Crazy Fish varaličarski štapovi

Započeo simbadunavoplovac, 09 Januar 2023, 11:20:02

simbadunavoplovac

Vec cetri meseca se macujem sa ovom zvercicom od Ariona pa se nakupilo i ulova. Ribe nisu neke ali imao sam par stukica od 0,5-2,5kg, 15ak bucova od 1,3-3kg,bandara, par belih... ali jos ceka na ono glavno tj da se dokaze za smudja. Udarce oseca fenomenalno mislim da je stvarno suvisno pisati o tome. Bucova pecam uglavnom na sporoje prezentacije i lerovanje kasikica, silikonaca, jig-spin varalica, leptira. Pokusavao sam i razne montaze i kombinacije kasikice i olova, i ono sto je najgore i one su dvali rezultate. Naravno pecao sam ga u srednjem sloju sa kasikima tipa Abu Garcia Toby 20g, DAM Effzett 16g i 22g, glavinjarama 20-25g itd. Naravno koristio sam i spinkastere za nesto brze vodjenje. Stapice je odradio sve fenomenalno sto se tice vidjenja i osetljivosti, sto je i ocekivano, ali ono gde me je iznenadio je to sto za sada nisam imao promasaja sto se tice bucova, iako ovaj broj uhvacenih riba nije doboljan za neki zavrsni zakljucak, opet me je stavrno pozitivno iznenadio. Inace teren na kom sam pecao je na Dunavu, vrlo nepristupacan, zeznut za izvlacenje ribe, peca se sa visine i pun je krsa, kako dole tako i na povrsini vode, a dosta je brza voda!
 Upravo sto sam navodio u prethodnim odgovorima, Arion je ex fast akcije, ali taj deo koji mu se savija i radi lepo dise i kontrolise ribu. Inace mislim da su spadanja bucova retka pogotovo kada dobije u udicu u donju usnu, ali opet kazem dosta nepristuoacan teren i tezak za prihvatanje ribe. Inace bucove od 1,5kg sam na kant izvlacio sa stapom.

Imao sam par stukica u toku lovostaja kao kolateralu pri valicarenju bandara na sitne sedice od 4-6cm i male kasikice DAM Effzett 3,2cm 6g, Profiblinker 3,5cm 5g! Imao sam spadanja dve bas sitne stukice na udice velicine #2, ali ove malko vece od 1-1,5kg su izlazile napolje. Posle lovostaja sam izasao par puta na stuku i imao sam par komada od 0,5-2,5kg za sada bez spadanja! Stukice od 1,5-2,5kg se vec fino bore ali nisu ni blizu mogucnosti stapa tako da ga ceka jos dosta ozbiljnijih testova. Sve u svemu za sada sam stvarno prezadovoljan kako se stap ponasa sa varkama i na ribi. Nadam se da ce mu u skorije vreme imati neki lepsi ulov na njega!
Inace iako su dosta lagani, i zbog te lakoce covek pomisli da su prenezni, da je to tanko idt.., po meni uopste nije tako, ne znam kako ali ovaj moj je preziveo za sada dosta toga. Para puta mi se obmotala glava od 30g sa silikoncem od 13cm oko vrha stapa i naravno zabacaj i sve snage... svaki put pukla struna, udario sam ga par puta bas posteno sto u kuci o zid sto napolju u obalski znak za kilometrazu, granje... nabio sam vrh stapa direktno u beton dok sam se spustao niz stepenice... (ispada da ga ne pazim ni malo, ali verujte mi da ga gledam kako oci u glavi, valjda kako previse se trudim tako sve beke gore situacije  :lol: ) i da kucnem u drvo za sada mu nije nista, niti ima bilo kakva ostecenja po blanku. Naravno sve ove ribe sam izvadio posle tih desavanja, tako da je kod mene polozio test izdrzljivosti!

I evo jedna slicica gde se vidi tacka balansa sa masinicom (Gunki Chooten Cut FV 2500) tezine 220g (merena na elektronskoj vagici):

Sinoć imao priliku da vidim i koji put zabacim Simbinog ariona, 2,52 35gramca. Na prvu...toliko lagan da deluje šuplje i nesigurno, ali na malo maltretiranja, oseti se da je ozbiljnija igračka, Više nego realan 35gramac sa modernom deklaracijom, možda približnijoj radnom rasponu modernog silikonisanja, nego težini bacanja. Izuzetno oštar, što ne čudi jer takva lakoća pri dužini i snazi garantuje kvalitet. Uz to minimalistička, ali luksuzna oprema sa Fuji sic titanium provodnicima. Sve to utiče da štap zaista ima sjajnu detekciju. To se može zaključiti ovako na prvu, za ostale karakteristike potrebno je mnogo više iskustva. Mislim na daljinu i preciznost izbačaja sa različitim mamcima i otežanjima, akciju pri ubadanju i čuvanju ribe...o kojima mogu pisati i o kojima su pisali samo vlasnici istih.

milanstosic

Ne znam da li sam ovde pisao, na Varaličaru jesam...

Imam Ariona 10-45g. Vrhunski štap za jig na Savi. Ozbiljno istestiran sa svim i svačim do 20g glave + još silikon. Za veće težine još nisam do kraja imao prilike. Dno svakakvo, dubina do 8m...

Bode taj mnogo ozbiljno i dobro drži ribu. Preciznost izbačaja i daljina: zadovoljavajući, bolji od očekivanog. Osetljivost: u toj  t.b., verujem da ima boljih ali ozbiljno sumnjam i nisam imao prilike da probam. Teško da postoji štap sa bolje uravnoteženim i uklopljenim svim karakteristikama za jig.
Tako stoje stvari za sad.

U poređenju sa Versusom za jig: Versus dosta zadovoljava, Arion toliko bolji da se o razlici i ne diskutuje. Recimo da Arion 10-45g ima donju osetljivost koliko i Versus 6-24g (imam i njega).

simbadunavoplovac

Stiglo mi je pojacanje u obliku slabijeg brata Crazy Fish Arion 762LS (sve karakteristike se vide na slici, sem duzine drske koja je 30cm). Stapic sa HARD solid vrhom koji je na suvo bas ostar za tu tezonu bacanaj! U ruci je prelagan, sa masinicom tezine 220g tacka balansa je na gornjem rukohvatu na pluti 1cm od kraja istog! Zavrsna obrada 10/10!
Nisam sebe preterano video u tim Light i UL varijantama, ali gledajuci razne youtube snimke o evergreen, GL, Breaden i motkicama drugih poznatih kompanija kako sa ljudi sa tim stapicima cupaju razne ale, uvek sam se pitao kako? Medju tim video snimcima sam nasao jedan gde osnivac Crazy Fish kompanije u Madjarskoj peca somove upravo sa 12gramcima... elem provucem strunu i naravno odmah na test savijanja i prpberu kicme i kako se zakljucava! Recimo da mi je sada malo jasnije kako je moguce da "ukrote" te ribetine sa ovim stapicem! Neverovatno je koliko su snage strpali u ovih 70g cuda!
Dok nike izasao na vodu odlicim da mu stavim 14g + kopyto 2,5"... medjutim vrh se samo malo povio, reko' ovo ce bez probelma da baca...
Doslo vreme za test na vodi... Sava je nisak, ali iznenadjujuce dobro trce spram tog vodostaja, prosle godine je vec na 40 bila bara...
Prvo sam probao voznnu uz obalu 3g + realx Bass 5" (13cm) bez problema baca i vodi. Posto nije htelo nista prebacim se na klasican dzig. Imao sam Kopyto 2" na glavicama od 3-8g, medjutim povucen oni utiskom iz sobe i glavom od 14g sa sedicem, odlucio sam da mu stavim CF ceburasku 12g + relax Texas 4" (10cm), da mu odmah ptoverim sta moze u gornjim granicama... zabaci taj teret Arionce bez imalo muke i znoja... a sto je jos vaznije odradio je tih 12g odlicno pri dzigovanju. Menjaj sedove probavam i dalje sve odlicno! Medjutim tih 12g je zericu slabij od idralnog reko treba mi 14g. Stavio sma olovo u obliku suze tezine 14g i relax bass 3" (8cm). Opet Arionce svicnu to bez muke i lepo dalje od onih 12g. Sto se tice vdjenja, ok je odradio tih 14g, ali za sada bih se ogradio na onih 12g. Sto se tice zabacaja imam osecaj da tih 14g nije blizu maksimuma, ali reko jos je rano da probam 18g plus sed ipak mu je prvi put na vodi  :lol:
Sto se tice osetljivosti suvisno je pisati o tome, ipak je to Arion, zaci oseca sve!
Trazio sam stap za neko srednje tesko varalicarenje bandara, lagano varalicarenj baseva, stukica, bucova sa malim varkama i lagano smudjarenje tj malih smudjaraka na male glavice, jer bez obzira sto Arion 832MHT sve to oseca i odradi odlicno, ipak mi je prejak za te ribe...
Medjutim dobio sma ozbiljnu smudjarosku motkicu, za lerovanje, voznju, lagani dzig sa glavama do 12ak grama, stap za basa i stuke na barama!
Bome u ova dva izlaska (jedan sa obale drugi iz camca) me je raspametio i ujedno je poslao Crazy Fish Arion 832MHT (2,52m 8-35g) na zasluzen godisnji odmor, ipak je ove sezone prevalio jedno 50+bucova, 60ak stuka, 70ak sudjeva, par bandara, klenova i jednog regana.  :cheesy:

boban nbgd

Није баш тема,купио сам crazy fish versus od 15 - 40. Штап је брутално добар као у опису, али одмах малер. Најшири спроводник, то јест шоља керамике на горњој секцији ми је пукла. Да ли за њега могу да се поруче оргиналне шоља керамике ил да га носим у МГ сервис ..Позз

simbadunavoplovac

Evo i ovde da okacim jedan lep ulov, som duzine 91cm do korena repa, od pre neki dan ostvaren na Crazy Fish Arion 762LS (2,29m/ 3-12g/ tezine 68g):

Od kontre, zamranje, kontrole i privodjenja ribe stapic je odradio vrhunski posao! Sreca u nesreci je da nemam odgovarajucu velicinu masinice sa kojom bih ga upario, tako da mu je legao Shimano Sustain FJ 4000 na kome je namotana struna testirane nosivosti (na suvo u kucnim uslovima) 4,5+kg... tako da je svo opterecenje sto se tice borbe sa ribom bilo na stapu. Naravno i moja "luda" glava i ocev savet (kada sam ulazio u svet ribolova): "kada je dobra riba na stapu nema sta da ga stedis, ako je dobar dobar je, ako nije puci ce!" Stap me je stvarno iznenadio koliko ima rezervne snage i kako se ponasa pri vecem opterecenju! Ulov je oszavaren na reci Savi po srednje visokom vodostaju i solidnom protoku, na vrlo nezgodnom terenu sa malo prostora za manevrisanje kako sto se tice ogranicenja na obali, tako sto se tice i krsa i raznih sajli od okolnih marina, brodova i camaca, tako da sam hteo ili ne bio prisiljen da forsirano privalcim ribu i izdizem je na povrsinu. Somce je bilo prilicno borbeno, sto me je izuzetno iznenadilo stim da je temperature vode na Savi naglo opala! Uhvacen je na dzig rig sistem sa odsecenom glavom od jig-udice tezine 14g i Relax Lures Bass 3" namontiran na FUDO Worm Hooks (iskrena i topla preporuka za ove udice, ostre, jake, nisu pretane ni predebele, taman).Kritican deo je prihvatanje ribe jer sam stajao dosta iznad vode neki 1,2m sa mali stepenikom ispod mene... prilika za pogresno postavljen ugao, medjutim nekako sam uspeo da ga scapim za donju vilicu i podignem!
Sto se tice tb licno bih ovaj model Arion 762LS oznacio kao 3-15g (mozda cak i 4-18g)... apsolutno komtono pecanje je sa glavama do 10-11g plus silikonci do 10ak cm... medjutim nije velika razlika izmedju osecaj i ponasanja stapa sa glavama tezine 12-14-15g plus silikonci do 10cm, apsolutno ostaje snage i prostora za kontru! Vrh je solid, ali ovi Hard Solid vrhovi kod Arion modela su slicniji tubularnim vrhovima (svako koje probao ovaj stap od mene nije ni skontao sve dok mu nisam to rekao ili dok nije vizuelno uocio da je drugacije boje od ostatka stapa). Licno ga koristim do 14g plus sed 9cm sa uzivanjem u svakom pogled! Sto se tice zabacaja tu mu iskreno nisam nasao granicu, bacao sam i 18g olus sed 9cm, i nikakav problem sto se tice zabacaja, ali vodjenje sistema te tezine nije udobno...
Izizetno lepo baca bez obzira na drskicu od samo 30cm (meni licno odgovara kraca drska u svemu jer i onako maltene sve radim iz zgloba).

Sto se tice pecanje stuke i tu me je odusevio, znao sam da kilasice nece predstavljati nikakav problem... par dana pre ovog soma ima sam imao lepu stuku tezine oko 3,5-4kg (moja procena 3,5kg, a oceva 4kg, iskusniji je stariji a obicno pogodi ribu u gram... :cheesy: ) i stapic je imao apsolutnu kontrolu u svakom pogledu, od kontre zamranje privodjenja, vrlo brzo je zamorio stuku! Nazalos meni crkla baterija telefona, a otac koji je snimao akciju i pustanje ribe nazalost pritisnuo dugme za snimanje tek kada je "usnimo" sve!  :cheesy:
Bacao sam uglavnom sedove velicine 10-13-15cm na malim galvama, na zatravljenom terenu i sve je to memi ok, tako da mi je postao glavni stap za stuku na stajacim vodama.

Sto se tice smudja, isprobao sam ga na voznji silikonca, kao i na kalsicnom dzigovanju... sto se tice riba, veci smudj me nece vec duze vreme, ali ove do 2kg lepo "snira" i odradi sve na mestu!
Evo par slicica kako to radi:

Mene je stapic stvarno odusevio, i ko zeli neki Light stapic sa dobrom rezrvom snage, a da uziva i u carima Light varalicarenja po meni i vise nego odlican izbor!

Sjajno Simba!
Sve čestitke...!!!
Biće tu još iznenađenja...

Hvala Milane!
Iskreno kada sam uzimao stap, u glavi mi je bio neki vid malo tezeg bandarisanja i mozda povremeno koji izlazak na smudjarke i stukice (gloce) na micro dzig galavama... cisto sto bi rekli odmor za dusu. Medjutim za tako nesto bi mozda primereniji bili Arioni 7gramac ili mozda cak i 5gramac na 2,24m. Ovaj 12gramac mi definitivno ostaje kao jedan od "radnih" stapova!

Jedva cekam da testiras 762MT pa da preneses utiske!

Testirali su drugi.
Ja samo volim da imam najbolje.
 :cheesy:

Lepo, svaka čast.. Štap je pero laka kategorija. Sigurno je uživanje i pecati i zamarati ribu . :ok:

simbadunavoplovac

Orka hvala, pohvala od iskusnijeg kolege uvek znaci!
Jeste stvarno bilo uzivanje, sreca je bila da je na stapicu jaca masinica i zeru deblja struna tj pitanje je kako bih se snasao da je komplet bio uskladjeniji, posto sam ga dobio u "kanalu" u kom tece matica vode, pa nisam morao da brinem previse o masinici i strunu, vec samo o stapu.
Takodje izgleda da i nesto slabiji stapovi od onoga sto bi mi zaista trebalo, vise odgovaraju mom karakteru tj nisam se dobro izrazio vise mi odgovaraju da bih osetio uzivanje u ribolovu! Inace cak i dana danas vrlo cesto me po udarcu ribe "pukne" adrenalin, toliko da vrlo cesto ni ne osetim borbu sa ribom, dok nesto slabiji komplet me drzi u sedlu po tom pitanju i vec posle kontre mi ne dozvoljava da brzam, a opet mi daje priliku da osetim opterecenje i izazov na kraju stapa!

choopawy

Citat: flutikazon poslato 31 Mart 2023, 11:22:38Bio poslom u ZR,svratih do Lokvanja da vidim da li imaju jig udica,malo poprico s prodavcem,kaze drze CF stapove. Nisu imali Versus 70g koji Simba rece da pogledam, najjaci bi 50 ili 56g  :huh: Versus. Deluje stap stvarno dobro,nestvarno lagan, karike pedantno urađene,jedino taj halter je upitan. Mislim da mi ne bi smetao da je stab za vobleraj, jer kod vobleraja drzim stap tako da stopa masinice ide između prstiju. Kod jiga,gde mi je cela saka iznad, meni licno neudoban. Nisam stavljao nikakvu masinicu na njega, te stekoh utisak da nije bas najbolje balansiran. Da li neko ima bas taj primerak da kaze koju o balansu,to je samo moj utisak moze biti da sam se debelo prevario. Sve u svemu,ako je balans ok Versus na suvo deluje jos kako obecavajuce
Relativno skoro uzeh Versus 56gr od drugara koji je batalio pecanje. Na njega je seo Stradic CI4+ 4000 sa sporim prenosom, koja teži 235gr, sa težinom stapa od 120gr svaka priča o balansu nema smisla. Specifičan štap, definitivno nije za većinu sa ovih prostora i ne uklapa se u opšteprihvaćeni standard džig štapa. Međutim meni se dopao, jako lepo čuje 5gr plus 10cm gumu sa nekim osmonitnim koncem, štap je brz, lepo se savija na ribi i čuva ribu. Odličan izbačaj za štap od 2.44m, isproban i za twitch voblericu na jezeru i tu se pokazao odlično. Na prvom pecanju zaboden PB smudj od 6kg, štap se pokazao odlično, ni u jednom trenutku nisam pomislio da nema snage što zbog same težine štapa prvo prolazi kroz glavu. Nije štap koji bih preporučio ali me je legao baš lepo i za sad ga neću menjati. Što se mana štapa tiče, tu su premale karike, prvih 5, kao na feeder štapu, i halter koji je realno neudoban, medjutim i na to sam se navikao. Takodje rekao bih da je cena za nov štap previsoka s obzirom na opremu štapa recimo.

Sent from my 2109119DG using Tapatalk

Uzeh i ja sarenog Versusa za neko lakse dziganje...uparen sa Rareniumom Ci4+ 4000fb.
Nisam mogao da odolim nakon recenzija. :cheesy:

22 Januar 2024, 16:18:34
Model 2,6m 7-24g. smiley033

choopawy

Koji je prenos tom Rarenium-u?