Kupovina dozvole na vodi

Započeo Sp1tF1re, 25 Mart 2010, 16:24:39

Ne radi se o tome da li neko u voznji nacini prekrsaj pa mu se oduzme auto, vec je rec o nekome ko vozi auto bez dozvole koju uopste nema. Naravno da treba to vozilo iskljuciti iz saobracaja!
A to da li ce isti taj auto neko ostetiti, to je neka druga prica. I pauk ako vam osteti auto postoje nacini da se steta nadoknadi.
Zakon kaze da se svako ko se zatekne bez dozvole na vodi a da kod sebe ima alat za ribolov, isti oduzima. Isto ko sto neke (mene) nervira zabrana pecanja posle 21h, ali sta da kazem ribocuvaru kad nisam u pravu.
100 puta sam vozio auto bez vezanog pojasa ali taj 101 put kad me uhvate platim kaznu i ko je sad tu kriv? Jel treba da se svadjam sa policajcem zato sto on postuje zakon a ja ga krsim?
Aj da zajednicki promenimo zakon pa onda da nastavimo diskusiju. Pozz!

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

srdjanpn

A sta nije dobro u postojecem zakonu.Koliko znam sve pise,mere,lovostaji,zimovnici,sta moze sta ne moze,kolike su kazne,,,,,,verovatno bi ovaj iz NS da mu svakog dana daju tri smudja da ponese kuci posto je jelte platio pivo u kafani.

ja nisam OVAJ a drugo drago mi je da si shvatio poentu.

Problem dnevnih dozvola jeste što retko gde mogu da se kupe . Kod mene u Obr ni jedno udruženje ne izdaje dnevne dozvole,niti ribolovačka radnja... Negde kao npr kad odem u Donji Milanovac mogu odmah u Firmi NP da kupim dnevnu-višednevnu dozvolu,jer je odmah tu,ali u mnogim krajevima nije takav slučaj. Evo još jedan primer,neko hoće da peca za vikend na Kolubari u Obrenovcu,najbliži ribočuvar je u Lazarevcu što je nekih 40-50km ako se ne varam,a firma korisnika u Arilju i gde taj neko da kupi dnevnu dozvolu i od koga ? A ni sami ribočuvari sa sobom često ne nose dnevne dozvole. Ne možemo očekivati od nekog ko peca svega dva,tri puta godišnje da kupi godišnju dozvolu. Možda neko hoće ženu da povede da peca,drugara i hoće da bude legalan,ali ne može.
Prvo bi morali rešiti taj problem,pa tek ondah zabraniti izdavanje dnevnih na licu mesta,tj vodi. Najlakše je kazniti nekog,treba sistematski rešiti taj problem.

Oliverikus

I ja se upravo vratih sa vode... stimulisan! Prodao sam 2 dnevne dozvole! pokupio 240m mreža (9komada), oslobodio 4 štuke, 1 smuđa, 1 šarana i nešto bele ribe  :cheesy: Smrzo sam se ko ekser, od 7 jutros do 20h.
Uvek ima nezadovoljnih... i uvek će neko ostati nezadovoljan! Odmah ću biti direktan, pa makar se neko i uvredio. Dnevnom dozvolom se puni budžet isto kao i godišnjom. PDV je isti! Gluposti koje pišu "obavešteni" i oni koji podržavaju te gluposti, te insinuacije da ribočuvari dnevnom dozvolom pune svoj budžet su samo zlonamerne akcije nekoliko dokonih i nezadovoljnih.
Ja ne vidim problem u izdavanju dnevne dozvole. Legalan način plaćanja obaveze ribolovca na vodi. Zašto da pišem prijavu kada mi ribolovac traži da kupi dnevnu dozvolu jer nije imao novca da kupi godišnju (ili nema gde na rate da je kupi...), ili ne želi da kupi dozvolu tamo gde živi jer tamo ne peca, ili izlazi samo nekoliko puta godišnje na vodu... Ima tu još mnogo primera. Na mom terenu je bilo slučajeva da su pojedini ribolovci platili 3x dnevnu pa tek onda kupili i godišnju. Shvatili da im se ne isplati jer pecaju na Tamišu a mi ih skoro svaki put nađemo čim izađu na vodu. Sa druge strane stimulacija za korisnika koji mora više da kontroliše i angažuje ribočuvara. Što više izlazaka ribočuvara na teren, manje krivolova na vodi. Samim tim veći broj prodatih dnevnih dozvola. Zar to nije pozitivno za ribolovca koji kupuje dozvolu? Zato tvrdim da dnevna dozvola nije skupa. Ni godišnja nije baš kako treba... mogla bi biti i skuplja. Većina bi htela da peca mnogo više, da ih niko ne dira, uznemirava, da nema krivolova (osim ličnih prekršaja!) i da to ne plati ili plati što manje! Sve je to daleko od realnog.
Verovatno većina i nema pojma kako izgleda dnevna dozvola. Postavljao sam već sliku, ima regulisano i propisima pa da napomenem da je svaka dozvola numerisana i zaštićena hologramom. Svaka od njih vredi jednu crvenu, tj 1000 din. Ne 500, 600, pivo... 1200 ili neka druga cifra! Nikakav paragon blok, papirići, spiskovi ili slično. Time se bave prevaranti! Pa makar imali i značke, pa i da piše ribočuvar na njima, opet to mogu samo prevaranti i njima nemojte plaćati harač jer je to punjenje nekog drugog budžeta.

srdjanpn

To sto si ti napisao prijatelju ja podrzavam u potpunosti,to ti tako radis.Svaka cast.Ja sam kupio dozvolu u januaru,pregledali su mi je jednom u martu i nikad ih vise nisam video,a na vodi sam 3-4 puta nedeljno minimum.Da sam tad platio dnevnu a mozda bi me i pustili uz opomenu ostalo bi mi 6000 u dzepu.A nizvodno od BG do Surdulice je ista prica kao i kod mene.Cuvare kad vidis upisi u kalendar kao crveno slovo.Zadnjih 10dana sam svaki dan na Moravi,nigde zive duse,svi su u Bagrdanu,200kg somovine dnevno,gde su cuvari.

Sta to znaci, znaci da ja ove godine nisam ni trebao da kupim dozvolu, jes da sam imao mozda 40tak izlazaka, ali me nisu kontrolisali ni jednom. Uvek kada sam na pecanju imam 1000 din. kod sebe, pa pitam se, sta ce mi onda dozvola, da primi platu neko ko ne radi svoj posao. Mozda je surovo od mene, koji nemam dan staza u drzavnoj firmi, ali po meni, svi zaposleni u javnoj instituciji, bi trebalo da rade po ucinku, ne za platu, istu pa istu. Da vidis onda kako bi svako radio svoj posao, prodaj dnevne dozvole, pisi prijave pa onda primi platu za svoj trud na kraju meseca. A ne,ovaj mi drug, brat, kum. Ako neces da radis, ima ljudi na birou koliko hoces, od 100 jedan ce biti pravi, rigorozan i nemilosrdan, koji ce znati da buducnost firme, njegove porodice, i nega samog zavisi od toga koliko dobro radi svoj posao. Da je svaki treci ribocuvar takav, gde bi nama bio kraj. Sto se mene tice, rado bih stavio na kocku svaki put da platim dnevnu dozvolu kad naidjem na ribocuvare, neka me kosta i 100.000 godisnje, znam da placam nekom ko posteno radi svoj posao :takoje:

Citat: sasabosko poslato 07 Decembar 2017, 22:52:34

ja ovako evo ima godina... jednom platio dnevnu na tisi pre jedno, pa ima jedno 4 god... al od ove godine ima razloga da se uzima  :wink: dosli novi serifi u grad  :tongue:

Kod kupovanja dnevne dozvole ima jedan problem-mnogi korisnici vode nece pristati da prodaju dnevnu dozvolu kad nekog zateknu na vodi vec ce pisati kaznu. Kupovina dozvole na vodi je dobra za ribolovce jer to pokazuje nemoc upravljaca vode da kontrolise svoju oblast 24h dnevno pa je logika-bolje da naplatimo ista nego da se cimamo po sudovima. To ne zele cak ni oni koji znaju da su u pravu. Mislim da kod nas u Gornjem Podunavlju ne dozvoljavaju kupovinu dozvole na vodi dok za Vojvodina vode znam da dozvoljavaju.

jugov

druže nije nemoć upravljača već loše sudstvo, zadnnjih 10 dana se cimam po sudovima i objašnjavam sudijama ono što bi oni trebali bolje od mene da zanju. (a to je zakon) da ne spominjem da su svi ovi predmeti na kojim sam bio iz 2016 godine i samo jedan od ove godine iz Juna. pojmovi kao što su "na ribolovnoj vodi" , "plovidbeni znakovi", "plovidbena dozvola" , "pecanje bez dozvole" itd su skoro pa u 80% slučajeva nepoznati sudijama.

predlog kupovine dnevne dozvole preko sms je zanimljiva, ali bi trebalo da se samo ograniči na dnevnu dozvolu.
mada i tada će biti glupavih izgovora kao i sad nisam znao broj, ili pusti sms poruku kad vidi čuvara ili policiju. ma smisliće naš narod i tad već nešto da p..e...be   sistem. verujem u njegovu krejativnost.

дом је тамо, где је дунав
dom je tamo, gde je dunav

pa ida pusti sms kad vidi nadlezne opet je postignuto ono sto treba da se postigne :D i to da se radi svaki dan, samo da se prosetate obalom i svi da placaju sms-om opet dobro. vi uradite posao 90% brze a dozvole ipak naplacene bez muke  :wink:

ossa

Citat: jugov poslato 08 Decembar 2017, 08:09:43

Samo bih te ovo upitao i neću više, jesu li te sudije od juče zaposlene na tom radnom mestu? Znači zakoni se sprovode sporadično , verovatno u zavisnosti od lokalne samouprave. Verujem da su vaše namere da istrajete u tome, i podržavam vaš rad, ali teško ćete uspeti ako vas šetaju malo na vodu , malo na ulicu.  smiley033
Hej, haj baš nas brige...

mknezevic

Pre svega skidam kapu savesnim ribolovcima koji kupuju dozvole, a nakon toga svaka čast i ribočuvarima koji rade svoj posao kako treba (to se pre svega odnosi na ljude sa foruma, a i ostale njihove kolege). Na žalost broj ribolovaca sa dozvolama je mizeran verujem da 70% ljudi koji su na vodi u jednom danu kod sebe nema dozvolu. Što se tiče dnevne dozvole i dalje smatram da kupovina kod ribočuvara nije dobro rešenje iz već pisanih razloga. Možda bi bio efikasniji sistem sa sms-om.

Opet sa druge strane do dnevne je teško doći i lično je nikada ne bih uzeo po ovoj ceni zato što su vode osiromašene ribom i ne bih imao pun ugođaj na pecanju. Za te pare ako već ne idem često u ribolov pre bih dao nekom reviru gde su mi šanse za ulov veće.. Reći će neko pa nije svrha uvek upecati ribu, slažem se donekle ali ja na pecanje idem da bih UPECAO ribu, ne da bih je pojeo posle ali kompletan ugođaj mi pruža pored uživanja u prirodi i momenat kada je riba na štapu. Da uživam u prirodi mogu i bez štapova na Avali, na Dunavu, na Savi ali kada već idem na pecanje idem sa ciljem da imam neko dešavanje. U tom kontekstu smatram da je dnevna dozvola preskupa i da trenutno više služi kao mogućnost da se izbegne kazna zbog ne posedovanja godišnje, s obzirom da može da se kupi kod ribočuvara.

tiki61

Ovo je tema o kojoj mnogi imaju različito mišljenje. Ako zakon ne dozvoljava kupovina dnevne dozvole kod ribočuvara na vodi, onda treba napraviti održiv sistem za kupovinu te dozvole uoči pecanja. Damjan je to lepo objasnio. Ja redovno kupujem godišnju, pa nisam "zainteresovano lice", ali u svim uređenim državama je sistemski sve rešeno. Upravljač mora da smisli i organizuje neki način kupovine dozvole pre odlaska na pecanje. A ne da ribolovac prelazi 100 km više i izgubi 3 sata vremena samo za kupovinu dozvole.  Drugo, mnogima od nas ribolovaca se ne dopada što smo prinuđeni da kupujemo godišnju dozvolu kod korisnika u mestu boravka. Pre svega zato što smatraju da taj korisnik loše radi svoj posao, ili zato što uopšte ni ne pecaju na vodi koja je data na upravljanje tom korisniku. Tipičan primer su ribolovci iz Beograda koji godišnju dozvolu smeju da kupuju samo kod "Srbijašuma", da ne pominjem kolege sa opštine Čukarica koji su prinuđeni da nabavljaju dozvole korisnika iz Arilja (koji kretenizam). A većina peca na Tisi, Tamišu, Begeju i ostalim vodama na teritoriji Vojvodine.
Zato je do daljeg najpoštenije da se dnevna dozvola kupuje na licu mesta, kod ribočuvara. Na taj način će se veća suma skupiti u kasi korisnika gde najviše ljudi peca i gde su ribočuvari najaktivniji. I ja razmišljam da sledeće godine ne kupujem godišnju dozvolu (i time punim kasu "Srbijašuma" na čijem terenu ne pecam), već da taj novac ide u kasu korisnika gde pecam i gde su ribočuvari svakodnevno na vodi, makar zbog toga platio na godišnjem nivou veću sumu od 6.000,00.
Svi smo mi ravnopravni, ali su neki malo "ravnopravniji"!

Evo da ja pitam još nešto, pa neću više. Kod mene u opštini prodaju se 12000 ribolovackih dozvola, okvirno je to nekih pola miliona evra, e sad neka je plata jednog ribocuvara 5000e na godišnjem nivou, samo se pitam mogu li da se zaposle 30-40 ljudi koji će raditi svoj posao, da dobiju svoje reone , rasporede se u trojke, i non stop nadziru vode, mogu što da ne. Na tih 12000 dozvola, ima još toliko koje se ne prodaju, jer neko ko ne viđa ribocuvara, logično ne kupuje. E sad, prava lova je tek u dnevnim dozvolama, svako koga nađe na vodi, da može da kupi kod ribocuvara, a nekome se valjda ne isplati da kupuje 50tak godišnje, svi srećni i zadovoljni, sem onih koji pokušavaju da izigraju zakon, oni bi trebalo da budu nesrećni, ovako je obrnuto  :takoje: