Vukovi sa DUNAVA Reke
Pages: 12345678910
Tamiš-Neuzina By: heavy11 Date: 14 Jun 2011, 19:38:55
Posto mi je za nepoverovati da niko do sada nije otvorio temu za ovaj deo Tamisa evo svecano da zapocne diskusija. Posle tri dana pecanja sledi zakljucak:

Bio ja sa drugom korbaach-em na Tamisu i slike slede u prilogu...tj. ako je nasao digitalac...

pijan lezem da spavam..
Odg: Tamis-Neuzina By: korbaach Date: 16 Jun 2011, 09:56:37
   Ah,da Neuzina   :rolleyes: za sve koji neznadu,di je to  :huh: Neuzina se nalazi u opstini Secanj  http://www.maplandia.com/serbia-and-montenegro/vojvodina/neuzina/   U nedelju,sam resio da udovoljim,molbi kederasa  Heavy11  smiley169 da mu prakticno i na licu mesta ocitam nekoliko lekcija,iz feeder ribopecanja  :lol:  naravno on je birao lokaciju,jer inace sve to ne bi imalo smisla  :cool:       Tereni na ovom delu Tamisa su stvarno prelepi  :thumbup:  ali riba radi ,krajnje nepredvidljivo  :help:  Heavy11 je imao prvi udarac na polovinu bojle hot demon i zrno ambarca,montiranih na dlaku,rezultat sitna babuska  :eek: posle toga krece od slabo prema nikako  :lol:  znaci ranojutarnji cug i kasno vecernji,a izmedju bunar  :veryangry: posle tri dana na vodi nesmem ni da kazem rezultat,samo cu diskretno pomenuti da je ipak na mojoj strani  :lol:           Ako jos nekog nesto interesira u vezi ovog terena,slobodno pitajte  smiley033
Odg: Tamis-Neuzina By: heavy11 Date: 16 Jun 2011, 11:07:10
Konacno slike. Inace probali smo sve tehnike koje su nam poznate, od secerca na udici pa preko feederisanja i boila na dlaku, sve do paljenja carapa ne bi li prizvali ribu. Kao sto korbach kaze slabi rezultati ali bice bolje.
Odg: Tamis-Neuzina By: 107 Date: 16 Jun 2011, 12:05:12
Na tim terenima je ribokradjom opustosen riblji fond
Odg: Tamis-Neuzina By: Vladimir Date: 16 Jun 2011, 18:29:58
Šteta, mnogo je lep teren, planirao sam da ga posetim ovog leta al po svemu sudeći ne vredi prelaziti tolki put...
Odg: Tamis-Neuzina By: korbaach Date: 17 Jun 2011, 13:37:44
 :eek: ovako  :cheesy: retko koja voda kod nas, nije napadnuta od te nemile pojave  :veryangry: Prosle,i one godine pre  :wink: bio sam na  smiley017 po nekoliko dana,u Neuzini  :takoje: i neprodje jedan dan ,a da me ne poseti gospodicna volonterka Ljija  :bye: da mi zagleda u dozvolu  :smiley: a u nedelju gospon zvanicni RSV kontrolor ,mislim da se odaziva na ime Sinisa  :wink: i lepo iskontrolisali ulov  :takoje: na koji nisam mogao da se pozalim  :thumbup: bilo sarana ,smudja ,soma,a babuske i bele ko pleve  :tongue:     Mesto na kojem smo sad ribopecali,vise odgovara somu  :wink: dubina u pm i jos pride jedna rupetina  :cool: tako da nisam ni ocekivao neke rezultate,sto se tice belu ribu,kad odemo jednog lepog dana tu po soma,javljamo jel kuci il oso  :rolleyes:   smiley033
Odg: Tamis-Neuzina By: Peter Tosh Date: 20 Jun 2011, 00:37:01
Pre svega duboki naklon svima na forumu, posebno zaljubljenicima u Tamiš.   smiley033

Tereni u Neuzini su zaista posebni, prvi put sam bio negde 95-96' i pecali smo čim se siđe sa nasipa, dubincima na otvorenom Tamišu, a balerine i plovke smo zabacili u baru (stari Tamiš), iza nas. Odmah mi se dopalo to što je moglo na malom prostoru da se peca šta hoćeš i kako hoćeš. Čak je i više ljudi pecalo samo na tim barama, babuške i štuke. Mesta su inače zaklonjena od vetra, prošarani hlad, sa sunčanim delovima, idealno za kampovanje. Istina je da riba jako promenjivo radi, ali po meni to i jeste draž pecanja.

Druga, tamnija strana priče, su krivolovci. Iskreno se nadam da ove redovne kontrole ne služe samo za provere nas rekreativaca, što je sasvim u redu, nego i da će se po pitanju krivolova nešto učiniti. Po svim mestima se jako dobro zna ko krade ribu i da se ima volje taj problem bi se rešio za mesec dana. Da ne pričam priču koju svi znaju . . .
Eto, tako sam proveo raspust i uvek ću se rado sećati   :cheesy:
Odg: Tamis-Neuzina By: korbaach Date: 27 Jun 2011, 17:58:21
Sutra,cu verovatno ponovo za Neuzinu  :cool: nisam,jos prelomio  :rolleyes: mada sam se naostrio,za jedno ozbiljno, visednevno pecanje  smiley145     Planiram,da okupiram,ono isto mesto na kojem sam lepo prosao pre 330 i dva dana  :rolleyes:         P.S.  Ako  neko bude svracao na ove terene,obavezno da ponese visak pive,da se lepo ispricamo  smiley021
Odg: Tamis-Neuzina By: heavy11 Date: 27 Jun 2011, 18:30:38
e jes' pive nikad dosta...pogotovo u Neuzini, verovatno taj svez vazduh tera coveka da zapali jos jednu i otvori i naredno pivo  :rolleyes:

Mozda dodjem u posetu pa makar na dan pa donosim gajbu i pljuge  smiley267 smiley053
Odg: Tamis-Neuzina By: korbaach Date: 09 Jul 2011, 11:10:23
Na insistiranje brojnog auditorijuma i ostalih odgovornih i neodgovornih lica ,ponovo postujem u temi                                         a posto slika govori 1244 reci ,vec svi nazirete krajnje rezultate ,ovog mojeg malog izleta u Neuzinu,ali krenimo redom .....                      Stigao u Neuzinu u utorak 26.06 tekuce godine,vreme je bilo     :ok:    tog i valjda sledeca tri dana ,kisa je padala na svakih pola sata po 45minuta  :grin:  ali nisam dao da me to obrezhrabri,vec podizavam         i zabacivam         U utorak uvece isfrljavam raketlom kucnomade spod mix od 7 i po vrsti zitarica  i kao rezultata u u sredu izjutro          malo li je  :huh:  jeste  :takoje:  nema ni tri kile  :rolleyes:    Sreda izjutra malo veca stuka,cetvrtak smudjerson,pokupio kederce sve sa sajlicu  :grin:      U petak stize  Heavy 11     doneo pivo i  smiley053  i posle kozumacije istog i sa istim    smiley033   do nedelje 03.07 kratimo vreme u Neuzinski restoran  :rolleyes:   sa pivo,mesano meso i militarke  :smiley:
Odg: Tamis-Neuzina By: heavy11 Date: 09 Jul 2011, 15:31:52
Pa istina je da sam dosao i kao sto sam obecao doneo pivo i cigare ali si se zajebo za sliku posteno.  :shocked:  Taj ti cica popusio cigare a ne doneo.  :rolleyes:
Odg: Tamis-Neuzina By: Peter Tosh Date: 10 Jul 2011, 17:48:03
Nemoj da se ljutis sto si lose ispao na fotki, nisu svi za pred aparat  :cheesy:

Salim se, ovaj gospodin je bio i kada smo mi bili poslednji put. Ovo mesto je uzvodno, tj. desno kada se sidje sa nasipa? S obzirom da smo mi isli levo, a da nismo prosli pored njega, pa pretpostavljam. I gospodicna Ljilja nam je pricala da su mesta desno-uzvodno bolja od onih levo. Koliko sam ukacio levo su bas dobre dubine, probao sam empirijski tj. kupao sam se i zaista nigde nisam dohvatio dno. Moguce da su gore umerenije dubine pa je riba u njima?
Odg: Tamis-Neuzina By: heavy11 Date: 10 Jul 2011, 22:18:15
Jeste mesto je desno od nasipa. A sto se tice "boljih mesta", desna su bolja samo po tome da je tamo blize ribnjak. U sustini ovde bas znaci pravilo "ako radi radi svugde".
Odg: Tamis-Neuzina By: Goachild Date: 11 Jul 2011, 08:44:39
Bitno je da je šaran tu.  :takoje:

:ok:
Odg: Tamis-Neuzina By: korbaach Date: 12 Jul 2011, 11:11:32
Sarance je jos uvek u Neuzini      smiley003  zasluzilo je        :takoje:   dalo mi lep nalet adrenalina    smiley305  kad je povuklo stap u vodu,sva sreca da se masinica zakacila za drzac  ,uf, to da sam snimio  :rolleyes:   u startu procenio  smiley007  na 10+ .pa se naravno, malo razocarao   :smiley: