Štap za ultra lako i lako varaličarenje

Započeo Isa, 27 Januar 2015, 22:36:33

Isa

Pozdrav, otvoram ovu temu jer vidim da na forumu nigde nema nesto slicno. Zainteresovan sam za kupovinu jednog ovakvog stapica za pecanje bandara, klenova i ostalog u toj klasi. Malo sam razgledao po radnjama i izbor sveo na 2 jeftina stapica.

Ron thompson Steelhead pro spin 1.80 2-8g

i Formax Cort S 7' 5-20g

Ono sto sam skontao je da mi se Steelhead vise svidja i uzeo bih njega da nema onog ali. Malo me plasi njegov raspored sprovodnika, mozda je za tu duzinu to normalno ali mi stvarno deluje malo, tako da me plasi u slucaju da se stukica do nekih 2kg upeca kako bi to podneo. Gledao sam i Olm, jeste mozda proverena al jednostavno mi ne lezi u ruci i ne svidja mi se. Stap bih upario sa Daiwom Exceler S 1500, pecanje na kanalu i mirnijim delu Save ako je to vec sad bitno. Sta vi mislite? Jeste da sam opisao kao da kupujem stap od 200e pa sam sad neodlucan, al necu da bacim ni 2000 al opet mi se na ul ni ne daju neke pare. :help:

Iso, RT jeste UL štap, dok Kort sa tb 5-20 to nije. Štapovi do 10gr gornje vrednosti su UL. do 20ak su L i Kort je već na granici između lakog i srednjeg. Ja imam OLM 1,85 3-12 na kome je napisano L i on to jeste iako je daleko bliži UL od Korta. Žao mi je što ti ne leži jer je po ugođaju stvarno blizak UL štapovima, a ima žilavost i pouzdanost jačih štapića. Izvukao sam iz 'ladne Drine bucova 5,5 kg  loveći klena iz zezancije, čekajući predvečerje da krenem na soma, zatim dosta riba između 1 i 2kg, a uživanje je pecati i bandarčiče od 200-300gr. Pogledaj i Sert UL i L štapiće, mnogo su hvaljeni a u istoj su cenovnoj klasi 2500 +- din.

Isa

Da, da znam za tu podelu cak neki idu bas u krajnost pa im je ul do 5 grama, zato sam i stavio naslov UL i L. Bio sam nekad zagrejan za olm al kad sam je uzeo u  ruke 2. put jednostavno mi nije to to. Mozda zato sto mi treba za micro jig, a ovaj rt je mnogo ostriji od nje. Al kod njega me brine taj raspored sprovodnika. Konkretno aj da uzmemo u obzir da je blank pribliznog kvaliteta kao olm koliko mu taj raspored moze skoditi jer stvarno je oskudan? Ne samo na slici vec i uzivo odaje taj utisak.

A ja nekako više verujem blanku sa manje provodnika. Mislim da se sa gustim rasporedom alki sakrivaju slabosti blanka. Znaš ono - sve lakši i tanji.....Ne tvrdim ništa, nisam video štap uživo, ali možda je upravo taj RT sa onako "starinskim" žilavim blankom kome nisu potrebni moderni fazoni.

Isa

Da da, razimem u potpunosti sta picas.  :tongue: Takav odgovor mi je trebao, tj da ne znaci manji broj i manji kvalitet (mislim u celini ne na blank). Ja sam iz ove novije ere varalicara pa ne znam bas kako je to nekad bilo, da sam bio upoznat verovatno ne bih ni pitao. Inace ovaj blank je koliko mi je sad u secanju mnogo ostriji od olm, sad ne znam koliko ide zilavost u vezi sa tom osobinom i ovom cenom. Ta logika tanji blank i vise provodnika mi je totalno zakazala, kad se ni setio nisam. Inace za serta sam isto cuo ali poucen pricom sa olm ne bih se usudio da ga porucim na nevidjeno, a stvarno nemam predstavu gde bih ga mogao uzivo videti inace je najeftinije sto sam nasao kao 2 ova stapa. Pogledacu jos jednom oba cak i olm pa cu na kraju kupiti (nek ide zivot), imaces tu cast da ga probas kad se vratim kuci, naravno mislim na ovaj rt.  smiley033

Jeremija

Okuma New Safina 180 2-12gr, probaj, možda ti se svidi, a nije skupa. Ja sam je uzeo u prošloj turi duplo manje cene i staroj iteraciji imena (tada je bila samo Safina). Momci u Carpologiji su predamnom cimali štap držeći vrh skoro na podu, savio se celom dužinom i ništa, a brz je i prilično krut. Svi hvale OLM blank, al se meni ovaj štapić više svideo, šta znam. Na žalost, nisam imao prilike da ga iznesem na vodu, nadam se nekoj skoroj probi, žao mi je što nemam baš i neko praktično iskustvo da ti prenesem.  smiley033

DakiNS

Moje simpatije idu prema okumi, za tu težinu štapa mislim da je broj provodnika sasvim dovoljan s obzirom na dužinu . Veći broj provodnika opterećivao bi štapić i sigurno remetio balans, iako su težine provodnika male , mala je i gramaža štapa .
Kada budem lovio u večnim lovištima loviću sa Bretonom.

tomislav34

evo mog štapića Silstar Yokozuna 195 cm 20 gr koštao oko 25 eura. odličan štapić
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

Isa

Da Vas Tomislave sam i pitao za stapic pre nekih 1-2 meseca ali je problem slican kao i sa sertom nemam gde uzivo da pogledam, ovako izgleda fenomenalno, U NS nisam nasao, a mogu jos da obidjem radnje po Rumi, SM i Sapcu. Pogledacu i safinu, prosli put sam planirao i nju da vidim al sam dosao do ovog RT i tu stao, bilo mi glupo da smaram prodavacicu jer mi je pre tog pokazala 5 modela od oko 80e dok joj nisam rekao malo da uspori. :smiley:

Spojene poruke: 29 Januar 2015, 19:47:52

Evo da se pohvalim, ipak sam kupio ovaj RT Steelhead Pro 6' cw: 2-8g Razgledao sam par modela i nekako mi se karakteristike ovog najvise svidele. Na suvo ima slicnosti sa OLM ali je brzi od OLM (Bar meni tako deluju). VErovatno zbog manjeg broja sprovodnika koji ga dodatno ne otezavaju. Znaci to je sto se tice blanka. Zavrsna obrada mu je korektna. Evo prikaz spoja izmedju vrsnog i donjeg segmenta, nema lufta na spoju

Blank je tanak, tamno zelene boje, opremljen sa 5 predimenzioniranih SiC sprovodnika za danasnje standarde.
Posebno sto me je iznenadilo jeste kvalitet plute za ove novce, izuzetno prijatan osecaj pod rukom (jos mirise na drvo).

Tu je i sklopiva zakacaljka za varalice.

Da ne bi bilo sve tako sjajno, potrudio se halter, koji je po malo klimav. Mada za tu cenu je prihvatljiv, a ako mi se svidi stapic i u akciji ponovicu ga novim za koju godinu.  :smiley:

Stap stize u gumiranoj- plastificiranoj platnenoj futroli (cudan neki materijal, no krajnje nebitan)
Sveukupan utisak od 1-10 za sad 8+.
Nistam strucnjak za neke recenzije i detaljan opis, potrudio sam se max, od koga je i ovo je dosta! :)
JHavljam utiske sa vode kad se ukaze prilika.  :bye:

skvrl

Iako si već kupio štap toplo bih svakom ko bude čitao ovu temu preporučio Formax Cort X u gramaži koja odgovara potrebama. Ja lično pecam na Cort X 762M 2.28 m. 1.5-14 g. Štapom sam prezadovoljan, lagan je, jako lepo balansiran, završna obrada je na visokom nivou i baš uliva osećaj sigurnosti pri pecanju. Upario sam ga sa najeftinijom Daiwa Sweepfire E 1000 mašinicom ( koja odlično radi posao ) i nanofilom 0.06 mm Berkly. Pecao sam bandare sa mikrodžig glavama od 0.75 do 2.5 g, na male leptire meps 00, 0 i 1 kao i smuđeve i bucove do 1 kg na pesku ( Dunav ) u letnjem i jesenjem periodu predveče na voblere od 3 do 5 cm. Pokazao se kao izvrstan i pouzdan štap i mišljenja sam da i veću ribu bez problema može da izvadi ( smuđa ili štuku do 3 kg recimo ), baš imam poverenja u njega. Platio sam ga između 4 i 5 hiljada dinara ako se dobro sećam i sada ga eto koristim jednako često kao i svoj glavni varaličarski štap ( vandeta 15 - 50 g ) i iskreno, draže mi je pecati sa Cort X-om i prosto mi bude žao kad me vetar ili situacija na vodi natera da pređem na teži pribor.

Nisam nikada imao stapove iz ove kategorije,ali sam na skorasnjem sajmu pogledao i neke Mikado varalicarce namenjene lakom varalicarenju..
Bas su mi se dopali i cini mi se da imaju vise nego dobar odnos cena-kvalitet.. :ok:

Ljudi, pomagajte.

Kod Radeta u Time prodavnici u Pirotu sam probao na suvo Sert Exceed 1,8 i 2,1m, pa oba u varijanti tb 0,9-5 i 2-7gr, i zakucao me od iznenađenja štapić. Mnogo fino deluje završna obrada, brz u vraćanju pri trešenju, i to nekako čudno, vrati se iz 2 pokreta, prvi pokret skoro cele 2/3, drugi pokret samo prva četvrtina, i onda se ukipi kao spomenik. I lepi, baš onako nekako stameno evropski deluje dizajn... E sad ga preterah u poeziji  :rolleyes:

Ali, cenom je prilično iznad RT Steelhead Nano 243cm 2-8g, skoro x2, pa me zanima, pre nego što odem do Carpologije da ovaj drugi pogledam, ima li neko iskustva sa Sert štapovima?

Meta - Nišava, Temštica, Visočica i zezanje na Zavojskom, a ako neki kolega pozove na njegovu lokalnu vodu - naravno, što da ne  :cheesy:, municija - meps leptiri najčešće 1, ređe 0 i 2, neki mini vobleri i neke mini udice sa olovnom glavom i maleni Smukići  :cheesy:

mongoose

To su proverene motkice, SERT vec ima odredjeni status kod nas, dosta ljudi ga koristi.

Izvini mongoose, zaboravih da se zahvalim... Još pre 2 meseca  :smiley:

ribolovac045

Da li ima negde da se kupi ovaj RT Steelhead Pro 6' cw: 2-8g, nisam ga nasao u carpologiji.?