Udice za feeder tehniku

Započeo Hemingway, 29 Septembar 2010, 12:15:23

losmicrazy

Početnik sam u feeder-u. E sad, imam Owner 50340 veličina 9, koju udicu bi mogao da uzmem još pa da pokrijem ove mamke (Glista, Crvi, Kukuruz, Žito), ciljna riba - deverika, babuška, i ostale koje naidju.. Da li Ls 2260B? - vidim da je to neka univerzalna varijanta, i mozda da uzmem udice u 2 ili 3 veličine.. Čitam komentare i što više gledam , više sam zbunjen..  :shocked: samo neki mali predlog ako neko može..Poz

Udica koja je meni pokriva puno situacija je owner 50354 velicina 10.Na nju sam na reviru imao tri sarana a isto tako i puno kedera.Vidi,probaj i sam zakljuci.Ne vredi da ti ja kazem sta da koristis.Na ovu udicu i na jedne gamakacu koje su istog oblika kao ove ovnerove najvise pecam jer pokrivaju do 4 crva,glistu,ruzu i kombinacije sa stiroporom sto je meni bilo veoma bitno na nekim pecanjima.Evo ti jedan link koji ce ti mozda pomoci. http://www.listribolov.co.rs/arhiva/83-male-guje.html

salevs

jedna preporuka od gamakatsu-a, je i G-1 COMPETITION FEEDER, imam identicnu u vel 10, neverovatno ostra, idealna kako za glistu, tako i za vise crvica, ili zrno kukuruza u kombinaciji sa crvima

http://www.Link ka navedenom sajtu je zabranjen zbog neizmirenih obaveza prema forumu/oprema-za-ribolov/udice/udice-za-belu-ribu/gamakatsu-udice-g-1-competition-feeder-g-102-14-0

zox

Preston PR 322 vel 12 identična sa Gamakatsu 1310 samo za sekundicu deblja žica. Koristim od nedavno.(za glistu)Za ostalo Gamakatsu G-1 102(crvići,šećerac itd)

tomislav34

Jel neko lovio sa mustad long point feeder power? Kupio sam u veličini 12. Malo mi na prvi pogled djeluju nepouzdane, ali sutra idu na probu.
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

Isa

Evo i ja da pitam nesto slicno poput prethodnog pitanja. Je l peca neko mustad udicama belu ribu i kako su mu se pokazale? Vidim da su dosta povoljne skoro svi modeli koji se mogu naci ovde u jednoj radnji su negde oko 100 dinara.

Oliverikus

Prethodne 2 godine sam tvrdoglavo vezivao udice za fider sam, i to najlonima od 014 do 016. Bilo je tu raznih proizvođača i veličina. Nisam hvatao finese jer mi fider tehnika nije primarna, nego, onako, usputna.
Onda poslušam savet mnogo iskusnijeg kolege, koji osim što radi u radnji ribolovačke opreme, vrlo uspešno se i takmiči. Od prošle godine uzimam u veličini 6, 8 i 10 samo
Predvezi su od debljeg najlona (020), odlično su vezane udice... Riba se većinom sama upeca.

Sve je to ok ako pecas sarana npr., meni osnovni 0.18mm, predvezi vecinom 0.12mm, ponekad 0.14mm, a pecam belu i babusku, udice velicine 12, 14, 16 najcesce...

Oliverikus

Šaran je sporedan, desi se ali ređe (2 komada ispod kilo). Kad sam imao manje udice i tanji predvez, ćešće sam gubio ribu prilikom izvlačenja i zamaranja. Prošle godine sam sa 10-kom i 8-om lovio deverike od 0,5 do 1,5 kg, izvukao sam somića od preko 1,5kg (dugačak a tanak, anoreksičan, rekao bih) i tolstolobika od oko 2 kg. Somić i tolstolobik nisu bili cij, zakačili su se verovatno slučajno (ali za usta!) zbog stiropora kojim odižem mamac-crviće od dna. Ali isto tako sam imao i male deverike, protviše i babuške. Kolega sa kojim često pecam je finiji, manje udice, tanji najloni, fider koji zadrhti čim udici priđe ribica... ali nije imao ništa više uspeha, osim što je češće izvlačio kapitalce od 50-100g. Baš te "kapitalce" sam proredio malo grubljim priborom.

Mustad udice su kao i ostale, ima dobrih i loših serija.Kupovao sam ih more, često sam bacao cela pakovanja jer su krš, neke čudne krivulje, mekana žica, riba spada konstantno...Od mnogo modela koje sam koristio za feeder, dopalo mi se svega par serija: Power allround (male kovane udice opasno jake ),Feeder MU-11 , Feeder AS10 i Ultra point maggot.Sve ostale zaobilazim u širokom luku, bar što se bele ribe tiče.

Citat: Oliverikus poslato 20 April 2015, 06:43:15

Druže ovo je neisplativo. Kvalitetne Gamakatsu udice kupim za 270 dinara(25 komada) i sam i vežem sa dužinom predveza po želji. Kad pecam na Dunavu vežem 0.20, ali za DTD mi je dovoljan 0.16 predvez i to kad solidno teče jer nema prepreka dole. Nema potrebe vezati 0.20.

Oliverikus

Slažem se da je skuplje, mogao bih se složiti da je isto tako i neisplativo, ali nisam imao mnogo gubitaka (kidanja) od kako ih koristim. Kupio sam 4 pakovanja po 10 komada, i do sada nisam potrošio ni 10 komada (još sam eksperimentisao sa dužinama, seckao, skraćivao...). Upoređujući sa prethodnim udicama i predvezima, za otprilike isti broj izlazaka imao sam bar 30 kidanja.
Pošto i dalje eksperimentišem, sledeće što ću probati, verovatno će biti neka udica od ovih predloženih u prethodnim postovima. Naravno, i predvez može biti tanji (ali ne tanji od 0,14).
Ono što bih ja istakao, jeste da nije bilo neke razlike u učestalosti uzimanja mamca kada sam pecao sa 0,14 predvezom i sitnom udicom u odnosu na 0,20 i 8-icom. A realizacija je svakako bila bolja sa ovim malo jačim predvezima i udicama. Možda takmičarima kojima je svaki gram bitan ima veze ova minijaturizacija prezentacije, ali za mene kao rekreativca, nema.
Možda tu ima veze i što ja stvarno nemam osećaj za finiji pribor, pošto sam sklon lomljenju predmeta koji se inače teško lome. Zato sav pribor koji imam uglavnom kada kupujem, uzimam "malo jači" da izdrži budalu koja lupi kontru.
Nikako ne osporavam dokazanu efikasnost cenjenih kolega koji pecaju sa tim finim kombinacijama, samo mislim da nije potrebno ni baš toliko "tanko".

pkv-pecaroš

Meni je muka kada kupim te sitne vezane udice a onaj predvez smotan u krug i dok ga nekako pokušavam odmotati ko za vraga mi se negdje na njemu napravi čvor. E onda bi puko ko kokica. Prije je bilo vezanih udica koje su bile namotane na komad kartona i to mi je bilo puno zgodnije nego sada kad moram ono klupko ko lastavičije gnjezdo izvući iz najlona a da se ne upetlja, nema šanse.

Блок_64

Пвк,управу си.Читам твој пост и смејем се својим ситуацијама са тако купљеним удицама.
Ја имам осећај да се те купљене везане удице да кажем праве од неког фуш најлона.Зато купи добру удицу па је везуј сам.
Узми шта можеш и не враћај ништа!

pkv-pecaroš

Dobro ti Blok i kažeš. Onako kobajage mislim da imam vezane udice a kada ih počnem odmotavati od cjelog paketa uspijem "spasiti" možda dvije a ostale svejedno moram ponovo uvezivati. Ovako naočale na surlu i drhtavim prstićima polako al sigurno :rolleyes: