Hearty Rise Sylphy

Započeo joshica, 09 Novembar 2018, 18:04:24

Hearty Rise Sylphy 15-65gr / 228cm

Vidim da ovaj model nema svoju temu pa ajde da ga predstavim.

Kupio sam ovaj stap pre par nedelja pa sam ga malo forsirao po Dunavu, a imao sam i tu srecu da sam ulovio nekoliko riba na njega stuke ali i smudja, pa sam stekao neki utisak o njemu.

Ja sam ga prvenstveno namenio za krupniju stuku na vece varalice, teze i jace vibracije i neke specificne situacije kada osetljiviji vrh Blastina varalicu iscupa previse iz trave (a ja hocu da padne tik uz travu ili nekakvo granje) ili kada moram da cimam previse da bi otkacio varalicu pa poplasim svu ribu :)

Do sada sam sa njim probao da pecam kasikama, spinnerbait-ima i silikoncima na olovnoj glavi (i manjim i vecim), iskreno ne znam sta bolje vodi od toga :)

Sto se tice dziga najmanje sto sam bacao jeste 7gr i Cannibal od 12,5cm (koji je sam po sebi tezak dosta) a najvise 21gr sa Dok ziggy-jem od 10.5cm i sto se mene tice to je perfektno, oseca stvarno lepo da ne kazem kao struja da prodje ali jasno, cisto i tacno se razlikuje kada padne na tvrdo ili samo dodirne mekano (pesak) dno.

Spinner bait (16 i 22gr) na Dunavu, lepo vodi skoro da se ni malo ne savije vrh i deluje da ima jos dosta snage. Samo da napomenem da je Dunav bio slabog protoka.

Kasike (od 15 do 24gr) i ako ne prave neki veliki otpor u vodi stap zaista divno izbacuje i lepo vodi, nemam ni jednu zamerku.

Po meni ovaj stap jeste univerzalac kako ga fabrika promovise ali sjajan stap za nase najvece reke koji moze da vodi i udobno radi (moja pretpostavka) sa 10 do 35gr sa silikoncem u brzem protoku vode. Za stuku jos bolji lepo se savija na ribi, cuva je a donji deo stapa daje do znanja da stap ima snage na pretek, nisam stekao utisak da je stap slab i da treba da obratim nesto paznju na njega. Kome treba univerzalni stap sa kojim moze da peca i smudja i stuku (pa i najvece primerke) a da je tezak 149gr :) taj nece pogresiti ako pogleda, prodrma ili jos bolje proba ovaj stap.

Nadjite na youtube-u kako neki rus zamara krupnu stuku na njega zasta sjajno, stap odradjuje perfektno.

Napavio sam i jedan video gde sam probao da predstavim ovaj stap, sto vizuelno sto prakticno, kako nemam mnogo iskustva sa ovim setio sam se onog videa za "CD extra nano sense" gde rus zabacuje olovne glave :) pa sam to isto stavio u ovaj video.

Video se sastoji iz tri segmenta: vizuelni, prakticni i realni test.
* Vizuelni je dizajn i osnovne karaktersitike.
* Prakticni gde zabacujem i vodim vise varalica (napomena: moze biti malo dosadan deo).
* Realni gde sam ostvario par ulova stuke i smudja pa se vidi kako se stap ponasa na ribi.

Stim da hocu da predstavim i revo mozete napisati sta bi voleli da vidite u ovakvim klipovima, na sta da obratim paznju ili probam da snimim najbolje sto mogu?

milan ns

Lep video

Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Pecanje mi je opsesija.

komša015

Lep štapić.. nego, zar nije to kratko za Dunava?

joshica

Meni ne ja obozavam krace stapove od 220 do 240 to je to mada mi je flick na 250 :) ali ga retko koristim.

bulmil

svaka cast za trud!

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Džamajka

Isa

Stap izgleda interesantno, sa snimka me podseca na ESN koji si imao. Moras dati jedan krug u nedelju na jezeru.  :bye:

joshica

Kako ne dacu ti ceo dan a ja cu da brojim ribe i pijuckam kaficu

Angler Notes / relax. enjoy. get a bite.

Nisam gledao baš mnogo video snimaka na temu prezentazije štapa ali ovaj tvoj je jedan od najboljih i najsadržajnijih. Svaka čast na trudu, da svoj štap što detaljnije prikažeš u svim situacijama.
Oduševilo me je to što si pored svih podataka dao i aktivnu dužinu štapa i drške, kao i sliku balansa sa datom gramažom mašinice. Takođe kod zabacivanja raznih tereta dao si i usporen snimak gde se precizno sagledava savijanje vrha pa i celog štapa.

A imam i malu kritiku. Kod jednog segmenta imaš kontra svetlo, u kameru, što nije dobro. I drugo; najvažnijie je ponašanje vrha štapa, ali on nije uvek bio u kadru kada je to bilo potrebno. Verovatno je teško kadrirati sa kamerom na glavi (pretpostavljam da je ona u pitanju). Ne znam skoro ništa o tim kamerama ali ne verujem da ti imaš monitoring onoga što kamera vidi.

U svakom slučaju: Hoćemo još! :ok:

joshica

Tako je znam da je to problem ali evo zasto je tako.

Svetlo i ako znam da je sa te strane :) nisam skapirao jer sam ja gledao u drugu stranu i nije mi smetalo a kamera na drugom kraju camca :) bice bolje sledeci put. Mada se lepo vidi nije da nije.

Sto se tice vrha to jeste lose bas lose, mada sam nameravao samo da snimim stuke i cekao sada nedelju za abraham pa da imam vise malo snimaka (ako uvatim neku) ali se ispostavilo da je dosao smudj i to mi je bas dobro ospalo.

Kamera mi stoji na ramenu i ne smeta mi za pecanje ni malo ali problem je sto je ja malo pomerim da snima dole a ovde realno sam trebao da stavim ravno pa bi se video i vrh lepo.

Mada iskreno ni ne mislim na nju dok pecam osim sto mi svakih sat vremena zapisti barerija :)

Za revo probacu da snimim i vrh stapa imam neke ideje ali to ce morati da saceka jer ipak izadjem da pecam a kamera je tu sporedna stvar :)

Svakako hvala na sugestijama i dajte jos da makar dok mozemo i hocemo prikazemo stapove sto bolje mozemo.

mrjr

Još napiši gde ima da se prodrma i vidi i koliko košta. Da odmah možemo i kroz cenu da vidimo koliko košta zadovoljstvo.

Poslato sa FIG-LX1 uz pomoć Tapatoka

joshica

Nas uvoznik za hearty rise fts.rs ima na sajtu sve.