CD Extra Sense Nano

Započeo ibanezi, 28 Oktobar 2015, 22:32:01

mrjr

U pravu si Ibanezi.I ja menjam štapove,jer je to prokleta strast.Neka tebe tvoj lepotan posluži i da lepo pecaš sa njim.Najvažnije je kad je čovek zadovoljan svojim izborom.Ribu će ti doneti znanje, iskustvo,poznavanje terena i sreća,a štap će samo pomoći u realizaciji.

Dakle 'vako. Danas pred mrak izašao na Savu sa novim štapom i novim mamcem Za oko sat i po 4 udarca, 4 realizacije. 2 manja klasičara puštena 700-800gr, a ova dva zadržana. Jbg, mnogo i ja i žena i ćerka volimo smuđetinu. Sava u naglom padu, pa sam radio sa 10gr+ silikonac u granjem popločanom dnu. Texas montaža sa sakrivenom vormuljom. Kao što sam i predpostavio, 10 gr očitava u najmanju ruku dobro. Stvarno veliki radni dijapazon. Probijanje, kaćenje, šta reći. Danas 4, neki dan na probi onaj jedan udarac, sve realizovano, učinak 100%, pa još današnji na sakrivenoj montaži. Mamac neću otkrivat iz 2 razloga. Prvi, danas je bilo što sa mačvanske, što sa Sremske strane 7-8 ribolovaca sa nikakvim učinkom. Siguran sam da je mom uspehu glavni činilac potpuno novi mamac koji smuđ ovde još nije video. Ne sam tu marku nego i model, vrstu, naćin rada i povlačenja. Sebičan, sam, samoživ, egoista i hoću da lovim samo ja :rolleyes: Drugi- E neću više da budem besplatni maneken.

E, da. Veći je 1,8kg, drugi 1,2kg.

mrjr

Lepi smudjevi, čestitke.Znam i koju varalicu si koristio(ako je to ona duguljasta),a znam i kako,...Sad znaš kako sam se ja osećao kada sam pre par godina provalio texas rig i prvi krenuo na keju ovde.S vremenom su i drugi prešli na taj fazon.Teško ćeš sakriti  :cool:

pkv-pecaroš

Javi barem meni,ja sigurno neću na tvoj teren :lol:

Ma, malo se zezam. Slikao sam te varke u temi "Danas sam kupio" tako da nema tajne.. Otvoriću temu ovih dana o tim varalicama. Dugo ja već upražnjavam teksas, karolinu, dropšot, ali još sam takoreći jedini ovde. Čak i moji prijatelji sa kojima pecam, bez obzira na moje rezultate još ne veruju varalicama koje ne tresu repom ko da ih drma struja. :lol:

alexdja

Ako imaš volje (i gde) testiraj gornju granicu težine glave sa kojom ti misliš da je "udobno" bacati...  smiley033
       Nema više divljeg bučka. :no:

Evo sad sam pročit'o da će Sava naglo da poraste, pa ću probati. Najteža do sada je 32gr+silkonac, koju vodi savršeno, (moj pojam udobnosti je dokle god vrh uspeva da se potpuno ispravi pri trzaju na gore- znači ne podnosim fizikaliju) ali nije merodavno jer je u pitanju ona riblja glava kako je zovu, tanka- pljosnata, špicaste njuške, široka. Ona daje otpor, otprilike kao okrugla od 20 i par grama. Takvu sigurno može još značajno težu, sa okruglom ćemo vidimo.

ossa

Jel to obalski rad ili čamac?  Pretpostavljam čamac.
Hej, haj baš nas brige...

Ne znam koga pitaš...  :cool:

Kod mene čamac...

Jako dobro deluje blank, pa me izuzetno zagolicao...  smiley033

Mangup

Kod Ibanezia cini mi se da je obalsko pecanje u pitanju
Zver udara kad srce spava!

Batica

Ovih dana gledao nano 44g i dopada mi se blank.
Vec imam cd na 50g tako da za sada necu kupovati. Prvo da se resim starih, ako uopste budem resio da prodam

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Nema više divljeg bučka. :no:

Kupio sam ga više za čamac, ali nikako da se nakanem da ga izvezem (kabinaš nezgrapan za brzinska pecanja, a nisam imao vremena za celodnevno, uz to jako lepo sam ga lovio i sa obale), a sad do proleća sigurno i neću. Međutim, neposredno nakon kupovine sam ga probao iz čamca i sa čamca sam bacao tu najtežu glavu koju sam u tom trenutku imao iz čiste radoznalosti, iako vodostaj i tok u tom trenutku nisu zahtevali tu težinu. Na Savi u Mitrovici i okolini je jako malo mesta koje zahtevaju glavudže teže od 35gr, čak i po povišenom vodostaju, tako da sam se time rukovodio pri izboru štapa. Prethodno sam džigovanje uz čamca glavama od 20-30gr radio sa Bušom 20-60, koji je to odrađivao bez problema--ajd' recimo da se malo mučio sa preko 25gr po mojim standardima, iako je nekom udoban i sa 35gr. Ako imate iskustva sa tim Bušvokerom, onda je predstava Extrasense-a, nesumnjivo znatno snažniji štap iako manje deklaracije TB, kako u srednjem i donjem delu, tako dosta krući i u samom vrhu. Istovremeno mnogo brži i akcijom, a umirenje vrha trenutno. Zbog građe, ali verujem i kvaliteta, mnogo bolje detektuje lakše glave, tako da mu je radni raspon od najlakše do najteže znatno veći. Za one koji dobro poznaju Blu rapid- Deklaracija Tb ovog štapa predstavlja upravo raspon na koji smo od CD-a navikli. Po radnim karakteristikama između  BR 35gr, i Br 50gr. na 2,7m. Ostale karakteristike (čitav koncept) su znatno drugačije. Extrasense je akcijom znatno brži štap od BR-a. Na slici koju sam postavio na početku teme sam napisao samo fast, sasvim slučajno, preskočio da udarim EE, posle me mrzelo da ispravljam, kada se sve vidi. Prava EE fast akcija, očigledno čak i malo iznad petine štapa od vrha. Još kada se uzme u obzir da je štap od 2,6m, podatak o početnoj tački i brzini akcije još više dobijaju na značaju pri predstavi štapa, dok je Br čista fast (na 2,7m, 3metraš je čak bliži medium po meni), koja čak malo po tački početnog savijanja ide malo i ispod trećine od vrha. Na osnovu predstave akcije i snage, čovek bi pomoslio da je u pitanju kolac- drška od metle, i tako na suvo i deluje, ne mo'š ga zaljuljati. Deluje da je močuga čak i za BR. Ipak, drastična razlika u poređenju sa BR je baš u tome što Br ima vrh nešto debljeg prečnika, što mu i na vodi daje veću krutost samog vrha, dok je Extrasense-ov vrh sa tanjim prečnikom znatno živahniji na vodi i pri povlačenju daje nekako jači senzibilitet. Istovremeno taj nešto živahniji vrh bolje učestvuje u ukupnoj amortizaciji, takoreći on je zaslužan za dosada fantastičnu realizaciju koju ostvarujem ovim štapom. Ispod vrha je čudovište od štapa, usuđujem se reći da je jači i pouzdaniji od BR 50gr. Ko ga je video može samo da se krsti kakvom se progresijom širi konus od vrha do buta. Podaci- vrh 1,9mm (kao dlaka), a prečnik butta 15,1mm deluje zastrašujuće i na 3metrašu, a kamoli na 2,6 štapu. U butu je znatno  većeg prečnika od BR  50gramca na 2,7m (mislim da je 14,6mm). Sad već, posle višemesečne upotrebe mogu da kažem da je Extrasense nano možda najjeftiniji džigeraški štap pored koga može da stoji pridev fantastičan za tu namenu. Iako odlično izbacuje vobler, mislim da se tu priča završava, bojim se da bi pri površinskom lovu lakim voblerima ispravljao udice na prosečnom smuđu, i cepao usta prosečnom bucovu. Toliko je ekstremno brz. Nedostatak univerzalnosti mu je mana za onog ko bi hteo više muva jednim udarcem, za mene koji sam tražio samo to jedno jedino od štapa, nema manu. Za skrivene montaže je savršen. Balans odličan sa mašinicom od 259gr-ABU Orra sx30 u ovom trenutku, a u planu je nešto veće i kvalitetnije, a te težine otprilike (ne verujem da ću imati para za još lakše, a dovoljno pouzdano). Sa Blu ark 9400,  pri takvoj lakoći štapa do izražaja dolazi težina mašinice - 320gr i komplet deluje teže u ruci, jer se u stvari pri ovoj dužini i težini štapa, debalans ni najmanje ne oseća. Napisao sam da je štap težak 150 i neki gram, jer ga nisam merio. Meren je štap, iste dužine ali 35 gramac, koji sa potpuno istom opremom teži ravno 150gr. Blank tog štapa je težak 84gr, a ovog 88 gr, pa se može reći da je ovaj 154gr, eventualno ako je gram dva razlike u količini lepka kojim je oprema (drška, halter) spajana. U stvari, ovaj bi trebao da ima manje od 154gr, jer je ista oprema stavljana na deblji blank :lol: Malo karikiram, gram tamo-'vamo nije vredno pomena. Posle višemesečne upotrebe mogu da kažem da sam "protivu smuđa" opremljen sa 2 savršenstva. Džigeraško savršenstvo ovaj Cd i vobleraško savršenstvo ABU suveren 15-40 koji može da odradi i ekstremne džigeraške pozicije kada baš mora 3m. Bar dosada je to mogao :lol:  Uz još par usko spec. štapova koji nisu u tom rangu, ali su i u daleko manjoj upotrebi, mislim da sam dugo, dugo završio sa kupovinom varaličarskog štapa.

alexdja

Znači 35gr glava bi bila gornja granica udobnosti?