Dobri tereni u blizini Novog Sada?

Započeo keinmort, 22 Jun 2010, 11:15:00

zankiki

ja ću probati danas da se spustim čamcem do oficirca, pa lagano nizvodno, ima tamo lepih sprudova, pa ćemo da vidimo....

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

dioda

I tata bi sine, ali nema camac :)

Javi kako si prosao ;)

zankiki

Sve je prilično plitko, nisam imao ni udarca dok sam jurio krupnog. Onda sam nasukao čamac, zagazio u vodu do kolena, a bacao meppsa broj 0 u metar dubine... Preko 20 komada malih za kratko vreme, bar sam se malo zabavio...

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

MegaSkot

Jel bio neko skoro u Bačkom Gradištu? Peca mi se melez.

Raskoljnikov Jr.

Lepo je proletos krenuo melez na potezu Srbobran-Turija-B.Gradište ali je onda pre mesec-mesecipo dana došlo do onog gadnog trovanja i pomora ribe. Od tada izbegavam taj deo.
I mene interesuju nove informacije kakvo je sada stanje na VBK.

bigmaster

Pozdrav kolege  :bye: , evo "svezih" informacija sa kanala kod B. Gradista...
Posto sam vec ranije napominjao da su mi tu omiljena mesta za fishing, dolazim tu redovno skoro svaki vikend. Jedna dobra vest je da cverglana jos nisam uhvatio ove godine, dao bog da tako i ostane, ne znam sta im se desilo. Losa vest je kao sto svi znate pomor ribe, koji redovno ne obilazi VBK  :grin: .... Babuska peca solidno u ovakvim okolnostima, ali sitna, mozda cak i previse sitna. Dodje i po koja krupnija, ali odnos je 20:1, daleko nizi od predhodnih godina, pomor je prepolovio stariju populaciju. Zahvaljujuci moderatoru i njegovoj kompaniji (prepoznace se sam  :cheesy:) zarazen sam sa feeder pecanjem, tako da ovde pecam iskljucivo tako, na jedan stap. Cale i komsija plovkarosi, po tri stapa sa dve udice uhvate zajedno koliko i ja, tako da je zakljucak, skoncetrisano hranjenje, i sitnije udice. Od mamaca sam probao vecinu-stari kukuruz, secerac, zito, koricu hleba, crvice, puffi i najvise je dolazila na glistu. Istina je da privuce sitniju, ali gde je sitna dodje i po koji krupniji. Povremeno stavim vecu udicu. Na zito ili secerac dodje sarancic, a na glistu sam dobio jednog od 25cm, svi su ispod dozvoljenog i vraceni su nazad, mozda se sete pa nekad pozovu tatu, mamu, babu, dedu a dao bog i pradedu  :rolleyes: ....
Komsije se hvale da im je na secerac dolazio oko kile, nisam video, tako da nije potvrdjeno, malo mi je muka od tih prica.

Dolazim i dalje ovde, jer prema prici sa ostalih mesta izgleda da nigde nije bolje. Ko zeli vise jedini je izbor Jegricka Zabalj, tamo ljudi ponesto i sacuvaju. Bio sam u skoro u ribnjaku Becej i to je iskljucivo saranski revir, na feeder sam dobio dva sarana, tri se otkinula, babusku ni jednu...

Eto, malo "isrpan" izvestaj  smiley033

Lep izvestaj. :clap2:
Ja sam iz zezanja pecao na ribarcu kod brodogradilista prekljuce od 11-14hh i na plovak na zito smo nas trojica uhvatili oko 50-ak bodorki.Bez prihrane ,bez icega.Dossao nam drugar u Ns pa cisto iz zezanja.Oko 14h je stala i ni da pipne.Bodorke nisu bile nesto krupne ali nisu bile ni kederi.

MegaSkot

Tuga je kako god da okrenes.Ja planiram sutra ujutro ako vreme dozvoli ispod kackog mosta pa javljam kako ce biti.

Javi, pa da skoknem u subotu ili nedelju, a može i neko druženje na vodi.  :bye:

Vratio se pre sat vremena sa dtd-a ispod klisanskog mosta.Radila najlonka (ne znam pravo ime a ovde je tako zovu) na glistu.Uhvatio oko 30 lepih,3 lepe krupatice i jednog lepog cvergla.Sve na feeder na gllistu bez primame.Vetra me je dobro ohladio ujutro ali je posle bilo bolje ali iako je jako duvao,trzaji su bili lepo uocljivi.

GoranNS

Citat: bigmaster poslato 30 Jun 2011, 11:18:55
Pozdrav kolege  :bye: , evo "svezih" informacija sa kanala kod B. Gradista...
Posto sam vec ranije napominjao da su mi tu omiljena mesta za fishing, dolazim tu redovno skoro svaki vikend. Jedna dobra vest je da cverglana jos nisam uhvatio ove godine, dao bog da tako i ostane, ne znam sta im se desilo. Losa vest je kao sto svi znate pomor ribe, koji redovno ne obilazi VBK  :grin: .... Babuska peca solidno u ovakvim okolnostima, ali sitna, mozda cak i previse sitna. Dodje i po koja krupnija, ali odnos je 20:1, daleko nizi od predhodnih godina, pomor je prepolovio stariju populaciju. Zahvaljujuci moderatoru i njegovoj kompaniji (prepoznace se sam  :cheesy:) zarazen sam sa feeder pecanjem, tako da ovde pecam iskljucivo tako, na jedan stap. Cale i komsija plovkarosi, po tri stapa sa dve udice uhvate zajedno koliko i ja, tako da je zakljucak, skoncetrisano hranjenje, i sitnije udice. Od mamaca sam probao vecinu-stari kukuruz, secerac, zito, koricu hleba, crvice, puffi i najvise je dolazila na glistu. Istina je da privuce sitniju, ali gde je sitna dodje i po koji krupniji. Povremeno stavim vecu udicu. Na zito ili secerac dodje sarancic, a na glistu sam dobio jednog od 25cm, svi su ispod dozvoljenog i vraceni su nazad, mozda se sete pa nekad pozovu tatu, mamu, babu, dedu a dao bog i pradedu  :rolleyes: ....

Eto, malo "isrpan" izvestaj  smiley033

Kakvo trovanje ribe , nisam upucen?
Men and fish are alike.  They both get into trouble when they open their mouths.

GoranNS

Komsija je bio u despotovu prosle subote , i imao 14 meleza na plovak i glistu , ali kaze da je i tamo tuga, sve nekako na misice...

Stuka#1

Jel zna neko kako je na ruzinom kanalu?