Sakura Ionizer Long Range Series

Započeo no names, 17 Januar 2020, 12:40:06

Serija Sakurinih varaličarskih štapova namenjenih dalekim zabačajima je nastavak Trinis serije koja je do skora bila u proizvodnim pogonima.
Kod mene se trenutno nalaze dva modela koja ću pokušati da Vam verodostojno predstavim, naravno onako kako ih ja vidim. Svako od nas to vidi različito pa bi najbolje bilo kada bi mogli da pogledate uživo i sami donesete zaključke. Za početak i neko upoznavanje nadam se da će ovo biti dovoljno.

Sakura Ionizer 2,33 14-60 782MH

Prvo što mi je upalo u oči je futrola u kojoj dolazi štap. Veoma kvalitetna futrola u kojoj ne može doći do oštećenja prilikom dostave ili samog transporta. Bez suvišnih detalja samo ispisano ono najosnovnije što nas zanima.

Kada sam izvadio štap veoma mi se dopala boja blanka koja je tamno zelena i bez nekih suvišnih detalja koje upadaju u oči. Jako elegantno uradjeno i veoma pedantno uradjeno vezivanje karika crnim koncem sa malim detaljima koji su uradjeni zlatnim i srebrnim (po koji namotaj). Dopadljivo su stavili na blank i logo Sakure tako da ne remeti eleganciju štapa. Ono što se meni posebno dopada je držač za koji se kače varalice. Ovaj sistem mi je primereniji za razliku od onih žica vezanih iznad haltera koje znaju da bodu u prst i da smetaju. Naravno ovo može i da se skine kome ne odgovara ili da se pomera na mesto gde nam odgovara.

Od natpisa na blanku sa gornje i donje strane kao i izmedju haltera i donjeg rukohvata stoji....

Dok se na elegantno uradjenoj end kapi nalazi napis Ionizer na zlatnom prstenu koji rekao bih kontra teg, a na samoj gumi/plastici.....

Halter je provereni Fuji gde se donji deo zavrće i steže mašinicu. Držač je od plute i jako je udoban i lepo leži u ruci.

Na štapu su namotane Fuji Alconite K guide i ima ih ukupno 9 jednostopalnih koje su jako pedantno vezane.

Trn jako lepo naleže i nema klaćenja niti mrdanja, a donja sekcija je ojačana dodatno ali tako da ne remeti eleganciju štapa.

Momci iz Sakure su materijal za izradu grafita blanka nabavili od japanskog proizvodjača Mitsubishi i konkretno ovaj model je uradjen od High Modulus Carbona kao i dosta drugih serija.

Pošto nisam štap probao na vodi preneću Vam utiske "na suvo" koje se tiču karakteristika samog štapa. Štap je jako lepo balansiran, akcija mu je fast ali nemoj to da vas zavara jer je veoma oštar i krut kada se protrese, bez problema će da probije svakog smudja. Po mom nekom iskustvu mislim da je ovo odličan štap za džigovanje na reci iz čamca. Izuzetno je jake kičme i ima "mesa", a jako se lepo otvara kada ga natežem i što više povlačim to je osećaj da je sve jači i jači. Progresivno prenosi snagu i progresivno se otvara i stvarno uliva poverenje. Odaje mi utisak da je malo jači nego što je deklarisan. Pošto imam Trinisa koji je predhodna serija uradjena od istog karbona mogu vam sa sigunošću reći da je karbon izuzetno žilav i da odlično prenosi sve informacije do ruke.
Zaista mislim da je ovaj Ionizer vredan pažnje i da bi ga trebalo pogledati. Cena mu je oko 130e

Lep štap. :ok:
Kolika je po tvojoj proceni realna težina bacanja, odnosno koliko teške olovne glave bi mogao da zabacuje?

Tesko je na to odgovoriti pošto nisam nosio na vodu da probam ali recimo da po nekom osećaju bi išlo od nekih 15 do 30/35gr.

Drugi štap iz ove serije koji je kod mene je

Sakura Ionizer 2,33 5-25tb 782ML

Ovo je mladji brat ili slabiji od već opisanog. Fizički je sve potpuno isto s tim da je ovo primereno lakši i elegantniji štap. Balans mu je savršen i imam osećaj da lebdi u ruci. Izuzetno je tanak i ovo je prava fast akcija štapa. Otvara se na opterećenju progresivno i izuzetno lepo se savija. Ovo je po meni jedan pravi univerzalac za kanale i jezera, za ljude koji preferiraju pecanje bassa, štuke, kanalskog smudja i bucova. Bukvalno štap koji može sve to da objedini. I zaista jako lep štap...

Cena ovog modela je nešto ispod 130e.
Zaboravih da napomenem da je Ionazer najjača serija kod Sakure. Ranije su bili neki štapovi koji su imali popriličnu cenu i vrhunsku opremu ali su promenili način poslovanja i preusmerili se na neki da kažemo srednji cenovni rang.

nesobn

Odavno mi se nije dopao štap poput ovog.Baš baš lijep štap,u nekom retro engleskom modernom fazonu.Nekako je baš urađen u "prorodnom" izgledu s obzirom da danas imamo more štapova u drečavim i raznoraznim bojama s dosta suvišnih detalja.Bacio sam oko na isti još kad je najavljen prošle godine.Verzija 7.8 ft 2,33 m 10-35 gr. će mi biti jedan od novih univerzalaca za ribolov iz čamca a i sa obale ili model 2,58 m 15-50 gr.Dobra oprema,završna obrada,karakteristike blanka su sigurno na zadovoljavajućem nivou.Ne znam samo kada će biti dostupni za kupovinu s obzirom da ga kod uvoznika nema u ponudi.

simpson_H

Citat: nesobn poslato 20 Januar 2020, 07:23:37
Baš baš lijep štap,u nekom retro engleskom modernom fazonu.

Ovo ne ide nikako, ili je retro ili je moderan. Retro-moderan nece da bude

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
A good gamefish is too valuable to be caught only once"- Lee Wulff 1938.

Citat: nesobn poslato 20 Januar 2020, 07:23:37

I meni se baš dopada kako izgleda, a ima jedan "stari" model koji mi je još lepši i videću ima li tema o njemu pa ću i njega predstaviti.
Ako misliš na TF iz Zagreba nazovi ih jer mislim da su im stigli štapovi zajedno kad i Carpmaniji, a video sam na stranici Sakura Cro da ih već predstavljaju pa predpostavljam da su tu.  smiley033

nesobn

Obavio sam s njima razgovor nedavno pa su mi rekli javiti kad stigne u rafove.Međutim,da se ne cimam iz Hrvatske oko dostave,kontaktirao sam i Carpmaniu u Bg gdje su mi rekli da ostali modeli Ionizera stižu uskoro tj. u sledećem uvozu.Tu mi je prilika da ih uživo protresem i odaberem svoj model.
Inače,kad sam napisao "retro-moderan" štap,mislio sam na to da štap po bojama i detaljima predstavlja spoj neke starije generacije štapova kako po zelenoj boji blanka i zlatnim detaljima a moderan po novom tipu halteru i prvodonika.Nadam se da ste me sad razumjeli il sam se ja pogrešno izrazio.Takođe mi se dopada i što je rukohvat od prirodne plute za razliku od većine današnjih modernih štapova koji se sve više rade u evi.

dxdandy

Osobno sam vlasnik Sakura Trinis Long Range 233cm 5-21g i Sakura Trinis Long Range 233cm 10-35g. Oba stapa su vrhunska. I koristiom ih i ubijam nemilo vec dvije godine ali se ne predaju. Blankovi su vrh. Ovog slabijeg koristim po dunavu za bucova. Jaci ne treba jer stap vadi sve zivo. Deklariran je do 21g ali baca s lakocom 24g. Jaci model vec je ozbiljna motka. Sada sam bas u fazi kada kupujem neki jos jaci stap i bas si gledam ionizera i to bas ovog iz recenzije 233cm 15-60g. Mislim da je vjerojatno moj. Samo moram saznati ima li snage za baciti bez muke 40g. Ako to moze onaka da baca s lakocom i da ne brigam hoce li puknuti kad to bacam...to je to...moj je...Treba mi za more za bacanje velikih zara i za brzo pravolinijsko vodjenje. Bitno je da moze baciti s lakocom. Ako to moze onda moze i voditi ovo sto meni treba.

nesobn

Jesi kolega mozda taj 10-35 gr koristio za metal,vece sedove i voblere?Kakav je za stuku na stajacim vodama,barama i jezerima?Nije previse ostar pretpostavljam s obzirom da je oznacen kao fast.

@dxdandy  bez problema ima da izbaci 40gr i da te pita ima li još  :lol: ozbiljno je to jak štap samo ostaje da se vidi kako će voditi zare ali mislim da mu to neće predstavljati problem.
Ovaj slabiji 5-25 mi realno deluje da je bliže 30gr nego 25 i ima on žilavosti za svašta. Trinis je priča za sebe....skoro izvadih štuku od 4,5kg na teškom terenu sa njim bez bilo kakvih problema gde sam u svakom trenutku imao apsolutnu kontrolu nad njom. Baš žilav blank imaju....ovo je naslednik Trinisa i vidi se da je malo promenjeno ponasanje blanka...još su ga nalo ukrutili ali je ostalo ono otvaranje do haltera na opterećenju (uporedjujem Trinisa 5-21 sa Ionizer 5-25)

Citat: nesobn poslato 20 Januar 2020, 13:31:01

Cuje sto se tice voblera, tu bacas sve bez razmisljanja. Ja ti na moru sa njim bacam DUO TMS Flyer od 175mm on je nekih blizu 30g i to odradjuje bez da se ali bas bas uopce muci.
Bacao sam sa njim od savage geara canibala 15cm sa vormicom i otezanje od par grama. Znac baca i to ali vec je na granici ali vodi bez problema na stajacim rijelama ili jezerima. Od metala sam bacao samo jiggove od 35g i kastmastera do 30g i to radi bez problema.
Eto mozda sam ti pomogao. Inace kad ljudi kazu da neki stap baca bez problema tipa 50g to je kod mene uvije max. 40g. Ja sam nekako na to osjetljiviji po mome stapovi uvije bacaju manje barem za malo oddrugih misljenja.
Evo recimo moj bratic ima isti trinis 5-21g i on sa njim ladno baca 30g ( silikon + glava ), pa cak i kasika damova od 25g. To je po mome previse a njemu je to ok...to je za mene za ovog 10-35g.

Sto se tice njegove same akcije tj. brzine, pa po meni je to stvarno brz i strasno jak stap. Recimo za usporedbu bih mogao reci ako si imao gdje probati jer osobno imam i Magnetica 250cm 10-32g. Sigurno je jaci od tog magnetica. Magnetic je bas brz i ostar stap. Bas za smudja stvoren. Trinis je od njega jaci, a spriji je ali zanemarivo ili cak i nije. Subejktivno je to. Po meni oba stapa odlicna ali trinis 10% jaci.

Na trinisu sam imao jesenas na moru ili ogromnu licu ili neku manju tunu. Eeee to je bila borba sa mojim porazom ali stap je pokazao svoju snagu. Za tu malu akciju pre dobar.

LP !

Upravo sam probao kako baca.....nisam imao olovo u toj težini pa sam iskoristio Preston flat method hranilicu od 45gr  :lol: bez nekog posebnog zamaha sa sve etiketama na njemu pogodih kapiji u donjem dvorištu na nekih 30m.....nisam smeo da izadjem na ulicu i zapnem pošteno jer i ovako komšije misle da nisam baš tačan  :lol: :lol: :rolleyes:

dxdandy

Znaci 40g odradjuje bez problema iz sve snage bez nekih naglih trzaja samo jaki i brzi izbacaj ?

Thx !

Nisam smeo iz sve snage jer su etikete na njemu pa da ne zapne i napravim neki belaj bez veze.....samo uzeo i zabacio kao fideraš tj onako kako sam navikao da zabacujem fider štapovima. Opušteno, lagano, bez nekog seckanja i ode. Imao sam negde olovo od 90gr ako ga nadjem probaću i sa njim  :lol:

dxdandy

e tooo, super....bas me zanima taj detalj. Ako to odradi pravo onda je to to...novim se u novi stap.