Vukovi sa DUNAVA Udice
Pages: 123456789101112131415161718192021222324252627282930
Odg: Udice za feeder tehniku By: vlada1978. Date: 17 Decembar 2017, 11:19:31
Baš tako. Pakovanje sadrži 10kom. a cena je smešna s obzirom na kvalitet što je veoma čudno :shocked:. Prvo sam bio skeptičan, jer sam mislio da je neki "kineski mutant",ali kupio sam ih u Carpologiji gde mi čovek kaže da nema problema i da se nije niko žalio do tada. :bye:
Odg: Udice za feeder tehniku By: dragan2006 Date: 17 Decembar 2017, 13:13:37
Mustadovim sitnim udicama za belu nisam bio oduševljen,pre par sezona kupio nekoliko modela i ni jedna mi nije legla,spadanje ribe,tanka žica kod nekih modela koja se baš lako ispravlja i kod svih sam primetio da se brzo tupe pa čak mi se dešavalo de se zalomi sam vrh.Od tada ih ne koristim ali pošto ste ishvalili ovaj model moraću da ih probam.Nisam uveren da su odlične jer sam siguran da ima i puno boljih ali ako su funkcionalne u dovoljnoj meri,što da ne. :thumbup:
Odg: Udice za feeder tehniku By: no names Date: 17 Decembar 2017, 13:21:29
Imam ja dva pakovanja i probao sam ih. Dobre su udice, malo deblje ali izuzetno jake. Drže ribu dobro ali nisu baš idealne što se oštrine tiče...jesu tačnije ali ne drže tu oštrinu dugo kao neki drugi modeli koje koristim. Kad je potrebna sigurnost zbog krupnih riba i nekog težeg terena često njih koristim. Dosta su i teške pa znaju malo da poremete balans kod mini pop up boila. U suštini malo para dosta muzike.  smiley033
Odg: Udice za feeder tehniku By: Leon-DE Date: 17 Decembar 2017, 14:09:50
Dragi moji samo da vas obavestim...jedan dobar deo MUSTAD udica  koji se prodaje u Srbiji i sire po Balkanu , sa svim oznakama i zigova   ...proivodjac je privatnjak iz Bugarske. I daleko su od kvalitetnog Norveskog Mustada..
Odg: Udice za feeder tehniku By: Trigga Date: 17 Decembar 2017, 15:56:16
Letos dok sam buo na Tisi izgubim sarana na fider dok sam pecao deveriku,resen da da mi se to ne dogodi jos jedan put vezem Mustada,lepa debela udica pa ko kome,ma ni pip od deverike naredna dva sata dok nisam vratio udicu za tu namenu

Послато са SM-G901F уз помоћ Тапатока

Odg: Udice za feeder tehniku By: srdjanp Date: 17 Decembar 2017, 19:03:14
Ovu Mustad udicu i ja povremeno koristim, nisam srećan sa njom. Ona je dobro kompromisno rešenje. Ponekad mi ostane poslednja vezana, ide u vodu, ne brinem da li će izvući ribu, ali čim pre vezujem zamenu, neku ozbiljniju udicu. Čitajući prethodne postove, kao da mi se zaokružuje stav prema ovoj udici, za mene u dve reči: večiti rezervista.
Odg: Udice za feeder tehniku By: Goachild Date: 18 Decembar 2017, 08:56:52
Citat: Leon-DE poslato 17 Decembar 2017, 14:09:50

На декларацији пише да су направљене у Кини. Барем на оним из Карпологије.
Odg: Udice za feeder tehniku By: Icko Date: 18 Decembar 2017, 14:43:26
Ko god da pravi Mustad MU-11 br.8 ja sam zadovolja, dugo je koristim i sve pohvale za nju.
Za malo para dobijam dobru udicu.

Odg: Udice za feeder tehniku By: mihabg Date: 18 Decembar 2017, 19:29:15
Ja Mustad za fider ...izbegavam.Uopste me ne zanima sta ko misli, ja ne mislim sve naj...
Inace , meni za Mustad namenjen fideru imam jedan ...
Uopste me ne zanima sta ko misli, ja ne mislim sve naj...
Za razliku od mnogih koji su sve zivo probali, ja sam ih probao stvarno  u vise verzija ... Razocaran sam ostao skroz !
Nego , logicno je da niko od nas nema iste arsine , principe, bodovanja , ispovest... pa sam sklon da mi neko objasni, ili napise svoja iskustva. Zato sam na forumu, a ne zbog klimanja glavom...
Moja glavna zamerka je ostrina nakon par  riba... Kraj misljenja sa moje strane !
PS. Da , znam da mogu da ih naostrim, al' te za fider ne treba da se ostre... Ili se bace, ili peglaju kako treba... ✔️
Ako u toj velicini treba da cuvam i ostrim... Daj te monokule i naocare ,  da im nadjem vrh.
Odg: Udice za feeder tehniku By: nslemi Date: 18 Decembar 2017, 19:57:29
Ja kada idem na jezera gde ima krupnijeg sarana stavljam mustad iz onih plasticnih kutijica.Potpisujem da nema udice koja bolje drzi ribu a istovremeno je i lagana.Ima neki teflonski sloj i izuzetno dugo drzi ostrinu.Te gluposti da se pravi u Bugarskoj ili vec gde necu da komentarisem,ove sto ja koristim ni bugar ni kinez ne bi napravili ni za 100 godina.Manje modele koristim korum expert i one su se jako dobro pokazale a nisu skupe uopste.
Odg: Udice za feeder tehniku By: mihabg Date: 18 Decembar 2017, 20:06:46
Lemi, ima mnogo udica koje su lagane... I Mustad ima par udica za sarka koje ubadaju ko heklica prosrirano pa ne moras da se smaras zakljuckom, ali sam aludirao na finjake  ...
Inace , nisam reko da su lose svuda.
Za smudja ima po meni neprevazidjenih , al' fider nije samo ...saran. To je moj stav , nista licno ..
Bugarsku...ne bih komentarisao, to me nije dodirnulo !
Odg: Udice za feeder tehniku By: nslemi Date: 18 Decembar 2017, 20:13:40
XV 2 je model..za te finije ne znam licno ali drugar ih koristi i na takmicenjima.Ovo je moje licno iskustvo sa tim modelom .Kao sto svi hvale gamakatsku za belu a meni nisu nista posebno,cak lose.One sasame lakijeve su svetlosni macevi za njih..
Odg: Udice za feeder tehniku By: tiki61 Date: 18 Decembar 2017, 20:15:47
Najčešće za feeder koristim udice Milo carpa u veličinama 18 i 16, ređe razne tipove Owner i Gamakacu u istim veličinama. Ako koristim šećerac, onda mi je favorit već pomenuti Milo u veličinama 12 ili 10, a otkriće godine su udice Kamatsu fly u veličinama 16 (za žive mamce), odnosno 10 (za šećerac). Na ovu poslednju sam dvadesetak minuta izvlačio tiskog šarana petokilaša, jedva sam mu kasnije izvadio udicu. Da samo napomenem, i Milo, i Kamatsu veoma dugo ostaju oštre, osim kada zakačim za neki kamen, a ubadaju gotovo 100% - promašaji su veoma retki.
Odg: Udice za feeder tehniku By: mihabg Date: 18 Decembar 2017, 20:59:58
Lemi@ Neko "mačem"  po DTD , neko po Dunavu i Savi...Pa kome sta prija i voli. Meni je to OK i prihvatljivo , i ne kudim generalno... uvek se ogradim , i kazem sta ovaj " JA  " mislim .