Vukovi sa DUNAVA Plovkarenje
Pages: 12345678910
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: NikolaNS Date: 12 Decembar 2017, 21:54:08
Vlado nisam ja ni pomislio na kupovinu te desetke. Pre svega odakle mi 350 E? Inace vidim da ga je neko vec kupio... :eek:

Ova zelena Area me sve vise privlaci.  :rolleyes:
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: vradojicic Date: 14 Decembar 2017, 07:43:22
Pex, koju sedmicu imas?
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: pex Date: 14 Decembar 2017, 13:36:03
Ma starog debelog Maver Superlithium 11SL, tezina 237 grama, balans skoro u 0.
Samo bolji od njega Colmic Extreme ali njega imam u 5i6m verziji uz poduplanu duzinu od 6m u vidu Maver Blade.
A za 7-cu vec vezan I naviknut I ne moze je ni Extreme zameniti

Pozdrav!
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: sasabosko Date: 14 Decembar 2017, 15:55:59
Još je bolji colmic inperijal 7m, nego ga sura polomi skoro pri otkacinjanju montaže sa drveta, drugi deo od vrha, ako znate nekog ko ima polomljen, rado bi otkupio delove  :takoje:
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: vradojicic Date: 14 Decembar 2017, 16:23:54
Kakvi bolji on od Extreme...
zovi Euro Fish iz cacka, generalni distriburter Colmica za ove prostore, naci ce ti ili originalni ili deo od nekog drugog Colmica koji pase...
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: sasabosko Date: 14 Decembar 2017, 16:35:55
Odličan štap, malo podebeo ali 220gr, odlično balansiran, oštar, ima snage na pretek, a i jako dobro balansiran. Moja area je isto nestvarno balansiran za štap te dužine, bolje štap da je malo i teži a dobro balansiran  :takoje:
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: vradojicic Date: 14 Decembar 2017, 20:20:04
Naravno, balans je najvaznija stvar.
Znam koji je to stap, bordo drska, koliko se secam...
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: sasabosko Date: 14 Decembar 2017, 20:44:51
Jeste, za vreme kad je izasao je bio vrh vrhova, ipak je to stap koji se performansama danasnjih ne stidi, a ima vise od 10god :takoje:
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: vladimir022 Date: 14 Decembar 2017, 20:52:16
Jedno od najlepsih pecanja ove godine proletos na kompozitni takmicarac od 4m Namlatih se lepo krupne bodorke i osrednjih deverika, a krenuo na pecanje samo sa stapom i malo zita i secerca..

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: vradojicic Date: 14 Decembar 2017, 22:08:39
Imenjace, obicno je to tako...
Sale, imao sam taj staonekad, jeste dobar ali nije to na nivou Colmic Extreme... Ali je dobar stap veoma.
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: sasabosko Date: 14 Decembar 2017, 23:02:31
Kad napisa Vladimir022 za pecanje  takmicarcem od 4m, ne znam za vas, ali ja sam porastao sa dva petljasa i par dubinaca, nije bilo lepse zabave nego loviti belu ribu petljasima uz obalu, samo sto je tada bio za danasnje pojmove to robusan i tezak pribor, stapovi koje kad naslonis na drzac iskrive se od tezine :lol: Cini mi se da nikad necu zaboraviti neki crni upredeni silstar 4,2m i jednu plavu daiwu sa fabricki miksovanim vrhom od 3,8m, medju prvim karboncima kojih se secam. Kupim negde 2007g 5m stap tezak 150gr, imao neki jos od 230,40 i pecam njima u otoci kad na ovaj novi nalete sarancic oko 1-1,5kg, stap za mene u to vreme trska, struna svira a meni u glavi idi molim te, samo nemoj stap da mi slomis. Izbori se trska, nije mi bilo jasno koliko snage ima. Godinama posle lovila je i mrene, jako borbene nosare preko 0,5kg ,izdade me samo jednom kad nisam mogao da ga ispravim na nekoj babusci ,nestvarno ,ali desilo se. I dan danas ga obozavam i nece otici od mene nikada. Vlado, pobrkao sam stapove ,mislio sam na neki drugi Colmic koji ima moj ucitelj lova na voznju petljasima, izvinjavam se kolegi Pex-u, videh stap na internetu pa shvatih da nisam mislio na isti :thumbup: :thumbup:
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: pex Date: 14 Decembar 2017, 23:54:39
Ma nije frka bre, naravno da ima brdo dobrih stapova koji se proizvode nego ja pisem o onima sto sam pecao probao i video u akciji mnogo puta.
Doduse mnogo sam video i probao ali niko nikad sve.
Ai parametri savrsenog ili vrhunskog stapa su ponekad subjektivni

Pozdrav!
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: sasabosko Date: 15 Decembar 2017, 00:01:04
Naravno da su sujektivni, al moram da se izvinim kad nesto pogresim, licna kultura mi to nalaze :lol: :lol: Ozbiljno permutovao sam stap, pa kad Vlada prokomentarisa izadjoh na gugl, i videh da sam u zabludi :thumbup:
Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: skvrl Date: 05 Januar 2018, 01:27:28
Gold Star Viking 4m, vrh :D. Dobio sam ga u nižim razredima osnovne škole a i dan danas pecam njime. ( mislim da je do skora bilo u radnji da se kupe, 4 m približno 400 dinara :) ). Jedina zamerka je da je malo krući i pri zamaranju krupnije ribe ( šaran ili babuska do kg ) puno najlon trpi, odnoso traži da koristiš za nijansu veći prečnik najlona nego što bi inače. ( eto, ja pišem o štapu od 400 dinara... al kad pecam njime...   nemojte zameriti ). Inače pecanje direktašem, omiljeni mi način ribolova i uvek mi drago kad teren dozvoljava, u poslednje vreme sve češće pecam iz kanua pa namestim teren da dozvoljava :)

Poslato sa HUAWEI CUN-L21 uz pomoć Tapatoka

Odg: Ribolov petljašima - takmičarcima By: Mads87 Date: 25 Maj 2018, 11:07:48
Nisam nikad nesto gotivio te takmicarce iako sam kao klinac sa njima poceo loveci sitniju bodorku,beovicu i cverglane.Skoro sam uzeo neku odprilike motku od 6 metara i ne mogu da verujem sta sam propustao do sada.Fenomenalan osecaj vadjenja par babuski od oko 500 g . Negde sam zakacio da je neko pisao kako nema vise da se kupe silstar stapovi a ja naleteh na par nekih petljasa od 4,5i 6 metara samo ne znam kakav je to kvalitet sada posto su im cene relativno niske