Sportex Hydra Speed

Započeo pikeman, 03 Januar 2017, 21:10:14

Baca on dosta dobro sve, samo je po meni za bucova prebz i prekrut, uz Absolut i Stix najbolji Sportex za jig, ovi su bolji al zato kostaju koliko kostaju. Meni je 60 gr super za prolece, i leti lov soma oko rupa u dubini. Za letnje i jesenje male vode, bolji je taj vas. Ne mozes da budes ravnodusan prema njoj, ili ti se svidja ili ne, ima mana ko svaki stap, jos par dana i krece u pogon.

bulmil

Brz mi na suvo deluje poprilicno, ali ne i prekrut. Mozda gresim.

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Džamajka

milek

Drmusao sam 20 gramca,ko armatura jbt!  :eek:

Nije on prekrut da gubi ribu, da ne budem pogresno shvacen. Mnogi su se usrecili njime, prelazeci sa krucih dzigerasa, al je opet on rasan dzigeras, po mom pojmu za bucova se uzima vise univerzalni koncept blanka, medium fast-fast, ne xfast kao on. Bucov pravi nagle begove, zato za moj pojam treba meksi stap u srednjem delu. Iako sam mislio da cu se zaustaviti na tom stapu, opet sam za moje terene pronasao univerzalnije resenje u manjoj gramazi bacanja. To ne bi mogao dobiti s Hydrom 40gr, jer ona je dobra Smudj - som, bucov - stuka vec traze malo drugaciji stap.

Milos_st

Pitanje za kolegu sasabosko. Cuo sam a i procitao dosta lepih stvari o ovom stapu pa mi je usao u uzi izbor za dzig smudja na Dunavu sa obale. Glave koje bacam su od 10gr pa do 35gr. Koji je bolje uzeti 40gr ili 60gr? Hvala unapred.

60gr, on ti je na ivici s 10 gr, moze i 35 da ponese ako mora. Ali od 14-30 je odlican, bacao sam i teze radi probe, no nemam ja vodu za to, ovo sto ti napisah je bez bilo kakve milosti, s gumom 6inch, bez kasnjenja, bez zamarajuceg povijanja, za necije kriterijume mozda moze i mnogo vise. Kad procitam sta drugi pisu da vode slicnim stapovima, presurov sam, ovo sto pisah je s kanapom 0,25.

Milos_st

Hvala puno kolega. Pretpostavio sam da ce to biti 60 gr ali pitao sam za 40 gr jer poznanik ima black pearl 40 gr pa njima baca bogami i 45 gr pa reko zato da pitam za 40 gr mada ja iskreno mislim da je za black pearl to tezak overkill al kao sto ti kazes kolega svasta ljudi bacaju :cheesy: :cheesy:

Tako kako on to baca, ja sam ovom na 60gr bacao 73gr, bez da stucne punim zamahom. Ja sam od jacih stapova krenuo ka slabijim, kad stvoris naviku da ti stap uvek stoji pravo, onda ti je neugodno pecati stapom koji se povija, meni se tako gubi komfor. Sto se vodljivosti u poredjenju pearla tice, tu su oni negde. Ova na 40 je dobra do nekih 25gr, preko toga za mene  :no:

Milos_st

Prodrmao sam danas Hydru 60gr ali na 2,4. Pa on se ne pomera ali kontam da je na 2,7 malo "življi", ipak povremeno leti, uveče, kad smudj priđe obali volim da bacim vobler a sa onim na 2,4 mislim da to ne bi islo. Trenutno pecam smuđa sa bushem 30-80 i to meni nije bas neki štap za dzig to mi je više neki univerzalac ali ta hydra koju sam probao u odnosu na busha je kao armatura. Nista, probaću jos taj na 2,7 pa ću odlučiti.

nesobn

Pre neki dan sam tresao Hydru na 2.7 60-gramca.Previše brz i oštar štap,bar za mene.Mislio sam ga uzeti za štuku na Savi sa kojim bih bacao kašike,veće leptire i silikonce al sam privremeno odustao od kupovine i riješio da još razmislim.Nekako mi nije "živ" u blanku il se meni čini.Ne mogu biti pametan.

Dobar je to štap i za štuku.. :ok:
Evo kako se savija..

nesobn

Ne bih rekao da je ovo na videu 60-gramac,možda pre neki 30-gramac na 8 ft 2.4 m.

dxdandy

Uz duzno postovanje, ali to nije ni 30g. To je garant 20-gramac. Pa moj 60g na 270cm se nije savijao. Ako nadjem video gdje imam bucova od cca 2kg pa da se vidi vrh kako radi na ribi. Blago ali vrlo blago se 1/5 savila i to je to.

nesobn

Hydra 60-gramac je brz i ostar stap,extra-fast akcije.Po meni dobar za dzig i nista vise.Takvih stapova sam imao sto me na kraju kostalo par izgubljenih riba u mjeri a koje su se pristojno borile,poput stuke i pristojnog bucova.Ne bih da se ponovo "opecem".Vise volim stap koji ima duse u blanku i radi pod ribom.

E, to bas sto se vama na suvo cini ustvari nije tako :no: Hydra na suvom ponasanju, kruti kolac bez duse, napet se savija do nalepnice, mozda moze i vise, no ja vise ne mogu. Mnogo vise sam riba gubio nekim drugim stapovima, s okacenom varalicom, ozivi taj stap, i super on baca I voblere 15 - 25gr, kasike 30, dzig I glavinjare do 35, baca on dobro jer se blank smiruje trenutno. Nije on za mekouste ribe, mada je kod mene lovila sve, zato I napisah kolegi da nije stap za bucova. Taj stap je primeren smudju i kolateralnom somu, i to ne velikom preko 20. Ja buduci da trazim univerzalca, stap koji ce uvek biti kod mene, jer mi vode dozvoljavaju mali raspon varalica, imam zaplaniran drugi stap. Mazite stapove vi, kod mene se dobro ukacena riba srafi do max, i nazad u vodu, ne mozes dok ne zasrafis stap naslutiti njegove moci. Za uzivanje s mekoustim ribama nije, tipican dzigeras koji trazi ribu vecu od 2kg da pokaze svoje moci.

Spojene poruke: 07 Mart 2019, 14:26:28

Taman pisem o njoj, a u ribolovu sam i evo jednog lepog klena, na prvom izlazku na nju, ono sto me ne zadovoljava, kratka borba. Glavonja oko 40 cm, dobro preko 1kg.