CTS štapovi

Započeo cone, 24 Novembar 2009, 01:01:08

cone

Kao sto kaze naslov na ovom linku mozete pogledati cene, tezinu blanka, stvarnu tezinu bacanja...

steva trd

Planiram praviti jedan univerzalac [som smudj] a sem sto sam cuo da su dobri nista konkretnije ne znam o njima... oni koji nesto konkretnije znaju neka pisu... vrste duzine brzine gramaze... smiley033 :help: smiley001 smiley003

Hemingway

Ne bih bas tu kombinaciju Smudj/Som ..jer po meni za soma
ti treba najmanje 100g bacanje pa da imas rezerve za dril
i da budes na sigurnoj strani ..za Smudja ti netreba veci
od 60g(moja iskustva -sto neznaci da je 100% tako)
na camcu ili sa camca (Blinkeranje)ne duzi od 2,85m
,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

steva trd

Ne bi se slozio s tobom al dobro stvar ukusa ja soma od 36kg sa 80g izvadih ladno a riba se mora umoriti....na silu ni baba a sad vise bi voleo da se drzimo teme i ako neko moze pomoci neka pomogne :help:

ramplinstinski

CTS blankovi su fenomenalni, gledao sam par u MG servisu i deluju veoma rasno :thumbup:. Moras sam da ih isprobas i odlucis se za gramazu koja ti odgovara :bye:
Kupi mi majko top !

cone

Skoro sam bio u MG servisu,gledao sam stap CTS 9' 30-75gr odlican stap za Savu i Dunav sa obale i iz camca.Jos sam gledao CTS 9' 45-90gr stvarno jak stap ali mislim da ce ovaj 30-75gr. zavrsiti posao.Vlasnik mi je rekao da moze samo blank da se pazari i cena iznosi 135e,sto mislim da nije mnogo za stap takvog kvaliteta.

Vlada lo

Ja sam gledao par CTS za moj ukus preostri stapovi.Ja ne volem brze i ostre.Mojom logikom riba lakse spada sa ostrih stapova.recimo ovako jaka voda,struna ostar stap riba u kuvanju lako izbacuje varku.Zato je meni lesath legao.Ja takodje imam lesath kao i ti Stevo.Prodao sam ipak 110 gr ttj zavrsio je u nekoj menjazi.A zar ti nije najbolja opcija bila lesath 110gr za soma i smudja?

steva trd

Nemam ja Vlado vise lasata 80g bio ga slomio o betonski stub i takvog menjo uz doplatu za cd 75g i onda sa stelommilenijum [Damirom]menjao stap za gumeni camac.Momentalno sam bez stapa a i od cts-a sam odustao posto mislim da ne vredi toliko para pogotovo kad sam video da marko mrdak nemoze sada za svog cts-a da dobije ni 180 e a kostao ga verovatno skoro 300e.Dvoumim se izmedu shimanovih fire bloda 3 m 20-50 g koji sam drzao u ruci i mnogo je dobar ustvari je mnogo jaci nego sto pise brz je i octar a drugi o kome razmisljam je ovaj najnoviji lesat sa xt 500 lrc karbonom 3m 50-100g ima 288g znaci mesa ko shore game dok i fire blod bogami ima 254g mesa .Sve u svemu mislim da ostrina nema veze sa odpadanjem riba posto meni sa cd-a ni jedna nije otpala a sve smudeve preko 5 kg sam izgubio sa mekim stapovima koji imaju slabu kontru.pogotovo je to kod voblera ...gumicu on proguta pa se poso moze odraditi i sa 30g tako bar ja mislim smiley033 smiley023
Zenu I zdravlje neproveravajte ...ja vas posle necu tesiti smiley001 smiley003

nevezano za cts,ali stapovi kao cts su dobri za dzig smudja upravo zbog ostrine,jer se peca sa jednokrakom udicom,od koje ocekujemo da pri kontri probije kost ribe,isto i za stuku na dzig i ostalu ribu.dok ako pecamo sa trokrakama na voblera,kasiku,itd onah je bolje nesto elasticniji stap,jer tad se od udice ne ocekuje da probije tvrdu kost ribe,vec obicno biva da se zakaci za meko tkivo.
za soma po meni neka sredina,treba jka stap,ali opet dovoljno elastican da amortizuje karakteristicna nabadanja soma.

Vlada lo

Stevo,druze tebi treba ostar stap da probijes kost ribe.Ali sta posle toga? Kao sto kaze damjan a sta ako je u meso? Ostar stap slabo amortizuje i polako cepa meso ribe,zatim spadanje.Ja napominjen da ne pecam smudja jer ga u Drini nema.Drina svojom snagom sama daje kontru exexe moje je samo da vadim.Negde sam procitao da je cts namenjen za velika jezera i pastrmku ili sta vec love na dnu.Pecaju na najlone i treba im ostar stap da bi stigli kontru na tim dubinama.Ja pecam na prelivima ne vecim dubinama od 2 do 3m.A ne cesto i 1m.Zato smatram da ne treba ostar stap.Koristio sam ih i imao uzasno puno spadanja.

postoje ostri stapovi koji i te kako amortizuju udarce ribe,i nema govora o cepanju i spadanju ribe.ostar stap podrazumeva da je stap brz.takav stap je recimo cd 50g,izuzetno ostar i brz,a pri optercenju se lepo savija i amortizuje,a na bas velikoj ribi radi i do same drske.takvih stapova ima bas mnogo,da ih ne nabrajam dalje,znaci imaju b pa cak i c akciju, a ima i onih koji su takodje brzi,ostri,ali su i kruti,tj imaju drugaciju akciju i savijaju se prakticno samo u vrhu,akcija a, pretpostavljam da je vlada mislio na takve stapove,takav je recimo najjaci pacifik bay,nemogu da se setim gramaze,na manjim ribama nema skoro nikakvo savijanje,tj amortizaciju,slican ali ne bas toliko brutalan je i cts 40-90g,imao sam priliku da oba stapa probam.ti stapovi su idealni za dzigovanje teskim glavama i za krupnu ribu (smudj,som..)

vucko

@ vlada lo  smiley033  Vlado druze ti uglavnom pecas stuku,zato i jesi za malo mekanije stapove jer razlika izmedju povrsinskog nabadanja stuke i dubinskog nabadanja smudja je ogromna.Stuka ima jako mekana usta i zato ti treba mekan stap da bi sto bolje amortizovao udarce a ako smudju probijes gornju kost na prvo opucavanje kontre-taj izlazi napolje pa makar imao ti i veslo umesto stapa.
@ steva trd  smiley033 Stevo po meni bi ti bilo najbolje da ponovo uzmes Lesatha 50-100gr.Ja ga koristim u 3,3m  sa obale na mestima gde ocekujem i smudja i soma. Ako hoces kad budem dolazio ponovo u Palanku mozemo se naci da ga isprobas a taman i ja da isprobam tvoj CD pa da vidim ocu li ga uzimati ili ne tj. da li mi odgovara. Pozdrav svima i BISTRO. :bye:
...pomera u meni neke gene Dunava,pa ja tecem i kad stojim...

Keltan

PERCH

Prava informacija sa pravog mesta.Ima li jos nesto poput ovog sa malo pristupacnijim cenama? :ok:
Stizostedion lucioperca

imao sam priliku da probam model cts 2.7,tb 30-90g,opasan stap,lagan,brz,ostar,jak,dobro izbalansiran,bas za teske dzigove...
ali cene nisu ni malo naivne... :sad: