Vukovi sa DUNAVA Dunavska birtija
Pages: 12
Sezona 2014 By: orka Date: 21 Oktobar 2014, 08:50:56
Iako se nalazimo u sred jesenje sezone, mislim da vec sada mozemo polako da sumiramo "rezultate" u ovoj godini.
Ove godine prakticno nisam ni pecao, ali cini mi se da vrlo malo kolega moze da se pohvali sa dobrim ulovima i uspesnom godinom...
Odg: Sezona 2014 By: djmisha77 Date: 21 Oktobar 2014, 09:25:55
Auuu Orka, sto se mene licno tice prava sezona tek pocinje. Jes da nema puno vremena ali bas sinoc komentarisem zeni da konacno pocinje ono pravo. Nema bezanja od sunca i kljucanja mozga na +40. Kratak dan, najveci problem.
Inace, sezona 2014 do ovog momenta jeste bila losa, verovatno vecini nas. Vodostaj i ostalo, bla bla bla.
Bitka jeste gotova ali ne i rat!

Odg: Sezona 2014 By: feedermaster Date: 21 Oktobar 2014, 09:52:13
Za mene je sezona počela skoro kao ni jedna do sada. Puno skobalja, krupne plotice, deverike, po koji šaran. Zima bila blaga, pecalo se još od februara valjda. Ja sam izlazio u proseku jednom nedeljno.
Onda od prilike 15ak dana pre poplava nastaje zatišje, jako je loše bilo, zatim stižu poplave i od tog tužnog trenutka do danas se nisam pošteno napecao...valjda je i vodostaj i vreme bilo očaj.
Odg: Sezona 2014 By: da014 Date: 21 Oktobar 2014, 10:03:13
Ove godine sam na jezeru Paljuvi prolazio kao nijedne godine do sada. Za sve pecaroše prijatno iznenadjenje obzirom da je nivo vode posle majskih poplava porastao za 4-5 metara, a voda se razlila po okolnim livadama i šumama. Valjda je i riba prisla obali u pitrazi za hranom pa se lakše peca.
Pecao sam lepo i na plovak i na feeder, a što mi je zanimljivo je to da sam svako pecanje umao po bar jednog šarana u meri i puno manjih... Sve u svemu obzirom na situaciju sa poplavom, ja sam zadovoljan...
Odg: Sezona 2014 By: peras Date: 21 Oktobar 2014, 11:18:30
Sezona- nikad gora, izuzev smudja, kojeg je bilo kao nikad. Posebno losa sto se tice soma. Ipak, jos nije gotova. U poslednjih 10 dana imao sam vise stuka 1-3 kg, nego za celu sezonu, pa mozda ovaj mesec jos nesto izvuce. Dobra stvar ove godine je sto sam imao prilike da obidjem dosta terena (Dunav, Sava, Tamis, Celije, Bovan), pa sam se nauzivao i pored ne bas sjajnih ulova.
Odg: Sezona 2014 By: Debeli Šef Date: 26 Oktobar 2014, 20:12:15
očajna sezona.
riba je više bila po šumi nego u rijeci.
no, mrijest je bio dobar pa ćemo slijedećih sezona imati više ribe.
Odg: Sezona 2014 By: bulmil Date: 27 Oktobar 2014, 06:37:40
Ja sam napapirčio preko 100 izlazaka do sada.najviše sam lovio bucova i smudja.prvog sam imao ne zna im se broja.komadi do 3,5..interesantno sitnijih nisam praktično imao ni jednog.računam u sitne ribe ispod kilo.
smudja,onako..bilo ih je al ništa krupno.
štuku sam prvu dobio tek pre neki dan,a jedna mamara mi je pod rukom otpala...
što se mene tiče pravo vreme tek dolazi :cheesy:
Odg: Sezona 2014 By: pkv-pecaroš Date: 27 Oktobar 2014, 08:07:15
da nije mrene ribu bi gledao samo u konzervi.male smuđeve i somiće ne računam.nisu vrijedni spomena
Odg: Sezona 2014 By: tićo Date: 27 Oktobar 2014, 08:09:19
Vodostaj katastrofa, kiše užasne, o komarcima da nepričam, o ulovima još manje ako zima ne izvuče ovo je blaga katastrofa.
Odg: Sezona 2014 By: Zmaj Strasni Date: 27 Oktobar 2014, 09:05:22
Još jedan ovakav mraz kao jutros i komarci adio. Već sada ih nema. Juče sam bio na DTD i nijednog nisam video. A što se tiče sezone, za šarana ima još malo nade, ali za bucova i štuku tek počinje sezona. Štuke su ove godine porasle i lepo rade na ribicu. Bucov standardno radi cele godine s manjim oscilacijama. Imao sam od maja do oktobra dosta puta lepe deverike na fider, nešto babuške, a šarana nisam ni pecao mnogo zbog vodostaja. Sad prelazim na varaličarenje i plovkarenje štuke pa se nadam da će sezona biti spašena do kraja godine.
Odg: Sezona 2014 By: VladimirR Date: 27 Oktobar 2014, 09:20:00
Što se tiče ovo sezone, a u odnosu na predhodnu 2013-tu, dosta mi je slabija, lošija. Imao sam manje izlazaka na vodu, inače isključivo feederišem, dosta manje ulova bele ribe, a obično pecam na Tamišu u potezu Opova, ove godine totalno podbacio, slbaooo. Ali od pre nekoliko dana, kupio sam varaličarski komplet, jer sad kad odložim feedere, staruje varaličarac, a imao sam priliku i da ga overim jednom dobrom Štukom, od 4,700kg.
Odg: Sezona 2014 By: vradojicic Date: 27 Oktobar 2014, 09:52:20
Sto se tice pecanja na feeder ovo je bila katastrofa, u neku ruku se moze reci da sam batalio to pecanje jer u okolini Valjeva i nemam neke vode za pecanje tom metodom. Pre sam pecao na Paljuvima i Petnici ali Paljuvi su bili ogromni ovo prolece a Petnica je propala.
Sto se tice plovka razvijam se jos uvek, napredujem, imam dosta izlazaka i imao sam ove godine dobre ulove. Pocetkom godine Kolubara i Sava, pogotovo Sava u okolini Obrenovca je dala dosta lepog skobalja. Krajem zime bilo je par lepih i uspesnih odlazaka na Drinu - mesto Grujica Ada. Onda prolece i babuska, tu nisam imao nekog uspeha. Pocetak leta je davao lepog skobalja, kalifornijsku pastrmku i sarana na Kolubari posel poplava.
Letnja seozna na Drini je dala 7, 8 izdasnih pecanja i isto toliko slabih, ali generalno izdasna pecanja su bila odlicna, u avgustu na temenima oko Ljubovije. Kasnije, kraj septembra i oktobar su izdasni na Kolubari sto se tice skobalja, i jos uvek radi skobalj. Nekako obrnuto, sad za vikend je dolaskom hladnijeg vremena pobegao iz dubine i otisao na preliv i to sve krupni komadi.
Od sutra sam na odmoru, bice lepog pecanja.
Za kraj godine ocekujem bum na Kolubari i nadam se pocetku rada skobalja na Savi oko Obrenovca. Prvenstveno sam plovkaros i za mene je ova godina bila prilicno dobra.
Odg: Sezona 2014 By: mihabg Date: 27 Oktobar 2014, 12:33:27
Manje izlazaka, ali ne mogu da kazem da je bila losa ... Lepa sezona za mrenu, krupni belu  a saran je mozda malo slabije radio (ma nisam ga ni ganjao bas danima)
Za grabljivice je bila katastrofa koliko sam ispratio kolege , ali idem ovog trenutka sa babuskicama i amurcicima da vidim zasto kukaju :)

Odg: Sezona 2014 By: jovicabor30 Date: 27 Oktobar 2014, 17:24:36
Citat: tićo poslato 27 Oktobar 2014, 08:09:19
Samo da potvrdim kolegu i da kazem tamo gde ja pecam a to je dunavac Tanja i Inzula kod Erduta, ni da pipne, voda je u Tanji narasla u sumi je bila 2 metra visine i nije se povukla pola godine a na Inzuli  svi panjevi duboko pod vodom a voda derala ko Nijagara, meni je ova godina katastrofa a ako takva bude i sledeca odustajem od pecanja, hebote kolko me svaki izlazak kosta, mogo sam kupit ribe.

Odg: Sezona 2014 By: laki22 Date: 27 Oktobar 2014, 17:38:55
pa hebote ako ides na pecanje zbog ribe onda odmah prodaj pribor i napuni zamrzivac