БУЏА БАБУШКА

Na kom delu Karaša si pecao?

Послато са SM-J320FN помоћу Тапатока

Поздрав за Сркија :)

NikolaNS

Jos malo pa krece na Dunavu. :smiley:

Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

bojš

Bio na Savi kod Umke neki dan na par sati, došao oko 11, da ganjam bucova. Provukao ceo arsenal varalica kroz sve slojeve. Ništa. Nit' se javlja nit' pozdrave šalje. Kolegi koji je bacio dve dubinke tu pored mene, nešto odvuklo jedan štap u vodu. Da li je šaran ne zna se ,imao boili na udici. Ali filmska scena nema šta. Pokušali da ga "upecamo" i on i ja dok je odlazio sve dalje ali nismo uspeli

Poslato sa WAS-LX1 pomoću Tapatoka

Био сам на Тамишу пре неки дан.
Бацали хранилице на 1/3 тока.
Ударао шаран, бабушка, крупатица, кркуша, "пеш" :)
Храна нека одмрзнута серија Валтер просејана вероватно "Биг карп"
Полу пецање полу роштиљ.
Пецати се мора! ;)
Бистро.

Axkontra

Oprobao jutros varke na dunavu i kanalu,tek na kraju na dtd preko puta piste sam imao jedan promasaj stuke, od gore mi je delovalo ko da je u zadnji tren skontala da nije jestivo.

pecalaza

Bio nanovo u subotu na Karašu,koji je opao oko pola metra od prošlog vikenda,ali i dalje ima onu divnu sivomutnjikavu boju,a i kreće se,tj brana još nije zaribala..Ulov je sačinjavala raznovrsna bela,crvenperka,krupna bodorka,krupatica,babuška i sitna deverika(do 200gr,koje su puštene).Prvo je radila na baltušku,a kasnije malo na crve,malo na tanku crvenu glistu,pa je sveukupno bilo malo jače od dve kile-duplo slabije u odnosu na prošli put(mada sam pustio dosta sitne ribe)..Drugar,koma sam i ovaj put dao ribu ,je izjavio da je preukusna,tj kako reče-slatka ko med,a ja ću reći da je riba neverovatno zdrava i živahna,tj borbena u toj meri,da imaš utisak da vučeš duplo veći komad.Sad jedan recepat,ako admin dopusti..Kome je blizu Cvetkova pijaca,neka kupi u mesari Nada domaće dimljene kobasice i da ih natakari na neomašćen a ostrugan bagremac i baci na muke u vidu vatre,sve dok ne proplaču i ne popucaju od muke. Znači,sat vremena forsiranje granja ispod kobaje,a celodnevno forsiranje granja u vodi doneće vam brdo endorfina i dopamina,a pre sna-osmeh na licu.. :takoje:

Bio danas posle duzeg vremena na pisti Ns iz zel mosta.Jako lose.Drugar i ja od 14-19h nista,sem par pipanja i jednog cvergla.Ni pored nas sem jednog coveka koji je imao 3 bele niko nista...

Zoran

Bio i ja juče do podne malo na Dunavu. Svega 5-6 bodorkica i 10-ak pešOva . Čak ni dan nije bio bogzna kakav, baš nešto okrenuo neki vetar, jedva dočekah da zbrišem  :cheesy:

mariano 81

Izašao na Šumaričko jezero da bacam kašiku. Ništa posebno cverglan mi se uhvati na kašiku zlatnu. Kolega koji zabacivao voblera na dvadesetak metara od mene, potkačio štuju kilašicu. Babuška poludela i krenula u ljubavnu igrariju, nije obraćala pažnju na plovkaroše koji ostadoše bez ulova. U suštini lepo vreme za izlazak.

Послато са Redmi 6 помоћу Тапатока

nadal

hladno i vetrovito pored morave, nije bas prijatno za pecanje

Axkontra

Sodros izjutra,varka,muvanje,rez 0-0.

Backo Gradište,ekipa okasnila sa dolaskom pa nasli zadnje mesto u zadnjem nizu pod /45. Grana gore levo desno nisam mogao Fider da zabcim. Pecao na plovak nista i bez volje nemoguća misija.kolege imale par kom na glistu.
Skoro nisam video da je tolika gužva bila na toj lokaciji.
Nravoucenije doci ranije ko i pre... smiley033

pecalaza

Od jutros nanovo Karaš,na kome se od 6 sati tražilo mesto više,ali već od 12 se prepolovio broj pecaroša,mada oko 15h,kada smo krenuli doma koleza i ja-neki su tek dolazili.Izgleda da su na drugim lokacijama uhvatili isto što i mi,pa došli na Karaš da uvate duplo golo..Brana je radila,za razliku od ribe,vetrić pirkao,voda fantastične boje(došla 20ak santima u odnosu na prošli vikend),sunce grejalo..Ali,ulov nikakav i to kod koga god sam pitao,ako ne računamo par bodorkica,deverikica,bandarčića i to isključivo na tanku crvenu glistu,dok ostale mamce ne dotakinje..Možda o neradu ribe najbolje govori komentar kolege koji je dubinkario nedaleko od mosta i koji veli-Šta je bre ovo,u četvrtak sam na ovom mestu imao 10 kila ribe,a od jutros samo tri špicerke..?! Kolega sa kojim sam podelio ovaj divan dan je takodjer imao neko obdanište na udici,ali s obzirom da je skinuo ribolovački mrak za ovu godinu-dobro je,a biće i bolje.. :cheesy:

Био сам на Тамишу у недељу са другарима.
Уписао се шараном од 2 кг, одмах пуштен.
Било је крупатица и по која деверика мања...
Редовна контрола рибочувара са обале и провера реке из чамца.

Danas DTD dosta iza zeleznickog mosta.Spremao se na debeo ulov al trt.Dve bele i osam manjova.Od mamaka crvic ,glista,stiropor,kukuruz i kombinacije.Manjov uzima sve, belu sam dobio na jednog mrtvog crva i jednog zivog.Dosta problema travi vlaknasta trava jednostavno gusi hranilicu jer taman nadjem polje bez nje posle 15 min voda donese travu ....