Punjenje feeder hranilice u feeder tehnici

Započeo Imre, 27 Jul 2011, 14:25:25

Imre

Na koji način punite hranilice,i vaše mišljenje zašto je to tako bolje..?

Naravno ,ne mislim samo na kavezne,nego i na ostale hranilice koje koristite ..

emissary

Ja prvo palcem naguram hranu i
uvek stavim malo sa spoljne strane čisto koliko da pokrije mrežu, da dok pada ostavi trag u vodi...taman dok padne na dno...Do sada je imalo dosta dobre efekte...
Pametniji...ne popuštajte više...Propadosmo načisto...

Mislim da nema potrebe stavljati hranu izvana na kaveznu hranilicu. Svaki udarac od vodu na razdaljini od 20-30m ostavlja oblak i u propadanju ostavlja trag  ( ako je hrana pripremljena kako treba a ne previše vlažna ) a na tekućoj vodi je to čisto bačena hrana jer će gornji sloj tekuće vode odneti hranu daleko od mesta pecanja. Na nekom jezeru možda i može ali.....ne vidim svrhu . Nikad to nisam pokušavao. Kavezne hranilice punim sa dva prsta  ( palac i srednjak  :cheesy: ) i izgleda kao da  stišćem hran. ...sa obe strane .........ne pretvrdo ( stvar osećaja ). smiley033

emissary

Oke...ali baš ta hrana koju stavim preko mreže koje ima jako malo i ode daleko od hranilice pravi trag koji verujem riba jako dobro isprati do hranilice. Ni ja ne pritiskam hranu previše u hranilici ali onaj deo spolja malo više prilepim da ne ode u istom trenutku kada udari o vodu...Probao sam u plitkoj vodi...simulirao...i onda smislio ovo...Možda grešim ali dešavalo se da nas trojica pecamo na razmaku od 10-tak metara i da sam ja prvi nizvodno i da ja vadim i duplo više od drugara uzvodno od mene a pecamo na hranu iz iste kante tako da sam došao do zaključka da ta riba od negde dođe i zadržava se bliže moje hranilice...Ovo su sve teorije za koje nemam dokaz a to je tako mala količina hrane  da ne mogu da kažem da je bacanje...No, sledeći put probam sa dva fidera na razmaku od par metara, ovom nizvodno ću da stavim hranu spolja a drugom samo unutar hranilice pa javljam razliku ako je ima!!!

Citat: emissary poslato 27 Jul 2011, 15:31:37

Ako si zadnji ,to jest pecaš nizvodnije malo od svojih drugara,
po meni dobijaš više ribe od njih iz razloga jer jedan deo njihove prihrane voda donese nizvodno do tebe...

prslook

Slazem se Imre da bi onaj ko je nizvodno trebao imati vise ribe,posto voda nanosi hranu ka njemu...U praksi se to dogadjalo juce,ja i Vladimir na pecanju,on je pecao uzvodno,nekih 15 metara od mene i slabije je prolazio nego ja malo nizvodnije...
Red or dead

heavy11

Kao sto Imre kaze to je zbog toga sto hranu nosi voda. I meni se to desavalo, ja dodjem ujutro ko ludak i nabacam spod uzvodno jedno 20 metara i od mene a posle dodje ekipa i svi nizvodno se parkiraju i vuku ribe vise od mene. Od tada sam naucio lekciju. Ili sredina ili nizvodno.  :rolleyes:
Bolje biciklom na pecanje nego mercedesom na posao.

emissary

Prvo...super što napravi, Imre, novu temu...Ovo je bitna stvar kod feeder tehnike....drugo...vrlo moguće da je tako ali zar onda nije logično da će i hrana koja malo dalje ode od moje hranilice nizvodno (naravno ako nema brdo pecaroša nizvodno) privući više ribe blizu hranilice koja je, nazovimo, glavni izvor hrane u tom trenutku...Ta hrana koja ode sa zida hranilice od trnutka udara u vodu do dna je u tragovima i pokriva sve slojeve, od površine do dna i pravi "tepih" arome koju ribe koje su nizvodno mogu samo da prate do hranilice...Ovo je, opet ponavljam, samo teorija koju sam proveravao i imao koliko toliko više uspeha od drugih oko mene...

Imre

Ja kad riba počinje slabije da uzima mamak,odmah zabacujem malo nizvodnije,
ako je to moguće ...
i pretežno opet bolje proradi .....

emissary

Da to je dobra taktika koje se i ja pridržavam, naravno, kako kažeš, kada je moguće...

Radza

Tema je bila kolko se secam na koji nacin punite hranilice a ne gde zabacujete kad riba slabije radi.Mada ne vidim ni neku narocitu filozofiju u tome kako se puni hranilica.Razlika je samo dal se puni cistom hranom ili se pravi sendvic  hrana/crvi/hrana. Pa jel tako ?
<º))))><.·´¯`·.(Radza)¸.·´¯`·.¸><((((º>

bamarin

Nekako se ,bar malo, ne slažem sa ovom prezentacijom. Govorimo samo o rekama, pošto na jezerima nema ovakvih pojva. Po vašim pričama ispada da bi svako od nas vrlo brzo počeo da peca u reonu ribolovca nizvodno od sebe. Ja ću reći svoja iskustva i ono što sam pročitao čak i ovde na postovima vezanim za pecanje fiderom. Koristim isklučivo open and hranilice i punim ih na sledeći način: u posudu sa prpremljenom hranom, pre svakog punjenja, dodajem malu količinu ili konoplje ,ili šećerca i obavezno mamac na koji pecam. Kada punim hranilicu obavezno se trudim da mi šećerac i konoplja budu u sendviču između rastresite hrane(to ste svi videli na video prezentacijama majstora ovog načina pecanja). Zadatak šećerca i konoplje(zaboravio sam i žito) je da zadrži ribu na vašem hranilištu, a rastresita hrana je tu da je privuče. Naravno da rečni tok odnosi i krupnije čestice ali ne tako brzo. Takođe na reci koristim dugačke predveze, nikada ispod 50, a najčešće 70cm. Ali tačno je i ono što Imre kaže da nekada treba malo pomeriti prezentaciju mamca iz mesta hranjenja, jer nam se najčešće krupna riba nalazi po obodu hranilišta. Ovo su moja iskustva i pokazala su se ispravnim i na takmičenjima i u privatnom pecanju.  :bye:

emissary

Ovo je pravo objašnjenje koje nisam lepo objasnio jer ne spomenuh krupniji deo hrane (šećerac, žito, mamac na koji pecam) koji takođe dodajem...Rastresiti deo stavljam oko hranilice iz razloga koji sam napomenuo...Predvez je posebna priča i tu ne mogu da se uhvatim za pravilo...Nekad bolje prolazim na kraći nekad na duži, s tim što nikad nije kraći od 20-30cm...

Vladimir

Citat: prslook poslato 27 Jul 2011, 22:11:19

Sumnjam da je to bilo u pitanju juče, pre će biti da ribe nije bilo na mom delu iz meni nepoznatog razloga, nije da smo bacali u istoj liniji jedan pored drugog. To su one ribolovačke priče, dvojica pecaju, jedan se razbi od ribe drugom ni da pipne...
Zbogom Kikindo...

prslook

Ali bio si uzvodno od mene pa makar i tih 15 metara,a video si da vuce kanal,nije da stoji...