Vukovi sa DUNAVA Reke
Pages: 123456789101112131415161718
Odg: Dunav Beška - Zemun By: TopMix Date: 18 Jun 2012, 10:25:52
Sad ce i debela ladovina biti jedna od najvaznijih stavki ribolova  :takoje:  smiley176
Odg: Dunav Beška - Zemun By: Bistro Date: 29 Jul 2012, 16:20:07
Lepe fotke, poznajem taj deo, u zadnje vreme pecaju babuskg sake velicine, krupnije su direktno u dunavu. Pre dva dana voda u porastu malo je manje radila babuska, direktno u dunavu dva kilometra nize kod sljunkare ili poznatije petrinci bolo je malo bolji ulov. Ritska strana daje lepog smudja, ko i na guduri 1-2 kod slankamena i malo nize kod signala na kamenu.
Odg: Dunav Beška - Zemun By: SirOliver Date: 15 Septembar 2012, 21:12:01
Moze li malo preciznije pojasnjenje kako doci do vojne baste kod Galenike (nadam se da sam pogodio naziv)?

Dva puta sam bio kod sljunkare pored naselja 13.maj u zemunu, alasi su veoma vredni u tom rejonu. Bacaju i voze mreze punom parom bukvlano do par metara uz obalu non stop  :no: :no: :no:

Odg: Dunav Beška - Zemun By: DV Date: 20 Januar 2013, 19:39:13
Ajde neko od kolega iz Batajnice neka da neki savet pošto od skoro tu živim.
kakv je teren za pecanje smudja, jedino gde sam uspeo da se spustim na obalu je klasika jedinim betoniranim putem, ali dole stalno gužva i halabuka.
Hvala unapred i pozdrav smiley033
Odg: Dunav Beška - Zemun By: sale55 Date: 22 Januar 2013, 23:45:12
Kolega DV ako nemas camac u Batajnici to je vrlo tesko za neki dobar teren.Mozes jedino da probas na belarici. Tu je manja guzva i tereni su prilicno ok za pecanje sa obale. Pozz
Odg: Dunav Beška - Zemun By: DV Date: 23 Januar 2013, 00:02:47
Sale55, hvala na odgovoru, još kad bi mi objasnio kako se dolazi do tamo bio bi ti bas zahvalan  :tongue:.
A čamac ću rešiti do kraja godine, pa pecanja do mile volje :cheesy:

Pozdrav smiley162
Odg: Dunav Beška - Zemun By: sale55 Date: 23 Januar 2013, 09:22:13
Vrlo prosto. Predpostavljam da imas kola. Na onoj krivini na kojoj pocinje spust prema dunavu nastavis samo pravo zemljanim putem. Nakon kilometar otprilike ( + -  200m ) imas ponovo jedan spust isto zemljani. Kad dodjes dole mozes i levo i desno po 150m nisu losi tereni. Ja sam pecao svojevremeno tu desno (stotinak metara) i nisam lose prolazio. Tu je mahom smudj kamenjar i ima lepih komada. Imao sam i po 5- kom po izlasku stime sto racunaj da ces sigurno dve trecine vracati u vodu sem ako nisi od onih kojima nije bitno koliki su(nadam se da nisi). A kad uzmes camac potpuno druga prica. Pozdrav smiley033
Odg: Dunav Beška - Zemun By: DV Date: 23 Januar 2013, 20:53:12
Sale legenda si :tongue:, nekrijes mesta i lep opis terena.
Što se tiče ulova, ja maltene ulov kuci nenosim u 99% slučajeva vratim, masa mojih drugara sa kojima idem na pecanje mi to zamera a i ukućani. Al jbg takav sam nije mi to bitno, a sve se dokumentuje fotoaparatom.
Nadam se da ce mo se sresti na vodi i popiti smiley049
A do zime i čamac pa laganica traženje mesta za smuđa.

Još jednom hvala i pozdrav smiley033
Odg: Dunav Beška - Zemun By: Strelac Date: 31 Mart 2013, 22:12:44
evo drugari i da ja nesto napisem,posto sam nov na ovom forumu,mada ga posecujem redovno....elem,ne znam kako da zapocnem ovu temu,ali posto je belegis i dunav u pitanju,da pocnem :smiley:..........danas sam malo izasao na vodu u nameri za uzivanjem i prvenstveno odmoru,i kao po nekom obicaju krenem na dunav(dosadile mi komercijale,ipak je mnogo lepse kada voda tece  :wink:)i odem u PETRINCE,izmedju st.banovaca i belegisa,navodno prirodni ribnjak,zastita drzave,ludilo,babuska radi kao luda,ma ludilo-sarenilo :eek:.........kad sam stigao,odmah,ODMAH RAZOCARENJE......mreza koliko hoces,cak su i postavili na ulaz u taj "prirodni ribnjak",tj na mesto gde ulazi voda iz dunava  :help::sad:....inace voda je jako zanimljiva(ne racunajuci armaturu 12icu i rebrastu 15icu,malo suta,plasticnih kanti,itd itd)...da skratim,nisam imao snage da slikam i da postavim slike,seo u kola i pravac kuci na spavanje.......
Odg: Dunav Beška - Zemun By: Dervis88 Date: 31 Mart 2013, 23:15:36
E moj strelac koliko je tako godina  unazad ja vec seset godina pecam tamo i ceo taj potez cak smo se sa cuvaro i oruzano sukobili ali ne vredi prirodno mrestiliste dunava pod zastitom drzave itd..svi su u dogovoru a prosle godine smo zapalili da nelazem oko 50 mreza i tako svake godine tuzno jako :(
Odg: Dunav Beška - Zemun By: Dragan74 Date: 01 April 2013, 13:54:23
Ja u subotu isao sa decom malo da obidjemo Dunav kod pancevackog mosta sa strane krnjace odmah po silasku sa mosta u profilima mreza ima je jedno 35 metara vidi se i sa mosta ali niko nista

Odg: Dunav Beška - Zemun By: Strelac Date: 01 April 2013, 22:45:25
dervis,verujem ti,ali ja nisam cuo takve price.....jer sam dosao u batajnicu pre nekih 3 god,i zbog prevoza(biciklo moje milo)isao sam samo na belaricu i na tzv,pesak,ali posto sam kupio auto,odlucio sam da malo prosaram obalom,jer kao sto sam rekao komercijale su mi se smucile.i jako lepo iznenadjene sam doziveo,ali LOSE....jos mi neki momci iz banovaca kazu da cimaju cuvare,ali izadju na teren 1 u mesec dana i stalno imaju izgovor da su u poslu....
Odg: Dunav Beška - Zemun By: Dervis88 Date: 02 April 2013, 09:18:12
Ja ti kazem otvoreno a ima ribe u izoblju sad samo da otopli ja ugazim sa cizmama i tuci veruj mi kad ti kazem da su pucali iz camca i na cuvare ali naravno u vodu,a i neke su mrezarose posto su pecali iz camca i stalno kidali i onda dosao covek da pokupi i onda su se sukobili na moje oci posto sam bio u vodi i imam ceo pregled to mi je omljeno mesto na dunavu Petrinci samo da ima zakona,ali ja se borim kod mene u ribolovackom drustvu da idem za cuvara pa makari volonterski da te mreze sakcionisemo malo koliko se moze pozz
Odg: Dunav Beška - Zemun By: Mica-krdzan Date: 03 April 2013, 17:56:17
Citat: Strelac poslato 01 April 2013, 22:45:25
Druze i ja sam se doselio u Bataju pre tri god a danas sam se ukljucio na forum,lovim samo stuku i babusku od slankamena do bataje,i ove godine jos nisam izasao na reku.Jel znas desava li se sta na Dunavu radi li sta? POZZ.

Odg: Dunav Beška - Zemun By: Strelac Date: 03 April 2013, 21:01:18
ja jos nemam nekih info oko dunava,ali se nadam da ce uskoro proraditi bara kod ciglane....ako je ostalo nesto od ribe tamo...