Udice za feeder tehniku

Započeo Hemingway, 29 Septembar 2010, 12:15:23

dule79

Problem je sto ja lovim bijelu ribu i pribor je prilagodjen njoj i Mrena naleti i to jeto...Probacu Iseamu nekad sam je koristio u velicinama 9 i 10

bolenbgd

Preston 355,nije predebela,a jaka.Ostra.

pex

Preston 355 se otvara kad hoces.
3310N je skoro nemoguce otvoriti. Ne znam sta si radio sa kocnicom, ta udica mi se nikad nije otvorila.
U klasi je sa Iseamom. A Iseama with eye je veca tri ili cetiri broja od onog sto pise. 16-ka je velicine 12 ili 11.
3310 mora izvuci svaku mrenu i 12-ka koja je velicine 10, to moze. Jedino ako malo nisu original.

Zoran

Ja sam koristio dugo tu iseamu, ali sam na njoj imao neka bitna spadanja, pa sam prešao na oblik Kaizu, koji mi se mnogo bolje pokazao. Kad očekujem veću ribu na fider, a dešavaju mi se počesto šarani, onda, po preporuci iskusnijih, stavim kaizu. Jaka i nema spadanja sa nje.

dule79

3310 je bila velicine 12 i otvorila se kad je riba bila vec pod nogam a uhvacena je negdje na 40 m a sto se tice kocnice nevjerujem da je to problem jer ostale 3 su otisle odmah posle uzimanja tj. kontre koja ja mislim nije bila prejaka...Moguce da je do mene zato i trazim savjet da sam siguran da je do udice bacio bi ih odma i zavrsio pricu...Hvala vam u svakom slucaju...

pex

Nije do udice. Vadio sam orade na moru i tolstolobike po 15kg na tu 12-ku.
Kad pecam velike ribe 3310N i to je to.
Manje stavljam Gamakatsu G1-103, ili Owner Iseama 12,14,16. To je to.

dule79

Hvala drug bar sam rjesio jednu dilemu e sada moram da rascistim sam sa sobom jer ocigledno ja negdje brljam... :cheesy:

Dule ako su ti teski uslovi pri vadjenju ribe morao bi da pojacas udicu.
Mislim ako je jaka voda u nogama gde je vadis los teren i slicno.
Sa mrenom nema kompromisa.Cak i male ribe recimo do 2 kile mogu da isprave udicu ako se hvataju na teskom terenu sto obicno je bas tako.
Nisi jedini koji imas lose iskustvo sa gamakatsu udicom 3310.
I meni se desavalo da se ispravi pod velikim stresom.Od tada sam prestao da ih kupujem mada vidim po kutijama jos imam zalihe.
Od tih par negativnih iskustava poceo sam da trazim drugi model kojim bi zamenio 3310.
Vec sam negde i spominjao u ovoj temi da sam idealnu zamenu nasao u udici Takara 810.
Razlika izmedju ove dve udice je vrlo mala.Takara ima nesto kraci vrat i nije povijena u stranu kao gamakatsu.Mada koliko sam do sada imao prilike da primetim to ne pravi nikakvu razliku na vodi.
Ova udica je jaka i pouzdana. Lepo drzi ribu i bas je ostra.I kao sto svi znamo gubljenje udica pri pecanju mrene su jako cesta.A ova udica je vise nego pristupacna.Kosta oko 160 din 20 komada.
Naravno kao i svako pecanje na teskom i tvrdom dnu zna da se tupi.Ali to nije nikakav poseban problem.Dovoljno je imati parcence jako fine smirgle sa sobom.Par prevlacenja preko vrha cine je maltene novom.
Inace kad smo vec kod ostraca udice da spomenem da sam imao neki kupljen koji sam negde zagubio.Morao sam da se snalazim kasnije pa sam uzeo samo drvce od sladoleda i na jednoj polovini zalepio u krug parce smirgle.Ma samo prevuces po dva tri puta sjedne i sdruge strane udica bude ko nova.
Nego da se vratim na udice.
Moje merilo za udicu za mrenu je ovakvo. Kad kupujem novi model udica koje nisam kupovao do tada uzmem broj 10 i vezem na 020.
Ako je ne ispravi 020 onda je prava.

bolenbgd

Ne znam,meni se 355 jos nije otvorila.Sto ne mogu reci za Gamakatsu kad naleti losa serija(mada ih i dalje najvise koristim).

dule79

E hvala vam puno na savjetima...Teren gdje lovim nema krsa i cisto je dno voda jeste brza i ima kontra tok pred obalom gdje voda kuva...Mada mene vise brine ovo ispravljanje par sekundi posle kontre jer mozda sam ja pogrjesio kod ove na zamaranju ali tu nemam kad ni da pokusam bilo sta...Samo je osjetim na stapu i posle par sekundi ode... :sad:

komša015

Ispravi, pukne predvez ili se otkači?

dule79

Otkaci se ali iz razloga sto malo otvori udicu taman toliko da spadne...

pex

Ne znam Dule, ne bi smela da se otvara.
Ja doduse imam malo zallihe od pre tri godine a i potrajace i nemam nikakvih problema.
Ima zamenska udica a to je Hayabusa H ISE 145, koja je odlicna a jeftina.
Takodje moze i Gamakatsu 3513 koja ima specifican oblik, kaci kao luda a zbog oblika nema ispravljanja.

355 se otvarala i nisam joj doduse davao mnogo prostora i poklonih je prijatelju uz upozorenje.
Inace postoji pribor koji me nije godinama izdao te to i koristim.
Probavam uvek ali se uvek vracam proverenom.
Veruj mi ako orada ne moze da je ispravi sa celik celjustima nece ni mekousna mrena.
Nesto nije u redu sa serijom udica onda.

dule79

Moguce je i da je losa serija udica jer u danasnje vrijeme sve sto je valjalo se brzo pokvari a vrlo je moguce i da je do podesavanja drila jer sam prilicno nov u ovoj finoj tehnici sa finim priborom...Ali nadam se da cu nauciti jer opasno sam zagrizo a uz vasu pomoc ne sumnjam u to uopste...Puno vam hvala momci i veliki pozdrav...

ribolovacnis

Ja mrenu pecam na gamakatsu A1 ( team feeder)
Dobra mesnata, ostra ne tupi se brzo i nema otvaranja.