Rapala Shallow Shad Rap

Započeo macvanski ribolovac, 25 Februar 2011, 20:42:55

maverick

jedna zanimljivost, ove jeseni i zime najvise smudjeva ulovljeno na nove ssr9 nego na stare ukljucujuci i osmice i sedmice....radili ft sfc, alb i bandar dekor....kakva su iskustva kod vas s najnovijim uradcima...a nekako mi se cine i cvrsce nego su bile...ili je to samo moj dojam ..ali imam devetki koje su uvatile i preko petnaest smudjeva ove sezone  i jos su u odlicnom stanju

shadow

kod mene 9-tke slabo rade...u stvari imao sam jednu u CW dekoru i na nju sam imao svega,dok joj jedno somče nije došlo glave...posle sam probao ALB dekor ali na njega ni udarac...a nije da je nisam bacao
inače kod mene na Dunavu najbolje prolazim na 7-ce....preferiram ove novije jer mi nije žao otkinuti ih...dobra boja mi se pokazala HS...
8-ce ne bacam iz principa :lol:

Citat: maverick poslato 10 Januar 2012, 17:01:13
jedna zanimljivost,

Mario, zanimlsjivost je jedino ako si potpao u onu "euforiju", "samo stari, novi ne". Pretpostavljam da nisi, ali moram malo da se nasalim zbog tvog komentara :takoje:.
Uvek sam komentarisao da oni koji tako govore, verovatno malo pecaju tim voblerima.
Pre par godina, u samo 6 meseci sam u par navrata ostao bez 20ak SSRa vecinom finskih, i bar 5 tonucih. Iskreno bilo mi je tesko, ali ni jednog trena zbog toga sto su takvog "pedigrea", vec samo zato sto sam izgubio toliko voblera.
Ubrzo sam nabavio nekoliko osnovnih modela "novih", i cini mi se nastavio da pecam po starom, mislim uspesno.
Da ne pominjem koliko mi glupo izgleda ova prica sa vintage voblerima, koji se i po nasim forumima prodaju po 20ak e.
Kod nekih voblera sigurno postoje i takvi problemi, ali sam siguran da SSR ne spada u te :takoje:

maverick

pa bilo je perioda kad stare su bile lovnije...ili subjektivan zakljucak zbog forsiranja...ali ove sezone ubilo se na najnovije...

ako smijem da se uključim u raspravu.... smiley033

imam puno više "starih" rapala u odnosu na ove "nove".....pecao sam i na stare i na nove i nisam video neke preterane razlike sem razlike u ceni....iz tog razloga,stare ne bacam....
e sad,jedina vidljiva razlika između starih i novih,kao što znamo su neke boje za kojima žalimo,ali ima i novih "dobrih boja"...kao i to što se više ne proizvode tonući  ssr-ovi a nekima su ti stari tonući bili baš dragi...
zaštita na novijim,po mom mišljenju je lošija....lakše se skida zaštitni lak pa se ljuska ako zubo probije zaštitu...

tole

ja nikad ništa na ssr :sad: !
forsirao do iznemoglosti... ništa, okačim originala ili neki drugi plitkoronac, dva tri zabaca..... BAM udarac, okačim opet ssr bacam, bacam, promjenim..... BAM  :huh: .

probao u brzoj vodi, u kontri, u rini, u mrtvici... ...ništa!
90% ribolova bacam plitkoronce i na smuđa i štuku i bucka, i dosta lovim, ali na ssr ništa. ne rade mi ni stari ni novi.
maler ili...

nepoverenje kolega...
meni se to dešavalo pre par godina sa sencom.... a onda sam rekao sebi ne skidam ga dok mi ne da ribu...tako je i bilo...i ribe su bile sve češće a on je zaigrao u prvoj postavi..
ako dobijaš smuđa na originala mora da dođe i na ssr-a,pogotovo što ssr uopće nije zahtevan vobler...trpi sva povlačenja i daje sve ribe...
najbolji rad po meni ima najmanji shad rap od 5 cm i često ga koristim preko leta kada smuđ uzima male kedere..jedina mana male udice...strašan vobler

tole

ma slažem se ja da je ssr dobar svaki bez obzira na veličinu, ali mene neće i neće.
nije to bilo dva tri izlaska pa da sam odustao. to je trajalo...
u zadnje tri godine pravim sam voblere i više skoro ništa drugo ni ne bacam tako da... nije mi žao.
nisam htio omalovažavati bilo koju varalicu, dapače, smatram da je svaka lovna u određenoj situaciji i ako je se pravilno vodi, ali ovaj me neće i to je to! :rolleyes:

ossa

Bravo shadow, da se ne znamo ti ja slučajno  smiley033 (da možda nije g. Octopus) ?
Hej, haj baš nas brige...

naravno da se znamo...
pozdrav :bye:

macvanski ribolovac

Svaka cast kolega na kolekciji,jos malo pa ces imati koliko i ja :wink:

Nema sanse, nikada on nece biti kao ti :tongue: