Vukovi sa DUNAVA Dunavska birtija
Pages: 12
Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: limovac74 Date: 19 Januar 2015, 13:37:43
Gledam danas kursnu listu dolara i upoređujem sa prošlogodišnjim kursom od januara 2014. Razlika je nekih 25 % . Pošto su uvozi vezani za kurs dolara treba očekivati dobar rast cena ribolovačkog pribara u odnosu na prošlu godinu.
Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: dragan2006 Date: 19 Januar 2015, 13:49:16
Prošle nedelje mi reče jedan vlasnik radnje ribolovačke opreme u Bg-u da su mu najavili poskupljenje Tubertinijevih primama od nekih 30-tak%.Naravno u veleprodaji.Takođe sam negde čuo,a nije provereno, da je Tubertini kupio VDE.Pa ako bude tako, pošto sam fideraš i najviše para dajem na primamu, biće ovo skupa godina. :sad:
Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: limovac74 Date: 19 Januar 2015, 14:39:05
Cene nekih delova pribora iz prošlogodišnjeg uvoza u maloprodaji, (ako već nisu urađene kalkulacije cena) će biti blizu veleprodajnoj ceni iz novih uvoza . Naravno ovo se neće desiti ako dolar drastično padne ,a to će se desiti malo ... prekosutra  :lol:
Naravno o ovome bi mogli nešto više baneri koji su istovremeno i uvoznici ribolovačkog pribora  :smiley:

Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: Zoran Date: 19 Januar 2015, 17:01:22
Sticajem okolnosti sam sačuvao papir gde sam pisao cene neke opreme proletos kada sam hteo da se malo ponovim. Sada gledam cene te iste opreme koju onda nisam mogao da kupim, i nema nekih velikih razlika. I to je utešno. Neutešno je to što je verovatnoća da malo obnovim pribor još manja nego proletos, a to i nema toliko veze sa kursom koliko sa nekim drugim stvarima.
Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: DuleN Date: 19 Januar 2015, 17:12:23
Ma uveli smo Juan zvanicno u kursne liste, pa ce sad cene na dole  :lol:
Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: limovac74 Date: 19 Januar 2015, 18:27:12
CitatSada gledam cene te iste opreme koju onda nisam mogao da kupim, i nema nekih velikih razlika. I to je utešno.

Ček Zoki, još nisu bili ovogodišnji uvuzi :smiley: . U februaru - martu već može da se vagaju ovogodišnje sa cenama LANI (ovo sam sručio u stilu Zaharija Trnavčevića  :lol: ).

Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: Đorđe-X Date: 19 Januar 2015, 18:45:32
Ovde je sve - svakako preskupo ...  :huh: osim udica, olova... nista nisam kupio u 2014 god.
Nista nemam ni u planu za 2015 god.  - samo osnovno...
Vecina nas je takvih... o tome treba da razmisljaju u veleprodajama... da marze mogu da istrpe i ovu cenu dolara...  smiley033

Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: jugov Date: 29 Januar 2015, 12:48:27
razlika u kursu dolara ili eura nažalost utiče i na domaće proizvode , ne samo na one iz uvoza,  uvoznici uvek imaju prostora za neku računicu kao bi poskupljenja bila što manja ali domaći proizvodjači je nemaju.
ono sto je meni nejasno to je već sad svima poznata  razlika u ceni kod nas u poredjenju sa madjarskom, nemačkom, austrijom itd. da ne pominjem kupovinu preko interneta. za 2014 sam kupio samo šta se moralo menjati od novog pribora NIŠTA. za ovu godinu uz smanjenje plata a uz rast kursa (čitaj - svakodnevnog smanjenja plata) sigurno ću kupiti još manje.
Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: Isa Date: 29 Januar 2015, 19:06:52
Prosle godine sam se vratio pecanju, tako da od pribora nisam imao skoro nista sem 2 takmicarca i jedan teleskop s masinicom. Al uspedoh nekako da se obezbedim sa opremom, danas upravo zavrsih sa kupovinom svega onog sto mi treba za neko duze vreme, (feeder, 2 varalicarca, 2 masinice, torba, najloni, strune) kad sabrah cifru cesao sam se i gde me svrbi i gde ne svrbi.  :rolleyes: Na zalost sto neko rece, nije to samo tih 25%, nego i plate odose dole, tako da ce vecini biti daleko skuplje od tih 25%. Odavno mi je poznato da je pecanje skup sport, al polako prelazi u luksuz, ili ga mi sami dotle dovedosmo.  :shocked: No sta mislite hoce li i oni proizvodi sto su uvezeni po starim cenama ici gore ili samo ono sto sad treba da stigne?
Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: Zmaj Strasni Date: 29 Januar 2015, 20:02:41
Ja mislim da je ovo neralno i da dolar mora da kolapsira kad tad. Za mesec dana ovako ce preci euro. Ne može to da opstane dugo.
Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: taske Date: 29 Januar 2015, 20:43:05
Prognoze su da ce se dolar uzjednaciti sa eurom do kraja godine, mozda i pre

Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: pikeman Date: 29 Januar 2015, 20:55:44
Recesija... ta opaka boljka hara i razjeda privređavanje...

Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: shnapsi75 Date: 14 Februar 2015, 22:27:13
Ja odustadoh pre par godina od fiderisanja kada se računica ulozeno dobijeno svela na čist minus. Tada je i gorivo otišlo gore pa za uložene pare moglo se izvesti društvo u jednu dobru kavanu , ali onaj feeling prirode i vode niko ne može da plati lovom . Moje rješenje je bilo prelazi na plovkarenje i reku u blizini par bajatih hljebova merka  crvića a trava ne košta nista pa Josh ne treba ni prihrana sta ćeš bolje.Kada su gospoda otfikarile timus plate biće još gore sigurno planiran da picim biciklom , kada mi uzmu platu idem peske noge može da mi uzme samo gospod bog.
Dakle samo optimizam i idemo napred bistro svima..

Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: Блок_64 Date: 14 Februar 2015, 22:35:11
Када причамо о риболовачкој опреми ја не знам дали се ишта производи код нас осим евентуално неке прихране,олова и хранилица.Добро и пловака.Тако да смо за било шта друго везани за увоз,па самим тим и за цене,тако да је по мени сасвим нормално да риболовачка опрема поскупи,е сад ко ће то да купи то је неко друго питање.

Мени је рецимо интересантна ствар да се код нас нику није упустио у производњу штапова,машиница...
Odg: Skok dolara i cene ribolovačkog pribora By: limovac74 Date: 14 Februar 2015, 23:11:58
Varalice,kutije za pribor,motalice,silikonske dlake,tube,split ringovi,držači za štapove,tripodovi,stringeri... sve se to kod nas proizvodi. Mašinice i štapovi- ko će da staje na crtu Kini  :question: :cheesy: