Vukovi sa DUNAVA Dunavska birtija
Pages: 123
U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: OLOVO Date: 16 Jun 2010, 21:34:35
Stotine puta se deshavalo svima da se napravi pticije gnedzo od strune, najlona.

Ima te li vi zivaca odmrshavati to na vodi lagano.
I moze li neko naci najgrdcu zamrshenu strunu.
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: gaovica Date: 16 Jun 2010, 21:41:37
ja je raspetljavam u 90 posto slucajeva, mada neznam kolko je to pametno,bar na nacin koji ja primjenjujem. pomazem se cesto udicom,a ovnerka kating point osteti najlon, imam alatku namjenjenu za to al nikad nije pri ruci kad mi se to desi,ja je drzim kuci na sigurnom  :cheesy:
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: ladikimre Date: 16 Jun 2010, 21:49:55
Raspetljavam ja njega ,ali sa makazama, :cheesy: još mi fali da se iznerviram na pecanju :no: ,ja ponesem 5 štapa i,kad se koji zamrsi odložim ga i zabacujem rezervni.Pa ako imam vremena onaj nanovo kompletiram ,ako ne ,kući pa nek čeka red. :rolleyes:
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: riba ribi grize rep Date: 16 Jun 2010, 21:56:38
ja uvijek raspetljam,makar se nazivciro neznam kako.... :lol:
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: Hemingway Date: 16 Jun 2010, 21:57:12
bez problema ja to rjesavam ..imam uvijek iglu sa sobom i cak kad uspijem bez stete odmrsiti onda se nekako talicno osjecam ..yeeah pobjeda..
he he tako nekako samo sto nepocnem igrati kao indijanac .. :lol:
da hocu time reci imam te zivce :takoje:
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: Makedonac Date: 16 Jun 2010, 22:01:12
Svi znamo kako je Alexandar Veliki razvezao Gordijev cvor  :lol: :lol: sve drugo je muka nevidjena... :veryangry:
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: KOSAVA Date: 16 Jun 2010, 22:05:51
Uvek i obavezno raspetljavam to "gnezdo" ,to me smiruje kao da sam popio nesto za smirenje, :lol: hocu reci da za to imam  zivaca taman onoliko koliko treba.Desava se to da nakon tog driblinga sa  strunom ipak odsecem to parce i ponovo vezujem jel nesto nisam previse siguran da je to posle raspetljavanja  i raznih zatezanja -odpustanja ispravno vise za krupne komade  smiley033
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: ladikimre Date: 16 Jun 2010, 22:10:56
Svaka vama čast kad imate živca za to :tongue: :tongue: Ja kad sam zadnji put to probao štap je završio u vodi koliko me iznerviro,od tada  :no: ,vidim da nisam ja za to i više ne pokušavam,dok moja žena ko i vi ako treba ceo sat će da sedi samo da raspetlja čvorove.
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: KOSAVA Date: 16 Jun 2010, 22:33:01
ladikimre,toliko sam se jednom bas na Drvenom viru zaneo sa tim raspetljavanjem da se je ribar koji tu redovito ordinira zapitao po povratku sta ja to toliko  buljim u nesto i ne pomeram se  :lol: kad je video o cemu se radi  :eek: nije mogao cudom da se nacudi ,ja sam to raspetljavao sigurno vise od dva sata .Njegovo pitanje u vidu odgovora bilo je:"Nemogu to da gledam koliko se mucis ,ako nemas novu strunu kupicu ti ja u Zrenjaninu" Dao sam mu kutiju od  strune kao uzorak i rekao mu da  vec kad hoce "da mi skrati muke" neka me casti istom takvom .Sutra dan kad je video koliko je struna skupa i po povratku na Drveni vir kratko je prokomentarisao "raspetljavaj, raspetljavaj nisam znao da je toliko skupa" .Tek je tada shvatio da se isplati raspetljavati jer Berkli nije ispod 4.000 dinara  smiley033
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: ladikimre Date: 16 Jun 2010, 22:46:19
bem li ga ,ja nemam živaca za to ,lakše mi je da malo psujem i onda mi žena kaže da ga manem sa strane i da pustim da ona to raspetlja. :cheesy:bar sam se tako snašao. :rolleyes:
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: darko031 Date: 16 Jun 2010, 22:52:01
Uvijek probam raspetljati , ako nejde u prvih par minuta onda odma režem
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: maverick Date: 16 Jun 2010, 23:37:20
jednom mi se zamrsilo toliko da sam spulnu bacio... :lol: imam zivce za 5 sekundi, ako ne ide bacam
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: UCHA Date: 16 Jun 2010, 23:42:09
  :takoje:   raspetljavam kada je u pitanju pletenica 0.30 u 99% sluchajeva, dok
0.16 najchesce ne.Jednom mi se dogodilo prosle godine po mraku  smiley106
zavrsio bih pecanje i onako verovtno ubrzo. Namotao sam gnezdo na spulnu i kad sam stigao kuci lagano uz kaficu krenuo u raspetljavanje.Posto je bilo povece pridruzila mi se i supruga i nakon 10-tak min. pomocu velike igle za sivenje uspeli smo da raspetljamo gnezdo.
 Nisam zapazio u postovima koje su napisali kolege da se pitaju sta je uzrok
mrsenja pletenice :question:. Par saveta iz mog iskustva:
- ne punite spulnu do samog oboda; ostavite oko 2mm.
-kad prelazite sa jiga na voblere, prvi izbachaj ne forsirajte maximalno
-kasike, spinere i leptire nikad bez vrtilice-virble
-nakon kidanja varke na 20,30m.od obale obavezno prihvatite pletenicu prstima
i pod opterecenjem je namotajte... uh, oduzi se pricha  smiley033

Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: perhanche Date: 17 Jun 2010, 08:17:58
Ucha je u pravu sto se tice uzroka za stvaranje gnezda. smiley033 smiley033 smiley033
a sto se tice zabave raspetljavanja gnezda imam dve varijante ...
prva je da ako riba radi i lep je dan za pecanje ni ne pogledam kakvo je gnezdo i koliko je zapetljano vec ili uzimam drugi stap ili drugu spulnu na masinicu i teraj dalje a gnezdo resavam kuci.
druga je da ako je dan los za pecanje onda sednem u camac i polako koncic po koncic i tako dok ne smrkne ...
Odg: U pticijem gnezu ili imate li zivaca By: NEBO Date: 17 Jun 2010, 09:31:57
Ja kao klinac stalno sam pravio gnezda  :rolleyes: normalno nisam imao živaca da raspetljavam nego kidaj. E sad posto sam uvek mažnjavao tada štapove od strica jednom mu dopizdelo i rekao da više nema pecanje dok ne odmrsim sve i uvek. Od tad uvek raspetljavam do kraja sve makar i osvanuo. Nekad kao trening za živce, nekad iz inata. Pa neće najlon mene da zaj...a  :veryangry: