Dobri tereni u blizini Novog Sada?

Započeo keinmort, 22 Jun 2010, 11:15:00

Milan_NS_87

Bio sam na sodrosu danas, isao sam da probam malo stuku na varalicu da upecam, ali bezuspesno  :cheesy: Voda je porasla i tesko je sa obale varalicariti. Inace, sve su buldozerima nagurali zemlju prema vodi i sjebali prilaz obali kad je ovako visoka voda. Iako ja nisam upecao nista, pecali su ljudi na plovak sitniju belu i manice. Tamo je najbolje camcem ici, najlakse se pridje dobrim mestima, a i na sredini je veca dubina. Jel zna neko kolika je najveca dubina u tom rukavcu i u kom je delu?

Cope021

Evo da se i ja javim.Planiram u petak kod Neoplante na kanalau DTD.Moj ćale tu peca već 20 godina.Pravi je dubinkaš i sve što je potrebno je putilo sa dve udice i hranilica.Meleza ima kaže matori.A i štula hoće na kedera.Mana je što tu nevalja ići vikendom zato što je pretrpano ljudima  smiley033
Ko nije drvo razumeo prvo, pa tek onda sadio. Taj ništa nije uradio. I shvatiće kad' tad' da ne zna šta je hlad

Milan_NS_87

Ae Cope, bistro, pa javi sta je bilo.

Ja sam sad bio na keju tu kod duge i ocajno je, tj meni se ne svidja. Voda toliko nosi da olova nije nikad dosta. Malo smo varalicarili, ali nista, iako se vidi riba da juri. A da ne pricam kako je opustajuce pecati ispod mosta preko kojeg non stop pice automobili.

Ispricao sam se sa onim dedom Vasom sto je uvek tamo i covek kaze da ima ribe, ali to je cekanjeeeeee...

DYNABLASTER

ovih dana idem na DTD iza prevodnice gde pluta socivica i drezga, pa i ostrva cak i panjcinu sam video danas ogromnu :lol: ali moze lepo da se peca, dok pluta taj zeleni budz, mozes se snaci pa pecati na dubinke tako sto zabacis blizu obale i vrh stapa namestis tako da je sto blize vodi najlon, da ga trava ne povuce, a kad manje pluta ili jako retko onda mozes da pecas super i na plovak

bilo je tu i otpadanja ribe, jedan veci bucov torpedo mi se zaleteo na kukuruz dok sam izvlacio plovak :rolleyes: :lol: znaci 5m pec Daiwa oldschool se savila ko kifla, naginjuci ka pereci, a udica mala, i dok sam molio Boga da je dobro zakacen i samo da se ne otkaci, puko mi je predvez 0.16 ili 0.18, ali nije bas kvalitetan najlon, a i mislim da je usica ona plocica na udici bila ostra na rubovima(tako da nove udice od sada ima da zagledam i pipkam sa svih strana), i borba je trajala 1,5 sekundi hahahaaaa :eek: :shocked: :lol: samo sam mu video ledja i bok kad je napravio salsu :tongue:

znaci bilans za 4 pecanja, upecanih riba samo na kukuruz iz konzerve onaj ultra mekani sto spada sa udice skoro brzinom hlebne ruze: Bodorka, Deverika, Crvenperka, Jaz ili Protfis- ne umem da razlikujem( nesto izmedju Bucova i Crvenperke), Melez(Babuska, Zlatica), Terpan(Cverglan, Manjov iliti Americki Patuljasti Somic- Ictalurus nebulosus tj Sejo Kalach hahahaa :lol:), Som, Stuka(koju nisam upecao naravno :lol:)
Na filet sam danas upecao debelog Terpana, a na glistu oce Bandar

znaci sve u svemu tu riba grize ko blesava, jedno pecanje sam vatao lepe zlatne debele Bodorke :tongue:

evo par slika iz par pecanja :cheesy:

slikano Sony Erricsson James Bond mobilnim :thumbup:

e ljudi koja priroda je tu juju milina divota,ptica i pticica ima bezbroj vrsta, kornjacica koja svaki put pozdravi :eek:, mali debeli pilici sa kratkim krilima na turbo pogon, Kraljevski Vodomar, pa neke dal su capljice ili sta ja nisam lepse obojenu pticu video, roza krem boja krila u dve nijanse, duzhi kljun blago drecavo narandzaste boje a leti prelepo iznad vode, ima milion zivotinjica, gledas stuku pored obale kako capi ribicu popreko pa drzi u ustima i svasta, a jednom su me zivotinjice nervirale namerno, ali vrh sto su terora je bilo to da kako sam ostavio u travu upaljac i cigare, i kad sam uzo upaljac lepo zgrabio, celom duzinom upaljaca na donjoj strani doceko me puzh golac aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol:

stapovi po meni treba da budu sto osetljiviji, iako sam danas video chichu kako peca na morski pribor :eek: i navato je dosta meleza i deverika

masinac

Kod NEOPLANTE nije lose za pecanje ali ima mnogo komaraca, dok ispod prevodnice izmedju mostova ima sve vrste ribe na dubunku sa hranilicom, najbolje na stiropor a nema komqaraca a mesta koliko hoces.[/img]
Regensburg-Sulina

Milan_NS_87

DYNABLASTER lepo si sve napisao i drago mi je sto je ova tema mlo zazivela.
Aj reci samo gde je ta prevodnica. Verovatno zvuci smesno pitanje, ali na kanalu nisam nikada pecao, a slabo i zalazim u taj deo grada da bi znao.
Kako se dolazi do tamo? Koliko blizu moze kolima da se pridje i da li ima guzve (drugih pecarosa)

DYNABLASTER

do prevodnice, znaci gde odvaja kamenitu obalu od one mirne sa trskom se stize pored mlekare, nisam tu iso godinama pa ne znam bas jel moze i dalje tuda, ali treba da moze i parkiras kod sljunkare, kolega masinac ti to bolje objasni, a od prevodnice ka Ruskom Krsturu, ides putem lepo pa gde nadjes skretanje za kanal tu negde bilo gde pecas :)

Cope021

Na malom kanalu kod Bačkog Petrovca je odlično pecati ali tamo ima more drezge.Prošle godine smo imali lepih komada.Poprilično lepi melezi.A ima i šarana.Sada ne vredi ići. :grin:
Milane kada već dolaziš na kej skokni do oficirca.Smuđa ovde uvek ima.Na parče ili na kedera uvek možeš nešto klepiti. smiley033

e uvek brkam taj Ruski Krstur i Backi Petrovac looool :lol:

jeste ima drezge da se ukenjas, al doso mi jedan debeli terpan danas na mega filet, a jednom preko je otpao amur sa takmicarca :bye:

ali stvarno jako je tesko pecati bez pregrade za plutajucu drezgu :veryangry:

masinac

MILANE NS, Preko kanala imas tri mosta. Predjes kanal Klisanskim mostom, to je treci ako gledas od usca u DUNAV, i na prvom semaforu skrene LEVO i 500m sa leve strane imas cistinu- prosirenje gde skrenes, stanes i biras gde da pecas.Mozes kolima do same vode. Kod NEOPLANTE je dobro ali mesta su dosta mala i skucena,a dolazis tako sto ides istim putem samo oko2-3km,gde ces videti ZELEZNICKI most i autobusku okretnicu.Tu stanes i trazis mesto,a ona su na svakih 10-20m. Toliko smiley033
Regensburg-Sulina

Milan_NS_87

Hvala na objasnjenju Masinac. Ovih dana sam zauzet, ali od nedelje cu otici jedan dan, pa se javljam sa izvestajem. smiley002

Cope021

Ja odoh upravo u Žabalj na onaj ograđeni deo.Jeste da je kao da platiš žensko ali moram malo da pecam kao svet. :sad:
Bio danas na Dunavu u Petrovaradinu ali nista :no:

pop1307

Spojene poruke: 25 Avgust 2010, 22:53:17

ja se izvinjavam malo sam zalutao sa slikom...