Vukovi sa DUNAVA Varaličarski štapovi
Pages: 12
Daiwa Lexa By: orka Date: 29 Septembar 2014, 08:16:20
Koristi li neko ove varalicarce?
U poslednjem broju lista "Ribolov" je detaljno opisan model u duzini od 2.7m i tb 40-80g... U paleti postoji cak 13 modela u 5 duzina...
Najvise me iznenadjuje njihova tezina, tj lakoca... 80-gramac je tezak samo 170g.
Sasa ga je takodje predstavio... http://vukovisadunava.com/formax-store/daiwa-lexa-spinning/

Odg: Daiwa Lexa By: VladimirR Date: 18 Decembar 2014, 13:21:32
Gledam ovaj Lexa spining, model 2,70 40-80 gr. trenutno je na akciji u Formaxu, i iznosi 7200 din, umesto 9500. Sudeći po brzini, a i gramaži za šta je prevashodno namenjen?!
Odg: Daiwa Lexa By: procaster Date: 26 Novembar 2015, 00:44:43
Vidim da ova Daiwa mnogo po karakteristikama koje daju proizvođači liči na  Balzer Edition IM-12 Spin. E sad o čemu se radi.Da li su možda braća ili samo brat i sestra,tj. da li su iz istog pogona iz Kine. Interesuje me vaše mišljenje?
Odg: Daiwa Lexa By: strmkapa Date: 25 Maj 2016, 00:40:11
Pozdrav svim kolegama od novog člana...
Eve samo da dam život ovoj temi. Nedavno kupio novu redizajniranu Lexu, 3 m, 30-60g. Strava štap za Dunav. Imam mnogo štapova u svom arsenalu, ali ovako lagan štap ove tb, još nisam imao. Težina mu je nešto oko 190g. Bolji od Balzera IM 12 Spinn, a uz to jeftiniji. Upario sam ga sa Shimano Sedona 2500 mašinicom i Gamakatsu 0.13 8-nitnom pletanicom. Pecam već neko vreme sa njim na džigove 10 g i teže, a takođe i voblere. Super brz, ali ima feeling i za voblere. Već se odlično pokazao za smuđa, a biće mrak i za štuku. Još moram dodati, fenomenalan elegantan dizajn (totalni nedostatak kičeraja) i klasičnu super urađenu plutanu dršku sa Fuji držačem. Sve preporuke.
Još jednom pozdrav.
Odg: Daiwa Lexa By: Gagi Date: 02 Decembar 2016, 20:27:20
Još jedan veliki glas i plus za Lexu. Takođe vlasnik gramaže 30-60 i dužine 3.05 m. Brza brzina, hitra hitrina  :lol:  i ne znam kako su uspeli 60-gramca na 3.05 metra spakovati u 180 grama (mereno ! )  sa balansom na prstenu gornjeg rukohvata sa Zauberom 3000, Grand Arcom 830 itd. i sl. ?  :clap2:     Nova Lexa za 2016.god., ima ukrasni metalni prsten na donjem delu rukohvata, i donji deo rukohvata ispod prstena ima nešto širi konus. Od Lexe 2015. je teži 10 grama, blank je isti, (HVF carbon fiber blank, X45 carbon fiber construction) halter isti, Fuji na obe, provodnici titanijum-oksid. Da ne veruje čovek, Lexa "čuje" već od 6-7gr !!! Najveća glavudža bačena bejaše 20 gr. i Lexa se igraše njome...Znam da može još.   :ok:

Spojene poruke: 05 Mart 2017, 16:09:16

Dopuna.  smiley033
S obzirom da me je moj drugar Sašaboško zamolio da još jednom pogledam ovaj štap, evo par slika i utisaka. U pitanju je Daiwa Lexa Eva Spin. Ono što prvo upada u oči jeste da je na svojih 2.5m dužine i težine bacanja 28-84gr i čak 10 provodnika ali sa rukohvatom od eva pene težak istih 170 grama kao i 40-80gr ali na 2.7m (sa 8 provodnika i rukohvatom od plute). Zidovi blanka bez neke posebne razlike. Donjište koji si ti spominjao kao dosta šire, opet ništa ali zaista ništa značajno. Vidi se i na slici gde sam ti slikao balans sa Red Arkom 10400, kao nekom, za mene lično, mašinom koja bi mu legla (a i znam da ni ti verovatno nećeš stavljati veću). Blank i njegovo ponašanje veoma veoma slično drugim modelima. U pitanju je isti, kako ga u Daiwi zovu,  HVF karbon X45 konstrukcije. Brzina oporavka vrha prosečna, brza, ali ništa specijalno brža. Štap je blizu pa parabolik, i "radi" pa skoro celim gornjim nastavkom (crvena tačka na blanku, pogledaj sliku, ti pokazuje mesto spoja nastavaka. Nemam bolju sliku, nema ni prostora da se slika, smeta ona sijalica i roba okolo. ) Upinjao sam vrhom u plafon (uz preke poglede gazdarice u radnji), pa zatim u ovu okačenu torbu i rekao bih da je dosta realno obeležen. U ruci lagan, zaista lepo izbalansiran, pedantno urađen, a na tebi je da doneseš odluku. Eto, nadam se da sam ti bar malo pomogao u izboru.   :bye:

Odg: Daiwa Lexa By: sasabosko Date: 05 Mart 2017, 16:40:03
Eto je pravi tekst kolege koji se vidi da zna o cemu pise.Upravo sam tako i razmisljao o tom stapu.Znam da se spetakularan stap ne moze kupiti,za njegovu cenu,ali mislim da je prihvatljivo dobar.Hidra ce dati sliku o sebi, salina otpada iz kombinacije, jer je po mom merilu za 60gr realnih neprihvatljivo tezak.Mozda te kolega malo buni sto ja trazim neki srednji stap,ali sam kroz praksu dosao do zakljucka da mi tako nesto treba.E sad jedno pitanje,kako ti se cini stap za vobler, za dzig bih rekao da moze,za metal nije ni bitno? Hvala puno drug,ako izbor padne na njega,i put me nanese castim pijenje :thumbup:
Odg: Daiwa Lexa By: Gagi Date: 05 Mart 2017, 17:05:38
 :thumbup:
Naravno, prihvatljivo dobar za tu cenu, i malo više od toga. Ne buni me što tražiš nešto osrednje jer ni ja nisam hteo da preplatim neko čudo pa sam uzeo onu Daiwu Infinity Q o kojoj sam ti pričao. Služiće te lepo ne brini. Moja Lexa je super bacala vobler, i ova će. Što se džiga tiče Lexe su zaista osetljive za svoj cenovni rang. Gore sam opisao svoju, i ne sumnjam ni  malo da je i ova takva. Mala je radnja i uska a prepuna robe a ja iako me znaju u radnji i često svraćam ipak nisam toliko slobodan. Takav sam.  :sad:   Malo je ometao opservaciju karton zalepljen na vrhu (vidi se na slici), jer je davao težinu vrhu ali sam se trudio da ga anuliram u zaključivanju. A za pijenje tu sam uvek, a i da otpecamo negde.   :bye:
Odg: Daiwa Lexa By: sasabosko Date: 06 Mart 2017, 15:25:39
Ma nisam mislio na cenovni rang,nego na same karakteristike stapa.Hidra je dva puta skuplja od njega, ja hocu lako,srednje jako i da pokriva varalice dzig 10-35gr, vobler 5-25gr, gledao sam i Armalite,doduse samo blank, kod jednog poznatog majstora kod mene u komsiluku,2,7 15-45gr i nisam bio inpresioniran nesto,dobar stap al dobra i cena koju bi i platio da sam se zatreskao u stap.Preko toga,sta je mnogo,mnogo je, ova lexa mi je mnogo simpaticna,zato sto je neobicna,podseca na neke morske stapove koji se meni svidjaju,ali kostaju koliko ja ne zelim platiti,ipak je to samo stap za pecanje :thumbup:
Odg: Daiwa Lexa By: Gagi Date: 06 Mart 2017, 15:50:35
Shvatam,  :takoje:   Gledam ove slike, nisu nešto ali veruj nisam mogao i da držim štap i da slikam lepo. Tako sam i kad sam slikao onu drugu moju daiwu napravio neki bezveze ugao. Ma nema potrebe da plaćaš više od ovoga, za to što tebi treba ovo će super da posluži. Ne znam kakva je Hydra, u Sd-u niko ne drži Sportex. Mogu da vidim Daiwe, po neki Sevidž gir, Robinson, Ron Thompson, Okumu, Energoteam, Spro, Cormoran, Shimano, (to je otprilike sve) ali su retki modeli skuplji od 100e. Najčešće između nekih 2000 i nekih 8000 din. To je Srbija danas.   :sad:   Nema se para za skuplje pa ni prodavnice ne drže takvu robu.
Odg: Daiwa Lexa By: stevan92 Date: 01 Avgust 2017, 19:44:09
pozdrav , citam ovo sto pisete o ovom stapu, DAIWA LEXA. Planiram da kupim ovaj stap i to model 2,7 m 30-60 g.
Pa me zanima kolika joj je stvarna tezina bacanja, posto samo muvam smudja na jezeru, olovna kapica 15 g i keder. da li to moze da baca ova LEXA 30-60 g
Unapred hvala
Odg: Daiwa Lexa By: Jigfishing Date: 10 Maj 2018, 11:27:37
Kasnim skoro godinu dana  :cheesy:
Koristim Daiwa Lexa 2.7m 30-60g, prezadovoljan sam štapom, balans je idealan možeš bacati sa njim više sati bez problema. Idealan za voblere sa obale, površince koje treba cimati, leptire, kašike... A glave može da baca 30-35g, može i 40g ali mu je malo teško.
Odg: Daiwa Lexa By: Isa Date: 10 Maj 2018, 20:18:37
Lexa stapic koji kad se uzme u ruku i bolje ne pogleda ostavlja osmeh na licu, naravno uz cenu koju kosta. Na papiru babaroga, ali... S polja gladac, a unutra jadac. Lagan jer su mu zidovi  pretanki, a pluta nije pluta vec sundjer verovatno laksi i od eve, pa oblozen necim ko tapeta. Tanani zidovi, tanusan i vrh odnosno ima solidan konus koji mu daje brzinu i ostrinu. Stoji da 60 ili 80 gramac moze da oseti neverovatno laganu glavu, ali veze to nema sa stapovima za koje se kaze da su realno obelezeni. Tacno je da ovaj  moze da izbaci prilicno velik teret, drugar bacao 60 grama i preziveo je tad, uz vrlo vtlo odmeren zamah. Pecao sam i sa novim i sa starim modelom, ne secam se tacnih gramaza, al spram ostalih stapova kojima sam pecao  daleko ispod deklarisanog. Inace stap je podlozan pucanju, obe lexe koje je imao je lomio. Decko inace nije divljak, najnormalnije je upotrebljavao stapove. Za pecanje bucova i lagano varalicarenje, cak i muvanje je jako lep stap al mora da se dobro pazi kako se rukuje inace mu je rok upotreve vrlo kratak. Verujem da ima i drugacijih iskustava i zadovoljnih korisnika, morao sam ovo da napisem jer je ocigledno ne znam iz kog razloga u superlativu stap opisan bez ne bas velikog broja sati na vodi. Naravno svima koji ga poseduju zelim dugogodisnje druzenje sa istim, a ko ga kupuje da jos malo razmisli.  smiley033
Odg: Daiwa Lexa By: Jigfishing Date: 10 Maj 2018, 23:26:51
Nakon skoro godinu dana korišćenja štapa mogu reći da se praktično ne slažem ni u jednoj stvari koju si naveo osim težine bacanja. Moj štap je 30-60g, ali realno može da peca sa 25-30g glavinjarama i 30-35g glavama, sve preko toga je teško. Ako je drugar bacao 60g sa njim ni ne čudi me što ga je polomio, ipak treba imati malo iskustva i osećaja koliko štap može da nosi, a ne striktno se držati deklarisanih težina.
Svi moji prijatelji koji su ga probali su oduševljeni štapom baš kao i ja. Prenosim svoja iskustva, no svako ima pravo na svoje mišljenje.
Odg: Daiwa Lexa By: Isa Date: 11 Maj 2018, 00:16:03
Mozes da se ne slazes, al to nije pluta, zidovi su kao flis papir, stap je nezan i drugu su pukla dva komada na glupostima, a 60 grama je bacao tad uzevsi od mene, inace nema ni 20g u kutiji. Izvini ako sam te malo cacnuo rekavsi da mi se stap ne svidja i zbog cega mi se ne svidja. Bitno je da si zadovoljan i da ti potraje stapic dugo godina.  smiley033
Ovo gde sam naveo da je u superlativu pisano bez dovoljno vremena na vodi se odnosilo na prethodne komentare.
Odg: Daiwa Lexa By: Jigfishing Date: 11 Maj 2018, 00:26:44
Nema potrebe za izvinjavanje, svi imamo razlicite navike i pecamo na razlicitim terenima. Izneo je svako svoje misljenje, ali u necemu smo se i slozili  :cheesy:
Nezan, za uzivanje, uz idealan balans mozes da bacas ceo dan, a da te ne boli ruka. Nije za oranje po dnu sa glavinjarama 50-100g  :no: