Spasavanje varalica

Započeo pikeman, 12 Avgust 2010, 22:58:48

porsa

Ja pecam iz čamca i vrlo često uvučem rapalu u kamen. Jedino što pomaže u 99% slučajeva je flaša od dve l od kole. Sistem sličan ovom sa svećicom. Okačim kopču na strunu, spustim flašu u vodu, pustim da je matica odnese što dalje od zone udarca, pa onda udaram nešto kao kontre, al sa osećajem. Uspeva, mada ima slučajeva kada nišza ne pomaže, jednostavno kidanje. Moraju i prodavci opreme od nečeg živeti
najveca mi spala

tuljisa

he he he dok bi se ovo istreniralo sahranio bi jedno 20-tak stapova  :shocked: :lol: :lol:
ne bi hvala ....

a ovo sa svijecicom cemo probat sigurno.

Lesinar

Bez ove sprave nema spasavanja voblera..... :no:

UHVATI radi uzivanja - SLIKAJ radi uspomene - PUSTI radi buducnosti

rapala1210

a to je? Kako funkcionira?

Lesinar

Ok to je to ali....ako se varalica ne oslobodi od tog prvog udarca e onda treba pokusavati zakaciti udicu sa ovim lancima sto su na  vrhu i tako iscupati varalicu.....

Evo kako se to radi sa lancima.....

UHVATI radi uzivanja - SLIKAJ radi uspomene - PUSTI radi buducnosti

miroslav76

Evo napravih neku spravu za spasavanje varalica,juce sam vrsio testiranje sa leptirima i voblerima.
Pecao sam malo na bari sa obale i namerno kacio trsku i siblje na daljini do nekih 30-tak metara ( za camac bi bila pun pogodak),sve sto sam zakacio sam i izvadio,ili se iscupa trska ili se ispravlja udica ako ne moze da se iscupa...sve varalice spasene  :ok:
Koristio sam od materijala:
-saransko olovo sa gumenom cevcicom (koja nije potrebna ali ide uz olovo kad se kupuje)
tezine 120 gr,moglo bi i teze,mozda 150gr
-zidarski plasticni kanap 1,7mm,duzine oko 50 m
-zica od tocka sa bicikla
Evo malo slika,bice jasnije...
Preporucujem kopcu kao na slikama zbog efikasnijeg kacenja sprave za kopcu  smiley033

Pre nekih dvadesetak dana na Dunavu zakacim rapalu flat rap za granu od potopljenog drveta.,cimaj,vuci,natezi,pretezi.,nema sanse,kidanje u najavi.,razmisljam sta da radim i odlucim da mi je Dunav nece oteti  :cheesy: ,za takvu varalicu skocio bih i u zaledjenu reku  :lol: ,nigde nikoga,krecem da se skidam,otvaram preklopnik,gazim u mulj..,nije mi bas prijatno,Dunav je tu dosta brz i dubok.,sada je gtovo,skacem pa sta bude.,plivam u kontra stranu i oslobadjam varalicu.,nije bilo strasno  :cheesy: ,ali ne bi ovaj metod otkacinjanja nikome preporucio,pogotovo onima koji su slabi plivaci..

knezevic76

Al se ti kolega igraš sa glavom.
"Neki bi voleli da voze sporije,ali,na žalost,više ne mogu"-Duško Radović

AAA jok , jednom ušao među sajle za shadrapom fincem i nikad više ...Kad ginem da ginem ko čoek.

ovakvih par u đepu i milina..http://i41.tinypic.com/5ag9d3.jpg

Carlos

Svasta se moze nauciti  od vas  smiley033. E sad cu pecati na voblere rasterecenije. Svidja mi se ovo sto je napravio Miroslav 76 jer varalicu hvatas za najjaci deo i troka mora da popusti, samo treba da ovo prodje idealno kroz kopcu i da pod odredjenim uglom uhvati varalicu to cu probati a ove ostale su isto perfektne i olovo sto je postavio za dzig glave ma da za dzig manje vise ali za vobler ova sa lancima bas kako treba. Samo da li neko zna ima li ovo gotovo da se kupi negde kod na? Veliki pozdrav za sve i za ideje  :ok: smiley033

Spojene poruke: 30 Avgust 2013, 13:34:44

Voleo bi to sve da vidim u vodi kako funkcionise, jer miroslavov sistem je odlican, ovaj sa lancima sad razmisljam ako si u camcu je vrhunski ali ako je sve to sa obale i pod uglom  da li ce lanci zakaciti trokraku jer pod uglom i spstvenom tezinom padaju na dole. Aj sad .....

miroslav76

Sto da se mucis oko kupovine ovo je bas jednostavno napraviti,zica od tocka za biciklu olovo od 120-150 gr i savijaj,zakacis neke starije voblere i leptire i eksperimentisi,vredi se potruditi.  smiley033

kapitalac

Pa i nije baš toliko jednostavno. Problem je proširiti rupu na olovu. Ja sam slomio borer pa onda ne mogu da ga izvadim pa kad sam izvadio ne znam čime ga probušiti.  :eek:
Od sve muzike najviše volim kad čujem dril

miroslav76

Ne znam kakvo olovo koristis,ja sam kupio saransko olovo sa gumenom cevcicom ( 120 gr) koja ide celom duzinom kroz olovo.Tu gumu izvuces i ne treba nikakvo busenje ako koristis zicu od bicikle,ima dovoljno lufta.Obrati paznju na duzinu zice da ti ne bude kratka na jednom kraju ili jos bolje iseci obicnu zicu na istu duzinu kao zica od tocka pa malo vezbaj par puta.

kapitalac

E kod nas nema tih olova sa gumom iznutra. Možda i ima a da ja nisam vidio, moraću pitati sledeći put. Ne bavim se šaranskim ribolovom pa nisam baš najupućeniji.  Kupio obično olovo za dubinku sa rupicom kroz sredinu. Žica imam od čitavog jednog točka 26-ice.