Daiwa Exceler

Započeo TopMix, 13 Jul 2011, 13:35:47

alehandro

Ovaj od 2,7 sam upario sa spro passion 730 i to mu je ok. Stap je valjda 173 gr tezak. Znaci za stap od 2,7 ide masina oko 300 gr. Moze i ecusima, isto proverena, i ona ti ulazi u cenu. Ima jos tih masina, procesljaj malo po forumu.

Sent from my E2003 using Tapatalk

U svakom slučaju, 2500 po Daivinom novom LT konceptu i nomenklaturi veličine ti je premala, tj preslaba za brzo povlačenje glavinjarica i kastmastera pri lovu bucova. Pogotovo te iz niže Daivine klase. Mora malo veće i jače. Tu negde, možda koji dinar više bi mogla da se kupi Šimano Sedona, ova najnovija, najjeftiniji Šimano sa hagan konceptom. To čudo, bar na prazno lepše vrti od Stradika i Tvinova starijih generacija. I u veličini 4000. Što je sigurno - sigurno, a pogotovo ako ćeš 3metarski eksceler. Dugačak štap traži za smanjivanje uticaja  debalansa nešto težu mašinicu, a i vizuelno "pojede" malu.

alehandro

Ibanezi apsolutno u pravu.

Sent from my E2003 using Tapatalk

Necastiva_Sila

Pardon, ali da podignem temu iz mrtvih s obzirom da niko nije pisao o novoj verziji ovog stapa. Tresao sam i omisljao se izmedju ovog stapa 2.7m 10-40g 180g(nove verzije 2020g) i Okume Epixor 2.58m 15-40g 154g.

Kod mene Okuma je oko 45e dok je Daiwa oko 70e, s tim da Daiwa i djeluje definitivno za jednu klasu bolja. Stap sam htjeo da upraim sa Shimano Ultegrom c3000fi 240g.

Daiwa koja je teza za oko 30g od Okume vukla je balans naprijed(na slici ispod, crvena strelica na lijevoj strani gdje je otprilike bio), tako da ako se neko bude omisljao o stapu neka gleda definitivno tezu masinicu. Kod Okume balans pada tacno na gornji dio haltera, ili drzaca kako se vec zove.

Druga stvar koja mi nije stimala kod Daiwe su zupci preko koji se zateze masinica na stap. Ne znam kako je na starijoj to izgledalo, prepostavljam ne puno drugacije, ali kad bi se masinica stavila i zategla, veci dio sake bi mi padao na te zupce do samog pocetka donje pulte. Oni iz nekog razloga su dosta tanki i dugi(srednja, crvena strelica). Za moju saku, koja je malo veca(~10cm po sirini, bez palca) totalno ne prirodan osjecaj, kada se uzme u poziciju pri izbacaju mamca/varalice. Ne znam jel to tako treba da bude ili ne, ali taj halter nije mi bas bas.

I treca stvar, koja se nadovezuje na ovu drugu. Isto prilikom izbacaja, kada bi uhvatio sakom za taj deo, donji dio malog prsta i dno sake bi mi nalijegali na metalni dio koji su stavili na pocetak donje pulte(plava strelica). Veoma neudobno i povremeno zulja.

Volio bi ako neko posjeduje ovaj stap, bilo novi ili stari, da da i svoje misljenje, posle nekog vremena koristenja, jer imam osjecaj da je ovo previse subjektivno za mene.

alehandro

Ja imam prethodnu seriju. Osim tog haltera, meni smeta i što nema onu zakačaljku za udicu. Meni ne smeta taj navoj, ja imam manju šaku, meni smeta to što prilikom zavijanja mašinice kao da ima neki zupci i stalno ima neko krckanje dok zavijam. I sad ja ne smem nikad da zategnem jako jer se plašim da ne polomim nešto. Taj halter, iako je Fuji, nije nizašta. Sve ostalo na štapu mi se sviđa, blank, ponašanje pod ribom, sve.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

Necastiva_Sila

Ok, znaci nije toliko do mene  :lol:

Mozda grijesim, ali sve mi se cini kao da sam vidio kopcu za udicu na ovom novom. Inace, stap sam uzimao u ruke par puta, i stvarno mi djeluje kvalitetno. Definitivno provodnici, blank, pa cak i halter djeluje kvalitetnije, samo lose pozicioniran, barem meni. Zao mi je sto mi nije sjeo bolje, inace o ovome ne bi puno razmisljao, koliko sam sam sa sobom pregovarao oko masinice. Doduse, sad kad si spomenuo to sa zatezanjem, moram dodati da sam par puta nakon sto sam postavio masinicu i dotegao,  posle par tresanja morao ponovo dotegnuti nekoliko puta. Na kraju sam rekao prodavcu da on dotegne do one granice koju misli da je najbolje, i on je to malo cvrsce nego sto bi ja, i bilo je ok jos par tresanja. Eh sad, kad bi to stalno cvrsce dotezali kako bi bilo, ne znam.

iwander

Daiwa iz Exceler serije ima zaista fabrički Fuji halter, ali taj halter je tako nežan i minimalistički , da zaista bukvalno deluje da ne smete da dotegnete mašinu dovoljno jer će pući...Posedujem Exceler ali  Jigger  2,7m  5-25g , štap iz prve serije, završne obrade sasvim dobre, ali je halter totalno nepouzdan : cvili, krči kad se doteže, ima naviku da se posle dužeg bacanja sam odvije, definitivno konstruisan za mašine sa malim stopama...Takođe minus:  karike titanium-oksid tako cvile sa PowerPro-om 0,13mm da je to užasno iritirajuće...na drugim štapovima ta se struna ne čuje...
Upario sam je sa Zauberom 4000, balans je odličan, ali taj halter je iritirajuć...I da Jigger ima preklopnu malu zakačaljku za udicu...
Zavisi za šta Vam treba, Exceleri nisu prvaci u osetljivosti definitivno...Ovaj Jigger je trebao zbog namene ( jig silikonskim varalicama) da bude odličan u čitanju dna ali nažalost nije!!! Ima tu dosta i do strune, ali ista mašina i ista struna na 15 god starijem Robinsonovom štapu ( koji nije za džig)  meni barem bukvalno prenose gde je i šta radi varalica a taj štap je barem 50g bacanja dok je Jigger max do 10-15g komotan...

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока

Panonski vuk

Ja imam tri komada daiwa exceler cat spin 185gr, 2020 uparen sa okumama tom cat 8000.meni sluzi za dubinsko pecanje soma iz camca.ne koristim ih dugo pa ne mogu dati neki ozbiljniji sud.ali za sada je sve ok.mene samo nervira malo sto gornji deo ne naseda do kraja na donji.stap nije robustan sto je meni bitno,jer iako pecam soma ne volim debele,motkaste i teske  stapove.estetski je lep,vrh osetljiv sto mi je bitno a telo jako,zilavo.kad sezona malo odmakne onda cu videti kakav je zaista stap.al za sada nemam primedbi.

komša015

Citat: Panonski vuk poslato 25 April 2020, 09:52:41
..mene samo nervira malo sto gornji deo ne naseda do kraja na donji...
Kada to bude mogao, možeš i da ga baciš...

Panonski vuk

To mi se jedino estetski ne svidja.nisam ni pokusavao da ga naguram jer se lepo oseti dokle ide i gde je granica.

Šane sa Tise

Citat: iwander poslato 25 April 2020, 09:06:06
Vrlo slično. Imam Isti Exceler Jigger na 2,7m 5-25, serija 2013-te, od kada ga i koristim, za džig - samo njega! Halter stvarno kesa, ja sam upario sa Arctica 4000-rkom, stalno se odvrće. Nedavno sam rešio problem tako što sam odvrnuo, stavio ispod teflon (ovo za zaptivanje slavina) i vratio. Zasad drži kao zabetonirano, ne odvrće se.... Pluta vrhunska! Portugalska. Za ove godine štap ima preko 1000 pecanja u svim uslovima, ne mazim ga ni malo, a pluta nigde ni zagrebana....Ono sa čime se ne slažem sa kolegom je - detekcija! Za mene je vrhunska, što je razlog što koristim taj štap za pecanje, čak i na Tisi, iako je štap prvenstveno namenjen za džigovanje na stajaćicama, čak i iz čamca. Ja uz PowerPro 15lbs, bacam s njim glave do 22-25gr, optimalno mu je svakako 10-18grama! Štap je po meni - "skener dna"! Zato ga forsiram... Džigeraši će reći da mu je mana što je, iako brz, radi gornjom trećinom pri vođenju džiga, vrlo savitljiv na ribi! Pri zamaranju savije se u "kiflu". Ali...Zato sa njega praktično - nema spadanja (stvarno ne pamtim, a dosta sam s njim pecao čak i bucove).
Tražim sad negde da uzmem verziju 8-35 za iz čamca! Ali Excelera definitivno ne menjam za tiski džig! Jedini štap koji ima bilju detekciju e svakako CD Blue Rapid, ali koliko je on klasa iznad ovoga... Štap je dakle NAMENSKI! Ili "legne" ili ide u "KPM"....

Spojene poruke: 25 April 2020, 16:30:44

Citat: komša015 poslato 25 April 2020, 10:07:37
Kada to bude mogao, možeš i da ga baciš...
Tako je...Taj grafit na trnu se dosta troši, pa gornji deo vremenom sve više naleže. Što kaže kolega, i sreća što fabrički u početku ne nalegne skroz.....

Ja imam takav na 3-18gr, ustvari moj sincic samo mu jos nije dorastao. Ma stapce bombona, zezao sam se s njime od nekih 3gr pa do 10 glave, super je sve to. Vrlo brzo stapce, s dosta dobrom probojnom moci, jako lepo radi kad je riba ok, i opet je cuva, spadanja nisam imao, lepo baca i voblere. Ko ima uslova na vodi za tako nesto, i ne juri ono cemu nije namenjen :thumbup: Za fina cinculiranja, od bandara do stuke, naravno i sve izmedju po hijerarhiji :wink:

Koliko se sećam taj štap nema trn nego putover spoj, nelakiran u dužini naleganja i ograničen končanom aplikacijom, pa nema rizika od potrošnje i kada dođe do graničnika. Skine se lak i konac ispod i malo zaravni šmirglom. Ali oko 1 - 1,5 cm koliko obično ima prostora, teško će se potrošiti  za vreme radnog veka štapa. Hiljade rasklapanja i sklapanja su potrebne za tako nešto.

choopawy

Imao sam ovaj Daiwa Exceler jigger 2.7m 5-25gr, i kod mene mu je primarna namena bila pecanje smudja na jezeru i to samo voblerima. Sa PP8lb je lansirao voblere zaista daleko, i to jako lagane pocev od Smith Panish 70sp i Duo Ryuki 70f koji su ispod 4gr pa na vise, i koliko se secam niti jedna riba mi nije spala sa njega. Umeo je bas lepo da zahefta smudja i da ga se bas lepo savije na ribi. Lepe me uspomene vezuju za taj stap, i iskreno iz ove perspektive mi je zao sto ga prodadoh.

millevlada

Pozdrav, da ubacim i ja nesto na ovu temu.
Posedujem Excelera 2.40 spinning, 10-40g, onaj od pre par godina, braon lak. Meni se pokazao kao jako dobar stapic. Primarno ga koristim za voblera, bas, stuka, bucov. Uglavnom iz camca. Ali moze i za dzigove, tu do oko 20g je ok. Za rad sa obale svakako treba malo duzi. Stap je savrsen na ribi, kao sto su mnogi rekli ovde, ne secam se kada mi je spala riba. A svako vadjenje ribe je uzivanje. Recimo za popera i gumice isto dobar. Cak sam i na meps aglia 3 uhvatio stuku od 3kg na njega, moze i za to, mada je suvise fin za metal. Ta serija nema alkicu za kacenje varalice, to mu je jedina mana. Barem meni.
Trazio sam od nedavno neki malo kraci stapic za skipping, poredio sam sa raznim stapovima u toj nekoj klasi. Posto imam i Ballistic x spinnig 2.40, 10-40g, (isto je dobar, ali je nekako krut, pa mi je Exceler bolji iako je jeftiniji), probao sam i Balistic X u radnji u duzini 2.10 10-40g. Ali sam na kraju opet uzeo Exceler 2.10 spinning, 10-20g, model 2020. Crni blank, i ima alkicu za varalicu. Ali tu sam u startu malo razocaran, prvi stap koji sam uzeo je bio kriv! Pregledao mu karike u drsku, prosvickao ga, a zaboravio da ga odmerim uzduzno - valjda nisam ocekivao da moze to da bude probem. Video tek kuci. Zamenio sam ga, drugi koji je stigao kao da je isto kriv, ali dosta manje, pa sada ispadne da cepidlacim. Ali prvi utisak mi je da su malo pokvarili kvalitet na Exceleru. Nekako je i lak losiji (tanji - manje sija?) nego pre, i sam kraj stapa je uprosceniji, pre je imao od ruzinog drveta kraj. Mozda je i to duzina, ipak je ovaj kraci. Ipak je to osetljiv stapic i mora biti savrseno uradjen da bi trajao. No, nisam ga jos probao, ali nadam se da ce sve biti u redu.