Crazy Fish varaličarski štapovi

Započeo simbadunavoplovac, 09 Januar 2023, 11:20:02

simbadunavoplovac

Radi se o stapovima ukrajinskog brenda Crazy Fish. Ima raznih serija stapova od srednjeg do nesto viseg cenovnog ranga, od Nano jig stapova, Ultra Light, do Heavy modela.
Posto mi je smudj opsesija br 1 sto se tice varalicarenja paznju su mi privukli pre svega modeli M, MH i H snage, i EEF (extra fast akcij), pa su se stoga izdvojile 3 serije koje se mogu pogledati kod nas (Arion, Perfect Jig i Versus).
Posto sam sredinom decembra kupio Crazy Fish Arion 832MHT (2,52m/ 8-35g/ 113g) prvo cu krenuti sa opisom ove serije stapova.
Paznju su mi privukla 3 modela iz serije Arion: 832HT (2,52m/ 10-45g) 832MHT (2,52m/ 8-35g) i 862MT (2,6m/ 8-32g). Pri drmanju na suvom sva tri modela su veoma ostri i minimalne rezidualne vibracije. Podaci koji se mogu procitati na oficijalnom sajtu Crazy Fish ukljucuju mnoge karakteristike. Sto se tice duzine stapova svaki model koji sam izmerio (bilo Ariona, Versusa, Perfect Jig-a) je bio tacno u mm duzine koju je naveo i proizvidjac. Takodje i podaci o duzinama drski na stapovima su mm tacni!

Arion 832MHT:

Jos jednom, pri drmanju na suvom veoma ostar stap! Lagan kao pero! Spoj je put over, a vodjice su Fuji Sic.
Kako se provuce struna tako stap ozivi (Ne u smislu da oglindzavi ili nesto slicno tome, vec se oseti da ima dovoljno "duse", da nije staklast, krckav)! Drska je tacno u mm 43cm (stopa masinice dodje na 10-om santimetru od kraja gornjeg rukohvata). Gornji rukohvat je od plute i meni licno je veoma udoban! Sto se tice put-over spoja veoma precizno je odradjen (zvuk pampura se cuje svaki put posle rasklapanja stapa). Balans nisam merio (jedino u radnji sa masinicom od 250g, gde mu je tacka balansa na kraju tj prelazu gornjeg rukohvata i blanka), koristim Ryobi Applause CR 4000 (koje je teska 295g po proizvodjacu plus struna) i sa njom tacka balansa je 1cm na gornjem rukohvatu od kraja istog.
Sto se tice testa na vodi vise manje sam usepo da shavtim o kakvom de stapu radi tj ima jos toga da se ispita, ali glavna slika o stapu je tu.
 Primarna tehnika koju koristim je dzigovanje, kako sa obale tako i iz camca, pa sam ga shodno tome prvo testirao sa glavama od 3-30g plus silikoncima duzine od 7,5-13cm. Stap veoma lagano i precizno izbacuje dzig sisteme! Bukvalno je stvoren za svickanje, a moze bez probelema i iz punog zamaha i iz sve snagr da zabacuje, nista manje precizno. Sto se tice samog zabacaja nije mi bio problem da zabacim iz sve snage glave od 28-30g plus sedove od 13cm (Relax Ohio 5", Relax BASS 5" i DT Slottershad 13cm), ali preko toga ne planiram da ga sillim jer je ipak oznacen kao 35gramac. Zabacaji sa dosta laksim glavicama (3-5g) i sedovima od 7,5-9cm su me dosta pozitivno iznenadili, jer sam ocekivao da ce zbog velike ostrine stapa na suvom isti imati problem sa izbacajem tih oteznja, medjutim bas bas me je odusevio u tom smislu!
Gornja granica tj kraj zone kofora pri dzigovanju za ovaj stapic (po mom misljenju) je 21g plus sed od 10cm na terenima i pozicijam koji stvarno zahtevaju upotrebu glava navedene tezine, da bi sistem propadao od 2-7s. Stap je odlicne (izrazite) osetljivosti i cujnosti (licno nisam probao ni pecao sa "cujnijim" stapom slicne tezine bacanja). Na peskovitom terenu dubine od 2-5m, na daljinama od 30ak metara bez problema cuje (znaci jasno cuje!l) glavice od 3-4g sa sedicima od 7,5-9cm (struna koju koristim je Rapture SX8 0,16mm). Ako sistem slucajno naleti na kamen, kamencic ili grancicu zvoni na sva zvona. Cujnost sa glavicama navedene tezine (3-4g) se gubi na muljevitom terenu tj cas cuje cas ne cuje. Sa glavicama tezine 5g plus sedici od 7,5cm nisam imao problem ni na mulju na istom terenu.
Sa glavama od 21+g (znaci 25g, 28g, 30g) plus sedovi duzine 10+cm stap se povije do 4-5. karike pri dzigovanju i tu je najmeksi (vrh mu je dosta dobar 1,9mm), vrh ostane povijen kao sto se i vidi na youtube snimcima na kojima ga upotrebljavaju sa istim otezanjima, ali ono gde me je kupio je to sto nema problema sa kontriranje pri koriscenju takvih otezanja, jer odmah sledi brutalna kicma. Prvi pravi test mu je usledio pre 2-3 nedelje dok je Sava bila "nebu pod oblake" i kada je sistem od 2 olovne suze tezine 14g (znaci ukupne tezine olova 28g) i sed Ron Thompson Slim Paddtailshad 10cm pokupila somina (ne znam koliki je bio, jer ga nisam video). Izvukao mi je pola spulne i posle natezanja i prvalicanje ribe od 4-5min, osetio sam da se otkacio. Nazalost izdala me je udica, ispravljena i savijenog vrha... posle silovitog udarca soma, bez problema sam kontirao iz sve snage kao iz puske (i tada sam shvatio da ce moci da odradi i vise od zone komfora tj u nuzdi).
Drugi slabiji test je bio juce gde mi je glavu od 30g plus sed od 13cm (Relax Bass 5") pokupila stukica od 2-3kg (slobodna procena, ali za razliku od soma nju sam video). Udarac je bio silovit cak sam osetio zube pri kontriranju, takodje kontra sela kao iz puske. E gde me je stap iznenadio. Bukavlno sam mogao da izglisaram stujicu (a na kraju se ispotavilo da sam to trebao i da uradim), ali hteo sam da uzivam i smirio sam situaciju. Nazalost kada sam je dovukao do camca sa 30-40m udaljenosto i dubine od 10ak metara pregrizla je predvez namenjen smudjarenju (Sunlien FC 0,31mm). Stap se na takvoj ribi zakljucava u gornjoj trecini (dok se na ozbiljnom teretu itekako lepo otvara), ali na ribi stap nije kolac, vec ta 1/3 lepo radi i upija begove ribe. Bukvalno sam osetio kakogod da je riba krenula, prema meni, na gore na dole, levo, desno... odlicno prenosi informacije kako o kretanju varalice tako i o kretanju ribe dok je ista na stapu.
Sto se tice vobleraja nisam previse iskusan i kompetentan da bih da adekvatan sud, ali brze varalicarske stapove koristim za sve tehnike koje primenjujem i ovaj stapic mi je legao i za to!
Sto se tice nekih zamerki, voleo bih da su provodnici malo siri, i mozda malo kraca drska jedno 2-3cm, ali uospte nisam imao nikakvih probelma na dosadasnjim pecanjima.

Ono sto je me je odusevilo kod sva 3 Ariona koja sam drmap je to sto su sva tri stapa (832HT, 832MHT i 862MT) zadrazala tu karakteristicnu EEF, naravno srazmerno tezinama bacanja. Svi stapovi iz serije spadaju u peroleaku kategoriju.

Takodje serija koja po meni zasluzuje paznju je Crazy Fish Versus!!! Pogtovo modeli duzine 2,44m (radna duzina im je izvucena maksimalno i mislim da ce bez ikakvih probelma odradit i obalu). Takodje vrlo ostri i lagani stapovi i zanimljive tezine bacanja. Arioni su zeru ostriji tj Versusi se zerici dublje savijaju, ali rezidualna vibracija je na minimumu! Zanci isto su ex fast (da ne bude zabune)! Cisto poredjenja radi, ostriji su od duzih modela iz Favorite Creed i Skyline serije.  Rade se u jos dve duzine na 2,6m i na 2,29m. Na teretu se prelepo savijaju (cak mogu reci lepse od Ariona). Takodje ostrinu su zadrzali i specificnu akciju serije su zadrzali na svim modelima iz setije tj na svim duzinama i tezina bacanja.

I Arion-i i Versus-i su puni snage. Meni je prosto neverovatmo sta jr ovaj Crazy Fish uspeo da spakuje u 100 i neki gram!!!  :ok:  :thumbup:

Svaka čast na opisu štapa. :ok:   Da te dobro i dugo služi. Drago mi je da si našao štap sa kojim si baš zadovoljan .

Crazy fish Arion 2,52 tb 10-45g

simbadunavoplovac

Orka hvala puno na lepim zeljama!
Stapce mi je bas selo, moram da priznam. Posto su na treskanje veoma ostri mislio sam da ce cu gornja granica biti 25g plus guma  ali ipak je pokazao da nije apsolutni kolac nego da ima tek zivosti koliko treba.
Iskreno merkao sam bas ovaj jaci model sto si okacio 832HT (2,52m/ 10-45g) jer sam bio u potrazi za stapom kojim cu poktiti osrednji dzig iz camca (30-35g plus guma), medjutim "obala" je presudila tj shavtio sam da nigde vreme i stapovi nece pobeci, ako mi se ne svidi uzeci drugi, a ako se ispostavi da je dobar onda je to to. Ima tu jos dosta togq da se ispita kao i to da druge kolege daju misljnje, ali u principu za moje potrebe sto se tice mog obalskog varalicarenja na reci Savi u i oko Sr. Mitrovice ispunio je svaki kriterijum (za sada kazem ima jos dosta toga da se ipita: vobleraj, glavinjare, kasike, cuvanje ribe (ali prema krivi savinja rekao bih da ne bi trebalo da bude ikakvih problema, ali treba doci barem donpar destina riba da bi se mogao izvuci neki zakljucak). A pokrice mi i ionako retke izlaske na Savu iz camca (pogotovo leto i niski vodostaji kada skoro i nemam potrebe za glavama tezim od 20g).

Okacicu par video snimaka da bi se cisto videlo kako se konkretno ovaj model ponasa pri dzigovanju i kada je riba na stapu (meni su iskreno pomogli, jer sam vise manje stvorio sliku o stapu u glavi):

(U opisu video stoji koje je sve stapove koristio)

(Takodje u opisu video stoji koje je stapove koristio)

(U ovom video je samo koristip Arion 832MHT i mozda se najbolje vidi kako se stap ponasa sa malo tezim glavama)

(Vrlo zanmljiv cikica i pomalo iritantan ali zna sta prica iako je luckast!)

Ima jos dosta snimaka na youtube o CF stapovima (mislim da sam ih u prteklih pola godine sve pregledao  :lol: , pa ako nekog zanima konkretan model iz serije Arion ili Versus mogu da okacim video u kome je neko koristio taj model).

PS
Orka ostaje da ugovorimo zajednicko pecanje (nisam zaboravio) pa taman da probamo stapove.
Ovom Arion-u 832MHT bi seo Vanford samo tako (zbog tezine kompleta, ne znam za balans, ali moram nesto jace da mu stavim zbog povremenih izlazaka na vodu iz camca i zbog toga sto moram sa jednom masinicom da pokrijem i Big L-a i Arion-a).

pex

I kažeš baca 3gr glavu plus šed 30m i čuje pravo.
Extra!
Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

simbadunavoplovac

Kolega Pex, koristio sam ovu montazu sa slike ispod, i moram da priznam da takav sistem leti malo dalje nego klasicna montaza (dzig udica sa olovnom glavom na koju je nanizan sedic):

Koristio sam 8nitnu strunu (po mom misljenju dosta realno oznacene debljine) Rapture SX8 0,16mm. Nisam probao sve i svasta od struna, uglavnom sam koristio "kopije", ali od ove Rapture necu odustati, prilicno jaka sto se tice nosivosti, tanka, glatka i "cuje" odlicno (znam da se dosta pise o cujnosti stapova, ali po meni i veliki udeo ima struna (gluva struna ce ogkuveti bilo koji stap)). Ova 0,16mm je kidala predveze Sunline fc 0,31mm vezan uni to uni cvorom (tj fc je pucao na palomar cvoru koji je vezivao kopcicu). Naravno i zabacaj je mnogo dalji nego sa standardnim kopijama iste debljine (koje sam do sada koristio tj hercules, kastking...).
Tu donju granicu sam ispitao vrlo kasno, jer vodostaj nije dozvoljavao drugacije, tek sada pre jedno nedelju dve dana kada je Sava pocela da opada onda se stvorila prilika. Prvo sam testirao terete od 11-21g olovne glave plus sedovi 8-10cm. 21g plus sed ne oseca sto se tice zabacaja tj bez ikakve muke iz sve snage zabacuje, medjutim posto je dosta ostar cak nema potrebe ni za celim zamahom vec bez problema "svicka" te terete. Iz tog razloga sam ocekivao da ce sasvim mala otezanja, tipa ovog sa slike, zavrsiti ravno ispred mene  :cheesy: , ali stavrmo me je bas pozitivno iznenadio sa izbacajima tako malih otezanja! Mislim da ima dosta i do rasporeda i velicine vodjica (ne znam da obajsnim ali i prvi put kada sam uzeo stap u ruke svideo mi se raspored vodjica i sve mi je delovalo uskladjrno za dobar izbacaj, jedino bih zbog zimskih meseci voleo da su vece).

Sikou

Mene najviše zanima model 862MT.. naravno da ga nemam gdje ni cimnuti ali sve što sam pročitao i vidio je dovoljno da će biti naručen u skoro vrijeme :cheesy:  Jiganje na Dunavu s obale glavama 10-20g, a vjerujem da će biti odličan i za vobleraj.

simbadunavoplovac

Kolega ne znam da li ce ti nesto znaciti, ali evo jedan video u kome ga Oleg Sizon koristi. (Nema puno video snimaka sa tim modelom).
Meni je takodje zapao za oko, pogotovo sto pri na drmanju na suvom ne zaostaje za kracom bracom!

01 Februar 2023, 20:31:52
Imao sam priliku da probam jedan model iz serije Versus:
Versus 802MT

Da ne pisem sve karakteristike ponaosob, na kartici su navedene skoro sve karakteristike stapa.

Duzina stapa je 2,44m, medjutim drska je duzine 36cm i radna duzina tj duzina od vrha stapa do pocetka gornjeg rukohvata je 208cm, npr Creed 842M ima drsaku 43cm, a "radnu duzinu" 209cm. Posto sam pecao sa oba stapa mogu da kazem da mi uopste nije falilo duzine u odnosu na Creeda 842M (bukvalno mi pokriva sve sto mi je pokrivao taj Creed sto se tice zabacaja). Na prvi pogled rukohvat mi je delovao neudobno, medjutim kada se stavi masinica i krene sa pecanjem sedi u saci prilicno udobno! Kao i svaki rukohvat tog tipa, nije bas najsrecnije resenje za zimu i jako hladne dana, moraju rukavice  :cheesy: .

Ovako sto se tice zabacaja, veoma lako i precizno zabacaje i lakse i teze terete. Najlakse sto sam bacao je glavica od 5g i sed od 7,5cm, a najteze galva od 30g i sed 13cm i to je sve odradio odlicno. Odlican je i za svickanje, kratke brze i precozne zabacaje. Takdoje i voblere tipa Mate Flash Jack 11cm, Filex Trex 6cm, Mate Humpy 9cm i slicne zabacuje isto dobro.
 Po meni iako nosu Fuji karike su mu solidne, i raspored karika je odlicno uradjen! iako ih ima dosta za tu duzinu stapa. Jedino sto su malo sitnije i ako neko planira da koristi predvez i da isti prolazi kroz karike po meni mora FG cvor ili neki drugi koji je bas tanak (licno koristim predveze duzine 1-1,5m pa mi cvor svakako "ne zalazi" medju karike sa bilo kojim stapom pa ni sa ovim).

U odnosu na Ariona, ovaj model Versus 802MT je zeru sporiji tj malko dublje se savija pri drmanju na suvo, ali su rezidualne vibracije na minimumu. Da ne bude zabune stap je i dalje ex fast, dobro ostar stap (Ostriji od duzih parnjaka iz Creed serije). Sto se tice samih tezina stapova i jedan (Arion) i drugi (Versus) su pero lagni i tu ne vidim da je neki stap u prednosti. Sto se tice balansa, imam samo jednu masinicu Ryobi Applausse CR 4000 (podatak o tezini masinici pise na kutiji, 295g) i mislim da i jedan i drugi stap traze laksu masinicu od toga (koliko laksu ne znam), jer u ruci osecam samo tezinu masinice.
Sto se tice dzigovanja, neka zona komfora za udobno vodjenje za ovaj Versus 802MT je od 5g (nisma probao lakse gkavice, jer nije bilo uslova za to) - 21g plus sed 10-12cm po naski! Moze preko toga u nuzdi, bacao sam i 30g plus Relax Bass 5" (13cm), ali mislim da sa razlogom na ovom modelu stoji oznaka M dok na Arionu za slicnu tb stoji oznaka MH, i sto se tice snage, otvaranja ali i vodjenja dzig sistema (olovo plus sikikonac). Moze i Versus u nuzdi da odradi preko tih 21g odlicno se zakljucava, siguran sam da nece imati problema prilikom kontriranja i sa tezim glavama 25g-28g-30g ali Arion je ubedljiviji sa tim tezinama po tom pitanju i njega redovno koristim sa glavama tezine 25-28-40g plus silikonci 10-15cm bez bojazni da ce konzra sevnuti kao iz topa.
Stapic (Versus) je bas lagan, ali ima solidno snage i po meni prelepo se otvara na teretu (cak bih rekao lepse nego Arion) i mislim da ce lepo cuvati ribu na stapu. Prosto mi je neverovatno sta ovaj Crazy Fish strpa u 100 i neki gram!
E sada takodje ima vrlo zvonak blank i bez problema sam koristio glavice 5g plus sedic 7,5cm na peskovitom dnu i to je cuo bez problema (za lakse glavice od toga jednostavno nije bilo uslova jer je vetar duvao bas dobro). Arion je zvonkiji/cujni ali ne puno i po meni ovaj Versusi imaju zvonak blank (npr ovaj 802MT je dosta zvonkiji od Creeda 842M sa kojim sa pecao preko pola godine (Versus uparen sa Rapture SX8 0,16mm, a Creed je bio uparen sa istom strunom samo u debljini 0,14mm).
Sto se tice vobleraja tu sam tanak, ali voblere koje sam prethodno naveo zabacuje i vodi bez ikakvih problema, a posto za voblere volim ostrije stapove, jer (verovatno zbog mog neiskustva u tom polju) lakse osetim kako radi i gde se nalazi vobler i za takve stavri mi je seo i vise nego odlicno, pogotovo za tvicovanje. Kratka drska kao stvorena za te rabote i meni je idealne duzine, pogotovo za voblere i finije i srednje radnje za koje je i namenje!

Po meni jedine mane su, vrsna vodjica tj licno ne volim taj tip vrsne vodjice ciji kraci prelaze preko gornje strane blanka (vrha stapa) i malo sitnije poslednjih nekoliko karika. Rukohvat necu navoditi kao manu, ali licno preferiram drske koje imaju gornje rukohvate tipa kao na mom Arionu ili Creedu, neko vise voli rukohvate ovog skeleton tipa pa stoga je to vise stvar ukusa. Ono sto mogu reci da je solidno udobna (drzim stap uvek celom sakom iznad stope masinice, pa zbog toga i volim stapove sa gornjim rukohvatom i sa kracom drskom).

Sve u svemu dosta pozitivno sam iznenadjen Verususom, balnkovi su im stavrno odlicni, lagani kao pero, zvonki, ostri, jaki!

Vladimir Lim

Moze li poredjenje creeda i versusa kada su u pitanju vobleri. Na osnovu izlaganja bih rekao da je creed tu bolji... ili se varam

simbadunavoplovac

I jedan i drugi su odlicni i dosta univerzalni. Pretpostavljam da je pitanje povezano sa odgovorom u temi "kupovina varalicarskog stapa".
Ne znam konkretno koji te modeli zanimaju ali zbog voblera pretpostavljam da su u pitanju Creed 842M (7-21g) ili 842MH (8-32g) i Versus-i 802MT (6-24g) i 802MLT (6-32g).
Sto se tice duzine apsolutno neces osetiti da ti fali duzine u odnosu na Creed jer im je radna duzina maltene ista. Sto se tice zabacaja i jedan i drugi su odlicni u tom segmentu, malu prednost dajem Versus-u jer mu je raspored vodjica fenomenalan bukvalno kada pogledas kroz najvecu vodjicu vidis kako su ostale vodjice postavljene "koncentricno".
Creed je fast akcije i odlican je za lerovanje, za voblere na rekama, jedina mana po meni je sto nisu bas najcujniji pri dzigu sa malim glavama, cuju ali nekako tupo, dok je Versus tu osetno bolji kako sto se tice zvonkosti tako i sto se tice donje granice. I Versusi u odnosu na parnjake iz Creed serije mogu vise da "ponesu" sto se tice dzigovanja, ali i laksi su i bolje balansrani (pisem za modele dizine 2,44m).
Stavrno i jedana i druga serija su odlicne!!! A mogu da odrade dosta toga i dzig i voblere i kasike i leptire. Moj savet je da ako imas prilike i vremena, da prodrmas oba i videces koji ti bolje lezi.
Inace i jedan i drugi stap imaju odlicnu kicmu i lepo se otvaraju na teretu.
Pre bih izabrao Versus jer mozes da ukombinujes laksi komplet, drska je idelne duzine za vobleraj, tvic...
Na youtube imas bas dosta snimaka raznih modela iz obe serije kako za dzigovanje tako i za vobleraj pa pogledaj, ili kazi model koji te zanima pa cu okaciti snimak (pregledao sam ih sve i za Creeda i za Versusa  :lol: )

PS
Izvini za obracenja na "ti", ali je mnogo lakse za kucanje na telefonu posto nemam komp
BISTRO

10 Mart 2023, 21:11:28
PS, moze neki link sa voblerima...hvala unapred

Sikou

Napokon mi stigao Arion 862MT (262/8-32)  :cheesy:  nažalost samo kratko isprobavanje i uspoređivanje sa HR Zander force 251/7-32 gdje se Arion pokazao na prvu dosta bolji ali doduše ne u idealnim uvjetima. Uparen je sa Shimano Vanford 4000, o balansu ne moram ni pričati na tako laganom štapu i stvarno na tu dužinu tako nešto lagano oduševljava. Osjetljivost i sa silikoncima i sa voblerima je odlična, puno je rezonantniji osječaj nego na Zanderu koji je i sam jako osjetljiv, a i izbačaj svih varalica je vidljivo dalji. Arion je oštriji, tanjeg vrha, a  Zander možda zericu jači ali bez ribe na štapu teško je procijeniti.
  Uglavnom jako zadovoljan na prvu, pravi test na Dunavu će za početak biti na bucovu, a kad se uzmogne i na ciljanom smuđu  :cool:

milanstosic

Citat: Vladimir Lim poslato 10 Mart 2023, 21:09:52Hvala kolega na iscrpnom odgovoru. Mene bas interesuju modeli koje si pomenuo. Nisam bas u mogucnosti da ih vidim i isprobam pa se oslanjam na savete koji su mi i do sada bas bili korisni. A njihova cena mi je neka gornja granica i preko toga ne bih bez probe nista kupio. Tacno, postavio sam pitanje i na drugoj temi. Imam bas specifican zahtev. Ljudi obicno savetuju dosta slabije stapove za pastrmku i klena, ali na terenima na kojima pecam ljudi uglavnom koriste 50gr stapove. Moje pecanje sa 20 ili 30gr stapovima svima je cudno, ali mislim da sam pogodio meru. Problem je u izuzetno jakoj struji na pojedinim mestima, ali i mladici koja cesto naleti. Zato ul ne dolazi u obzir, a spori stapovi nemaju dovoljno snage za kontru na vecoj saljini. Ja sam nekako zakljucio da mi za ovu moju rabotu leze brzi stapovi manje tezine bacanja sa malo vecim konusom. Valjda me nako razume :cheesy: zaintrigirao menprvo ovaj creed jer vidim da je bas jak u svim tb. Medjutim pojavi se i ovaj drugi :cheesy:

10 Mart 2023, 21:11:28
PS, moze neki link sa voblerima...hvala unapred

Kolega,
Ako ti šta znači imam Versusa 6-24g. On nije 6-24g već je deklarisan kao 6g+2inča/24+4inča i meni lično po proceni liči na 32gramca. Odlično svce baca i vodi. Za vobleraj na Savi i jig glavama do 20g+silikon 4 inča dušu dao. Vrlo je interesantan sa tom kratkom drškom i oblikom haltera. Konus nije izražen (preelegantan je, debljine cigarete, malo više...) ali je štap prejak u kičmi, nemaš brige ni za jednog bucova, smuđa ili soma do 10-12kg. Imam masu štapova, a u poslednje vreme pevam samo sa njim. Fenomenalan bacač u šta nisam verovao. Poenta je u izboru i položaju vođica. Preosetljiv na varkama. Stabilan u izbačaju. Vrlo zgodan za manipulisanje. Za Savu sam ti dao poređenje jer ne znam gde bi ga ti koristio pa da imaš kakavu takvu sliku. Ja sam ga baš uzeo zbog malo veće krutosti za specifična mesta gde voblerišem u jačoj struji, a treba mi lagan štap osrednje dužine. Naravno jig ide neizostavno. Ima i Ariona 10-45g ali sam sa ovim Versusom dosta opušteniji u nekim situacijama. Zna Simba čega sve imam i nemam, tako da oduševljenje ovim relativno jeftinim štapom govori sve.

Za Creedove manje težine bacanja ne mogu ti pomoći, imam samo 80g kraći i 50g duži. Imaju svoju primenu ali nije u domenu tvoje potražnje iprimene kako sam shvatio.

simbadunavoplovac

Milanova je svaka zlatna  :ok: , stvarno je probao sve i svasta od pribora, tehnika i ima vrlo perfekcionsticki pristup ribolovu i sto je dosta vazno zna da prenese to iskustvo i znanje drugima (za ovo kratko vreme koliko se poznajemo naucio sam stvarno dosta toga od njega!)!  :tongue:

Sikou cestitam na novom stapu i neka ti bude talican!!!
Meni je trebalo vremena da se naviknem na lakocu Ariona tj cudno mi je bilo kako tako lagan stapic ima toliko snage. Veruj mi uopste nisu nezne motkice i imaju snage za ozbiljne ribe!

flutikazon

Bio poslom u ZR,svratih do Lokvanja da vidim da li imaju jig udica,malo poprico s prodavcem,kaze drze CF stapove. Nisu imali Versus 70g koji Simba rece da pogledam, najjaci bi 50 ili 56g  :huh: Versus. Deluje stap stvarno dobro,nestvarno lagan, karike pedantno urađene,jedino taj halter je upitan. Mislim da mi ne bi smetao da je stab za vobleraj, jer kod vobleraja drzim stap tako da stopa masinice ide između prstiju. Kod jiga,gde mi je cela saka iznad, meni licno neudoban. Nisam stavljao nikakvu masinicu na njega, te stekoh utisak da nije bas najbolje balansiran. Da li neko ima bas taj primerak da kaze koju o balansu,to je samo moj utisak moze biti da sam se debelo prevario. Sve u svemu,ako je balans ok Versus na suvo deluje jos kako obecavajuce
1 vodenica = 7 kamenova, 1 kamen = 4 litre = 400 drama, 7 kamenova = 28 litara,1 litra = 7 dana =100 drama, 7 kamenova = 196 dana

Citat: milanstosic poslato 31 Mart 2023, 07:53:14Kolega,

Pecam na Drini i Limu. Tu mi je Lim na nekjm lokacijama cak i zahtevniji. Cesto se ljudi na ovim forumima cude kada se za ovaj vid pecanja trazi nesto jaci i brzi stap, ali lokacije i tereni to traze. Nije da nisam probao. Imam 5 light i ul stapova, ali nije to to. Kad se varalica prevodi preko jake struje stap se prosto savije kao da se vuce riba. Nema tu posle snage ni za sta. A kad varku pokupi i manja mladica da ne pricamo. Hvala na ovako lepom objasnjenju, ja sam sve blizi i da isprobam nesto ovako.