Vukovi sa DUNAVA Dunavska birtija
Pages: 123456789101112131415161718192021222324
Odg: Koliko izlazaka ove godine By: Ad fines Date: 06 Januar 2021, 15:49:36
Meni su ti kratki izlasci radnim danima od 3-4 sata skroz ok. Znao sam i da odlicno prodjem sa ulovom. Meni je veci problem naci motivaciju. Ako u 3 izlaska hvatam ribu koju sam naumio postaje mi dosadno to. Zato moram nesto da menjam da razbijam monotoniju.
Odg: Koliko izlazaka ove godine By: Saša Date: 07 Januar 2021, 14:48:35
Ti nešto sve kontra, mnogi ako ne uhvate ribu u dva-tri izlaska - odustaju, a kod tebe obrnuto. :D
Odg: Koliko izlazaka ove godine By: js.bobrock Date: 07 Januar 2021, 15:16:35
Uzasna godina.
Prvo lock down proletos, onda me stvarno uhvatila korona u julu i oduzilo se do pola septembra, a onda pun gas na posao, jer se bavim grejanjima i onda je gotovo do nove godine. Od pecanja nista. Desetak izlazaka- sve nesto varalicarski na nekoliko sati. Celodnevna- samo dva izlaska..
O ulovima bolje da cutim ...

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока

Odg: Koliko izlazaka ove godine By: Piker62 Date: 07 Januar 2021, 20:14:37
Lepo je to Sasa sto si izabrao vrstu i tehniku pecanja koja ti odgovora i u kojoj si uspesan, i sto za druge tehnike vise nemas vremena i ne trosis novac. Mislim da firma koju zastupas , se ne bi slozila sa tobom, a narocito tvoje kolege fiderasi, koji promovisu ovu tehniku.
Odg: Koliko izlazaka ove godine By: jamal Date: 07 Januar 2021, 21:51:27
Citat: Ad fines poslato 06 Januar 2021, 15:49:36

Slicno se i ja osecam mora da priznam i razumem te Ad u potpunosti....  smiley033
Ako hvatam i ako ide onako lako da kazes, bez previse truda, odma gubim interesovanje i motivaciju...
Najvise volim kad se mucim da upecam ili kad vezem nekoliko dana bez ulova.Pogotovo volim kad su teski uslovi kad riba ne jede,kad je voda bistra mala i slicno.
Nije mi bitna odavno kolicina ribe koju upecam(to ribolovcima koji retko ili nikako ne nose ribu nije uopste bitno) ,vec iskljucivo nacin i uslovi u kojima lovim.
Ako se desi da lovim dva , tri puta na nekom mestu odma idem na  neko drugo, bez obzira sto znam da me tu ceka skoro siguran ulov ,te sebi tako konstantno namecem iznova nove i nove izazove. :thumbup:
Jos pogotovo je izazov sto lovim skoro svim mogucim tehnikama pa tako nikad ne znam sta ce da mi padne sutra dan na pamet ,narocito ako se odredjenom tehnikom lako lovi.
Pa tako, danas mozda se desi da podjem da pecam na vegler i bolo skobalje i da ih uspesno lovim,sutra ponesem musicarac i stavim pred sebe izazov da uhvatim makar jednog na nimfu,prekosutra odem da fiderisem nesto drugo  i tako non stop u krug.....
Sto rece Sasa non stop nesto kontra  :lol: :rolleyes:
Poceli su ostali ribolovci da me gledaju kao nekog cudaka,nije im jasno zasto ne pecam opet negde gde sam lovio i na nacin na koji sam lovio vec non stop menjam i eksperimentisem.  :lol:

Inace u 2020 oj sam imao najmanje do sada izlazaka na godisnjem nivou.
Ali po nekoj gruboj proceni i pored svega sto mi se ove godine izdesavalo nije ih bilo manje od stotinak.  :takoje:

Odg: Koliko izlazaka ove godine By: Axkontra Date: 08 Januar 2021, 07:53:21
Мислим да је пресудно за човека колико заиста воли природу и тај мир који вода даје.Ретко идем на пецање у комбинацији са неким и када то урадим видим да ме нервира што  неко качење или мршење тај неко не схвата као део посла,јбг дешава се коларићу панићу када идеш на пецање, па диже тензију, као да је то не знам шта.Имао сам бар 50 излазака да скоро ништа нисам имао, али прелет лабудова,јато голубова, пацов у води који покушава нешто да ми украде или сам залазак Ми више обележе дан него неки улов.Јуче сам био и на Дунаву ништа нисам имао,али поред мене је видра ронила,зарони да је невидим када поред мене пролази, па то ми више значи него да сам било шта уловио.
Odg: Koliko izlazaka ove godine By: Saša Date: 08 Januar 2021, 09:39:55
Citat: Piker62 poslato 07 Januar 2021, 20:14:37
Kakve sad veze imaju firma ili kolege fideraši sa time šta i kako ja pecam? :D Svako lovi šta voli i tehnikom koja mu najviše odgovara. :)
Vremenom se jednostavno nađeš najviše u određenoj tehnici i ribi i polako se specijalizuješ za to. To je da tako kažem neki normalan i prirodan proces. Ni Darko Todosijević ne peca više ništa sem fidera iako smo mi svi ribolovci starog kova koji su prošli sve tehnike i ako zatreba lako ćemo otpecati bilo čime i bilo kojom tehnikom. Ja sam recimo počeo kao dete sa pecanjem klenova na prst i skakavce, kućne muve i obade i penjao se zbog njih po vrbama, pa sam onda jedno vreme lovio pastrmke na varalicu, zatim sam silom prilika prešao na štuke i druge ravničarske grabljivice, usput sam i plovkario i lovio dubinski, a evo sada više od 20 godina ganjam samo bassove u svoje slobodno vreme. Kada je posao u pitanju i ako zatreba nije mi dakle nikakav problem ni da lovim smuđa, soma, štuku ili bilo koju drugu ribu (sve sam to probao i fino prolazio), pa čak ni da uzmem feeder štap u ruke.
Jednostavno, ni ja ni Darko ili bilo koji drugi kolega test ribolovac ili takmičar više ne želimo niti možemo da trošimo dragoceno vreme na bilo šta drugo sem na ono što nam pruža najveće uživanje, plus obojica smo takmičari a da bi se postigli neki rezultati moraš ipak da se fokusiraš maksimalno. Zbog poslovnih i privatnih obaveza za još nešto više od toga jednostavno ni nemamo vremena.

Koliko izlazaka ove godine By: mihabg Date: 08 Januar 2021, 09:58:21
Normalno, pecas sta volis i kako ... Koje veze ima da li jednom , ili sa vise tehnika, bitno je da je tebi lepo.
Super je ako se ima vremena i uslova  i da se skita svuda po Srbiji, nove vode , tereni i sl. , ali nije uslov.
Podrzavam svakog kolegu da radi sta mu prija i voli .... Pecati si mora , a ostalo je nebitno !
Odg: Koliko izlazaka ove godine By: sona Date: 24 Decembar 2021, 20:23:28
Reko da osvezimmo malko i ovu temu,sobzirom da se godina blizi kraju pa da se rezimira.
Za ovu godinu mrsavo jedva 48 izlazaka mozda mi se posreci jos koje pecanje mada kako vreme najavise sumnjam. :cheesy:
Odg: Koliko izlazaka ove godine By: БУЏА БАБУШКА Date: 24 Decembar 2021, 22:23:34
Ma tragedija. Bedna 23 izlaska. Bruka i sramota

Poslato sa VTR-L09 pomoću Tapatoka

Odg: Koliko izlazaka ove godine By: nadal Date: 24 Decembar 2021, 23:40:01
narednih nedelju dana 12 stepeni, gde ces vise u decembru, jedino sto duva vetar
Odg: Koliko izlazaka ove godine By: vradojicic Date: 25 Decembar 2021, 13:28:45
Mrsavih stotinak izlazaka.
Odg: Koliko izlazaka ove godine By: koleq3 Date: 25 Decembar 2021, 13:35:26
Ove god pogidao :)) tu sam oko 200+

Odg: Koliko izlazaka ove godine By: vladimir022 Date: 25 Decembar 2021, 13:37:24
Pojma nemam preko 50 sigurno, al bilo bi vise da u Borkovcu moze posteno ribce da se uhvati, s obzirom da mi je nedelja jedini slobodan dan i samo samo tad mogu negde dalje da odem. Dusu bi dao za neki kanal il recicu pored kuce
Jesen mi je izvukla skor.
Nisam bio jedno mesec dana i vec kriziram

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Odg: Koliko izlazaka ove godine By: БУЏА БАБУШКА Date: 25 Decembar 2021, 13:40:15
Ma obrukao sam se ove godine načisto, tako da planiram već da otvorim sezonu do Božića