Vukovi sa DUNAVA Plovkarenje
Pages: 12345678910111213141516
Odg: Naj babuška! By: sasabosko Date: 29 Februar 2016, 20:58:40
Moja najveca je bila 1150gr,uhvacena davne 95,jos sam isao u osnovnu skolu,naravno slike nemam.Svojim ocima sam gledao 2 kom,merio ih je covek ispred mene,uhvacene su na jeza na purak, 4230 i 4570g  na zapadnoj moravi.Svo vreme do obale smo mislili da su sarani,bile su zute kao limun,samo po obliku tela i nedostatku brkova su se razlikovale od sarana.Ovim se ogradjujem da nikada nisam video uzivo zlatnog karasa,mozda su bili i zlatni karasi posto ne znam razliku.Na jednoj sljunkari blizu krusevca pecajuci stuku ispod leda kad je bio 10cm debeo video sam jednu mozda i vecu od ove dve,provereno znam da tu nije bilo sarana i nikad nisam cuo da je neko upecao,a znam lnajmanje 10 likova koji tu pecaju non stop :thumbup:
Odg: Naj babuška! By: DuleN Date: 29 Februar 2016, 21:01:29
Moja najveca (mada ih je bilo 5-6 pribliznih) nije mogla da stane u objektiv aparata, pa sam ih iz inata vratio u vodu ( vrnjci )...
Odg: Naj babuška! By: marina1983 Date: 30 Mart 2016, 20:33:57

Slučajno je nađoh među slikama !
Odg: Naj babuška! By: Milan berkut Date: 30 Mart 2016, 21:56:16
 smiley194 c c c . . . Marina Marina . . . a 'di si je naš'o  :eek: :lol: :lol:
Odg: Naj babuška! By: marina1983 Date: 30 Mart 2016, 22:49:15
 smiley033 Na onoj mojoj Dunavskoj barici Milanče prijatelju . Pa nemogu više praviš mi zazubice danima morao sam da reagujem ! :lol:
Odg: Naj babuška! By: bulmil Date: 01 April 2016, 07:04:37
Juce je covek na jarkovcima izvadio babusku sigurno preko kile i po.prazna mi bila baterija pa nisam mogao slikati nazalost.dosla mu na stiropor

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

Odg: Naj babuška! By: VladimirR Date: 01 April 2016, 08:10:40
Moja najveća babuška, koju sam uceo bila je oko kilograma. Bilo je to pre 4 god., toploga jula meseca, gospodnje 2012, veče oko 21h, na platformi na zvorničkom jezeru, brat i ja zabacili po fider, i ladimo se ladnim pivom. Kad je poklopila štap do vode, pa pustila nazad, mislio sam da je šaran... Prelep osećaj je bio. Nisam je slikao, jer bilo je veče, a i brzo se mlačilo pivo  :lol:
Došla je na 4-5 crvića
Odg: Naj babuška! By: no names Date: 01 April 2016, 15:21:33
Dve najvece babuske koje sam video je upecao moj stric na sada komercijalnom reviru u Zmajevu.Prva je bila teska ravno 2,5kg,a druga 2,250g...prave one matorke (da ne kazem milface  :lol:) dosle su mu na plovak (neki silstar i sekspirova masinica sve staro min 25 godina) , a kao mamac je koristio snop glista djubretarki (posao gospodin sarana da peca).I dan danas mi "mast" vadi zbog toga i ako je proslo sigurno 12,13 godina  :rolleyes:
Prosle godine sam ostao zabezeknut kada se drugar vratio sa Jezera Joca i svratio do mene da mi pokaze ulov....kad sam video koju je kolicinu uhvatio i kakve su to babuske bile nisam mogao da verujem....ni jedna nije bila ispod 700-800 grama,a sigurno jedno 50 komada.
Odg: Naj babuška! By: Minja Date: 03 April 2016, 21:50:21
Naj babusku sam upecao na World Carp Classic u Francuskoj. Kao standardni saran, ali bez brkova. To, jedan lep linjak i jedan lep som su bili nas ulov, a pecao se saran. :) Jako skupo putovanje za podiciti se babuskom. :)

Odg: Naj babuška! By: SlavenKum Date: 11 Maj 2016, 06:43:23
Davno je bilo kad su bile krupne pecao sam ih u futogu na dunavu kao lud
Odg: Naj babuška! By: Megalodon91 Date: 19 Novembar 2016, 21:01:57
Najveca 1,7 kg, uhvacena pre 5 godina na malom kanalu u okolini Kovina..Tada sam imao jos Nokiu 3310, pokusao da slikam njime, ali ispala mnogo mutna slika  :rolleyes: :lol: Septembar mesec, plovak narivljen, udica na dnu,sa aromatizovanim , prokuvanim starim kukuruzom na sebi, ispravlja ga baba, lagana oscilacija i onda jos laganije potpuno poleganje plovka... Po nacinu borbe, bio sam ubedjen da je saran, sve dok je nisam izvadio, posto je jako tamna, sa zelenkastim bokom i tamnozutim stomakom (prava kanalska)... Pre tri godine sam imao na istom kanalu 4 komada preko kilo... Od tada kilasica ni na vidiku, a i ove od po kile polako postaju premija... :sad:
Odg: Naj babuška! By: Vinnie Jones Date: 28 Januar 2017, 11:36:17
Volim babusku oci mi se cakle kad je upecam. Najteza koju sam upecao nije bila teza od 500g ali osecaj kad proseta plovak, neprocenjivo  :thumbup:
Odg: Naj babuška! By: pdavor Date: 28 Januar 2017, 12:32:58
Moja najveća babuška je uhvaćena na jezeru Jarkovci ali na onom manjem jezeru dok je još bio mostić skroz iza trske na kraju tog jezera početkom marta. Imala je oko 800 grama na direktaša , a drugar pored mene je isti dan upecao duplo veću jer smo ih upoređivali  i njegova je bila duplo veća i teža uhvaćena na dubinku mamac kukuruz u hranilici kuvana prekrupa. To je bilo pre šest godina sada teško može neko da očekuje takav ulov jer je jezero uništeno, ribe ima jako malo, neuredna obala ma da ne nabrajam ko ne veruje nek dođe na proleće i vidi. Ima slika sa jezera Kudoš Pavloci sa šaranskog takmičenja pre pet god težila je 2,350 vagnuta  puštena u vodu ja od te veću nikad nisam video, a prošle godine na tom istom jezeru nisam vidio da je neko upecao babušku već samo deverike ali od petsto grama do kilo i veće.
Odg: Naj babuška! By: Zmaj Strasni Date: 28 Januar 2017, 14:03:04
Vecina velikih babuski za koje sam cuo da su uhvacene dosle su na stari kuvani kukuruz. Bar 60%
Odg: Naj babuška! By: pdavor Date: 28 Januar 2017, 15:14:45
Ima tu istine i to pije vodu kukuruz je izuzeten mamac, ima jedna vrsta domaćeg kukuruza kome su zrna bela boje bisera prosto kao da je izlakiran na njega pecaju i imaju jako dobre rezultate mnogo bolje nego na kukuruz iz konzerve ili šećerac iz kese zamrznuti samo taj kukuruz je teško nabaviti, u Sremu gde ima kukuruza  koliko hoćeš toga nema, a ako ga ima ja ne znam daju mi drugari kad ih podmitim pivom.