CD

Započeo white, 05 Septembar 2008, 09:22:37

jiggybaw

Citat: ibanezi poslato 06 Septembar 2021, 00:09:01
  Jedino u slučaju da  poznaješ savetnika i imaš slične afinitete.

... i zivot je mnooogo laksi.
Pozdravlja vas vlasnik Chilli-ja 60gr kupljenog na nevidjeno.

A ja, posle svih prica, jedno 20tak godina varalicarenja ne znam koliko moji stapovi po vama nose smiley033 Kad bi neko po vasem savetu, da je pocetnik kupio neki Cd, a da mu lova nije problem, ne bi znao da kaze, zasto je kupio taj stap, i koliko on ustvari nosi, jer bi mislio da oseca i nosi koliko vi pisete :lol: Sve je to individualno, i tako po nekom oseca ovo, nosi ono, a kad uporedis 3 ista stapa, iste serije, jos ako su radjeni po zahtevima nidje veze. Davno otvorih neku temu, o udobnosti stapa pri dzigovanju, da bi se bas znalo kako Autoriteti gledaju na to, al svi sem Ibanezija i mene izbegose da daju odgovor na to... Da se razumemo, od izvikanih stapova bezim, od prica moze to, jer sam i o svojim stapovima procitao svakakva misljenja, pa su me cak ubedjivali da je greska do mene, oni koji su tim stapom imali par zabacaja, a ja 100tinu pecanja. Ludi ljudi, ne znaju da su ludi, pa tako opravdavaju svoje ludilo smiley033 Ja znam da sam lud, a sta ko misli ne sekira me, samo da nadjem istomisljenika :lol: Pocetnici, ne verujte u ove price, kupite stap za 50e, kad njega savladate, uvidite sve mane i vrline, znacete sta vam treba. Postoji nesto u nasem sportu, sto se zove evolucija ribolovca, dok vi evoluirate, mnogo stapova ce biti oldtajmeri, ko i uostalom Blue Rapid smiley033

Vlajko 1

U poslednjih deset godina promenio sam dosta varalicarskih stapova.Bilo je svega...cmw,daiwa,sportex,lamiglas,shimano,fujitsu,st.croix,cd...
Jedini stapovi za kojima malo zalim su st.croix elite 8,6ft 1oz i cd blue rapid 3m 15-50.Nijedan stap za dzigovanje na Dunavu mi nije legao kao taj cd.I voleo bih da me ponovo uhvati to ludilo oko nekog stapa :cheesy:

srce

Mozda te puca nostalgija za mladošću :))

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

nikad ne veruj zeni koja laze

Vlajko 1

Sta znam,mozda si u pravu  :cheesy: zato sam morao da napakujem jedan na 3m 12-42 laksi je za kicmu :cheesy:

tonyboy

Ja imam 50 gramca na 275cm kojeg sam upario sa Penn Atlantis 4000 i na prvom pecanju ga overim sa smudjem od 6,5 kg.
Ne bacam glave teže od 35g jer preko toga kreće preznojavanje.
Mogu si priuštit svaki štap, medjutim ovaj me još drži, i teško da ćemo se uskoro rastati.
Sa njim takodjer i voblerišem, udoban mi je i ugodan, i sa njim sam nekako najsigurniji.
Bacam voblere u rasponu od ssr 7 do originala 13cm.
Nisam od onih varaličara koji sumanuto bacaju dok ne iščačkaju nekog smudjarka. Varaličarim radi užitka, i sa ovim štapom baš uživam.

Vlajko 1

Tacno tako,nasao si sta ti leži i uživaš.I nikada nisam imao problem sa spadanjem ribe,sto su mnogi naglasavali.

tonyboy

Naravno da će neka riba spast, to je takav sport, posebno kada udari baš pod nogama, na dužinu štapa.
Al recimo kad mi veći smudj udari na par metara, od mene, nema šanse da otpade, štap ga sam upeca.

KAJMAN

Мени ни једна риба није спала. :cheesy:

Mog smuđa ne može niko da ulovi.

Da njim pecaš šarana i deveriku pit'o bi te ja. Smuđ ne spada ni sa armature 8ice. :lol:

Jaooo...3m 15-50g😍Sta mi bi da ga prodam
Danas imam 3m 12-42g lep stap za obalu,malo univerzalniji od 50g za onog ko baca i vobler,ali osetno slabiji u vrhu kada je dzig u pitanju.
Istina,CD Blue Rapid jeste imao najagresivniji marketing na forumima pre par godina...i nije bas sve kako su neki pisali.Tu najvise mislim na gornju granicu nosivosti.Detekcija savrsena,udoban za visesatni ribolov,ribu drzi odlicno...estetski meni prelep.

CD BR nije imao agresivan marketinški nastup pre par godina. On je počeo da se proizvodi 2003e po programu ruskog Dr fizike i strasnog ribolovca D.Šabalina. Samo par godina kasnije je stigao kod nas i zauzeo kultni status jer je bio nešto revolucionarno u odnosu na sve dotadašnje štapove kojima smo džigovali. Za tu tehniku superioran u svakom pogledu, tako da mu nije bio potreban agresivni marketing. Ko god ga je uzeo u ruke i probao bio je zapanjen oštrinom, a još više detekcijom. Marketing je bio od usta do usta i realan. Naš uvoznik se nikada nije preterano trudio da nešto ulaže u marketing. Štapovi i njihovi vlasnici su pričali za sebe. Vreme brzo prolazi pa ti se čini da je bilo pre par godina.
Posle skoro 20 godina je i dan danas dobar štap, ali su u međuvremenu napravljeni bolji, a i štapovi iz nižih klasa su ga po karakteristikama dostigli. Prevaziđen u svojoj cenovnoj klasi, pa ga i fabrika koliko sam saznao više ne pravi. Materijali od kojih se pravio su danas standard za dobre štapove nižih klasa, a da ga fabrika i dalje pravi i prodaje po nekoj nižoj ceni...nije lepo prema kultnoj legendi koja je obeležila prvu deceniju 21og veka. Kao što je Sporteks kev imai svoju eru, tako ju je imao i CD BR. Neka ide u istoriju onako kako zaslužuje.
Ja sam ga žarko želeo kada sam plaćao kredit za stan i nisam mogao da ga kupim, a kada sam izašao kupio sam ESN koji se u međuvremenu pojavio. Neke karakteristike su još više odgovarale mojim afinitetima. I on je već napunio 10ak godina proizvodnje i danas je još uvek   za mene jako dobar štap ali realno i ništa više od toga. Kada sam ga ja kupio, za mene je bio najbolji u meni optimalnoj klasi, pa i od mnogo toga iznad nje. Neću ga menjati, jer mi bolji ne treba, nemam više želju kao nekada da imam najbolje što mogu da priuštim. Bez obzira na svoj izbor, nikada nisam prestao da cenim i poštujem BR. Nešto kasnije su se pojavili CTS-ovi modeli, stare firme su počele da menjaju koncept, još kasnije su se počeli pojavljivati i japanski štapovi, ali BR je bio taj prvi, temelj koncepta i prototip modernog štapa za moderne tehnike silikonom po dnu.
Takođe, priča o tome da BR nosi koliko piše nije bez osnova i nastala je upravo u vreme pojave. Džigovalo se mnogo mekšim štapovima. Perjanica i kultni štap za srednje džigovanje je bio Sporteks kev spin 35 gramac u optimumu. Ostali dobri štapovi su imali slične karakteristike. Dunavsku džigeraši su njim vukljali 30 - 35 grama i bilo im je to normalno, navikli su. Zamisli otkrovenje i osmeh na licu kada su iste glave počeli vući rapidom - mnogo naizgled nežnijim ali krućim štapom, pri tom znatno lakšim od svega što je dotle bilo cenjeno i popularno. Ko je navikao da vuče 30 - 35 grama Sporteksom, Suverenom, Viskerom, Hardijem... mogao je istim kvalitetom vući preko 40 rapidom. Tada niko nije smatrao da je preterano reći da "rapid može vući ono što na njemu piše". U međuvremenu su se stil i predstave džigeraša promenile, moderni štapovi su "razmazili" stare ribolovce, novi i ne znaju za nekadašnje "patnje" starih pa je tako i BR nimalo svojom krivicom dobio status štapa čije su mogućnosti ribolovci precenili. Kada se pojavi nešto novo i jedinstveno što prevazilazi sve dotle ispredu se bajke, a kada se prevaziđe, postane "precenjeno". A i smuđa više nema kao nekada pa se mora tražiti  na sve težim i težim mestima koja traže sve teže i teže glave. Nekada je čak i na moćnom Dunavu glava od 30 - 35 gr bila max maxova. Nekada se džig smuđa smatrao lakim do srednjim džigovanjem. Danas je to u mnogo slučajeva najteži oblik rečnog džigovanja - duboko oranje glavudžama težim od blanka CD BR-a.
   Eto, malo  sentimentalne istorije od nostalgičara koga gaze godine, pa nek čita  koga to ne gnjavi. smiley033

Odlično napisano, bravo

Vlajko 1

Kada sam napisao marketing,mislio sam na preterivanje u smislu da se sve poredilo sa njim,a i tada nisu svi bili naklonjeni ljutim blankovima.A sto se tice Spotex-a Kev 35g,znam i danas par dobrih varalicara kojima je to stap br.1 za dzig do 21g,vobler,pecanje stuke i bucova.I dan danas nisam cuo da je neki stap te tezine bacanja izvadio toliko krupnih somova.

O tome ti i pišem. Kako se vremena i predstave ribolovaca menjaju. I dan danas je nekima to najbolji štap za džig do 21 gr. Pre 25 godina je to skoro svima bio najbolji štap za džig do 35 grama.
Sad, da li su ga nekad precenjivali ili sad potcenjuju - ko će ga znati :lol:
Na Sporteksu nije napisana rasponska tb, nego optimalna. 35 gr optimum je 20 -50 rasponski i po svojoj snazi Sporteks to i jeste. Ne možeš ga porediti sa štapovima koji imaju rasponsku TB čija je gornja granica 35 gr. I drugi 50 gramci su vadili somove.