Gamakatsu Akilas

Započeo genjura, 10 April 2015, 21:15:01

Copetić

Zaista čudno, ja sa 45-gramcem na istoj dužini lepo osećam 7-8gr sa Sufix 832 10lb (0.20mm), taj tvoj bi trebao još bolje da oseća.

simpson_H

Ja ne mogu da verujem da neko ko kupi Revo salt i Akilasa peca sa turbo buljavim koncem iz Kine.

Ja na Akilasu 60g koristim Spiderwire invisibraid 10lb i legitimno pecam na 9g a za manje nemam potrebe. Bez problema bih mogao sa 7g da radim do mile volje.

Sale66

Simpsone,kako Revo oseca 11 gr sa 'turbo buljavim" koncem iz Kine a Akilas 30 gr se muci sa 8 gr ?

Kastking 8 mega 10 lb je sasvim OK struna,fina i tanka,ne pije vodu izbacuje olovne jig glave kao iz katapulta... da li si je koristio ili pljujes napamet zato sto je iz Kine?
Evo sutra cu da namotam Varivas 8 niti  1# koja je Japanska,ali cisto sumnjam da ce biti neke razlike

Osim toga na Revu je 8 niti Power Pro iz Kanade.....sto kaze ibanezi;prema svecu i tropar :)

Copetić

Može struna i te kako da napravi tu razliku, zimus kad sam uzeo sebi navedenog Akilasa sam posle par pecanja na drugom forumu ostavio komentar da je odličan ali nije vrhunske detekcije, tad sam na njemu pecao sa Seaknight W8 kosookom strunom od 20lb (jer sam imao kalem od 500m i bilo mi glupo bilo šta drugo da trošim jer je zima). U junu sam pecao sa drugarom jedan dan i na istoj poziciji sam mlatio sa njegovim BR 252cm 35gr i sufix 832 8lb i ovim 45gramcem i sufix 10lb  glavama od 7 do 14gr i nije bilo nikakve razlike u detekciji... rekoh ajde možda je zato što je "vertikalna" pozicija i prezentacija u odnosu mesta gde stojiš i mesta gde se dobija riba... posle par nedelja sam na drugoj poziciji jedan dan pecao sa Akilasom drugi dan sa CD Sunrise koji ako ne isto onda bolje detektuje od BRapida - razlike nije bilo do 9gr a ispod je Akilas lepše čuo. Od tad mi ovo nije više rezervni štap. Neka beba soma od 2-3kg mi je došla pre neki dan na njega, dok nije izašla na površinu sam bio ubeđen da je smuđ od kilo, toliko brzo je amortizovao i pratio svako lupanje repom po struni da sam bio ubeđen da je u pitanju klasično smuđaroško trzanje i trešenje glavom kao i uvek do sad. Trenutno najjeftiniji štap u mom arsenalu ali me je najviše kupio.

simpson_H

Prijatelju boli me bre uvo sta koristis a ja nikad nista ne pricam iz rekla-kazala varijante. Dakle probao sam kast king i 4 i 8 niti o ne zna se koja je odvratnija za dzigovanje. Em se razvlaci kao zvaka em nije uopste tanka, em ona koja je tanka je neupotrebiva
Samo sam izneo da mi je prosto neverovatno da se neko ko sebi uzme Revo i Akilas steka na najvaznijem delu opreme.

Sale66

Ja se 'ne stekam' na struni,volim da probam razlicite strune,a Kastking mega 8 sam kupio zato sto su je neki hvalili ovde na forumu i za te pare 10 e za 247 m je odlicna struna,ne razvlaci se kao zvaka i 10 lb je prilicno tanka.

Kazes da te boli uvo sta koristim,a pitao si me koju strunu koristim?!
Kastking 4 nisam ni pomenuo,ne znam zasto nju pominjes?!

Inace do sad najbolja struna koju sam koristio je Varivas..... ubedljivo

simpson_H

Pitao sam te koju koristis jer na 30gramcu ne osecas 8g, a osetio bi taman da je od fiberglasa. Meni su svi japanci sranje za dzig. Naravno oni koje sam probao...

Sale66

Nisam rekao da ne osecam,ali nije to ono sto sam ocekivao od stapa,iskreno ne mogu da kazem da je sa tako malim tezinama bolji od Reva #18, a trebalo bi da bude

Akilas za mene nije sampion detekcije laganih glava,ocekivao sam da zvoni sa 8 gr,a ja moram dobro da se naprezem da osetim jig glavu 8 gr na dubini od 1.5-2 m u slabom protoku i mirnoj vodi....bacao sam shedove 6-7 cm

Probacu i Varivas strunu sutra,ova je bila na Biomasteru dok je bio na Bushwackeru 3-18 gr

E pa vidis imenjace, zabasao si u nezgodnu situaciju. Stap 5-20gr tesko naci, 5-25 pojam. Lakse ces naci 20-80gr da pravilno iznosi, no ove pomenute. Bas ono najgore da oseca 5, a da lepo nosi 20 bi ja odavno kupio da kosta ko Akilas, iskreno sve sto znam da lepo radi tim gramazama je makar duplo skuplje, ne znam samo za Magnetic na 32gr, tu bi Simpson mogao da ti pomogne.

Copetić

Zašto imam 4 vrhunska štapa da bih pecao istu ribu na isti tip varalica? Gramaža i protok vode.

uzgred budi rečeno: meni 45gramac na toj dužini jedva radi 25gr precizno, 21gr mu je optimum gornjeg opsega kad Sava i Dunav nisu letnje stajaćice. Kad je bez vetra i kad stoji voda može i 35gr vertikalom da radi... mogu i dinje iz saksije da rastu ali ne mora.

E pa vidis, ja bih samo jedan, za vode na kojima pecam, ogradjujem se od namenskih i nepredvidjenih situacija. A da krenem od kuce, ne poznajem trenutno vodostanje i promasim stap preslo u dosadu. Još gore da hocu s Morave da predjem na sljunkaru, a kod mene stap koji radi 10-30. Da vucem 4 da bih jednim pecao, ni u ludilu, zato jedan glavni i pomocni koji moze da sluzi u druge svrhe, najgore je kad imas stapove da se preklapaju.

@sasabosko
Upravo o tome se radi,ne znam zasto pricaju bajke o Akilasu 15-45 koji oseca glave od 7 gr
Simpson je (za mene) nerealan u procenama osetljivosti stapova,a koliko sam se uverio danas i u vezi struna (npr da je mega 8  10 lb debela i razvlaci se kao zvaka)
Njemu se Revo 18 # muci sa 35gr a Akilas 15-45 zvoni sa 7,a meni ni Akilas 30 gr ne zvoni sa 8 gr dok je po meni za Revo 35 gr zaje.ancija...dakle ocigledno imamo razlicito vidjenje stvari
Razgovarao sam sa Goranom ranije u vezi Magnetic-a imao u planu i ESN.... i na kraju kupio Akilas

Videcemo,mozda kad se malo razradi postane osetljiviji  :wink:

Citat: sasabosko poslato 16 Avgust 2019, 23:16:27

Ja ne vučem 4 štapa sa sobom, odem na RHMZS, pogledam po Viber grupama izveštaje sa vode i obično ponesem jedan štap na vodu ako idem Fijaker Tabanići a ako idem na čamac nosim dva i uglavnom otpecam ceo dan sa jednim. Pošto lovim smuđa 99% vremena tokom godine izbegavam da mi pribor (mašinica+štap) bude teži od neželjenog kolateralnog ulova tako da uglavnom i izbegavam bilo koje makljanje sa glavama preko 30gr jer tu se podiže lestvica preko 500-600gr. Imam 30-40 tak pozicija po Srbiji na kojima pecam, Sava, Dunav, Morava, jezera neka, obala+čamac... neke štapove sam uzimao specifično zbog pozicije i otpecam sa njima 5-10 puta godišnje na toj poziciji po određenom vodostaju jer mi je to gušt. Normalno je da se preklapaju. Da razmišljam praktično pecao bih i dalje na  Kongera Tiger Cross Maxx od 3.05m i tb80gr koji mi negde skuplja prašinu.
Niko me nije terao na to, praktično nije.

Citat: Sale66 poslato 16 Avgust 2019, 23:17:24
@sasabosko

Videcemo,mozda kad se malo razradi postane osetljiviji  :wink:
Ti si nesto ozbiljno pobrkao. 45 gramca niti sam imao niti probao. Ja sasvim lepo pecam sa svojim Akilasom 60gramcem i glavom od 9g, za to sam ga i uzeo za 9-25 i to mu je realan opseg, mozda 28 ali ni makac preko toga. E sad kad tvoj 30gramac vodi 21g onda bi Revo trebao opusteno da ti radi sa 55-60g.
A posebno sam odusevljen tom terminologijom. Nije stap ni budilnik ni telefon da "zvoni", a nije ni noz da bude "ostar".

Pozdrav od nerealnog simpsona.

Ok simsone,koristicu tvoju terminologiju

stap za mene nije OSECAJAN koliko sam ocekivao,mozda ce biti kad se bolje upoznamo  :cool: