Stapovi za bassa

Započeo Drill Junkie, juče u 11:39:30

Nisam nasao odgovarajucu temu pa me cudi da do sada nije otvorena, s' obzirom da je ova riba poprilicno uzela maha na nasim vodama i da je dosta kolega opredeljeno za varalicarenje bassa.

Prethodnih godina sam ga manje/vise uspesno hvatao na kanalu DTD u Rumenci ali stapovima koji nisu bas predvidjeni za to, ono sto sam imao u tom trenutku. Nije da to ne moze tako ali vidim da cu  ga juriti cesto pa valja i stap prilagoditi.

Za sada mi igraju opcije:

1) Graphiteleader Silverado 782M, 2.34 , 5-20gr t.b
2) Graphiteleader Vivo Nuovo 762MH, 10-35gr t.b
3) Graphiteleader tiro nuovo 762M; 2,29m; 5-28gr t.b
* bilo bi upareno sa Certate 3000

Koriste se uglavnom zare oko 10cm, vobleri 7-12cm, gume sa malim otezanjem (do 5gr).  A pored bassa ocekuje se cesto stuka i po koji smudj. leptire, kasike, glavinjare ne koristim.

Koristi li neko nesto od ovih motki i kakva su iskustva ili neki drugi predlog?
Za sada mi lider ima veliku prednost zbog svoje tezine ali nikada nisam tresao te motke na vodi.  Vidim da kolega @igorsimo koristi na istoj vodi za iste namene Silverado 762ML 5-18 u cast varijanti  pa mi sve neobicno da sa tom gramazom lepo radi tj. hocu da kazem da se bojim ako uzmem lidera do 35gr ne bude prejak za ono sto mi treba.

Takodje sam gledao Sakura Ionizer G2 long range 782ML , 2.34 , 5-25gr t.b i dosta hvale taj stap  ali je poprilicno tezi od lidera pa sam tu opciju zenemario.
Vidim i da Hearti Rise ima dosta toga za ponuditi.

Trebalo bi nas Zoka @KAPITEN da kaze koju po ovom pitanju jer covek peca ligu i verujem da je imao prilike svasta nesto da proba na vodi.

igorsimo

Ispravka, koristim silverado 762ML,ali 3-18gr.
Po tome sto si napisao kao opcije,moj izbor bi bio silverado,sa rezervom,jer vivo i tiro nisam imao u rukama.Ali po navedenoj gramazi bi to bilo to.
Imaj u vidu da je silverado ostar i zilav,i stvarno baca tezine koje ga karakterisu.
Zato sam uzeo taj raspon,da mogu bacati i neotezane gume 3-7gr,a opet i voblere 5-12cm,i naravno escajg do 16gr.
Cak sam probao bacati sa njim i mepss aglia long 00,oko 1,5gr,leti i to nekih 20-25m,sa trenutnom kombinacijom multija i strune.

Aj, da ti nije prazna tema ... ovaj treći.  :wink: Svakako ćeš kasnije nabaviti još jedan 3-18g. Pa ondak jedan 1-7g.  :cheesy:

KAPITEN

E moj Drill, odustani pre nego što kreneš. Pošto je ovo moja disciplina znam u šta se zalećeš. Trenutno imam 7-8 bass štapova i uvek fali jedan...
Dužine od 1.8 do 2.4m, T.B. od 2-12 do 15-40.
Poslednji štap što sam uzeo je Fox predator 1.8 3-14, za zare, džerk i lagani džig perfektan štap. Neotežane gume baca baš baš daleko...
Od ostalih štapova tu su xzoge, team fujicu, nomura, barclay skeletor itd itd

@igorsimo
Hvala kolega, verujem da znas sta mi treba posto je fakticki ista voda i ciljana riba.
Za sada sam se najvise zagrejao za Silverado 782M, 2.34 , 5-20gr  :takoje:
Mislim da cu ovaj vikend uspeti i da ga probam na vodi...

@Dva vuka
Hvala bate na podrsci  :cheesy:
Ljubooo te pi*kaste vec imam treba mi nesto ozbiljnije jer bas lepe ribe se dobijaju
a sa time ne mogu normalno da vodim zaru, kontriram na zabi itd.
Znas ti sve  :takoje:
A i kako sa time da udjem u opstinu Vrbas kad budem dolazio, smejace mi se ljudi  :cheesy:

@KAPITEN
Eee moj Zoko ti si se barem opredelio, sta mi da kazemo koji smo ni tu / ni tamo..
4-5 fidera, bolo za Dunav, bolo za kanal, mec, stek slabiji/jaci.
Ostalo mi jos da pokrijem ovu gramazu varalicarca i namene pa da trazim nesto drugo  :cheesy:

Verujem prijatelju da tebi treba sve to zbog razlicitosti terena na kojima pecas u ligi.
Ja ga vijam samo u Rumenci iz camca i Vrbas ako Ljubo bude zvao  :cheesy:
Gledao sam neke Xnoge u prodavnici  :wink:
ali kada mi nisu teklarisani t.b makar i laznom ne znam ni sta bi gledao i kupio bez da
prvo probam na vodi.

Ako si već odlučio da poslušaš Igorsima, u čiju stručnost ja ne sumnjam, ondak bar poslušaj čoeka do kraja, uzmi 3-18g.Najčešće radiš sa par grama gumom na muljevitom i zatravljenom dnu. Zaboravi na priče o štapovima, koji osećaju isto 3 i 40 grama. :wink:

igorsimo

Da se nadovezem,ako ce ti biti lakse,ja imam samo jedan stap,upravo taj gorepomenuti,i uopste me ne vuce da tragam za jos jednim.

Ova informacija dosta znaci

Ljubo ma poslusao bi ja njega ali taj model trenutno nema u ponudi tu gde kupujem  :sad:
Ako budem nasao neki drugi vid kupovine nije iskljuceno da ce biti bas taj.

Citat: Dva vuka poslato juče u 13:40:21Zaboravi na priče o štapovima, koji osećaju isto 3 i 40 grama. :wink:

A ovo znam. Zato i trazim treci komplet za DTD. Za Dunav imam 2 od #14 i #18

:smiley: Ajde bre ... našao si meni jaknu u Francuskoj, a ne da nećeš taj štapić po bijelom svijetu.  :cheesy: Nije bitno kad će ti doći, bitno je da poslušaš!  :wink: