Beograd i okolina

Započeo Vladimir, 09 Mart 2009, 00:49:36

Potpuno isti. :no:
Ni tu ti nije ništa bolja situacija..Kod mostova su kanalizacije,a dalje uzvodno su sve splavovi i pontoni do Obrenovca, sa takođe izuzetkom par mikrolokacija gde se može pecati sa obale i gde je obavezno gužva kada se nešto može upecati. Sa Novo Beogradske strane ti je takođe slično,a prvo mesto gde se može pecati sa obale su Boljevci i Progar.
Na žalosnu žalost dve reke su nam pred nosom, a nemamo gde da pecamo, pa kada se uželim fidera i bele ribe, moram da posegnem za Tamišom ili Tisom. :smiley:

peconi

Citat: zule_mazalica poslato 21 April 2019, 22:52:31
Pa jel vredi negde pecati,a da nije komercijala. Moze savet i za Savu.  :smiley:

Da li vredi pecati na Savi kod Beograda je više filozovsko pitanje, biti ili ne biti.  :lol:

Činjenica je da ribe u tom delu Save ima u neverovatno velikoj količini, ali je takođe činjenica da je to upravo zbog nekoliko glavnih kolektora 100% čiste, neprečišćene kanalizacije, koji se u razmaku od par stotina metara ulivaju u Savu. Počevši od sajma pa do samog ušća, otvori širine po nekoliko metara. Pecajući na Savi u okolini Beograda (Obrenovac, Boljevci, Umka, Ostružnica), zbog redovnih mršavih ulova redovno pomislim da je sva riba iz Save pobegla u Beograd, u taj izvor smrada i zaraze.

Imam ekipu "gladnih" poznanika iz kraja koji redovno pecaju na relaciji sajam-ušće, i u 90% slučajeva imaju ulov. I to u većini slučajeva neverovatan ulov, ako uzmemo u obzir njihovo poznavanje tehnika ribolova. Od deverika lopata po 3-4kg na fider, do mrena od 4-5kg na plovak, smuđeva i somova svih veličina na kedera, kao i tolstolobika od 50kg na ko zna koji način.

Bio sam nekoliko puta, namamljen ulovima gore pomenute ekipa. Prvi put sam izdrzao ceo dan, a svaki sledeći put broj sati proveden na reci je eksponencijalno padao.

Na 5 dubiniskih zabačaja, bar 3 izvlačenja moraju da budu klupko dlaka pomešanih sa fekalijma, kondom, pelena, uložak, ili eventualno kesa sa celim paketom nabrojanih stvari. Letnja vrućina i blag povetarac su ti dobitna kombinacija da se uradiš od mirisa i isparenja, i da ne poželiš nikad više u ovozemaljskom životu da odeš na takvo mesto. Od septičke jame se razlikuje samo po tome što nema onaj površinski talog. Tj. ima, ali ga tekuća voda razbije. Pravi Beograd na "vodi".

Neko negde napisa da se posle ušća "razvodni" situacija, pa nije toliko strašno. Nije što se tiče dodataka koja si izvlače iz vode, ali u smislu zagađenja jeste. Prelistah slučajno pre par godina na internetu doktorsku disertaciju nekog našeg naučnika o zagađenju ribe u Dunavu na potezu kroz našu zemlju. Svuda je meso ribe puno teških metala i kojekakvih otrova, ali je najviše na teritoriji Grocke, gde prelazi većinu nekih propisanih zdravstvenih normi. To je mesto gde se na gomilu skupi sva otpadna voda koja je izašla iz Beograda i okolnih naselja.

Tako da ne bih više otišao tamo, ni da znam da ću sigurno uloviti svetski rekord. Ima svakako gladnijih od mene, kojima ta riba više treba. Za neki normalan doživljaj pecanja najbliže su Male vode(Veliko selo) na Dunavu, mada bih ja izbegao Dunav pre Smedereva. Kao i Savu nizvodno od Obrenovca.

Pecati u manje zagadjenoj vodi ili vise, pitanje je sad...
Da se ne lazemo gde god otisli uvek si iznad ili ispod nekog grada ili industrije u Srbiji zemlji gde sve izrucujemo rekama.

mamijo

A ako ne pecate radi mesa - vec radi pecanja - onda te ne interesuju teshki metali .... i sto ne bi u Grocku po svetski rekord ... i vratis ga u vodu ;) ... lako je vratiti malu i veliku ribu u vodu ... probajte :) nije to strashno  :bye:
Ne ... ne bi poneo ribu kuci upecanu kod Beograda na vodi i nizvodno - nema tih para ... tamo ima 5-6 izliva za redom ... od sajma pa sve do ispod tramvajca ... ne zna se koji je "ruzniji"...  :rolleyes: :veryangry:
al da - uletim ponekad tamo - kad muka natera i ne mogu ( citaj -> ne znam ) igde drugde da nadjem ribu ... tamo cesto ima ribe ... ako ulovim  vratim ... i nema problema

mrcko

Klonja je keva! Ne treba prihrana. Ajd probaj da nadjes mesto tamo, kada krene tolstolobik da radi.

acasim75

vise volim sumu 1h voznje od beograda nego klonju,nije ni bitno dali cu upecati,mrsko mi i da vratim stap kuci posle klonje...
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

peconi

Bas tako. Meni je iskreno najmanje do mesa, malo manje i do upecane ribe, a najvise do dozivljaja i boravka u prirodi. Pogotovo sto sam gadljiv, vise vremena provedem ribajuci sebe i pribor, nego sto provedem na pecanju.

Citat: mamijo poslato 22 April 2019, 11:55:28

Vama varalicarima je lako, zabacis par puta i kuci. Samo mi nije jasno sta radite kad se zakaci ona stroka na trokraku i uplete.  :huh:

Jednom prilikom je neki lokalni dedica sto redovno peca tamo, upecao kondom. I sad kako da ga skine, gadno mu je bilo rukom, on ga zgazi i povuce udicu ne bi li se otkacio. Razvuce ga jedno pola metra, i samo pljas, po sred face. Nije da sam pecao vise tamo posle toga, al sam siguran da nije ni on.  :rolleyes:

mamijo

sve se slazemo - ponavljam - govnjara mi je poslednja opcija! Tamo idem samo kad moram! Naravno da trazim ribu svuda samo ne tamo ...
... i za mila boga ne bacam tamo ista sa trokama .... dzig udica i silikonac  - i to je nekad previse ... :(

acasim75

i sto tanji konac da sto manje pokupi trunja kojecega...
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

Mizge88

Sta reci a sto drugi nisu rekli..

Sto se tice terena u blizini Bg-a konkretno na Savi gde sam pecao proslog leta na nagovor kolega s posla da im pravim drustvo samo taj put i nikad vise, to je rukavac Save prema Adi ciganliji, ispod mosta preko Ade tamo preko puta onih veslackih klubova gde se Topciderka uliva u taj rukavac.

Na 2 fidera imao sam 5-6 sarana tezine oko 2 kg i jedno 50ak dobrih babuski od 200-300 pa i vise gr.
Ljudi koji su posmatrali kazu da su i predhodnih dana drugi tu dobro prolazili, da je riba "usla" u taj deo rukavca..

Koliko god da je pecanje tog dana bilo fenomenalno, ambijent oko mene je ostavio jako los utisak tako da bez obzira na lep ulov tog dana vise  nisam hteo dolaziti na tu vodu, punu smeca, flasa kurtona, maramica, zabokrecine.. okolo gde sedis je deponija svega i svacega  i sve smrdi, em se Topciderka odma tu pored uliva, tako da nosi sve i svasta iz raznih septickih jama..i cesto sam pri vadjenju ribe imao svasta zakaceno na hranilicu, da mi je nekad bilo gadno i da patikama skidam a kamoli rukama..

Inace pecam iskljucivo Tamis i Tisa gde je priroda gde sam navikao da uzivam..mozda i tamo svasta se uliva u vodu, al bar ne vidim i ne osecam, reka je, tece, ovo stajaca voda pa se sve zadrzava..

Tog dana je bilo dosta i  tostolobika koji se izbacivao tu na vodi..,

Kome ne smeta taj ambijent, nek ide u letnjem periodu jul-avgust  :D

:bye:
Nije se usrao onaj koji nije stigao, nego onaj koji nije krenuo na vreme!

nenadbeograd

čitajući o klonjama, prljavštini , smradu i šta sve ne, zapitam se zašto svi pljuju revire?  čisto, lepo uređeno, ne smrdi, na vadiš govna i ostalo. uživaš na suncu ili hladovini, upecaš i vratiš.  ko voli prirodu sigurno ne voli smrad i plastiku. platiš 10-15 pecanja kao što bi platio  dozvolu za šta,za sve gore navedeno, ne hvala.  kada bi svi prestali da kupuju dozvole i išli na revire da li bi se neko zamislio ili čekamo da za ministra dođe pravi ribolovac i zavede red (puškom naravno).

Ekstra je sve sto si naveo... ali meni fali da tece, da nije malo vece od bare za stoku, da nije strogo pravougaono da zamisljam bager kako ga je kopao, da nema one smrdljive sajle, da voda tece, da nije braon boje, da ima deverike, skobalja, mrene, plotice...
Ne osporavam one koji vole, skidam kapu jer smo svi razliciti, ali sam sada na jedan-dva naveo 10 razloga zbog kojih ne volim.
A smece nije svuda, idite na  Drinu, Moravu, Savu van Beograda itd..
Ne znam sta ljudi ocekuju na izlivu kanalizacija jednog dvomlilionskog grada.
Pecao sam jednom tu, iza sajma, malo uzvodno od zeleznickog mosta. Ribu nisam nosio ali sam uhvatio deveriku od 4kg taj dan, protfisa od kilo i po i od dva, manje deverike... Ima sranja ali nije toliko lose za izaci na 3, 4 sata i zadovoljiti dusu.
Ko ne rilja po dnu plovkom i ne vadi smece...
Nije reprezentativno ali nije ni uzas kao na izlivu Topciderke...

Jedina stvar je ta sto ima ribe ali ne zbog kanalizacije nego sto je srce grada pa nema mreza senkera struje plina .
Licno nikada pecao nisam na takvim mestima bez obzira na riblji fond.

mamijo

Citatnego sto je srce grada pa nema mreza senkera struje plina

ahahaha ...  greshish za mreze - ima tu ribara koji kad je porast vuku mrezu na toliko blizu obale da mi se cini da je onaj "blizi camac" na obali a ne pored nje ... nonstop samo cepaju ....
Na srecu nema struje plina bombi i sl. ....

Getafix

Sa novobeogradske strane na Savi je mnogo bolja situacija, nema izliva kanalizacije i nema smrada i kačenja smeća...mislim na deo oko mostova...sklonili su splavove, pa ima mesta za pecanje kolko god želiš...bacam varalice, pa ne znam kakva je situacija sa belom ribom, ali ja lepo hvatam bucova, smuđa, štuku a vidim da kolege hvataju i somove...riblji fond je solidan, gužve uglavnom nikad nema, obično sretnem samo 2-3 kolega....nikad nisam poneo ribu, sve vraćam, pa se ne zamaram time dal se hranila govnima na drugoj strani...inače na Savu u NBGD izlazim samo da me mine želja na sat-dva kad nemam vremena da odem na Tamiš, kanal DTD, Karašac ili u neku prirodu...
Daj čoveku ribu i nahranićeš ga za jedan dan, nauči ga da peca i nikad neće biti kući za večeru. :)