gillespie i 8 gostiju pregledaju ovu temu.

misoo83

Bili drug i ja na jezeru Kraljevac u Deliblatu pre 2 dana, pocepali smo ribu, drug je imao cak 9 cverglana a ja sam ih imao 3 za ceo dan pecanja, riba ocajno radila a i vreme takvo bilo kao da su se promenila sva cetiri godisnja doba za jedna dan.

Axkontra

Odma izjutra sok,pozeleo se mog sodrosa,reko da probam kod dalekovoda,kad ono pravo vreme 6 ujutro dvojica vuku mrezu crkli dabogda.Odustanem od pecanja tu ,jer sto bi riba radila kad su je gadovi pokupili da nose na najlon.Oprobram se na prometnijem delu sodrosa,odma u vodi naletim na crkntu deveriku od kile.Obraduju me dva bandita na fider,al eto meni ta dva uspesna trzaja puno znace,jer verovatno stize ono vreme koje su indijanci najavili,kad lopovi ukradu i zadnju ribu shvatice da pare ne mogu da jedu.

Inace prosle godine u ovo vreme tu je radio krupni melez,tipa veliki ko na golupcu,tu dodje da se mresti i tu samo odskakuje od njih,ove godine nece biti nista od toga.

Zoran

Bio i ja danas malo na pecanju, u marini sa pontona. Ionako sam tu da pregledam čamac, pa onda i da se malo otpeca iz mesta  :smiley:
Za razliku od četvrtka, kada je baš lepo radila sitna bela, ali bilo je i par solidnih šljivara i krupatica, danas potpuno drugačije. Za neka 3-4 sata uživanja u dnevnoj dozi optimizma i D vitamina, svega jedna (1) bodorkica ...  :smiley: i jedno 20+ glavoča  :lol:
Ovo novo zahlađenje će verovatno opet da je sekne u radu taman i da krene, ali biće dana već tamo od nedelje kada se vreme malo stabilizuje. Mada je teško očekivati stabilno vreme u Martu i Aprilu ... Mislim, nije teško, ali je pogrešno  :wink:

obradovicsrdjan

Danas bucko iz okoline Požarevca, jedan za dva sata, kao i prošlog vikenda.

Sent from my moto e(6) plus using Tapatalk

Spojene poruke: 20 Mart 2021, 18:11:47

Danas jos dva ovakva

Zoran

Bio i ja juče, opet u marini. I lepo pecao neka 2-2,5 sata. Uglavnom sitna krupatica, ali baš aktivna. Napravio samo malo primame, i kad sam je potrošio sve stalo. Neće na prazno ... Ali dok je išlo, svaki zabačaj ripče.

DTD Rumenka
mnogo , mnogo sitne deverike ..
na svakih sat vremena pojavi se i po koja 500+ gr..
Prosli Ponedeljak je poribljavano sa jednogosnjom mladji sarana pa su poceli i da se javljaju na udicu
(nadam se da ne treba opominjati kolege da ih pustaju)  smiley080
A da bilo je i nesto krupnije ribe  :wink:

Udaralo najcesce na ustipke, kajmak i slaninicu  :bye:

ZGODNI28

Nisam pecao, al sam danas prolazio tuda pa sam slikao, uliv Ibra u Moravu, okolina Kraljeva.. Mislim da tu nema skoro pecanja, visoka voda i mutna...

Zoran

Ja opet danas malo na Dunavu, onako sa pontona u marini. Tisa je kao oranje a Dunav i nije tako loš. Ali gde da idem dalje kad sam već na Dunavu ...
Sitna bela ubiva, najviše krupatica. Dinamike kol'ko nećeš, svako zabacivanje je ripče. Bilo i 5-6 onih velikih. I to sve do negde podne a onda usporilo. Bitno usporilo da ne kažem stalo. Neće glistu neće crvići ... I mora primama, bez primame ni da čvrkne. A dan onako za uživati na vodi, pa je bilo greota ne izaći.

Juce odlican dan na vodi.Otisao na pistu iza mosta u Ns,medjutim,radi bager,prosiruju,udaraju drvene stubove u vodu i onda produzio malo dalje,i seo na prvo mesto.Poceo u 9h da pecam.Ravno sat vremena do prvog udarca se cekalo i onda je krenula deverika.Prve dve sitnije kao saka i nakon toga sve krupne,od 400-600gr.Veoma borbene,udarci konkretni.Dobitna kombinacija je bila 3 crva.Pecao od 10-12:30h,imao oko 20 kom,nisam cuvao,vracao sam pa morao da krenem jer sam cerkici obecao pecanje kad se vrati iz vrtica.
Zatim sam se vratio sa klincima ali na pistu pre zel. mosta oko 15h. Isto ravno sat vremena se cekalo na udarac.Prvo dosla mala bodorkica a onda je dril na masinici proradio i dosla lepa krupna deverika na cerkicin stap,postavicu sliku kasnije.Nakon toga imao jos dva promasaja i oko 17h morali nazad.Bila kontrola ujutro,i tako,lep dan na vodi.Probao i na katise,imao jedan udarac,moram jos sve da provalim oko njih.

obradovicsrdjan

Na šljunkarama oko Beogradskog puta u Požarevcu jošsw bela riba nije probudila. Sve mrtvo.

Sent from my moto e(6) plus using Tapatalk

БУЏА БАБУШКА

Još uvek slabo. Jezero Vlaški Do.

Послато са SM-J320FN помоћу Тапатока

Поздрав за Сркија :)

alehandro

Bio danas pre podne na Srebrnom jezeru, ujutru kišica, posle toga oblačno. Ubi neki vetar od Rumunije. Srećom, bila je i jedna, ali vredna riba na plovak. Na fider ništa.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

srce

Vinci- dan,noć,jutro...
Ništa,babuška 800gr,par šljivara 500-600gr, vidi se prisustvo ribe na spotu ali ribolovci nemaju energije da probaju ...
Sve u svemu više zimi nego prolećuje...
Biće extra za par dana ( i baba i śljivari iznadprosečni ,pravi)

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

nikad ne veruj zeni koja laze

Upravo se vratio sa vode.Ista meta isto odstojanje kao i prosli put samo je riba dosta slabije radila.Iscackao jedva nekih 8-9 komada deverika,jednu lepu bodorku i jednog cvergla.Deverike su sve lepe bile oko 400gr...Ribocuvari prosli sa camcem ovaj put.Sve pohvale za njih.

Zoran

Bio juče i danas malo u marini , Dunav, spremao malo čamac za sezonu. Pa kad sam već na vodi ...  :wink:
Juče popodne lepo radila krupnija bodorka, sve do u sam mrak. Neke kolege su pecali plovkom na šećerac i bili znatno uspešniji od mene, a ja nisam imao šećerka ... No, i ovo na crviće je bilo pravo zadovoljstvo.
Jutros poranio i negde do oko 10,00, kada sam nastavio sa radovima na čamcu, dobio svega par sitnih krupatica i gomilu glavoča ... A sve isto kao prethodni dan u sumrak.