Dobri tereni u blizini Novog Sada?

Započeo keinmort, 22 Jun 2010, 11:15:00

Au SAX, moraću ti slikam sledeći put da vidiš. Nije to sreća ni neko znanje, jednostavno treba malo nahraniti i pecati po mraku. Osim prošle godine (došao na svet mali pecaroš) tamo sam pecao isključivo noću sa odlilčnim rezultatima. Sledeći odlazak, ako me nisi urekao, sa ulovom ću slikati. Pozz.

Verujem ti naravno.Evo juce sam bio kao sto rekoh izmedju mostova.Vetar me razvalio.Imao sam cetiri deverike i jednog lepog cvergla.Vetar je neumoljiv bio.Pored mene dosao covek,kaze da je lepo radila babuska prosle nedelje,sede pored mene i nijednu ne uhvati.Eh ta prosla nedelja..... smiley033 :cheesy:

Nije samo prosla nedelja, nego i godine unazad. Cujem da je prosla godina bila losa kao i ova ali veruj da sam ja tamo jako lepo pecao. Evo, cetvrtak-petak cu izaci malo uvece pa se javljam sa rezultatima!

Fugu

Stvarno je krenula babuška iza prevodnice, ja sam je dobijao na crviće, kako stavim stiropor tako se deverika zaleti, inače prošla dva meseca je stvarno bila retkost. Cverglani su prestali da rade, ali zato ima puno trave i kanal nosi ostrva sve vreme, tako da je veoma tesko pecati feederom. Zabacujem u vremenu izmedju prolaska dva ostrva i brzo potapam najlon  :rolleyes:

Fugu, probaj sa druge strane prevodnice u uvali! Evo ja idem veceras oko 19h, ko zeli moze da mi se pridruzi!

StefaNs

Auu,rado bih ti se pridruzio,al drugar slupao auto pre neki dan,tako da vise nismo motorizovani  :sad: :no:

Ali do kraja mozda nesto i iscimamo.. dosli bi oko 21 i 30.. pa ako budes tu,vidimo seeeeeee  :cheesy:

masinac

Juce kod kackog mosta solidno radila bela na stiropor ali je kasnije udario vetar i poceo nositi travu pa se moralo prestati sa pecanjem smiley033
Regensburg-Sulina

StefaNs

Ja juce od 15 do 19h bio na kanalu iza prevodnice,samo jedna bodorka  :huh: probao sam na crvice,kukuruz,stiropor... ma nema sanse... plus sam iskidao sve sisteme sto sam poneo u prvih sat i po vremena i onda sam toliko popi.deo da sam skocio u vodu po njih  smiley137 smiley137 smiley137

belveder

hahahaha koji si ludak, svaka cast

Ej StefoNS, bolje da si malo ocistio to mesto kada si vec u vodi. Mozda bi bilo boljih rezultata. Ujutro pravac Srbobran!

Raskoljnikov Jr.

Zar nije pretoplo ovih dana za Srbobran?

StefaNs

Ma kada sam se vracao ocistio sam koliko sam mogao,ne moz stajati tu,mulj do kukova... Neka,sacekacu ja lepo nedelju vece pa pravac Jegricka u Zablju,celu noc i ceo dan  :cheesy: smiley033

U nedelju i ostale dane biće ti mulj do obrva...vidi prognozen.

StefaNs

Ako je verovati prognozi,kisa ce prestati u nedelju oko 1h ujtru pa celu noc i ponedeljak do uvece nece padati,ce da vidimo  :cheesy: :cheesy:

Samo da prijavim jako los dan u Srbobranu,nekoliko sitnih babuski i po koja bodorka. Vetar je ubijao,valjda oseca promenu vremena. Dosao jutros u 5 do 11.