igorsimo

Danas Becej ribnjak poprilična guzva,rade od 6 medjutim kad smo došli u 5/55h sve zauzeto znaci rade i ranije .Cisto da imate informaciju da uranite za poziciju.Nisam se nesto proslavio jedan manji stranac oko1kg i jedan melez do 800gr i nekoliko manjova.mamak dosta crvica.

mrcko

Citat: mrcko poslato 19 Septembar 2021, 00:19:48
Sinoc. Ista meta, isto odstojanje. I sve sam bolji! Krupatica je uglavnom odlično radila. Gotovo svako je imao bar po par kilograma. A ljudi kao na takmičenju.

Posle pauze od desetak dana i promene vremena, izađem ponovo na isto mesto, nenadajući se posebnoj akciji. Srećom prevario sam se! I dalje vrlo lepo radi. Ovaj put do duše, nijansu sitniji primerci.

Nemanja85

Evo izvestaja sa zatvaranja sezone, jedno lepo pecanje sa dosta akcije s'obzirom da sam bio na 3 sata.

Danas pokusao da prevarim nesto na DTD al nista,izmenjao nekoliko varalica.Pa kuci smiley033

sindok

Opet se prica ponavlja, plus par crnookih i to je sve.

igorsimo

pecalaza

Drugar i ja se napešačili juče,a ulov izostao.Pecali preko puta špica iznad brane u Opovu ,on dobio jednog peša,a meni se otkačili bodorkica i bucov i to je bilo sve,ali ni preko puta nas niko ni ripče da uhvati.Tj dobio je jedan kolega neku belu ko šaka i to je ceo ulov na njih desetoro(ukupno) prekoputa.Blagi užas i tiha jeza.. :sad:

andricbranislav

U Ledincima na plaži u nedelju velikih 0 bodova... Sam peš i drugar jednu lepu mrenu od oko 2 kg...

DakiNS

Jutros u 5 palim motor na  čamacu , oprema sva spremna, idem ne tako blizu na jedan duboki špor, pa se usidrim malo ispred špora i varaličarim . Planirao sam da za mraka bacam voblere a kad se razdani , da se premestim u nutar limana i malo probam vertikalu . Posle desetak minuta dobijem lepo bucovče i dva sitna čvrka , da li su sitni smuđarci ili bucovčići ne znam . Taman zora počela da rudi , ja se naoštrio kad vidim tip u neregistrovanom al čamcu sa nekim merkurijem tridesetak konja, juri pravo na mene. Počnem da mu mašem , ali ne vredi , na jedno petnaestak metara skroz smanji gas ali ne menja putanju . Tačno na metar ispred mene sa nizvodne strane dočeka se veslom na ono kamenje i zaustavi . Ja u neverici . Šta radiš to pitam , JbT pa jel sam toliko sitan da me ne vidiš . On mrtav ladan kaže : ma vidim te , ne boj se . "Saću" da izvadim alat. Ja buljim ko tele u šarena vrata , on izvadi iz čamca trokuku na užetu i poče da je baca oko mene. Jesi li ti normalan drugar , pa ja ustao u pola 5 da pecam ko čovek a ti me tu za.ebavaš i razbijaš mesto . Kad on reče , ja tu tebe nikad nisam video a ribarim već 30 godina . Pa šta što me nisi video mogao si me videti i svaki dan , ali kakav je to način . U to on zakači mrežu koju je tu neobeleženu ostavio sinoć . Ladno je pokupi , sede , dade gas do daske i ode . Ja buljim u vodu  onako tupavo kako sam se i osećao , kretenčina razbio mesto i otišao . Ajmo kući danas mi nije dan.
Kada budem lovio u večnim lovištima loviću sa Bretonom.

nera

Pre dva dana Srbobran svratim da popijem kafu i molo zabacim fider pored babuski koju sam vadila na svaki zabacaj Izvukla sam i raka koga jedva otpetljah

Juce na Jezeru u B. Topoli ubi me vetar
Bilo je lepih  deverika i smornih cverglana

Nemanja85

Juce jako tesko pecanje na Juznoj Moravi, nizak vodostaj, niska voda, tako da je pecanje bilo bas na misice. Nadam se da ce ove kise malo da zamute reke i podignu bar malo vodostaj kako bi se maksimalno uzivalo u jesenjem cugu.
I ovako nije da nije bilo ribe, ali moze to mnogo bolje.

Axkontra

Makar malo zabave pruzaju bandari i sitni bucovi

ZGODNI28

Juce plovkarenje u zavetrini na Tamisu,dok su pojedine kolege bile na orkanskom vetru ja ko u sobi, bolonjez i metch... Plovci 6gr u zasedi i na voznju 3 gr na crvice...

Axkontra

Sve sam probao ovaj vikend po ovom divnom vremenu dtd nula bambija fider,nesto cvergla i kedera,danas na mrene dva sata nula plus jedan pes.Na varku deca bila uspesnija od mene,bilo i bandara i basa velicine kedera i jedan mali bucko.