Dobri tereni u blizini Novog Sada?

Započeo keinmort, 22 Jun 2010, 11:15:00

ghost266

@Sasa ,nisam siguran,ali mislim da se taj kanalic zove Snajder Fjert,ili tako nesto,negde sam procitao to,nisam siguran tacno gde...Ne samo na Earthu,i uzivo je jako lepa voda,steta samo sto gazda tor privatnog ribnjaka,cim cuje da je neko uhvatio vecu ribu od dlana odmah prodje sa mrezama,i prebaci kod sebe u ribnjak..Taj kanal je bio zatrovan pre nekih 8-9 godina,kako sam cuo,a pre toga je bilo izobilje ribe.Inace,kad se pogleda voda,na prvi pogled stvorena za linjaka i zlatnog karasa,tipicni barski ambijent.Lokvanja ima na pocetku,odmah cim se krene od tog ribnjaka,i ima ga kasnije na jos dva mesta..Mana tog mesta je jako mala dubina,ja nisam nasao vecu od 1.2m,pa preorao sam ceo kanal.Od ribe pored sitne babuske ima jos i sitne crvenperke,od koje leti ne mozes da zivis,zaluta po neki bandarcic i to je to..Predprosle godine je bilo jako puno onih mali amurcica,ne znam tacan naziv ribe,koja ja takodje kao crvenperka kidisao na sve zivo..Jedino si mogao da ga izbegnes sa kuvanim zitom ili secercom,ali ja na secerac tamo nisam nisam imao uspeha.. @ribarche ,nema na cemu druze,ako ti treba jos neki savet,slobodno se obrati,uvek sam tu da pomognem i podelim svoja iskustva sa kolegama...Mislim da imam negde na kompu i sliku sa jedne "sesije" sa tog kanala,ako ih nadjem na kompu postavicu ih ovde..pozz

Evo nadjoh par slika sa te vode,slikane telefonom,pa ne zamerite na kvalitetu...

Ribe su jako lepih boja kao sto moze da se vidi,skoro da podsecaju na zlatne karase kojih je nekad bilo kod nas,neki se i secaju tih lepih vremena..  :no:

ribarche

prvo druze stvarno lep ulov , hvala sto si se potrudio i pronasao slike sa tog mesta . Prvom prilikom idem na mesto kod neoplante a kad dodju topliji majski dani idem da malo ispitam taj kraj . E sad jos malo pitanja , jesam dosadan al sta cu kad me sve to zanima . Interesuju me tereni blizu S. Karlovaca . Dunav i tako to . Pa ko ima vremena nek pise hvala kolege .  :ok:

simakosmos

Bio sam prošao pored neoplante u subotu kada je sunce probilo oblake. Bila su tamo dvojica pecarosa, ali nijedan nije prijavio ulov.

Fugu

I ja jos uvek trazim fino mesto za pecanje na fider blizu Novog Sada, kanal sam obisao i nisam zadovoljan, a probao sam i na Dunavu kamenjaru tu je jako tesko naci mesto od silnih vikendica, kuca tako da se tek tu nisam proslavio. Cuo sam price da je u blizini najbole ici na rukovac kod Rakovca, tako Ribarche ako si u dobroj kondiciji mozes i to mesto da dodas u svoje planove. Ja cu sigurno probati ove godine da tamo zabacim.

ribarche

Ovo mesto kod Rakvca je sto bi Nislije rekle je  lelele :tongue: :tongue: , bas mi se dopada samo malo da otopli, i picim tamo , kupio sam si novo sediste za biciklu da ne boli guzicka  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: pa kad mu zapucam  tamo auuu . Hvala za predlog .

ghost266

@ribarche a kad otopli,i vodostaj Dunava te posluzi,da bude negde izmedju 190 i 230,ako volis pecanje na voznju,a predpostavljam posto si iz Nis da volis  :cheesy:,obidji ovaj teren na Dunavu sa Sangajske strane,moja topla preporuka...pozzz

ribarche

To cu i po losem vremenu da obidjem terene tu sam se nameracio , odavno probacu i na dubinca , i ko sad sme da kaze da nema lepih mesta pored NS

ghost266

Probao sam ja prosle godine i na feeder,ali ubedljivo najbolje rezultate daje voznja,lagani sistemi,0.12 osnovni,plovci 1-2gr i predvez od min 25-30cm radi sto bolje prezentacije.Od mamaca najbolje crvici,mada se lepo pecalo letos i na gamaruse.
Uvek C&R jer ribi je mesto u vodi

Vidim cesto da se ovde 45.273794,19.850282 (u Gmaps) muvaju neki feederasi ili sta su vec. Da li je neko pecao ovde i kakvi su rezultati i naravno koje su tehnike u pitanju. Prosle godine mi prijatelj prica da se tu negde izvrnuo sleper pun kukuruza, kaze krvoprolice od ribe :takoje: Nikako da se odlucim iako mi je to blizu...

ghost266

To za sleper cujem prvi put,cisto sumnjam da je to istina.Koliko znam,ta uvala kod Kackog mosta je debelo zasuta i relativno plitka..Nekad se tu lepo pecala stuka na kedera,u kasnim letnjim i jesenjim danima se hranio i pecao saran,ali sad je mlacenje prazne slame najblaze receno.Od celog kanala DTD u NS vrede jedino sad s proleca ona uvala tj. sidriste kod prevodnice i deo kod same prevodnice uz ogradu,pista izmedju dva mosta i deo kod Tempa ali taj deo je atraktivan tek na jesen,bar sam ja imao takva iskustva,a precesljao sam ceo kanal..

ribarche

Drugari a sta mislite o terenu blizu Sremskih Karlovaca , mislim da se teren zove Staro korito Dunava hvala  :eek:
Ja sam postavio sliku izgleda zanimljivo  :eek: :eek:

RiSb0

Ja zivim i pecam u Sr. Karlovcima.. Na tom dunavcu je babuska od 300g kapitalac. Retko lep teren, a masakriran mrezama.. Mozda se po ovom vodostaju malo i napuni ribom, ali brzo ce to olos potamaniti.. Kod karlovacke ciglane na otvorenom Dunavu ima dobar teren poznat po ulovima soma, smudja i lepe deverike..

:clap2: :clap2: Hvala potrazicu mesto koje si mi preporucio

gillespie

Citat: RiSb0 poslato 26 Mart 2013, 16:34:57
druže reci mi koliko je metara obala popločana u Vinogradima sa velikim kamenjem,tj. ako se baca dalje da li onda nema kačenja?

tiki61

Mnogo sam pecao na tom terenu. Nažalost, kačenja ima i povremeno se ne može izbeći kidanje i gubitak sistema, ali se još uvek može upecati pristojna riba. Naime, zbog tog krša deo ribe se spasi od ribarskih alata. Nekada je bilo jako mnogo smuđa i krupne deverike, ali su te vrste danas jako retke. Peša ima neverovatno mnogo, od bele ribe može se upecati dobar protfiš i naravno, može se prevariti lep i izuzetno borbeni šaran. Somovi su ili česti i sitni, ili veoma krupni a retki. Kada bi eliminisali "privredni ribolov", to bi bio jedan od najproduktivnijih terena na našem toku Dunava.
Svi smo mi ravnopravni, ali su neki malo "ravnopravniji"!