drugo.Kasnije desetak deverika 500-600 gr  i poneka sitna mrena.

obradovicsrdjan

Danas na sljunkari u okolini Pozarevca, obrasla u travu, provlacim spiner kroz lavirinte i na poslednja dva metra naleti bucov od 800gr. Izleti mi iz ruke i ode, mada i onako sve pustam. Na moravi kod Ljubicevskog mosta, pre toga nista, sve mrtvo.

Sent from my moto e(6) plus using Tapatalk

Danas Sodros,radio sitan melez na kombinaciju crvica glista. Pecano na fider smiley033

nijoviz

Opovo, Tamiš, prenoćio od subote 19h do nedelje 11h.
Tri krupatice i jedna babuskica.. Od kada idem na ove terene nisam ovako loše prošao, kao i svi koje sam pitao na vodi.. Tamiš nosi neku travu, kačenja i drmanje štapa konstantno, baš teško za pecanje uz to i nista ne pipa sta god da stavis na udicu... Kolega na vodi koji je po mom dolasku otisao, kaze da je u petak imao dva solidna šarana.. Uglavnom, cela moja okolina nikakav ulov kao i ja..lepo vreme i bez komaraca, ako ništa drugo..

js.bobrock

Ima i goreg od " nece riba"..
Posle posla krenuh i ja da povedem sina da malo baca varalicu, cvrci mi nesretan vec danima..
Krenuli oko 5 popodne, malo bacali, ali nula bodova, primetim da je mnogo narastao kanal, pola metra sigurno, poceo je i da plavi neka niza mesta okolo.. I ajd tata da menjamo mesto, idemo gore..
I tata baksuz je odabrao rutu, kao slepac- ajd idemo blize kanala, tu su neke neposecivane lokacije, tu cemo mi da probamo kao, kad ono medjutim...
Udjem  u neku sikaru, kao proci cu,  ono nizina, delom i poplavljena, i zaglavim kola. Probam napred, nazad, ovo, ono, - nista. Cupam trsku, da guram pod tocak, odose ruke, kopriva me ubila do lakata.. Posaljem malog po pomoc jednog prijatelja sto peca tu blizu.. Zovem i brata, al nesto nema ni mreze, bestragija. Setim se- kolega mi dao srp neki kineski da mu naostrim, aha..  Krenem sa njim da picim trsku, ma extra ide- dok se nisam zvizn'o po cevanici, jbt, pantalone citave, ali ispod zinula rana 4- 5 cm, krvari ko luda. Previjanje na brzinu da se ne prepada mali..
Jbg nemam ni sanse, stojim u 10 cm vode.. Stigao mali i prijatelj, ali ni njegova kola nemaju sanse, necu ni da pokusavamo, ostace i on u bari, posaljem ih nazad.
Ma beznadje totales.. I, dobijem brata srecom..
Elem, ubrzo stize konjica- Bata Braun sa njegovim Mercedesom G 4x4, izvadi me ko nista..
Kupi malog, trk kuci, tusiranje, sivenje u urgentnoj i sad stigoh.
'Bem ti baksuz dan..
Boze, posto li je taj mercedes? .. Dzip bilo kakav?..

Послато са SM-A325F помоћу Тапатока

robertnfv

Bitno da je proslo... I ja sam juce bio na pecanju, lep dan. Pecali babuske u Srbobranu. Subota krivaja, imao 7 babuski i dva sarana. Sve bi bilo to ok da nisam juce otisao u limanski park sa zenom na neku kuhinju... Jedno kraft pivo,drugo.. 4 rakije... Pa malo cvaraka,opet pivo,pa neke dzigerice u kifli, upoznao neke divne ljude. Kako to ide po najstarijim narodnim obicajima, krenemo mi kuci kad ono tamo neka muzika. Peva Balasevic, ajd reko da vidimo sta ima tamo. Kad ono neki prodaju sunke itd... Mi reko eto nas malo da cujemo pesmu. Nije proslo puno, mi se grlimo i pevamo. Garisa neki drzavni prvak u pecanju,moram pitati zenu ko je. (Zena je zapisala sve) onda jos nekog pelinkovca..  vise one sunke, kaze 1ooe. Gledam ja sunke, gledam zenu... Sunka,zena,sunka,zena.... A ona obozava sunku. Ma,daj jednu nek ide zivot. I tako uzmem ja tu sunku. Kupim i neke rakije, nek ima u kuci kada dodje kum. Krenemo kuci, ni ne znam kako sam dosao do bicikla. Vozimo mi tako i ja buuuuum. Nasukao se na ivicnjak i skliznem od beton. Al, nije bitno kako padas,nego koliko brzo ustanes. Zena da me ubije. Besna,sikce ... Dodjemo mi kuci,tusiranje nekako.. spavanje... I eto ustajanje bez alarma. Kao naspavan. Od cetvrtka ukupno 12 h spavanja... Kazem zeni necu vise piti, bicu dobar. Sve proslo u redu,kako i ne bi. Dobila je sunku za 1ooe. A, ja stedeo da kupim simano masinicu. Ma, samo nek je zena srecna..

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

Bobiska

Na Dunavu juce i u Petak, som ni da pipne, voda izgleda potpuno bez zivotno. Pored mene pecalo jos trojica na potezu od nekoliko kilometara, ni oni nista nevataju (dosao do njih da proverim). Na mom delu reke ako camaca na vodi nema a rovaca u ponudi ima znaci da som ne radi a ja uporan  :rolleyes:.

milan.krstic

Sinoc Sava, Boljevci... Krenuo po mamce za soma, ali ih nema nigde, haos. Otisao optimisticno do vode, zabavio feeder, posle 5 minuta 3 peša, dva govedarca, 1 deverika oko 100 grama. Zabacio za soma, cekao nekih 3 sata, pa promenio mamac i zabacio jos jednom.. Ni keder se nije unervozio kao sto ume kad naidje grabljivica.
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Bio na Savi na pecanju, ali zadnji put pre mesecipo dana. Na mojoj poziciji vlada opšte mrtvilo kod pecanja sa obale. Gotovo ništa osim peševa i sitne belice se ne može upecati.  Čujem od drugih da je i dalje loše pa nemam volju ni da izlazim na vodu.
Verovatno oni sa čamcima mogu da pronađu pozicije gde se riba sada nalazi.
A imam utisak još i to da se riba, zbog niskih vodostaja nije ni valjano izmrestila. Kako izgleda biće još lošije :grin:

Bio i ja na Savi par veceri. Kum odrzava mesto i ceka sarana pa sam isao na njegovo mesto. Da je mrtvilo jeste. Saran se nije ni nasalio a daleko od obale se moze u sumrak dobiti sitna deverika po koji komad, a kasnije po neka sitna mrena. Nema da se izbaci nesto posteno ni danju ni nocu....

Danas popodne Dunav bacao varalicu nula bodova ni kvrc :eek:

Danas je propast dan .  Nepamtim kad mi se desilo da precucim ceo dan a da jedan jedini udarac nisam imao.
Voda naglo pada a i jos ce.

Isao da jurim bandara po kanalu kad ono...

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Isa

Isao u nedelju na neki rukavac da jurim štuje, kad ono ko na vašaru.
Ne može se od plovkaroša zabaciti.
Tako da sam im se danas i ja pridružio.
Za nekih 2h:30min, oko 5-6 kg...
Uzeto 10ak najlepših, ostalo vraćeno.

laza76

Bio danas u Farkaždinu nizvodno od mosta. Do 9 mrtvo more, onda krenula tu i tamo neka aktivnost na vodi, kao sitan bucov da juri. Isprobao sam ceo arsenal varalica, nula bodova.

Prošle nedelje u Sefkerinu bila jedna štuka od oko 50cm na plitkoronca.