SEKRET primama - TRAPER

Započeo Traper Srbija, 23 Jul 2022, 13:00:05

Traper Srbija

SEKRET serija primame

Primama u više boja: žuta, crvena, crna, smeđa /neutralna  i zelena, proizvedena od odabranih, najkvalitetnijih prirodnih sastojaka, dodatno
termički pripremljena da postigne najbolje vrednosti ukusa.
 SEKRET serija ima jasno oznacenu boju na samoj kesi i veliki izbor raznovrsnih aroma u pravcu vrste ribe ili težnje ribolovca . Kao i većina primama,  privlači sve ciprinidne vrste bez obzira na naziv vrste na pakovanju.  Pogodna za mikseve sa bazama ili ukrštanje više aroma , boja i sastava i na taj način možete kreirati sopstvene, jedinstvene i neobično moćne kombinacije ukusa za takmičarske i napadnute vode.
Takođe možete povećati atraktivnost atomizacijom mamaca serije Atomix ili busterima koji su u ponudi.
Trenutno na raspolaganju su :
Deverika-žuta
Deverika -beli luk- žuta
Deverika-karamel- smeđa
Deverika-medenjak /kolač sa djumbirom i medom/- smeđa
Plotica -anis - smeđa
Plotica -crna
Plotica-čokolada- smeđa
Plotica-konoplja-crna
Plotica-larva-crna
Pakovanja standardna 1kg.

Dragan Nešković

Узео сам за пробу крајем септембра прошле године, нешто ове Сикрет прихране: Деверика-медењак (браон) 7 комада, Плотица-чоколада (браон) 7 комада, Деверика марципан и Плотица ларва по 1 комад. Пре куповине сам већ имао неки свој план злоупотребе  :lol: ових прихрана, па тако нисам дангубио.

Први циљ ми је био да пробам комбинацију храна Плотица-чоколада и Плотица-ларва, при болоњез пецању на пловак, циљана риба ми је била крупнија плотица. Основну прихрану при пецању ми је чинио спод у саставу 35% пшеница, 35% конопља, 30 шећерац који је пола био у зрну, а пола миксован у кашу. Ове две сикрет хране сам користио на следећи начин. При првом бацању спода у воду, бацио сам 10-так кугли (величине песнице) ове хране у којој је био и 1 кг ГТС пелета 4мм (mega brown), и пошто је вода била са јако слабим протоком, у те кугле сам стављао и доста дављених црва. Дубина је била 5,5м, пловак 6 гр. иначе пецам на гуру струну 0,08 (х8), са најлоном 0,12 у две дужине штапа, предвез 0,10, и 0,12, удице од броја 16 до бр.12.

Брзо сам имао одзив рибе, прво ми је на храну дошла ситна бодорка, за њом пар ситних кесега и пар комада мало веће деверике (500-800гр), а онда је почела да ради плотица по коју сам и дошао, и ту рибу сам држао око хранилишта скоро 7 сати без прекида. Зезала ме је вода за то време, па је на махове јако убрзавала, тада сам морао да избацујем дављене црве из хране, и да стављам живе, и у тим тренуцима ми је долазила и удаљенија риба на хранилиште, па сам имао и неких шљивара, ситније деверике, и понеког ситнијег шарана. Као мамац сам користио жито, на које се јављала искључиво бодорка, па сам од њега одустао. Углавном сам користио црве, обичне и пинки. После почетне прихране, у воду сам бацао мале кугле хране после сваке две-три извађене рибе, и тај темпо сам држао без обзира на одзив рибе, нисам га мењао и када су биле дуже паузе. У ситуацијама када је риба успоравала са узимањем, бацао сам и по пар ситнијих кугли улепљених црва, а тада сам користио и траперову дип ларву  :thumbup:  да бих покренуо боље узимање мамца.

Све у свему, имао сам одлично пецање. Хране су ми се показале топ, дип ларва такође. Успео сам да одвојим плотицу у 70% упецане рибе, што је за саву за то доба године, и тадашњи водостај врхунски успех. Нисам успео да добијем веће плотице од 1 кг, углавном су биле од 300-700 гр, али тих дана и није радила крупнија на том делу воде. Нисам имао ове хране довољно да је пробам у фидер пецању, биће прилике, али немам сумње да ће и ту радити одлично. Иначе, храна је фине, ситније гранулације, може се подесити како год човек жели, одлично носи разне партикле, ма једноставно речено врх. Наставићу свакако да их користим, и искрено их препоручујем.

Што се тиче ове три преостале хране, њих сам користио у фидер пецању. Деверика-медењак је по мени изузетна примама, и биће одлична на многим водама, интезивног је мириса, може се комбиновати у разним миксовима. Плотица-чоколада је солидна прихрана, ја ћу је следећи пут појачати чоколадном аромом (за пробу), са овом девериком-медењаком чини врхунску комбинацију, ситније су гранулације, добро носе разне партикле (за које мислим да су обавезне у овим хранама), препоручујем обилно коришћење кекса у боји због боље атракције. Ја на сави доста користим и уситњеног хлеба, па вам и то препоручујем да пробате. Ове хране су одличне јер пружају много могућности за надоградње у свим правцима, нису онако нападно задрте да не трпе сарадњу са другима  :lol: одлична прихрана свакако. Храну сам користио у кавезним хранилицама, и у хит стандард хранилицама са обичним предвезом, и метод предвезом, мамци разни, шећерац, црви, вафтериси, итд.
Шта да вам кажем, сматрам да је сикрет прихрана коју сам користио и овде описао, одлична за употребу на реци, можете одлично да селектујете рибу са њом, има широке могућности примене и мешања, укратко топ.

Онај марципан сам циљано користио засебно, са адекватним мамцем. Нисам имао ни рибче на њу и њега, али није то до хране и мамца, но до мене. Није ми ту била суђена риба, и готово. Биће боље други пут, биће дана за мегдана  smiley251 smiley194

Поздрав, и бистро  smiley139

Дозволе за рекреативни риболов у Србији нису скупе, оне су бесмислене.