EnergoTeam Spin Blade

Započeo pikeman, 10 April 2012, 15:07:30

Allex

Hvala Vlado! Upravo se vratih sa vode,i prvi utisci su više nego zadovoljavajući. Obzirom da sam do sad pecao sa 1.8m štapom veoma kratke drške, plašio sam se da mi 2.7m ne bude "mnogo" posebno jer volim da se zavlačim u svakakvo šiblje. Jako bih se pokajao da sam uzeo 2,4m. Brzo sam se navikao na štap, već posle par zabačaja. Prvo što je veoma lagan.Izbačaj varalice je neverovatan. Na mestima gde nema mnogo mesta od šiblja i granja,dovoljan je mali "cim" da izbaci varalicu daleko. Neverovatno je precizan,nisam mogao da verujem,varalica je padala tačno tamo gde sam hteo, u milimetar. Veoma je osetljiv,svaku travku koju sam zakačio sam osetio,čak i jedan kvrc/promašaj koji sam imao na par metara od obale,neverovatno lepo sam osetio...Štap nije previše krut. Sve u svemu, jako zadovoljan,tek sada vidim sa čime sam do sada pecao. U planu je u narednih 10 dana tj oko nove godine i nova mašina,verovatno Ryobi Ekusima pa da se kompletira set.

anubisgrau

trazeci brancinski stap 270 10-30 potpuno sam zaboravio da ima spin blade elite, ugledam ga u ormanu, otvorim i ispostavi se da je bas ta tezina. nikad koriscen, bio nam premekan za jig smudja na dunavu.
sta ga znam po glindzavosti je negde kao major craft seabass solpara serija, a s obzirom da ta kosta 100e mislim da cu poneti spin blade na more. jeste za nijansu vise trese nego sto bi hteo ali ako mu to pomaze za dalji izbacaj sto mi je ultimativno vazno, bush 258 ide na oglas za mesec dana. cak stavise s obzirom da vucem varke i gumu od 7 do 15 grama mislim da ce biti bombonica sa takvom konstitucijom.

Evo treci put ga iznosim na vodu stapce sto mi neplanirano ostade a mozda se onom mom starijem kolegi kome bese i namenjen na kraju i svidi kad ga budem nahvalio :wink:
2,7 30-80 za te pare stap vise nego bombona.
50 grama metak olovo (oklen mi glava 50 gr) nosi bez problema , malo se povija ali moze da se radi , upisan sa dva porcijasa iste bode bez problema sa tim opterecenjem. Skrivena udica u prosecenom sedu sasame wide gap 3/0 bode neprasta , udica bolesno ostra .
Izgleda da se stanje posle zemljotresa malo stabilizovalo pocela riba da se javlja.

dunavski

Danas sam imao prilike da pogledam ovaj stap 2.7m 30-80gr...
Sta se danas pravi za nisku cenu ... bas sam iznenadjen.
Toga, dok smo bacali pare na stare Sportexe, Cormorane, DAMove, koji su za danasnje
pojmove kolcevi za bastu, nije bilo...ovakav stap za 5-6000 , znaci nemoguca misija.
Jasno mi je da ovo nije neka top klasa, ali opet...zaista pozitivno iznenadjenje.
Nego jel moze neko da napravi paralelu sa Ryokan II 2.70 15-60gr...?

Bobiska

Citat: marina1983 poslato 07 Decembar 2019, 17:55:44
2,7 30-80 za te pare stap vise nego bombona.

Dragomi je da ti se svidja stap,to je jedan od stapova koje preporucujem ljudima kada pocinju sa varalicarenjem. Odlican za sve vidove varalicarenja: djig, vobler, gvozdje. Meni se na njemu samo ne svidja rukohvat iznad masine ali se na to covek svakako moze naviknuti vremenom.

Gde me nadje  :cheesy:  taj gornji rukohvat sa zadebljanjem na sredini je stvarno potresan . Nemam neki strug da ga zabodem i dohvatim smirglu i sve to poravnam skoro do blanka . Mislio sam navicicu se al jok, samo zbog toga odlozen u cosak. Generalno stapce vise nego korektno. Malo u debalansu al da ne ulazim u sitna creva . Toliko bar imam snage da otpecam a da ne umirem od bolova . Kukanje je za devojcice.
Uzano je uzasan ( rukohvat)  :grin:

Allex

Da se pohvalim kolegama da sam uspeo da skršim štap, i to na jubilarnom novogodišnjem otvaranju sezone 01.og januara. Naravno, pukao je na nikad gluplji način, prilikom kidanja varalice, pošto sam predao štap osobi iza mene namotao i zategao strunu rukom ko magarac i nabo vrh štapa laktom (nikad nisam tako kidao varke, ko da prvi put pecam, ne znam šta sam mislio), pošto se taj iza mene nije pomerio nazad kada sam mu rekao...eto, čuh kako puca i karbonac, nimalo lep zvuk.. Pukao je na neka 3 provodnika od vrha. Htedoh da kupim isti, ali u lokalnoj radnji u PA gde sam kupio i ovaj prvi, nisu imali na stanju, ali sam dobio kontakt telefon od gospodina sa Karaburme gde bih mogao da popravim ovaj moj. Pa se na licu mesta uz savetovanje prodavca iz radnje odlučih za neku malo jeftiniju varijantu, jer evo, desila se nezgoda i ostadoh bez štapa uopšte, jer sam do sada imao samo jedan štap. Uzeh DAIWA Crossfire 2.7m 20-60gr. Za sada je i meni postalo jasno da se 80% mog pecanja svodi na jurenje bucova voblerima i spinerima sa obale Dunava, uz poneki izlet na štuku po zimovnicima i većim kanalima pred kraj jeseni. Štap sam probao na Dunavu prošli vikend, iako je 2,7m imao sam osećaj u ruci kao da je 2.4m, još stojim zbunjen i gledam po štapu gde piše dužina da nisam uzeo pogrešan. Udaraca nije bilo, pa će to sačekati da se vide utisci. Svakako Spin Blade nosim na popravku, pa ćemo videti na čemu smo.

Popravkom na tom delu ces totalno izgubiti akciju koju je imao... Mislim da Spin Blade nije vredan toga, jednostavno kupi nov, kosta 30,40 evra...

Allex

Pa nov iz radnje košta više, koliko sam po netu gledao, oko 6400rsd , a tako i u PA. Za polovne ili sa oglasa ne znam. A popravka kako mi rekoše je oko 2500rsd , i to će da skida valjda sve do trna dole, nisam upućen pa ću se raspitati da l vredi svakako. Najbolje bi bilo da nađem raspar, gornji deo samo, ako je nekome iz neke nezgode pukao donji deo štapa, ali to je izuzetno mala šansa..

Vlada je u pravu to nikad vise nije to. Izmedju slomljenih delova ubacuju trni preko konac i smola. Stap bude jaci nego sto je bio sto neznaci da nije neupotrebljiv vise.

Allex

Sumnje nema da to više nije to, ali duša me boli da ga gledam u ćošku slomljenog... :no:  Nek stoji za rezervu, šta ga znam..

Koji model imas?
Ja sam imao ET Spin Blade 2.7 10-30gr. Slomi mi ga brza posta PE dok je bio u plasticnoj kanalizacionoj cevi. Slomili su mi izmedju vrsnog i drugog provodnika i trn. Popravka me kostala 20 evra, stap skracen za 8cm. Nije vise bio to, postao je mnogo brzi i mnogo jaci, meni vise za klena na Kolubari nije koristio i samo je stajao.
Mogao je da koristi super za smudja na sporijim rekama, na jezerima ali meni za to nije trebao pa sam ga poklonio drugaru iz Knjazevca, on dole ima Timok, Grlisko jezero, Bovansko...
PE mi je kasnije refundirao vrednost stapa.
Pogledaj na KP oglase za nove stapove pa vidi cene.
10-30gr je 36 evra, 30-80gr je oko 40 evra, najjaci model je 45, 46 evra...

Allex

Model je 2.7m 30-80gr. Pogledaću svakako KP. S obzirom da pecam na Dunavu, uglavnom bucova, i šta drugo napadne, cenim da bih mogao još da ga koristim nakon popravke. Verovatno ću i ovde na forumu oglas postaviti za taj gornji segment štapa, pa ako se posreći da neko ima a da mu ne treba, lako ćemo da se dogovorimo.

god-ar

Meni je Energo Team pukao na prvom pecanju, i to na trnu.
Covek mi odmah zamenio bez ikakvih problema, ali sam odmah kupio drugi stap tako da mi ovaj sada samo stoji i hvata prasinu... Uzalud bacen novac.
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!