Vukovi sa DUNAVA Smuđ
Pages: 1234
Odg: Smuđ i kiša By: rj Date: 27 Novembar 2013, 20:38:03
e snijeg je druga prića  :ok:  zašto nemam pojma po snijegu sam se znao nalovit
Odg: Smuđ i kiša By: srdjo_ Date: 27 Novembar 2013, 20:40:29
Bolje i lagana kisa nego vetar, bilo je nekih ulova ali mislim da nema pravila..
Odg: Smuđ i kiša By: ellesar Date: 27 Novembar 2013, 20:59:50
Meni je bolji lagani vetar, ili cak i jaci nego kisa. Po vetru se treba znati postaviti. Po kisi mi je uvek bila katastrofa za smudja i stuku. Pre ok, posle ok, ali po toploj letnoj kisi samo su komarci aktivni :))

Odg: Smuđ i kiša By: srdjo_ Date: 27 Novembar 2013, 21:28:43
Ma lagani vetar moze da prodje ali kad malo jace duva nema nista od dzigovanja... Ne kazem da smudj nece tad..
Odg: Smuđ i kiša By: OLOVO Date: 28 Novembar 2013, 03:23:22
Malo smo pobrkali lokacije Apatin -Beograd i količinu ribe po oba sela , mikrolokacije , obalu , čamčovanje , promenu vazdušnog pritiska u datom trenutku i mnošto stvari o kojima bih mogao 2 strane da pišem.. doba godine...temperaturu vode Da li je nagli pljusak ili kiša što sipi danima...Nisam se ni ja nešto napecao za zlatnu medalju smuđa na kiši , ali sam lovio 1-2-3 konjića debela ,obavezno  i dovoljno .E i sada riljanje džigom na 3-4-11 m dubine ili površina na koju sam i mislio kad sam pisao.Površina neznači strogo vobler , ....pitanje dokle smatrate površinu-- 10-30cm. -1 M . 1, 58 cm ?I bolje sam tehnički prolazio na extra laganoj glavi nego sa voblerima.
Meni i nama ovde mnogo znači kiša i nesreća od vremena jer nema nikoga , a u ovom selu živi 3 miliona ljudi od toga dnevno po komšiluku i na pijaci srećem dnevno bar 20.Mnogo je to ljudi-previše..Ono što sam godinama primetio kod nesrećne toplojesenje kišice na mikrolokacijama , sedeći i gledajući , eto ga kaugler , prvi je tu , onda mu dođu  ovi mali pikavci od smudgota , a kad oni stanu ,tj. razbeže se , ide konjić od smuđa to sam si uzeo zdravo za gotovo i tako mi  je u 90% slučajeva.
Odg: Smuđ i kiša By: tole Date: 28 Novembar 2013, 06:27:40
tekuća godina, 9.mjesec, sat vremena pada, pola sata prestane, pa opet...a svaki puta kad prestane, trk iz auta po smuđa pa kad opet počne padat trkom u auto na suvo...pet dana za redom, tri istrčavanja iz auta po izlasku ...uz redovite udarce...ali čim počne padat gotovo...dok opet ne prestane...ludnica
Odg: Smuđ i kiša By: OLOVO Date: 28 Novembar 2013, 12:18:34
Ima tu još nešto što čovek i ne primeti kada ga ometa kiša , opada mu koncentracija i smeta mu sve ...isto sam smrdeo i na kiši , i nisam se povlačio u kola , u zaklon pa istrčavao kisnuo sam do gaća (skupo me je koštalo zdravlja) , ali da jede -jede.I lovi se .

Stariji koji se sećaju  znaju , ovde na broju 36 , crno i 46 crno (takmičarske oznake)..nije se moglo omanuti.
Odg: Smuđ i kiša By: TopMix Date: 28 Novembar 2013, 14:19:47
Kisa ili sneg, samo su deo slagalice kad pecamo smudja. Ko sto rece Olovo, ima tu jos gomila faktora koji se preplicu, a neki od njih uticu manje a neki vise na smudja i njegove aktivnosti.
Moglo bi se reci da postoje primarni i sekundarni faktori. Primarni faktori kao sto su temperatura vode i tendencija vodostaja daleko vise uticu na smudja nego sto mi to mislimo.
Poslednjih mesec dana, postepeno hladjenje vode sa 15 na 10 stepeni, konstantni umereni porast...smudj radi i po niskom i po visokom pritisku, izrazito dobro i kad je mesec potpuno mlad i kad je pun... Sta u toj prici znaci padanje kise ili snega ... tesko da moze biti od nekog posebnog uticaja .
Mi pecarosi cesto smo skloni da za los rad ribe okrivimo neke od tih faktora, ali u vecini slucajeva nismo u pravu.

Odg: Smuđ i kiša By: kviskons Date: 28 Novembar 2013, 14:28:22
Kada kisa pada, onda je oblacno, dnevna svetlost slabija.
ne volim bas kisu, ako mogu da biram - dugacke gace u funkciju i slab sneg bez vetra.
To jos mogu da podnesem - ostalo malo teze.
Stigli gresi mladosti.  :rolleyes:
Odg: Smuđ i kiša By: udbaško dete Date: 28 Novembar 2013, 15:22:37
za mene je vetar neprijatelj broj 1! (i ako mislim da smuđa baš zabole za oba ova faktora)
mislim da ga više brine šta će isploviti iz senjačke kenjare i otrovati ga ili oterati kao i gde je ekipa sa onim trouglastim čegrtaljkama što kupi 50 kg smuđa svaki put kad izađe kod ostružničkog mosta
Odg: Smuđ i kiša By: tole Date: 28 Novembar 2013, 16:38:23
samo da napomenem da je u gornjem postu bila riječ u noćnom ribolovu voblerom, i da nije htio pipnut dok je padala...nije da nisam probao smiley033

... i još nešto, vjetar je možda naš neprijatelj broj 1 ali nikako nije i smuđu neprijatelj...najviše ulovljenih smuđeva sam imao jednom prilikom kad je puhao sjeverac nekih 7 - 8 m/s
Odg: Smuđ i kiša By: TopMix Date: 28 Novembar 2013, 19:38:06
Ako je razbijao po severcu, smem da se kladim da je voda bila pred nekom dobrim porastom.
Odg: Smuđ i kiša By: tole Date: 28 Novembar 2013, 21:53:55
dva tri dana je puhalo bez prestanka, nekako u 10mj 2011, ako se ne varam, Dunav je bio jakooo nizak (negdje oko 0 u Batini),  općenito smuđ dobro radio al taj dan  :tongue:,
imao sam minimalno 15 udaraca u možda 4sata, izvadio 8 komada jedan od 4.7kg, jedan od 3 i jedan 1.5kg ostali oko mjere i manji, sa obale, ispod mosta u Batini po vjetru da nemož vjerovat...većinu dobio na bijeli delalande SKING i to na brzo povlačenje niz struju a tri najveća na dvodjelni vobler po mraku smiley033

uz to mi se upalio zub i malo me uhvatilo u leđima ( vjerovatno od promaje ), ali je pecanje bilo :ok:
Odg: Smuđ i kiša By: dus Date: 01 Decembar 2013, 22:38:04
prošlu subotu na dunavu cijeli dan kiša i vjetar ,ubijao me vjetar tako da sam mogao raditi samo dva mjesta na kojima mi je vjetar udarao u leđa ili u lice ali je riba radila odlično  taj dan 12 komada ,sutradan se vrijeme smirilo  prestala i kiša i vjetar ,taj dan tri smuđa! iako mrzim kišu i vjetar pokazalo se da pozitivno !