Štap za ultra lako i lako varaličarenje

Započeo Isa, 27 Januar 2015, 22:36:33

Hvala drug, stap je dobio za drugi rodjendan jos u septembru prosle godine, ma samo lepo vreme, da mogu da ga vodim, svaki dan me tera da ga skidam sa ormara i mase s njim po kuc :lol:i Inace mu je kupljen sto nezniji stap da svaku ribu oseti sto bolje i navuce se sto pre :lol: Prvi koji mu je kupljen na dan rodjenja, je promasen za njega Daiwa koju sam pominjao, inace obozavam da klince navlacim na ribolov :thumbup:

obradovicsrdjan

Ja klincu kupio onaj pen rod, pa posle  onaj za pecanje na ledu od 100cm i nece ni jedan drugi. Lako barata sa njim, lako zabacuje, lako se krece kroz sumu, moze i po kući da zabacuje, staje mu u rančić koji nosi na ledjima jer kad se sklopi ima 30cm. Sada ima 6 godina. E sad ako tata uživa da bira daiwe...:)

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

Mangup

Da li neko moze da mi preporuci neki stap ul, treba mi za pecanje bandara,pastrmke na male voblere, a da moze da mi posluzi i za reku za pecanje na dzig do 5gr max u sustini 3-5gr, jedini zahtev sto se tice stapa je da bude 2.20 na vise i da se savija progresivno u parabolu, da se ne savija samo prva trecina nego ceo da proradi. Mozda je ovo puno zahteva al nesto sam gledao do sada a ne mogu da steknem utiska sta bi tacno izabrao  smiley033
Zver udara kad srce spava!

vladimir022

Ubode u centar bas takav i meni treba za bandara, al bukvalno sve kako si naveo haha

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока

za.iggy

Zavisi koliko para planiraš da daš za takav štap, ima jako lepih Cormorana koji se uklapaju u taj opis, a koštaju oko 3-5.000,00 rsd. Ja sam koristio Black Arow a sada koristim Red Master. Ovaj prvi je baš kao što si opisao da tražiš za lako varaličarenje, a drugi je za nijansu oštriji i više bi ti odgovarao za lagani džig, a i dalje nije oštar toliko da spada riba sa manjih voblera i leptira i lično meni bolje leži (iskreno male džigove ne koristim, ali ne sumnjam da bi bio dobar i za to). Prvi je iz starije serije i teško ćeš ga naći, a drugi sam kupio u Pančevu u Plovku relativno skoro (prošle jeseni) i mislim da ga još uvek imaju na stanju. Jedino što ti se možda ne bi svidelo je to što su oba na 2.10m dužine. Po meni Cormorani u UL klasi daju dosta više nego što koštaju.

Svi ul štapovi realno deklarisane tb do max 5 gr su koncipirani u dužinama od 150cm do 200 cm , tako da, Mangupe , nećeš naći to što tražiš , ako ne smanjiš dužinu  :wink:

obradovicsrdjan

Uzeo sam neki Enter Basic Spin 3-17 270cm. Malo je teži nego što sam očekivao ali se savija do pola. Spada u najjeftinije nazovi ul, 1700din sa popustom i više je za L, ali može u UL na otvorenijim vodama. Ako treba da se probijaš kroz granje do potoka, onda idi na 180cm max.

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

Jeremija

Ako volite takvu akciju, pogledajte i Savage Gear Parabellum.  smiley033
Nou frks. Nou paniks.

za.iggy

Pogrešio sam u nazivu štapa, nije Black Arow nego Black Star CM, a ne mogu da ispravim sam post pa mora ovako.

Evo ti ovaj kao sto sam ja uzeo sincicu, 2,23 3-10gr realno vrlo optimisticno obelezen, gledao sam neke na 7 gr koji su jaci u nosivosti od njega, bas nezan stap i ima 84gr. Sve fuji na njemu Shimano Blue Romance light game. Savija se do drske, tesko da bi mogao i da vuce vise od tih 5-6 gr+guma. Za to sto vi hocete pogodjen, ali ga mozete naci samo online.

Mangup

Nesto mi se nije okacio post preko tapatalka pa evo da napisem ponovo, ako bih morao neceg da se odreknem neka to bude onda duzina, jel mogu onda neki kraci modeli da udju u konkurenciju samo mi napisite koje tacno bi predlozili kako bi mogao da pogledam  smiley033 :cheesy:
Zver udara kad srce spava!

Pedja76a

Ja kolko znam , namenski štapovi za bandara imaju pun vrh(solid) ,brzi su - rade prvom trećinom i takvim radom dobro čitaju male glavice za džig kojim se pecaju bandari. Pastrmski ( trout area) imaju  paraboličnu akciju , vrh im je šuplji (tubular), ,a ti to hoćeš u 1 štap. Da bacaš male glavice štapom koji je gluv za to (parabolik). Takav nema. Ima tubular ali mora da radi gornjom trećinom da ima brži vrh.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

dxdandy

Ja ima Garbolino Game Excellence 1-7g 250cm. Stap je strava. Ne boji se doslovno ni soma. :cheesy: Nisam imao prilike osobno ga testirati bas na takvoj ribi ali bucovi na poppere su mu specijalnost. Iako je obiljezen sa 1-7g ja komotno bacam i bez straha 12g pa cak i 14g ako zatreba. Stap ima i svog manjeg brata 220cm e on je neka druga prica. Oprema je ista ali snagom iako je isto deklariran 1-7g kao i duzi mu brat nije tako jak i 7g mu je i maximum neki. Evo u prilogu i par videa kako se stap ponasa. Gdje god da idem i on je sa mnom. Na moru obavezan a isto tako i na dunavu ili savi. Evo i jedne dobre recenzije stapova.

Jediina steta je sto ih vise nigdje nema za nabaviti. Sem ako je ostala neka zaliha ili netko prodaje rabljeni. Ja kupio zadnjeg u trgovini u HR.  :cheesy:

Ovaj sto ti ja predlozih je bas xfast, ali se savija progresivno, celim blankom cini mi se da je solid tip, nije mi jasno kako napraviti tubular, na ovoj debljini vrha, manje od milimetra. Imam i sea trout stap, 3-6 gr taj je solid, ali medium akcije. Naziv imas.