Vukovi sa DUNAVA Dunavska birtija
Pages: 1234
Upecao soma od 130 kg pod gazelom By: OLOVO Date: 30 Avgust 2010, 07:35:59

Odg: UPECAO SOMA OD 130 KG POD GAZELOM By: Sp1tF1re Date: 30 Avgust 2010, 07:46:58
Auuu bracela,sta je sad tu ispravno da ga pusti ili da ga nosi,ja bi "bosanca "isplatio u kesu za tu vrednost po kili, otkupio soma i bucno nazad u vodu mozda bi drzava tako trebala da radi,sta vi mislite
Odg: UPECAO SOMA OD 130 KG POD GAZELOM By: tićo Date: 30 Avgust 2010, 07:47:36
Strašna riba  :help: treba stvarno biti majstor pa tu neman izvaditi  :takoje:
Odg: UPECAO SOMA OD 130 KG POD GAZELOM By: orka Date: 30 Avgust 2010, 10:47:01
 "bosanac"rece kako je iznenadjen kako je bas na tom potezu ulovio tako velikog soma,jer tu nema krsa,potopljenih brodova,debala...ali zato ima nesto drugo sto okuplja skoro svu ribu u velikim kolicinama,a narocito belu ribu,a to su "GG"ili ti gradske govnare,tj kanalizacije,ja ih zovem "svedski sto".od sajma do usca ih ima najmanje desetak.ja nisam ni malo iznenadjen i siguran sam da na tom potezu ima i vecih komada.na tom potezu svake godine se ulovi solidan broj somova do 50-60kg,sto sa obale na sportsko-ribolovni pribor,sto iz camaca na bucku,mreze i druge  nedozvoljene alate. som je izraziti svastojed i poznato je da bi i masnu krpu pojeo,a tu masnih krpa i ostalih stvarcica ima koliko hoces,uz gomile bele ribe,pa se somovi u takav ambijent lako uklapaju,a bogami sigurno i brzo napreduju..
u svakom slucaju svaka cast za ulov,a bas me interesuje kolko moze biti stara ta somuljaga..
Odg: UPECAO SOMA OD 130 KG POD GAZELOM By: KOSAVA Date: 30 Avgust 2010, 11:02:19
OLOVO smiley033, ja sam video sliku tog soma sve sa "bosancem" kako lezi pored njega u jucerasnjem kuriru i sad gledam nema slike ili ja ne otvaram dobro  smiley033
Odg: UPECAO SOMA OD 130 KG POD GAZELOM By: OLOVO Date: 30 Avgust 2010, 11:13:27
otvara dobro..ne znam sta je problem u tvom kompu:huh:

evo slika za tebe  :bye:

A I TEXT.....;Dragoljub Kovačević upecao soma kapitalaca teškog 130 kila i dugačkog 2,3 metra u blizini mosta Gazela. Ovo je najveći som ulovljen u poslednjih 30 godina, i to na bućku!
Neverovatno! Som težak 130 kila dolijao na Savi u blizini mosta Gazela!
Iako se profesionalno bavi ovim poslom već 25 godina, alas Dragoljub Kovačević, poznatiji kao Bosanac, kaže da je ovo najveća riba koja je ulovljena u poslednje tri decenije.

- Pred zoru sam izašao na reku. Već posle nekih pola sata osetio sam da je nešto krupno zagrizlo. Kad sam video neman, nisam mogao da verujem. Odmah sam pozvao kolegu koji se nalazio u blizini jer nije bilo šanse da ga sam izvučem. Som je bio maltene duplo teži od mene. Borili smo se bogami skoro dva sata, ali smo uspeli.

Ne mogu reći da sam se uplašio, ali mi nije bilo svejedno kada sam video da se ceo čamac trese. Udica je, kada smo je izvadili, bila skroz iskrivljena. A da vam ne pričam o tome koliko me sada bole leđa - priča Bosanac.

Pošto je dugogodišnji pecaroš, i ranije je uspevao da ulovi velike primerke, ali nije uspevao da ih izvuče, jer bi se otrgli s udice.

- Za izvlačenje velikih primeraka potrebna je snaga, ali i strpljenje. Posle duge borbe najlepši je osećaj ubaciti ga u čamac. Posle toga mogu i da ga pustim, što sam i uradio prošle nedelje kada sam upecao primerak dugačak dva metra. Ipak nije bio ovako ,,debeo". Neverovatno mi je da se ovako veliki som uhvati na bućku. Mamac su mi bili glista i rovac. Ribari za veliku ribu najčešće koriste vršu ili mreže - ponosan je Bosanac.

Ovaj iskusni alas objasnio nam je kako je u delu reke na kom on najčešće peca, a to je deo od Ade Ciganlije do Gazele, prava retkost naći ovako veliku ribu.

- Somovi vole krš, potopljene brodove ili debla u koja mogu da se zavuku. Toga ovde uglavnom nema. Zato sam bio iznenađen kada sam baš tu ulovio kapitalca.

Sanja Bosanac

Odg: UPECAO SOMA OD 130 KG POD GAZELOM By: KOSAVA Date: 30 Avgust 2010, 11:32:43
OLOVO,hvala ti na pomoci to ja ne mogu da otvorim kliknem na link samo mi izbaci tekst i da ti nisi postavio ovo nebi je  video. :tongue: smiley033
Odg: UPECAO SOMA OD 130 KG POD GAZELOM By: OLOVO Date: 30 Avgust 2010, 11:36:39
samo da ga je skino oca mu hebem, zato nema smudja preko 2 kila , rastera sve ..
Odg: UPECAO SOMA OD 130 KG POD GAZELOM By: KOSAVA Date: 30 Avgust 2010, 11:56:03
E to si potpuno u pravu :takoje: Dok cekam ovo opadanje vodostaja pa da  krenem na Dunav svakodnevno pecam tu u Savi bas  blizu gazele i povremeno ispred "bosanca" sve sica od smudjeva nekoliko dvokilasa ja dva moj drug jedan ostalo sve ispod mere.Tako da je moguce da zbog te nemani smudj  se povlaci u mirnije terene. smiley033
Odg: UPECAO SOMA OD 130 KG POD GAZELOM By: apatinac Date: 30 Avgust 2010, 11:59:59
bogami bosanac im'o srece.ovaj ga mog'o progutati.  :eek: :eek:
svaka cast na ulovu  :clap2: :clap2: :clap2:
Odg: UPECAO SOMA OD 130 KG POD GAZELOM By: Vale Date: 30 Avgust 2010, 12:11:14
Kako smesan lik u ovom polucucecem stavu dok mu drzi rep  :lol:
Svaka mu cast  :clap2:
Odg: Upecao soma od 130 kg pod gazelom By: ellesar Date: 30 Avgust 2010, 12:49:39
Jel` to drzi onu coskastu gamakatsu udicu?
Sine,ako je to ispravio :eek: mora da je bila borba :thumbup:
Odg: Upecao soma od 130 kg pod gazelom By: Vladimir Date: 30 Avgust 2010, 13:18:03
Ja još ne verujem da somina ima 130 kila!  :eek: Kako izvadi to čudovište?
Odg: Upecao soma od 130 kg pod gazelom By: gaovica Date: 30 Avgust 2010, 13:32:42
cuj kako izvadi,pa tesko  :lol: e sad znam sta cu da trazim od deda mraza za novu godinu  :smiley:
Odg: Upecao soma od 130 kg pod gazelom By: Vladimir Date: 30 Avgust 2010, 13:36:23
Skromnost ti je vrlina Gaovica!  :cheesy: Idi begaj, ja ovo da ne poželim u životu, dosta mi je duplo manji, ovakav da dođe bacio bi štap i pobego odma!  :lol: