RIBOLOV BELE RIBE => Dubinka & feeder => Temu započeo: Imre poslato 27 Jul 2011, 14:25:25

Naslov: Punjenje feeder hranilice u feeder tehnici
Poruka od: Imre poslato 27 Jul 2011, 14:25:25
  Na koji način punite hranilice,i vaše mišljenje zašto je to tako bolje..?

Naravno ,ne mislim samo na kavezne,nego i na ostale hranilice koje koristite ..
Poruka od: emissary poslato 27 Jul 2011, 14:50:35

Ja prvo palcem naguram hranu i
uvek stavim malo sa spoljne strane čisto koliko da pokrije mrežu, da dok pada ostavi trag u vodi...taman dok padne na dno...Do sada je imalo dosta dobre efekte...
Poruka od: žex.rašeta poslato 27 Jul 2011, 15:14:57
Mislim da nema potrebe stavljati hranu izvana na kaveznu hranilicu. Svaki udarac od vodu na razdaljini od 20-30m ostavlja oblak i u propadanju ostavlja trag  ( ako je hrana pripremljena kako treba a ne previše vlažna ) a na tekućoj vodi je to čisto bačena hrana jer će gornji sloj tekuće vode odneti hranu daleko od mesta pecanja. Na nekom jezeru možda i može ali.....ne vidim svrhu . Nikad to nisam pokušavao. Kavezne hranilice punim sa dva prsta  ( palac i srednjak  :cheesy: ) i izgleda kao da  stišćem hran. ...sa obe strane .........ne pretvrdo ( stvar osećaja ). smiley033
Poruka od: emissary poslato 27 Jul 2011, 15:31:37
Oke...ali baš ta hrana koju stavim preko mreže koje ima jako malo i ode daleko od hranilice pravi trag koji verujem riba jako dobro isprati do hranilice. Ni ja ne pritiskam hranu previše u hranilici ali onaj deo spolja malo više prilepim da ne ode u istom trenutku kada udari o vodu...Probao sam u plitkoj vodi...simulirao...i onda smislio ovo...Možda grešim ali dešavalo se da nas trojica pecamo na razmaku od 10-tak metara i da sam ja prvi nizvodno i da ja vadim i duplo više od drugara uzvodno od mene a pecamo na hranu iz iste kante tako da sam došao do zaključka da ta riba od negde dođe i zadržava se bliže moje hranilice...Ovo su sve teorije za koje nemam dokaz a to je tako mala količina hrane  da ne mogu da kažem da je bacanje...No, sledeći put probam sa dva fidera na razmaku od par metara, ovom nizvodno ću da stavim hranu spolja a drugom samo unutar hranilice pa javljam razliku ako je ima!!!
Poruka od: Imre poslato 27 Jul 2011, 21:46:30
Citat: emissary poslato 27 Jul 2011, 15:31:37

Ako si zadnji ,to jest pecaš nizvodnije malo od svojih drugara,
po meni dobijaš više ribe od njih iz razloga jer jedan deo njihove prihrane voda donese nizvodno do tebe...
Poruka od: prslook poslato 27 Jul 2011, 22:11:19
Slazem se Imre da bi onaj ko je nizvodno trebao imati vise ribe,posto voda nanosi hranu ka njemu...U praksi se to dogadjalo juce,ja i Vladimir na pecanju,on je pecao uzvodno,nekih 15 metara od mene i slabije je prolazio nego ja malo nizvodnije...
Poruka od: heavy11 poslato 27 Jul 2011, 22:11:40
Kao sto Imre kaze to je zbog toga sto hranu nosi voda. I meni se to desavalo, ja dodjem ujutro ko ludak i nabacam spod uzvodno jedno 20 metara i od mene a posle dodje ekipa i svi nizvodno se parkiraju i vuku ribe vise od mene. Od tada sam naucio lekciju. Ili sredina ili nizvodno.  :rolleyes:
Poruka od: emissary poslato 27 Jul 2011, 22:21:39
Prvo...super što napravi, Imre, novu temu...Ovo je bitna stvar kod feeder tehnike....drugo...vrlo moguće da je tako ali zar onda nije logično da će i hrana koja malo dalje ode od moje hranilice nizvodno (naravno ako nema brdo pecaroša nizvodno) privući više ribe blizu hranilice koja je, nazovimo, glavni izvor hrane u tom trenutku...Ta hrana koja ode sa zida hranilice od trnutka udara u vodu do dna je u tragovima i pokriva sve slojeve, od površine do dna i pravi "tepih" arome koju ribe koje su nizvodno mogu samo da prate do hranilice...Ovo je, opet ponavljam, samo teorija koju sam proveravao i imao koliko toliko više uspeha od drugih oko mene...
Poruka od: Imre poslato 27 Jul 2011, 22:25:09
Ja kad riba počinje slabije da uzima mamak,odmah zabacujem malo nizvodnije,
ako je to moguće ...
i pretežno opet bolje proradi .....
Poruka od: emissary poslato 27 Jul 2011, 22:26:50
Da to je dobra taktika koje se i ja pridržavam, naravno, kako kažeš, kada je moguće...
Poruka od: Radza poslato 27 Jul 2011, 22:52:35
Tema je bila kolko se secam na koji nacin punite hranilice a ne gde zabacujete kad riba slabije radi.Mada ne vidim ni neku narocitu filozofiju u tome kako se puni hranilica.Razlika je samo dal se puni cistom hranom ili se pravi sendvic  hrana/crvi/hrana. Pa jel tako ?
Poruka od: bamarin poslato 27 Jul 2011, 23:01:40
Nekako se ,bar malo, ne slažem sa ovom prezentacijom. Govorimo samo o rekama, pošto na jezerima nema ovakvih pojva. Po vašim pričama ispada da bi svako od nas vrlo brzo počeo da peca u reonu ribolovca nizvodno od sebe. Ja ću reći svoja iskustva i ono što sam pročitao čak i ovde na postovima vezanim za pecanje fiderom. Koristim isklučivo open and hranilice i punim ih na sledeći način: u posudu sa prpremljenom hranom, pre svakog punjenja, dodajem malu količinu ili konoplje ,ili šećerca i obavezno mamac na koji pecam. Kada punim hranilicu obavezno se trudim da mi šećerac i konoplja budu u sendviču između rastresite hrane(to ste svi videli na video prezentacijama majstora ovog načina pecanja). Zadatak šećerca i konoplje(zaboravio sam i žito) je da zadrži ribu na vašem hranilištu, a rastresita hrana je tu da je privuče. Naravno da rečni tok odnosi i krupnije čestice ali ne tako brzo. Takođe na reci koristim dugačke predveze, nikada ispod 50, a najčešće 70cm. Ali tačno je i ono što Imre kaže da nekada treba malo pomeriti prezentaciju mamca iz mesta hranjenja, jer nam se najčešće krupna riba nalazi po obodu hranilišta. Ovo su moja iskustva i pokazala su se ispravnim i na takmičenjima i u privatnom pecanju.  :bye:
Poruka od: emissary poslato 27 Jul 2011, 23:27:19
Ovo je pravo objašnjenje koje nisam lepo objasnio jer ne spomenuh krupniji deo hrane (šećerac, žito, mamac na koji pecam) koji takođe dodajem...Rastresiti deo stavljam oko hranilice iz razloga koji sam napomenuo...Predvez je posebna priča i tu ne mogu da se uhvatim za pravilo...Nekad bolje prolazim na kraći nekad na duži, s tim što nikad nije kraći od 20-30cm...
Poruka od: Vladimir poslato 27 Jul 2011, 23:33:09
Citat: prslook poslato 27 Jul 2011, 22:11:19

Sumnjam da je to bilo u pitanju juče, pre će biti da ribe nije bilo na mom delu iz meni nepoznatog razloga, nije da smo bacali u istoj liniji jedan pored drugog. To su one ribolovačke priče, dvojica pecaju, jedan se razbi od ribe drugom ni da pipne...
Poruka od: prslook poslato 28 Jul 2011, 03:15:28
Ali bio si uzvodno od mene pa makar i tih 15 metara,a video si da vuce kanal,nije da stoji...
Poruka od: vvukovo1 poslato 22 Februar 2013, 18:21:43
 :rolleyes: Ne znam nije pravilo kolega je lovio iznad mene i imao je vise griza od mene a razmak izmedju hranilista je jedan metar . on ulovi par riba dok tek ja jednu i to je bilo zanimljivo kada sam ja njega pomakao da lovi iznad sebe metar a ja sam bacao na njegovo, ja sam imao grizeve dok on  nis. I to sam skuzio da tocno na jenom mjestu grize ko ludo. :takoje:
Poruka od: žex.rašeta poslato 22 Februar 2013, 19:03:22
Tema je punjenje hranilice a ne pozicije uzvodno/ nizvodno  smiley033
Poruka od: mokijam poslato 23 Februar 2013, 05:36:14
Kad ubacujem samo hranu....
Posto sam navikao da mi kofa sa hranom uglavnom stoji izmedju nogu(kad teren to dozvoljava) i kad namotam sistem hraniicu odmah pustam u kofu, malo je utisnem u hranu i posto su mi prsti dugi samo napravim pokret palcem i kaziprstom kao da hocu hranilicu da ustipim i tako je napunim. naravno jacina stipanja zavisi od vrste hrane i vode na kojoj pecam....tako napunjena hranilica ima hranu sa spoljne strane zice da ostavlja trag a i brzo se puni....
A kad treba da ubacim jos nesto u hraniicu (crvici zito secerac)
Ubacujem hranilicu u kofu ali da donji deo hranilice bude utisnut u hranu onda kaziprst protnem kroz hranilicu da napravim malo tvrdo dno pa ubacim prilog po zelji onda ostatak prostora u hranilici do vrha dopunim hranom i ustipim istim pokretom kao kad je punim samo hranom. sve ovo obavim sa dva prsta i hranilicu ne podizem iz hrane dok nezavrsim ceo proces punjenja. E od ove godine cu da probam jer sam video na nekom fider filmicu da lik hranu drzi u lavoru precnika jedno 50cm e sad u jednom cosku lavora je hrana a u drugom tri posudice sa pinkicima,crvicima i secercem sa kojima pravi sendvic, cilj ovakvog drzanja svega u lavoru je dobra stvar jer negubimo nista, bilo sta da nam ispadne upada u lavor i u hranu. To cu probati cim krenem prvi put na pecanje za pocetak cu poneti lavor od kuce  :lol: a za kasnije cu da kupim neki namenski ako mi se pokaze ovakav vid drzanja hrane prakticnim  smiley033