Zašto je nema?

Započeo EsoX, 16 Februar 2009, 02:56:06

U nedelju dok sam pecao babusku na petljas desilo mi se nesto sto jos nisam doziveo. 2 puta dok sam vadio babusku, stukica je krenula za njom(i pljusnula) u trenutku dok je babuska bila 10-ak cm iznad vode. Dok sam je privlacio. Neverovatno koliko su alave.

...ima godina , kako sam ih iz čamca kupio meredovom , i razvadvajao , kad se iste veličine  pohvataju grčko-rimskim stilom  a jedna neće da pusti..drži je i onda ja to meredovom uzmem , odvojim , pa vidim druge dve , pa po njih ..i tako. Ali kada sam viđao da je mamica uzela manju i može da je zguta , nediram , puštam prirodi ..

dcarp

tema jeste varalica ali moram da napišem nešto oko alavosti.pokušao sam da izvršim bar neku selekciju pa sam koristio površinske sisteme i kedere oko 100gr.5 kedera 5 poteza, nisam verovao da štuka 800/900 gr ga spakuje do ždrela sa sve somovskom trokrakom i kost(plovak ) dovede u vertikalni položaj!!
2 sam uspeo osloboditi,jednoj nije bilo spasa i 2 skinule kedera.
New possibilities

Ja sam stavio babusku od oko 100g. Ona siroka, ko karas. Stuke su je napadale svo vreme, vozale plovak, ali jedva da su ostavile tragove zuba na njoj.

dcarp

magarac sam što nisam slikao,sumnjam da ću opet tako proći,usta su joj razvaljena koliko je široka ribica i vadim je na kedru ne zakačenu za udicu.

ellesar

Ma sve je agresivnija svakog dana, vidi i ona da su dani poceli da se skracuju, sprema se za zimu. U nedelju sam ih bas dosta nahvatao ( I bajdvej sve pustio,cak i one u meri  :bye: ) i mogu reci da je 3/4 imalo strasne rane po sebi i to se tacno vidi da je druga stuka napala. Verovatno su u borbi za teritoriju, koja se smanjuje svaki dan.
Postaje mala bara za toliko krokodila  :cool:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

dcarp

u nedelju smo izgleda svi hvatali.gde si bio na dunavu ili na nekoj bari?

ellesar

Samo Dunav :cheesy: Pesak, kamen, dubina, plicak svugde je ima.... evo veceras sam iz tri zabacaja dve stuke izvadio i ranije jednu iz granja....tako kila. Stuku uvek pustam, kolika god da je :takoje:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

somborski lala

nije ona ni približno "alava" koliko ova stoka što je odnosi u jupol kantama,9 u kilo  :veryangry:

Pre koji dan sam uhvatio jednu od oko 600-700g koja je u ustima imala jednu manju od 150g, polusvarenu. Znaci jos je nije uspela ni progutati, a već je zgrabila novu ribicu.

kviskons

Priroda najbolje regulise visak.
Stuka je kanibal, i istrebi prekobrojne iz svoje familije.
Mi ljudi zaseremo stvar uvek. Mi lovimo i kada nam ne treba.  :rolleyes:

johnnybgood

Kod mene je ima samo tako, montira se stukara ima da prsti ove godine :lol:

sime

Ajde kad vidim dete da krene da nosi stukicu, pa ga i razumem, ali mu objasnim, ali mi nisu jasni stariji ljudi koji nose stukice od kojih se ne mozes ni najesti dodje mi da ih zadavim. Danas je bar lako slikati se ako vec zelis da se pohvalis ulovom.

CostaK

Hehehe...dodjes kod nas pa bacis pogled na komsije iz sombora, znaju da ponesu i po 7-8 stapova a u vodu se ne vraca bas nista...imam utisak da bi i punoglavca izvadili i odneli kuci...
Naravno to se ne odnosi na sve ali ti koji to rade su najuocljiviji...
A Bad Day of Fishing is Better Than a Good Day of Work.

jovicabor30

smiley033 kod nas sve elektricari potukli, ne samo stuke vec ni kesegu nemos upecati. smiley033