Presude za prekršaje u ribolovu i krivolovu

Započeo Oliverikus, 28 Novembar 2019, 23:07:27

Michele

Citat: Michele poslato 29 Jun 2022, 07:20:29Lepo sam pitao da li neko zna kakva je procedura oko vracanja pribora i sta zaqkon kaze.
100 % na pogresnom. Ko zna koliko si ti i tebi slicni izvadili ispod mere dok nisi popio kaznu.O kolicini da i ne govorim..

pkv-pecaroš

Meni je interesantno što dotični dođe na forum Sportskih Ribolovaca i pita takvu budalaštinu. Kako da vratim pribor koji sam nedozvoljeno koristio? Pa kako da znamo odgovoriti kada se držimo slova zakona i ne dolazimo u takve situacije. Čudna neka biljka.

Aca.M

Citat: Michele poslato 29 Jun 2022, 07:20:29A vi frustrirani sto ne mozete da uhvatite ribu pa vam je sam ostali svet kriv zivite i dalje u vasim mislima.OCIGLEDNO DA SAM SE NA POGRESNOM MESTU OBRATIO ZA POMOC.

Ja ovako isfrustriran postojanjem takvih kao što si ti bih uveo trenutno spaljivanje pribora na oči ribolovca (a u pribor se računa i automobil kojim se došlo na mesto pecanja).
Brzo bi ste se proredili.
Lopurde jedne, idite bre kradite novac iz banke kada se već smatrate mangupima!

komša015

Citat: Michele poslato 29 Jun 2022, 07:20:29...OCIGLEDNO DA SAM SE NA POGRESNOM MESTU OBRATIO ZA POMOC.
Nema tebi pomoći...

Najverovatnije su kolege koji su osuli paljbu na Michelea u pravu ali ne mora baš da bude tako.
Postoji ipak i verovatnoća da Michele nije svesno napravio prekršaj. Na to mi ukazuje da su mu ribočuvari našli ribu u prekršajnoj meri. Da je svestan ribokrađe i da namerno to čini sigurno bi sakrio ribu koja je ispod mere, u lovostaju ili.... i ne bi mu je našli.

Zato bi bilo dobro da nam Michele kaže prvo koliko godina ima i koliko je dugo ribolovac pa i koliko puta je kupio ribolovačku dozvolu i da li je uopšte i ima. Da li je proučio pravila sportskog i rekreativnog ribolova, gde su jasno određene nedozvoljene mere za pojedine vrste riba. I kako je uopšte došlo do toga da je bio u prekršaju.

Koliko se sećam pojedinosti iz zakona, moraće da plati i kaznu za svaku ribu pojedinačno a ispod mere i koja nije baš mala za pojedine vrste.

Ako je u prekršaju bio nehotimično, nikad nije kasno za popravni ispit a naše bi trebalo da bude da mu pomognemo da izađe na pravi put.

Michele

Hvala na iskrenim odgovorima,ipak ste pokazali dostojanstvo i etiku koja Vam smrdi iz cizama.
imam 60 godina verovatno nekima koji su pokusali da me pljuju mogu biti i otac. ribolovnu dozvolu kupujem od 1976 g. do dana danasnjeg.evo to su odgovori na pitanja koje mi je postavio ''SLOB''
na postove ostalih dusebriznika odgovorio sam u prvoj recenici.

Pedja1987

Ne branim clana iznad, ali sam 99% ubedjen da pola sa ovog foruma odnosi vecu kolicinu ribe nego sto sme i jos svasta nesto, a ovde pljuju po coveku koji je svestan svoje greske i trazi ovde od sebi slicnih pomoc. Samo sto je on covek iskren.

zecos

hhahahha dali je ovo skrivena kamera .....ovo je za onu novinarku Jovanu Jeremić .... :smiley:  :smiley:  :smiley:  :huh:  :grin:

komša015

Slob, krajnje je vreme da neko malog izvede na pravi put.  :lol:

A tebe Michele, sram bilo godina.

Pa...s'obzirom da ja imam skoro 57, ne možeš mi biti otac. Uz to, ovaj forum otkako postoji se bori protiv svakog prekršaja na vodi. Poznajem neke kritičare kojima "smrdi iz čizama moral" i znam da im moral miriše iz postupaka. To što imaš 60 godina ti nije olakšavajuća okolnost, nego dodatak na sramotu. Da si neki klinac, verovatno bi ti i ribočuvari uz jedno malo edukativno predavanje progledali kroz prste. I ja sam kao mlad uzimao ispod mere i odnosio prekobrojan broj riba. Decenijama nisam to učinio. Ako su tebe sa 60 uhvatili sa 3 štukice ispod mere, postavlja se stvarno pitanje koliko si ojadio ribu za sve godine otkako pecaš, jer je logično razmišljanje da nikad nisi poštovao ni meru ni broj ulovljenih riba.
Ipak....ja lično bi ti oprostio. Čovek od 60 godina koji ima 3 štukice ispod mere ne verujem da je mnogo oštetio riblji fond. Jer čovek koji zna da peca, koji je imao uspeha i hvatao krupne primerke, uz to ima etiku i moral, neće se ni bakćati sa tom sićom, nije gladan ribe, uhvati mnogo i zadrži koliko mu treba u primercima koji mu zakon dozvoljava. Nisi ti ni blizu onom koji zna, a nema morala ni etike, hvata krupne i ne obazire se na broj jer peca za prodaju. Tako da po tome što u 60oj zadržavaš preimrerke ispod mere ti si već kažnjen poprilično.
U svakom slučaju, zaista si se obratio na pogrešno mesto. Sigurno da među brojnim članovima ovog foruma ima i sličnih tebi, ali koji mudro ćute, jer znaju da je većina ovde zaista na visokom nivou ribolovačke etike. Da si malo pratio i čitao forum unazad video bi da su najžešće rasprave "na krv i nož" vođene između ribolovaca koji smatraju da poneku ribu treba odneti i pojesti da bi se opravdao prirodni zakon i postupak prema ribi i onih koji smatraju da bespogovorno treba svaku ribu pustiti jer je to prema njima jedan od načina da se spase devastirani riblji fond. Svađamo se "do istrebljenja", ali sam siguran da imamo jedinstven stav kada su u pitanju ribolovci kao ti i još gori od tebe.
Nadam se da ćeš kada se smiriš od besa koji ćete obuzeti kada ovo pročitaš pažljivo razmisliti i pod stare dane početi da učiš kako se pecaju primerci dovoljne veličine u broju koji zakon dozvoljava i nećeš imati problem sa ribočuvarima i zakonom.

E Mickele, Mickele! Čudi me da posle tolikog ribolovačkog staža, 46 godina  :sad:, nisi shvatio da zakone i propise o očuvanju ribljeg fonda treba da poštuju i ribočuvari i ribolovci, baš iz razloga koji je istaknut u nazivu zakona "Očuvanje ribljeg fonda".
A  koliko je ovaj očuvan, znamo. Nažalost iz razloga koje je Peđa1987 naveo. A ja bih tu dodao još i "poštene" ribočuvare.
Ali da budem i ja pošten –dok sam bio mlađi ni ja nisam niti znao propise niti ih poštovao. Zašto? Video sam to od drugih pa mi je to izgledalo normalno. Vremenom, a naročito kada je počela informatička era gde čovek može da sazna i ono štu mu nije baš ispred nosa, shvatio sam da ako zaobilazim propise ustvari radim i protiv sebe i protiv sledećih pokolenja. Naročito mi je bilo značajno i to što sam uvideo da ima i ribočuvara koji su na istoj strani na kojoj su i pošteni ribolovci.

Posle toliko godina vreme je da i ti shvatiš ovo o čemu sam pisao. Plati kaznu kakva bude bila i promeni stavove. Ne iz straha od sledeće kazne već zato što razumeš konačno neke stvari u vezi ovog našeg lepog sporta odnosno rekreacije.
Izvini što ti popujem ali osećam da za to imam dobre razloge.

hvala na replikama.
hteo sam samo da vidim da li su ovde ljudi malo manje besni na sve oko njih.
da u pravu je neko ko reče ovo je ipak skrivena kamera-u ovom slučaju anketa ko sta i kada švrlja po forumima.bitno je sta se pise ali je još više bitno KO TO PIŠE!Neko napisa "Trajno se oduzima....ja ga pitao gde je to pročitao???naravno nema ga više.Svi su jako drčni iza svih tih Nick-name.

Verovatno ne moze kljuc na temu niti treba,ali da se sve ovo brise,bilo bi korisno jer bar ovaj forum je namenjen sportskom ribolovu i raspravma u okviru toga a ne ovakvim.Imati Olivera i slicnim njemu na forumu zajedno sa ovakvim ljudima mi je apsurdno.