Westin Scandinavia

Započeo Drill Junkie, 18 Januar 2018, 19:01:18

nesobn

Ponovih se novim štapom pa da napišem koju ... Naime nakon dužeg razmišljanja sa kojim od novih štapova da se ponovim za 2019 godinu,odluka je pala na WESTIN W3 Power Teez MH 9 ft 21-70 gr.U opciji je bilo nešto i od Major Crafta,Favorita i slično al me ovaj brend zagolicao jer ga dosad nisam imao a volim i da probam nove stvari.Prevashodno mi je trebao štap za srednje-teže obalsko varaličarenje štuke,bucova pa i soma na Drini i Savi.Veći površinski i srednjeroneći vobleri (12+ cm),glavinjare od 30-tak grama kao i kašike i leptiri su moja pasija a džig ništa,odnosno vrlo vrlo rijetko.U moru svega i svačega što se nudi,odluku baš i nije bilo lako donijeti.Tražio sam rasan 45-50 gramac i nakon svega što sam gledao,ništa mi se posebno nije dopalo jer mi je sve nekako prebrzo,kruto i preoštro,prevashodno za džig.Onda sam na preporuku prijatelja iz inostranstva koji već peca s ovim štapom i koji ima mnogo više iskustva,naručio isti koji mi stiže za desetak dana.Na netu se može pročitati sve o njemu pa sad ne bih ni pisao ništa dok mi ne dođe u ruke kad me sleduje da kupim i da mu nabacim novu mašinu i spremno dočekamo lijepe dane.

Prenesi utiske kada stigne

Bacao sam sa slicnim stapom , medium model deklarisan 14-49
Prvi utisak je  :ok:
Bacao sam 25gr glavu iz camca poprilicno daleko na dubini od 7-10m (Dunav)
Sa tom gramazom se neverovatno lepo ponasa a osecaj na ribi neverovatan
Glavinjare ne bacam nikad i "gvozdje" pa ne mogu nista da kazem ali nisi pogresio sigurno
Nije bio moj stap pa nisam mogao konkretno da ga izrabim ,
utisak je onako - na prvu

nesobn

Nakon prvog izlaska na vodu,prenijeću utiske o štapu.Nadam se da sam napravio dobar izbor za ono što mi treba.Takođe se nadam da sam "pogodio" i težinu bacanja i akciju dok dužina i oprema štapa nije upitna.S obzirom na ono što sam vidjeo da evropljani sa njim pecaju ono što ću i ja,ne sumnjam da mi neće leći na ruku.Da me neko ne shvati pogrešno,sit sam više i Shimana i Daiwe i Sportexa i Okume te Savagera,Zoge ... Kažem sebi daj da probam nešto novo što nisam imao a ni vidio do sad osim na netu.

Pošto Skandinavci love sličnim tehnikama koje i ti planiraš, uglavnom vobleraj i metalna galanterija, uz džerk koji bacaju drugačijom opremom i zadovoljni su tim svojim štapovima, ne sumnjam da si izabrao dobru motku. Srećno!

Njihovi stapovi su mi nekako "udobniji" od ostalih koje sam drzao , ne mogu da opisem
Imaju odlican balans i taj njihov rukohvat meni neverovatno odgovara , stap kao zalepljen za ruku

nesobn

Skoro pa da si citirao mog prijatelja iz Svedske koji me navratio da kupim ovaj štap.On sa njim peca cijelu proslu godinu dok mu Lesath,Tiboron i CTS stoje u soškama.

Spojene poruke: 18 Februar 2019, 08:06:48

Juče mi je stigao naručeni W3.Onako na prvu,radi se o veoma lijepom,elegantnom i kvalitetnom štapu od japanskog TORAY carbona.Ono što je veoma bitno je,da je i lagan i fino balansiran čak i bez mašine.Ima udoban rukohvat od kvalitetne eva pene i još udobniji halter u karbon sivo-zlatnoj boji,mjesto gdje sama mašina.Dužinom blanka ima 9 modernih fino raspoređenih provodnika.Od mašine ka vrhu,prva tri su veća sa dužim nosačima istih dok su ostali,dosta manji,postavljeni skoro uz sami blank.Tu je i alkica za kačenje varke što u zadnje vrijeme mnogi izbacuju na novim štapovima.Sve to je uvezano i ukrašeno zlatnim koncem što se baš ističe na štapu koji je komplet u crnoj boji visokog sjaja.Ima standardan i veoma siguran put-over spoj s više nego preciznim nalijeganjem.To je to ukratko.

Kratak utisak na suvo drmusanje je,da je štap mesnatog i snažnog blanka,ko izmišljen za srednje-teži džig smuđa jer je prave extra-fast akcije,veoma brz i hitar što se meni lično ne sviđa.Bojim se da ću imati spadanja štuka il bucova il čak cijepanja čeljusti s obzirom da sam ga namjenio za varaličarenje metalom i većim voblerima.Ne znam,možda i griješim u mišljenju s obzirom da mi je ovo prvi u vrhu "ljut" štap.Westin ga navodi za smuđa,za lov većom gumom ali i za štuku što mislim da možda i griješi.Po meni,radi se o rasnom džig štapu 50-gramcu za smuđa pa i soma koji svoju snagu/parabolu treba da pokaže tek na nekoj krupnijoj ribi dok se za ove neke naše prosječne težine ulova neće namučiti.To je neko ukratko mišljenje al prvi izlazak na vodu će reći svoje.Možda se i varam u razmišljanju a možda sam i pazario prejak štap,s obzirom da su se pomjerile granice u oznakama akcije i težine bacanja štapa.

Spojene poruke: 18 Februar 2019, 08:09:28

I da,rado bih postavio slike al nisam tome vičan  :smiley:

genjura

Meni je stigao Westin w3 power teez na 2.56 mt 21-70 gr . Nazalost jos nije ni proban, ali je ovako na suvo izuzetno jak stap.

zivadinovic.marko

Kako doci do ovih stapova, da li neka radnja vrsi shipping za Srbiju?

Ja se ziv napatio, kontaktirao sam 10ak radnji po Evropi. Ne da nece da posalju za RS, nego nisam imao mogucnosti ni da kupim u kesu na njihovoj adresi (posto rade samo Online).
Kod nas jos nema uvoznika i sumnjam da ce ga biti uskoro , tako da se sve svodi na snalazenje.

zivadinovic.marko

Ma koga da cimam da mi kupuje, znaci jedino ako neko prodaje na oglasima, a uzeo bih power tezz 9ft 21-70 za smudja i power cast 10,4ft 40-130 za soma

nesobn

U Njemackoj,u Minhenu gdje sam ja kupio stap koji trazis ima zastupnistvo Westin-a.Mogu ti poslati link ako te zanima.Salju postom na podrucju cijele Njemacke i postarina je,ovisno da li se paket osigurava,od 8 do 16 eura.Ne znam samo da li imaju na stanju a i ako nemaju,vrlo brzo nabave.

Vodim 120 kamiona po celoj DE, AT , BE , NL , F , DNK
pa nadjem neku dobru prodavnicu gde imaju ono sto mi treba ,
dam pilotu novac i kupi mi .. Tako sam se ja snasao  :wink:

#Nesobn
sibni link od tog predstavnistva u Minhen-u

nesobn

"Odeš" druže na web westin-fishing.com odabereš državu i sve piše.Tako je najlakše.

zato sam i pitao, zato sto u Minhenu ne vidim predstavnistvo , najblize Augsburg i 83607 Holzkirchen
i to su Angel predstavnistva koji su distributeri Westina i rade samo on line prodaju

U tvom prethodnom postu sam skontao da Westin ima svoje predstavnisvo u Minhenu ,
sto bi mi dosta olaksalo nabavku

Hvala u svakom slucaju

nesobn

Nisam dobro naveo pa se izvinjavam.U Minhenu radnja Angelgerate ili Angelsportgerate tako nesto.Nadji ih na google.Tu su me uputili preko e-mail upita za navedeni stap koji sam kupio Power Teez 9 ft 2.7 21-70 gr.