Udice za šarana

sofronije

Owner Cutting Point 5111, i Iseama x sa okcetom su :ok:

belveder

Cutting Point su vrhunske koristim ih isto, ali za belu

Jel probao neko umesto "klasičnih" šaranskih oblika udica da upotrebi Circle udice  :question:

Limovac dok nisam presao na sisteme sa dlakom ja sam koristio i ona kad udje snira dva puta i tu otkacivanja nema.  :no:  Malo su neobicne i tesko se prihvataju ali zaista treba i to probati.Meni ni dan danas nije jasno kako pod onakvim uglom uspe da okaci sarana.Doduse nemaju neku snagu ali firc , koji odradi vrlo cesto , nadoknadjuje nedostatak.  :thumbup:

One meni i deluju kao idealne udice za šarana ,normalno na sistem sa dlakom ,ako može grabljivica sa tvrđim ustima da se ubode na nju bez kontre zašto ne bi i šaran sa "mesnatim" ustima :question:. Samo treba naći neku odgovarajuće veličine i jačine i uzimam ih za šarana obavezno  :takoje:

Pazi,nisam ni razmisljao da im zadenem dlaku a vredi probati i probacu.Sto sam napisao o snazi diskutabilno je jer sam opisivao koje sam imao a sad vidim one za soma i to je vec druga prica.

Meni circle i deluju kao udice koje moraju da budu slobodne bez mamca na sebi bilo da se radi o šaranu ili somu ( dlaka,2 udice). Gledajući kako tu udicu koriste u morskom ribolovu pecajući grabljivice na velike dubine na pilkere primetio sam da uvek stave tu udicu i to tako montiranu da može slobodno da se pokreće .. Sve to kad se prebaci na šaranski ribolov može biti jako zanimljivo  :takoje: samo ostaje ona enigma kad šaran uzme mamac i ispljune ga momentalno jer je nešto osetio... ,sve su to nijanse sa znakom pitanja ali opet treba i šaran da ima neke šanse inače nema draži  :cheesy:

Ta udica može vrlo lako da proseče gubicu ribi zar ne?
Morske ribe imaju jače (koščate) vilice za razliku od šarana.

Gledao sam neke Owner modele koji imaju odgovarajuću veličinu ali debljinu ne, te bi sigurno pocepale usta šaranu ili se ispravile,pukle .. a opet neki modeli koji su predebeli ti su za soma  :ok: Treba naći neku sredinu- nešto između.

Celu paletu šaranskih ownerki koristim otkad pecam. Nije mi se ispravila nijedna. Imao sam peh sa Korda Choddy, al' sam izvukao ribu na obalu. Gamakatsu su odlične udice, Hayabusa...  :ok:
Prosecanje def. ima veze sa vrhom i oblikom udice ali i sa zategnutom kočnicom!

Evo o ovom modelima je reč . 5114 (normalno manji modeli za šarana 1 ili 2 ) te mi deluju pretanko i "cepajuće"

i ove 5163 koje su mi više za velikog brkatog

Potraži takve (circle) Mustad, deblja žica, crne, za morsko pecanje. Imam navezano par komada nisam ih koristio. Namenio sam ih za oradu letos...  :smiley:

sofronije

Sem ovih koje sam gore naveo i ja koristim jos par Ownerovih modela i sa njima imam daleko najbolja iskustva. U zadnje vreme na mec stapu koristim iskljucivo vezanu zlatnu sesticu (neznam tacnu oznaku) i dobio sam na nju nekoliko lepih sarancica bez ikakvih problema, niti cepaju usta niti se ispravljaju.
Probao sam u nedelju neke Gamakatsu vezane sestice zanimljivog oblika- blago trouglaste, deluje kao jako dobra udica
ali sam ima 2 bega, doduse verovatno zbog suvise tankog predveza (verovatno ta lenjost za vezivanje udica dolazi sa godinama)  a ne zbog udice pa sam odustao od njih privremeno.

x-flite

Koje udice koristite za divjle vode(konkretno Dunav)....vasi favoriti?
Tek kad poseče i poslednje drvo, uhvati poslednju ribu i zatruje poslednju reku, beli čovek će shvatiti da ne može da jede novac.  Crveni Oblak ( poglavica Sijuksa)

Ovo su odlicne udice..,dokazano dobre,a najlepse od svega je sto pakovanje od 10 komada kosta oko 80 dinara  :ok: